Brasserie Buuren

Hooftstraat 161 2406 GH Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 41.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Amuse
      Carpaccio ingelegd met Savora mosterd, rucola pesto, uitgebakken buikspek, kappertjes en Parmezaanse kaas
      Dagelijks wisselende soep van de chef
  • Hoofdgerechten
    • Vis van de dag
      Vlees van de dag
      Gebraden ossenhaas met stoofvlees, aardappelpuree, prei a la crème en rode wijnsaus (€ 5-, supplement)
  • Nagerecht
    • Crème brulee van de maand
      New York cheesecake met bosvruchten, yoghurtijs en merinque
      Friandises

Over het restaurant Brasserie Buuren

Creatieve klassiekers

De basis in dit restaurant? Alles is vers, seizoensgebonden en van de beste kwaliteit. Dit resulteert zich in verfijnde klassiekers met een moderne en eigenzinnige touch. Een plek waar je verrast zult worden op culinair gebied, maar ook door de oprechte gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buuren

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buuren

W.E V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Soep had te weinig smaak, hoofdgerecht was niet echt warm maar wel smaakvol, nagerecht was heerlijk.
Barbet K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een feestje op je bord. Geweldig goed eten en een fijne sfeer.

Brasserie Buuren bestaat 13 jaar, wij waren er nog nooit geweest ☹️. Wij gaan zeker terug komen!
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wij gaven aan op een bepaald tijdstip weg te moeten. Ons drie gangen menu werd op een keurige manier over de de tijd verdeeld. Klasse !
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Goede ingrediënten, heerlijk en verrassend.
Zeer vriendelijke benadering.
MrsBB B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Ivo G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Meerdere keren gegeten. De keuken blijft verrassen. Zelfsbij dessert aan jarige dochter gedacht!
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeker de moeite waard, voor herhaling vatbaar
John M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Met AH actie, 2e menu gratis.
Vast menu, prima keuze mogelijkheden.
Wel wat weinig. Idee om misschien verse broodjes met boter/olie vooraf te serveren. Ik ken mensen die aan deze hoeveelheid anders tekort komen.
Leuk met deze actie. Anders zou ik dit menu wat te hoog geprijsd vinden (€41,50 voor 3 gangen).
Dessert was voor ons een echte suikerbom en zouden we normaliter niet gekozen hebben.
Prijzen drank netjes.

De muziekkeuze vond ik,bij de huidige bezetting, wat druk. Ik zou instrumentele muzuek kiezen i.p.v. zang.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Leuke, tongstrelende amuse. Héérlijke carpaccio. Góddelijke wijn. Parelhoen gerecht niet bijzonder gebalanceerd, maar wel verfijnd. Verrassend crème brûlée'tje! (L43)

Knus, huiselijk, gezellig sfeertje. 2e verd. érg rumoerig bij drukte. Het akoestisch noppenschuim onder de tafels biedt geen soelaas. Ook voor de bediening niet fijn.

Zou zomaar 6 punten service aftrekken vanwege de - al sinds binnenkomst - hatelijke, bevooroordeelde blikken van één van uw medewerkers, en het pas na een half uur ontvangen van mijn cocktailtje.

Ik snap het wel hoor, met meneer en mevrouw "Tokkie" die ook op dit soort acties af komen.
Toch wil ik graag aan deze dame meegeven: Oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordt.

Gelukkig is dit alles toch wel weer méér dan een beetje goed gekomen door de superleuke verjaardagsfontein voor mijn zus (dank!!), en omdat het andere personeel wel gewoon classy was. ;-)

Al met al hebben wij hier lekker zitten eten!
Dank jullie wel voor deze mooie avond.

Wij komen terug.
Dineke G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prima kwaliteit. Heerlijk gegeten.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wat een heerlijke avond hebben we gehad, eten was super en de service echt top. We zijn hier vaker geweest en dit was zeker niet de laatste keer..
H.G. V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Smaakvolle gerechten met prima kwaliteit ingrediënten.
Wendy K.
Top restaurant!
Ed En Gaby O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten, fijne bediening, warme ambiance !
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd heerlijk eten en goede ontvangst. Heb met de AH actie gegeten. Is volgens mij hetzelde bedrag als de marche menu,dus heb het idee dat ik niet echt voordeliger uit bent maar doordat het fantastisch eten is neem ik dit voor lief!
H.W. V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten en met zorg klaargemaakt. Gastvrije bediening.
Hetty F.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Een warm welkom, enthousiaste gastheer, attente en vriendelijke bediening. Prachtige gerechten, voortreffelijk van smaak! Kortom een echte aanrader wat ons betreft.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
We waren al een tijdje van plan dit restaurant te bezoeken. Goede reviews. De AH-actie bleek ook te gelden voor dit restaurant. Een restaurant dat meedoet aan de AH-actie zou toch bedoeling moeten hebben om de AH-bezoeker te overtuigen dat toekomstige bezoeken de moeite en de uitgave waard zijn. Daar zijn wij niet van overtuigd geraakt. Verwend door een paar vakantieweken eten in Franse restaurants vonden wij dit qua prijs/kwaliteit wat tegenvallen. En dan, geen brood. Dat moet apart voor worden betaald. Daar win je geen klanten mee.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten weer vorige week. Een lekker glas Sauvignon Blanc bij mijn zeewolf. Klein minpuntje helaas kreeg ik geen contact voor een tweede glas. De cheesecake erg lekker . Ik blijf terugkomen. Blijft één van mijn favoriete restaurants.