Brasserie Buuren

Hooftstraat 161 2406 GH Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buuren

Creatieve klassiekers

De basis in dit restaurant? Alles is vers, seizoensgebonden en van de beste kwaliteit. Dit resulteert zich in verfijnde klassiekers met een moderne en eigenzinnige touch. Een plek waar je verrast zult worden op culinair gebied, maar ook door de oprechte gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buuren

Mirjamlansingerland .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor de derde keer wezen eten, en het was dit keer ook weer top. Er wordt enthousiast verteld over de gerechten en het smaakte weer subliem. Ga zo door, en we komen zeker weer een keer terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met familie heerlijk gegeten op het terras in de avond zon! Diner tot in de puntjes verzorgd, helemaal top.
Bediening is vriendelijk en allert.
info236 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima en rustig kunnen genieten van het de geboden spijzen.
De ruimte kan iets meer koeling gebruiken.
Zeker aan te bevelen.
hilly H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met AH actie hier gegeten. Mooi plekje op het terras.
Heerlijk gegeten, vooral de soep heel fijn van smaak.
Goed wijnadvies gekregen van de gastheer.
We komen graag terug
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten n.a.v. de AH actie. Het was lekker weer en konden buiten zitten aan het water. Kom graag nog eens terug.
ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk op het terras aan de Rijn gezeten.
Voorgerecht en hoofdgerecht heerlijk en in normaal tijdsbestek geserveerd. Daarna ruim 45 minuten op het desert gewacht. Toen we daar wat van zeiden werd daar niet op gereageerd en leek de bediening beledigd.
Hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij troffen het met het weer. We hebben heerlijk buiten gegeten, het was fijn en de service prima. We hebben genoten. Komen zeker terug.
striethouldt.j .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima, gezellig restaurant. Leuke gerechten, verse producten. Een aanrader. Mooie locatie aan de Oude Rijn in Alphen aan den Rijn.
nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Bij Brasserie Buuren kun je lekker eten en bij mooi weer kun je buiten op het terras aan het water zitten.
Gisteren buiten gegeten. (AH/IENS-actie, driegangen menu). Hoofdgerecht Roodbaars was lekker, maar werd wat rommelig opgediend. Het dessert met o.a. aardbeien en ijs, zag er daarentegen prachtig uit.
Toch had ik geen goed gevoel over de menuprijs van AH/IENS:
Prijs van een driegangen menu is bij Buuren € 34,50. Op donderdag is er ook een menu Marchē € 22,17 .
A la carte € 38,00. AH/IENS-menu € 41,50.
Wildemien .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Na een zeer vriendelijke ontvangst , heb ik heerlijk gegeten met een collega. Dat we buiten aan het water konden zitten maakte het extra fijn!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Mooie plek op terras aan het water. Service duurde veel te lang. Verkeerde kaart, uur op voorgerecht gewacht. Geen hartelijk welkom bij binnenkomst. Onzekere meiden in bediening. Eten was heerlijk en zag er goed uit. Toch raad ik niet aan omdat totaal beleving zeker beter kan! Ook jammer, AH MENU €40, en standaard driegangenmenu €20,17... :(
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten, verfijnd menu, persoonlijke service. Toprestaurant! En dat houden ze al jaren vol, een hoge standaard.
W.P D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijke gerechten, goede wijnen in een ontspannen sfeer. Aanrader binnen Alphen aan den RIjn.
jm S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Via AH-restaurantactie hier terecht gekomen. Geen spijt. Heerlijke poké bowl met tonijn gegeten met beste kleefrijst ooit. Voor tafelgenoot die de poké bowl boerenkip had, zaten echter dezelfde ingrediënten in de bowl - wat apart was. Zeewier bij kip - als je niet van vis houdt, dan wil je dat ook niet. Dit was wel netjes bij de amuses - dat was makreel maar na een opmerking dat er een niet visliefhebber aan tafel zat, werd 1 van de amuses direct omgeruild voor niet vis. De tafelgenoten hadden vlees van de dag - een boerenhammetje. Het was een grote portie ham - wel verschrikkelijk lekker. Alles ging op. Ik had zelf de vangst van de dag - ook heerlijk.
Het nagerecht - de warme appeltaart: was ook echt goed warm en het ijs erbij heerlijk. De Romanoff was verrukkelijk, ik heb genoten van elke hap. Het bolletje chocoladeijs was lekker - voor iemand die niet zo dol is op chocolade maar voor een chocojunkie Itafelgenoot) niet chocolade genoeg. Het geheel was wel in balans.
Bediening netjes, attent en zeer vriendelijk. Ik wil graag nog eens terugkomen.
Winfried K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima restaurant met voldoende en vriendelijk personeel. Prettige ontvangst, gezellige sfeer, enthousiaste uitleg over het menu, uitserveren in het juiste tempo, lekkere gerechten, goede prijs/prestatie-verhouding.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Hoewel inmiddels al weer meer dan een maand geleden, ligt het etentje bij Uw brasserie nog vers bij ons in het geheugen en zullen we het blijven herinneren als een ervaring, die we samen met onze vrienden als buitengewoon hebben beleefd, zowel door de uitstekende culinaire kwaliteit van de gerechten, als ook door de bijzondere setting van onze tafel aan de oever van de Rijn. Hoewel er eerst enig lawaai overwaaide van het naburig restaurant, bleek U inderdaad 'goede' Buuren te zijn, want na een beleefd verzoek werd het lawaai onmiddellijk gedempt en konden we genieten van een rustige avond. We hopen, dat U de geboden kwaliteit weet te handhaven en wensen u daarbij veel succes !! Pieter en Nel Snel
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Van harte aanbevolen. Prima kaart met goede gerechten, vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Sfeervolle inrichting en leuke locatie aan de Rijn. Heerlijk gegeten. Porties zijn groot genoeg zonder gevoel van over-eten te krijgen.
Let op: vrijdagavond is betaald parkeren.
Tini S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Afgelopen zaterdag 8 april heerlijk gegeten met mijn vrouw, het ontvangst is warm het eten TOP en het enthousiastme waarop het personeel verteld over de gerechten is geweldig.
Wij komen hier een paar keer per jaar het is elke keer TOP en de bediening is altijd zeer goed!!!
John B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ben met mijn ouders wezen eten (zijn gek van zeetong). Ze hebben zitten smullen alleen het nadeel met oudere mensen is geduld .dus iets meer snelheid er in als je mensen op leeftijd aan tafel heb zitten verder alles dik in orde. Ben nu vier keer geweest geen enkele klacht.j.bosman
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren, sinds een paar maanden, hier weer gegeten. Wat een kwaliteit.
Bediening is prettig en bekwaam. Het eten is van hoge kwaliteit en op sommige momenten verassend.
Ja, het is een beetje duurder dan het gemiddelde restaurant maar dat is het ook waard.