Brasserie Buuren

Hooftstraat 161 2406 GH Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buuren

Creatieve klassiekers

De basis in dit restaurant? Alles is vers, seizoensgebonden en van de beste kwaliteit. Dit resulteert zich in verfijnde klassiekers met een moderne en eigenzinnige touch. Een plek waar je verrast zult worden op culinair gebied, maar ook door de oprechte gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buuren

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buuren

Ron H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
zeer prettige uitstraling en uitzonderlijk lekker diner, verdient een aanbeveling voor anderen, maar ook wij komen er zeker terug.
Ada R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alle gerechten waren even lekker! Met 6 personen aan ronde tafel gezeten. Erg gezellig! Bediening ook prima. Voor herhaling vatbaar!
hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen een beetje luidruchtig.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben bij Buuren gegeten in het kader van de restaurantactie van AH. Wat opvalt is de persoonlijke aandacht, afgezien van het lekkere eten. Eigenaar doet de gasten persoonlijk uitgeleide. Het verbaast ons niet dat het restaurant helemaal vol zat.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren met z'n vieren echt een avondje uit!!!
Genoten van het heerlijke eten dat er uitzag als een plaatje!!!
Lekkere wijn erbij en een hele gastvrije en super vriendelijke bediening!!!
In 1 woord een geweldig restaurantje!!!!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
André K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Van het ontvangts tot het afscheid, alles was erg goed verzorgd. Heerlijk gegeten en gedronken.
Zeer vriendelijke bediening.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met vriendelijke en attente bediening.
Mirande V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede uitleg van de gerechten en kaart, zeer smakelijke en goed uitziende gerechten, mooie accommodatie. Gastvrije en prettige bediening.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wat een heerlijk menu weer voor de Albert Heijn restaurant zegel actie: zo verfijnd. Smullen weer!
Ik kijk uit naar de volgende actie!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeer zoals je van een brasserie mag verwachten. Prima advies en attente bediening. Ben erg te spreken over de gastvrije ontvangst en de prijs/kwaliteitsverhouding. Het visitekaartje is letterlijk en figuurlijk afgegeven. Chapeau!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de hoeveelheid precies goed. De borden -bij het hoofdgerecht heerlijk verwarmd- werden aantrekkelijk en mooi gepresenteerd. Alleen al een feestje om naar te kijken. De amuse vooraf was een smakelijke verrassing. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Het restaurant is een echte aanrader. Wij gaan er zeker nog eens eten. Voor mensen die minder goed ter been zijn een tafeltje beneden vragen.
Agne V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij brachten twee volle kaarten van AH mee. Uitstekend, maar bij de afrekening kregen we te horen dat de prijs van €35.00 voor een 3 gangen menu naar €41 was verhoogd!!! Bovendien kreeg ik te horen dat de prijsverhoging als reden had dat jullie de "mindere bezoekers" hierdoor buiten de deuren konden houden. Deze opmerking werd gemaakt door Lien. Ik was buitengewoon geschockt.
Klaverblij ..
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Door een dinercadeaubon (en check op Iens) hebben wij deze brasserie voor het eerst bezocht. Mooi pand op een prachtige locatie, aan de Rijn, sfeervolle inrichting met twee verdiepingen en vriendelijke bediening.
We begonnen met een smakelijke amuse (pasteitje van cantharellenragout). Daarna had mijn vriend het 'vleesliefhebbers'-menu: carpaccio, runderribeye met pepersaus en tuinbonen met als afsluiter profiteroles.
Ik koos de visspecialiteit van de dag: een heerlijk zachte scholfilet, met wilde spinazie en beurre blanc. En als toetje een verrukkelijk petit grand dessert met onder meer een chocoladetaartje, panna cotta en crème brûlée.
Bij onze cappuccino werden we ook nog verwend met verschillende friandises. Het was een heerlijke avond, voor herhaling vatbaar.
gerenanslammers .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Uitstekende maaltijd, met bijzonder lekkere gerechten. Alles keurig verzorgd en netjes geserveerd. Het was voor ons een gezellige avond.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
nu de aanbieding MENU MARCHE gegeten. De knoflooksoep met o.a. rivierkreeftjes was heerlijk. Hierna keuze tongfilet of parelhoen. Wij hebben beide gegeten. Toe warne appeltaart met kaneel met slagroom ijs en vruchtjes. Heerlijk ook bijzonder vriendelijke bediening die echt tijd aan de gasten besteed
Ada R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk en voldoende gegeten. Tijd tussen de gerechten was prima. Erg vriendelijk personeel. We komen hier zeker terug.
jokezuidam .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was zoals altijd erg goed en zag er ook goed verzorgd uit. Je kon zien dat er aandacht aan was besteed. Ontvangst was zeer hartelijk. Lokatie goed verzorgd
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Verrassend lekker gegeten.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij hadden een leuk tafeltje boven. De poke bowl met zwarte kip was verrassend, maar erg lekker! Hoofdgerecht was ook prima, ik had de ossenhaas met stoofvlees en mijn partner de scholfilet, beiden erg goed en alles vers. Als nagerecht hadden we de aarbeien romanoff, was ook zeer smaakvol. Bediening was zeer vriendelijk. Enige opmerking van mijn kant, de frietjes hadden wat mij betreft wat bruiner gemogen zegmaar. Maar al met al erg goed en een feestje om daar te eten.......mijn complimenten aan het hele team!
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wat een verademing deze brasserie. Prettig ontvangst, duidelijke uitleg bij de gerechten die er erg verzorgt en watertandend uitzagen. Vooral de knoflooksoep met rivierkreeftjes was een streling op de tong. Zelfs de lastigste eter vond de parelhoen heerlijk. Een echte aanrader.