Brasserie Buuren

Hooftstraat 161 2406 GH Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buuren

Creatieve klassiekers

De basis in dit restaurant? Alles is vers, seizoensgebonden en van de beste kwaliteit. Dit resulteert zich in verfijnde klassiekers met een moderne en eigenzinnige touch. Een plek waar je verrast zult worden op culinair gebied, maar ook door de oprechte gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buuren

Tini S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Afgelopen zaterdag 8 april heerlijk gegeten met mijn vrouw, het ontvangst is warm het eten TOP en het enthousiastme waarop het personeel verteld over de gerechten is geweldig.
Wij komen hier een paar keer per jaar het is elke keer TOP en de bediening is altijd zeer goed!!!
John B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ben met mijn ouders wezen eten (zijn gek van zeetong). Ze hebben zitten smullen alleen het nadeel met oudere mensen is geduld .dus iets meer snelheid er in als je mensen op leeftijd aan tafel heb zitten verder alles dik in orde. Ben nu vier keer geweest geen enkele klacht.j.bosman
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren, sinds een paar maanden, hier weer gegeten. Wat een kwaliteit.
Bediening is prettig en bekwaam. Het eten is van hoge kwaliteit en op sommige momenten verassend.
Ja, het is een beetje duurder dan het gemiddelde restaurant maar dat is het ook waard.
Marius S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
lekker gegeten,goede sfeer misschien een alcoholvrije cocktail aanbieden als iemand geen wijn drinkt?
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wij zijn meerdere malen bij Brasserie van Buuren geweest. Het eten is subliem en het personeel super vriendelijk. Prijs kwaliteit is top. Een echte aanrader. Iedere keer is het weer genieten van de specialiteiten die er zijn
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond hier gegeten met de AH-diner actie. Erg lekker gegeten, ondanks de actie waren het erg smaakvolle gerechten waaruit gekozen kon worden. Alle gerechten waren prima van smaak, de crème brûlée met drop-ijs was wel erg bijzonder van smaak :-)
We hebben hier goed gegeten, maar het is niet persé een restaurant waar we erg graag naar terug willen. Het eten is goed, maar het is geen echte topper zoals een paar restaurants in de omgeving die dit wil zijn en net wat extra's te bieden hebben.

Al met al een leuke en gezellige avond gehad!
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, de verschillende smaken weer in een perfecte combinatie gebracht. Omdat het een beetje hol klinkt mag de muziek wat zachter, maar dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De gerechten zien er aantrekkelijk uit en smaken prima.
De service en perzoonlijke aandacht is zeer goed.
Een prima restaurant ,een echte aanrader.
Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met het gezin via de AH actie. Na een zeer hartelijk ontvangst plaatsgenomen in het restaurant. De uitleg van de gerechten en het menu was uitstekend. De amuse en het voorgerecht (vissoep) was bijzonder lekker. Hoofdgerecht entrecote met supplement van € 5 weinig vlees. Vlees was ook niet uitstekende kwaliteit. Nagerecht warme appeltaart was lekker, wel erg weinig ijs erbij geserveerd. Helaas was de bediening (behalve de gastheer zelf) niet echt hartelijk, dit kwam ongezellig over. Verder ook de setting een beetje koeltjes.. Met AH actie een prima keuze, maar zonder zou ik het te duur hebben gevonden..
Adri & Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk driegangenmenu gegeten in een gezellige omgeving met hele vriendelijke en goede bediening! Wij komen zeker terug.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad bij Brasserie Buuren! De bediennig was heel vriendelijk en de ontvangst en toelichting op de gerechten heel duidelijk. Het smaakte net zo lekker als het klonk!
Mijn vriendin en ik geven Brasserie Buuren een dikke 10!
We vonden het zeker voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet, I
Irene frommé
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst naar Brasserie Buuren. met de AH-restaurantactie. Heerlijk gegeten. Erg leuk dat er uitgebreid verteld werd wat je kunt verwachten van een gerecht, alsof de kok aan je tafel staat om de gerechten aan te prijzen.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Alle smaken in amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zijn weer uitstekend op elkaar afgestemd. De producten die gebruikt zijn getuigen van zeer goede kwaliteit. Het is weer fantastisch!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten van het AH-menu. De bediening is voortreffelijk, het eten ziet er heerlijk uit en smaakt vervolgens ook heerlijk. Ik zou zeggen: ga zo door en ge zult een ster halen (hallo meneer/mevrouw van Michelin, zijn jullie al bij Buuren geweest?).
yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
je wordt echt in de watten gelegd. Het eten is heerlijk en ziet er prachtig uit. De bediening is heel attent. Heerlijke wijn.
Karien T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier wordt met liefde en passie gekookt en bediend. Het eten is altijd erg goed en je voelt je er welkom. Echt een avondje uit. Een aanrader.
ROVM .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De mensen die hier werken doen het met hart en ziel. Goede service, heerlijk eten. Kortom waardering meer dan waard. We komen zeker terug.
gewinden .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige sfeer, ruim opgezet, snelle en vriendelijke bediening. Fijne uitleg van de gerechten. Erg verzorgde culinaire gerechten. Kortom reden voor ons om hier regelmatig terug te keren.
GH B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was een prima ontvangst.Het eten was heerlijk.De amuse was fantastisch.Er was wel een minpuntje wat betreft de muziek, die was wel wat hard.Ik kan het andere mensen aanbevelen.Groetjes Geertje.
mma.van.der.zijden .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De reden waarom ik er graag heen ga is om dat de eigenaar je het gevoel geeft dat je bij te gast bent, alle geachten zijn kunstwerkjes en het smaalt naar "het is met liefde gemaakt"