Brasserie Buuren

Hooftstraat 161 2406 GH Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buuren

Creatieve klassiekers

De basis in dit restaurant? Alles is vers, seizoensgebonden en van de beste kwaliteit. Dit resulteert zich in verfijnde klassiekers met een moderne en eigenzinnige touch. Een plek waar je verrast zult worden op culinair gebied, maar ook door de oprechte gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buuren

Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond hier gegeten met de AH-diner actie. Erg lekker gegeten, ondanks de actie waren het erg smaakvolle gerechten waaruit gekozen kon worden. Alle gerechten waren prima van smaak, de crème brûlée met drop-ijs was wel erg bijzonder van smaak :-)
We hebben hier goed gegeten, maar het is niet persé een restaurant waar we erg graag naar terug willen. Het eten is goed, maar het is geen echte topper zoals een paar restaurants in de omgeving die dit wil zijn en net wat extra's te bieden hebben.

Al met al een leuke en gezellige avond gehad!
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, de verschillende smaken weer in een perfecte combinatie gebracht. Omdat het een beetje hol klinkt mag de muziek wat zachter, maar dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De gerechten zien er aantrekkelijk uit en smaken prima.
De service en perzoonlijke aandacht is zeer goed.
Een prima restaurant ,een echte aanrader.
Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met het gezin via de AH actie. Na een zeer hartelijk ontvangst plaatsgenomen in het restaurant. De uitleg van de gerechten en het menu was uitstekend. De amuse en het voorgerecht (vissoep) was bijzonder lekker. Hoofdgerecht entrecote met supplement van € 5 weinig vlees. Vlees was ook niet uitstekende kwaliteit. Nagerecht warme appeltaart was lekker, wel erg weinig ijs erbij geserveerd. Helaas was de bediening (behalve de gastheer zelf) niet echt hartelijk, dit kwam ongezellig over. Verder ook de setting een beetje koeltjes.. Met AH actie een prima keuze, maar zonder zou ik het te duur hebben gevonden..
Adri & Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk driegangenmenu gegeten in een gezellige omgeving met hele vriendelijke en goede bediening! Wij komen zeker terug.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad bij Brasserie Buuren! De bediennig was heel vriendelijk en de ontvangst en toelichting op de gerechten heel duidelijk. Het smaakte net zo lekker als het klonk!
Mijn vriendin en ik geven Brasserie Buuren een dikke 10!
We vonden het zeker voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet, I
Irene frommé
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst naar Brasserie Buuren. met de AH-restaurantactie. Heerlijk gegeten. Erg leuk dat er uitgebreid verteld werd wat je kunt verwachten van een gerecht, alsof de kok aan je tafel staat om de gerechten aan te prijzen.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Alle smaken in amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zijn weer uitstekend op elkaar afgestemd. De producten die gebruikt zijn getuigen van zeer goede kwaliteit. Het is weer fantastisch!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten van het AH-menu. De bediening is voortreffelijk, het eten ziet er heerlijk uit en smaakt vervolgens ook heerlijk. Ik zou zeggen: ga zo door en ge zult een ster halen (hallo meneer/mevrouw van Michelin, zijn jullie al bij Buuren geweest?).
yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
je wordt echt in de watten gelegd. Het eten is heerlijk en ziet er prachtig uit. De bediening is heel attent. Heerlijke wijn.
Karien T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier wordt met liefde en passie gekookt en bediend. Het eten is altijd erg goed en je voelt je er welkom. Echt een avondje uit. Een aanrader.
ROVM .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De mensen die hier werken doen het met hart en ziel. Goede service, heerlijk eten. Kortom waardering meer dan waard. We komen zeker terug.
gewinden .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige sfeer, ruim opgezet, snelle en vriendelijke bediening. Fijne uitleg van de gerechten. Erg verzorgde culinaire gerechten. Kortom reden voor ons om hier regelmatig terug te keren.
GH B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was een prima ontvangst.Het eten was heerlijk.De amuse was fantastisch.Er was wel een minpuntje wat betreft de muziek, die was wel wat hard.Ik kan het andere mensen aanbevelen.Groetjes Geertje.
mma.van.der.zijden .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De reden waarom ik er graag heen ga is om dat de eigenaar je het gevoel geeft dat je bij te gast bent, alle geachten zijn kunstwerkjes en het smaalt naar "het is met liefde gemaakt"
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Leuke ruimte boven. Eenvoudig, maar gezellig. Eten voortreffelijk. Voor elk wat wils. Wij hadden hert en speenvarken. Kids van 15 en 14 jr vonden het ook heel lekker. Toetjes: Crème brulée en appeltaart verrukkelijk. Drankjes werden snel gebracht. Het wachten op de volgende gang duurde wel een half uur, maar was het wachten waard. Het was druk in het restaurant.
tso .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goed gegeten tijdens de AH restaurant dagen.
Service prima en vriendelijk. Eigenaar zeer betrokken bij zijn klanten. Na het eten laat hij zelf zijn klanten uit.
Dit viel ons een vorige keer ook al op en we vinden dat heel attent!
Eten was heel verrassend, weer eens wat anders.Losse wijnen ook lekker.
We komen zeker terug!
PaarsInes V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten van de AH/actie !! WE hebben aardig wat restaurants bezocht maar deze spant de kroon met het eten. Voortreffelijke smaak, zeer goede bediening en een supergezellige sfeer. We hebben alweer gereserveerd voor januari !!
PaarsInes V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben zaterdagavond heel erg genoten van de gerechten van de AH/actie. Dit was werkelijk de lekkerste `actie`tot nu toe. Alles was even goed van smaak. We hebben meteen weer gereserveerd voor januari, dat zegt wel genoeg !! De service was uitstekend en er heerst een heel gezellige huiskamersfeer!!
ED C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met gerechten die je vaak in een doorsnee restaurant niet kunt bestellen. vriendelijke bediening, gezellige locatie, goed bereikbaar, kortom een aanrader!