Brasserie Buuren

Hooftstraat 161 2406 GH Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buuren

Creatieve klassiekers

De basis in dit restaurant? Alles is vers, seizoensgebonden en van de beste kwaliteit. Dit resulteert zich in verfijnde klassiekers met een moderne en eigenzinnige touch. Een plek waar je verrast zult worden op culinair gebied, maar ook door de oprechte gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buuren

Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten van het AH-menu. De bediening is voortreffelijk, het eten ziet er heerlijk uit en smaakt vervolgens ook heerlijk. Ik zou zeggen: ga zo door en ge zult een ster halen (hallo meneer/mevrouw van Michelin, zijn jullie al bij Buuren geweest?).
yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
je wordt echt in de watten gelegd. Het eten is heerlijk en ziet er prachtig uit. De bediening is heel attent. Heerlijke wijn.
Karien T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier wordt met liefde en passie gekookt en bediend. Het eten is altijd erg goed en je voelt je er welkom. Echt een avondje uit. Een aanrader.
ROVM .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De mensen die hier werken doen het met hart en ziel. Goede service, heerlijk eten. Kortom waardering meer dan waard. We komen zeker terug.
gewinden .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige sfeer, ruim opgezet, snelle en vriendelijke bediening. Fijne uitleg van de gerechten. Erg verzorgde culinaire gerechten. Kortom reden voor ons om hier regelmatig terug te keren.
GH B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was een prima ontvangst.Het eten was heerlijk.De amuse was fantastisch.Er was wel een minpuntje wat betreft de muziek, die was wel wat hard.Ik kan het andere mensen aanbevelen.Groetjes Geertje.
mma.van.der.zijden .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De reden waarom ik er graag heen ga is om dat de eigenaar je het gevoel geeft dat je bij te gast bent, alle geachten zijn kunstwerkjes en het smaalt naar "het is met liefde gemaakt"
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Leuke ruimte boven. Eenvoudig, maar gezellig. Eten voortreffelijk. Voor elk wat wils. Wij hadden hert en speenvarken. Kids van 15 en 14 jr vonden het ook heel lekker. Toetjes: Crème brulée en appeltaart verrukkelijk. Drankjes werden snel gebracht. Het wachten op de volgende gang duurde wel een half uur, maar was het wachten waard. Het was druk in het restaurant.
tso .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goed gegeten tijdens de AH restaurant dagen.
Service prima en vriendelijk. Eigenaar zeer betrokken bij zijn klanten. Na het eten laat hij zelf zijn klanten uit.
Dit viel ons een vorige keer ook al op en we vinden dat heel attent!
Eten was heel verrassend, weer eens wat anders.Losse wijnen ook lekker.
We komen zeker terug!
PaarsInes V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten van de AH/actie !! WE hebben aardig wat restaurants bezocht maar deze spant de kroon met het eten. Voortreffelijke smaak, zeer goede bediening en een supergezellige sfeer. We hebben alweer gereserveerd voor januari !!
PaarsInes V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben zaterdagavond heel erg genoten van de gerechten van de AH/actie. Dit was werkelijk de lekkerste `actie`tot nu toe. Alles was even goed van smaak. We hebben meteen weer gereserveerd voor januari, dat zegt wel genoeg !! De service was uitstekend en er heerst een heel gezellige huiskamersfeer!!
ED C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, met gerechten die je vaak in een doorsnee restaurant niet kunt bestellen. vriendelijke bediening, gezellige locatie, goed bereikbaar, kortom een aanrader!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Meerdere keren heerlijk gegeten. Zowel in oktober, november en december gebruik gemaakt van de AH-actie. Hierbij krijg je een aangepaste menukaart. Wat daar wel aan tegenviel, was dat het elke maand dezelfde gerechten waren hoewel er op de menukaart stond: dagelijkse wisselende soepen, vis/vlees vd dag en creme brulee vd maand.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijke eten in gezellige ongedwongen ambiance. Deze keer met AH bonnen, maar kom er zeker nog eens terug!
Romige cantharellensoep en een mooi stukje kabeljauw met een krachtige schaaldierensaus. We hebben genoten!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben een zeer goed 3- menu gehad. De amuse zag er mooi uit en was ook smaakvol. Complimenten aan de kok. Vriendelijke gastheer en bediening.
Jullie hebben ons een gezellige verjaardag gegeven.
Tot een volgende keer.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De 3 gangen waren weer goed samengesteld en smaakten perfect!
G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Er zat al een groep aan een lange tafel toen wij binnen kwamen, die voor ons werd bedient, logisch misschien, ze waren eerder. De wachttijden waren voor zowel voor- als hoofdgerecht o.i. te lang, circa één uur, het dessert kwam iets sneller en de koffie duurde ook weer te lang naar ons idee.
Mijn partner vond het geheel heel erg lekker, ik vond het (herten)vlees matig gekruid en niet warm genoeg, bovendien moest ik harder kauwen dan ik verwacht had. De garnering en de bijgerechten waren prima.
Het restaurant heeft een houten vloer en een balkenplafond, in combinatie met het ontbreken van stoffering in de vorm van vloerbedekking en/of gordijnen, geeft dat te weinig geluidsdemping. Dat maakte dat het achtergrondgeluidsniveau te hoog was. Op onze leeftijd, beide gepensioneerd, is dat storend, het belemmert de conversatie, ook met de bediening, terwijl het restaurant nog niet eens volledig bezet was.
Het prijsniveau was m.i. te hoog, prijs/kwaliteit verhouding niet in evenwicht. De goede kwaliteit van de bediening maakt dat helaas niet goed.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De AH-restaurantactie was prima ingevuld en dit hebben we wel eens anders meegemaakt. Goed eten, hele prettig bediening en een fijne sfeer. Prima!
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Helaas aparte kaart (dus beperkte keuze) voor AH/IENS actie met 2 hoofdgerechten: vis van de dag en vlees van de dag. Amuse was bitterbal met vlees (ook voor doorgegeven niet vleeseter). Kwaliteit was degelijk/lekker, met de soep als uitschieter.
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede ontvangst, heel vriendelijk personeel, heerlijk eten, goede wijn etc. etc. We hebben een hele fijne avond gehad! een echte aanrader, wij zullen er vaker gaan, we verheugen ons nu al om terug te komen.......