Brasserie Burgh

Meer informatie over restaurant Brasserie Burgh

• : Parkeerplaats

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een super fijn restaurant. De Spaanse eigenaresse is super aardig, net als overigens de rest van het personeel. In 1 week tijd hier 2x voortreffelijk gegeten. Meloen met ham kom ik bijna nergens tegen op de menukaart, maar hier is het een heerlijk voorgerecht. Mijn man heeft gesmuld van het zalmbordje.
Hoofdgerecht: kip in ketjap met selderij was echt super lekker en meer dan voldoende. Ook de pittige spareribs vielen goed in de smaak. Lekker toetjes op de dessertkaart en de wijn is ook heerlijk!!!
Wij gaan hier nog vaak terugkomen!!!!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren op aanraden van de vriendelijke overbuurman (de bakker die mijn fietszadel heeft vastgezet) een heerlijk drie gangemenu gegeten helemaal top. Dank je wel we komen zeker nogmaals terug.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Tja, soms kom je ergens bij toeval terecht. Op deze bevrijdingsdag annex Hemelvaartsdag in Burgh , jawel die van Burgh Haamstede, uitgekomen. Allereerst viel ons op dat het vrij donker is binnen. Dan het zitcomfort van de stoelen. He zakt e behoorlijk diep in weg. Dat ziet koddig uit. Ik zelf koos voor het maandmenu voor een luttel bedrag van € 18,50. De romige preisoep en het dessert ( wafel met warme kersen en een bolletje ijs ) kunnen er beslist mee door. De Angus biefstuk was wel groot en redelijk mals, maar veel te rood. Ik had nadrukkelijk gevraagd voor een medium gebakken biefstuk. Mijn vrouw had sliptongen en was daarover goed te spreken. Bijgevoegd aardappeltjes ( tikkie donker), friet, koude groenten en een salade. De kwaliteit- prijsverhouding is wel in orde, want het gaat niet om een culinair hoogstaande bereidingswijze. Dat is duidelijk. De bediening is wisselend, sommigen doen het werk vrij werktuigelijk, terwijl de jonge dames spontaner overkwamen. Dus voor een relatief bescheiden bedrag kun je hier eten.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Een fris en toch knus uitziende brasserie. Gezellige en ongedwongen sfeer. Stokbroodje van het huis werd snel opgediend; knapperig en vers. Mijn tafelgenote had vooraf de carpaccio en bij hoofdgerecht de biefstuk en deze waren meer dan prima. Biefstuk was echt heeel mals! Zelf had ik de spareribs; deze waren prima van smaak maar wel wat aan de taaie kant. Ik doe toch geen mindering in punten bij het eten omdat de rest echt goed was, ik blijf dus bij een 8.
Bediening vond ik ok maar niet uitmuntend. Het was ook wel laat dus snap dat ze er ook een eindje aan wilde maken.
Prijs kwaliteit is top! Wij komen zeker nog eens terug!
Dndinnes .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Eenvoudig, ongedwongen en gastvrij.
Na binnenkomst, we aten buiten, duurde het even voordat er iemand kwam, bleek een communicatie probleempje te zijn, na excuses van de gastheer en het personeel was ons eerste drankje van het huis: perfect opgelost!
We hebben kipcurry en mossels vooraf, voor beide gerechten: heerlijk! En een meer dan ruime portie.
De hoofdgerechten,t-bone en sirlion (de rib eye was op) we hadden na een week vis zin in vlees. Beide perfect gegaard en heerlijk van smaak.
Al met al: echt een aanrader als je van lekker eten, een ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening houdt. En dat alles voor echt een redelijke prijs.
Rob.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Als voorgerecht bordje gerookte vissoorten en voor mijn vrouw kip ketjap. Zeer smakelijk en ruime porties. Prima bijpassende huiswijn. Hoofdgerecht sappige biefstuk angus met pepersaus en Zeeuwse kwaliteitsmossels (met azijn dip). Afgesloten met een perfecte Irish coffee. Super vriendelijke en attente bediening. Een zaak om vaak naar toe gaan!
Perenmeet .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
De kwaliteit van het eten ten opzichte van de prijs is ongelooflijk goed! De hoeveelheid eten is meer dan je kunt verwachten voor die prijs
De kip du chef als voorgerecht en de wokverrassing als hoofdgerecht zijn aanraders. Gerechten zien er mooi en verzorgd uit goed van temperatuur en smaken voortreffelijk Laten we ook het personeel niet vergeten. De chef-kok en de gastvrouw geven iedereen het gevoel meer dan welkom te zijn en zelfs in de drukte voor iedereen even persoonlijke aandacht. In de bediening veel jong enthousiast en vriendelijk personeel.
Wie wordt hier nou niet blij van!
Kortom...ze hebben het daar prima voor elkaar.

Lvdlist .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij hebben met 5 personen het 3-gangen keuzemenu voor €18,50/persoon gekozen. Als eerst kregen we lekker wat stokbrood en kruidenboter.

Mijn voorgerecht was een zalmsoep. Deze smaakte erg lekker!

Als hoofdgerecht koos ik de kabeljauw uit de oven met kaas en wat andere ingrediënten. Grote portie en heel lekker op smaak gebracht! De bijgerechten (vooral de krieltjes met spekjes) waren ook goed.

De bediening was erg vriendelijk en deden hun best om alles zo netjes mogelijk te serveren. De gerechten werden vrijwel tegelijkertijd geserveerd.

Het restaurant is modern ingericht op een leuke locatie midden in het centrum van Burgh.
Henmar53 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Gingen voor het dag menu van 18,50, hier gegeten na aanleiding van de revieuws ! !
vooraf stokbrood met kruidenboter, was inclusief. Netjes.
Voorgerecht carpaccio zonder parmezaanse kaas en pijnboompitjes ! Wel met fijn gemaakte nootjes , en sla minimaal!
hoofdgerecht 1 x kabeljauw , kabeljauw goed van smaak, maar minimaal vis en maximaal tomaat !
1 x biefstuk mooie biefstuk maar waarschijnlijk gegrild op vuile (met bakresten) grill-plaat zonde van de biefstuk !! Verbrande nasmaak.
en echt gebakken aardappeltjes met spek, kunnen lekker zijn maar niet bij vis !!
frietjes waren redelijk, niet meer als dat .
Verse groente lijken te ontbreken, alleen bakje sla met stukje tomaat en komkommer met wat penne in tomatensaus ! ?
Toetje (ijstaartje) was zoals je van een dagmenu kan verwachten niets bijzonders
al met al hebben we gegeten, en het personeel doet zijn best, kunnen voor de prijs niet beter leveren denk ?
Gingen voor het dag menu van 18,50, hier gegeten na aanleiding van de reviews ! !
Dat is de begin zin van deze review.
Ik ga hier niet te veel aandacht aan schenken, omdat wij denken dat deze meneer of mevrouw niet heel veel ervaring heeft in het schrijven van een review.
Of het in perspectief te zien € 18,50 is gewoon VOOR HET GELD een top menu.
Ja 200 gram kabeljauw zal niet voor iedereen voldoende zijn, maar voor de rest van onze vaste gasten meer dan zat.
Verse groenten zijn altijd aanwezig alleen in de zomer is hier minder vraag naar als wij 20 kg verse groenten maken gaat er 17 kg zo weer de vuilnisbak in dit lijkt ons een verstandige keuze. Dit doe ik al 25 jaar op deze manier. het sleutel woord is VRAGEN.
IJstaartje ? dit zijn 4 verschillende smaken ambachtelijk gemaakt ijs met slagroom en fruit. hoezo IJSTAARTJE.

en het personeel doet zijn best, kunnen voor de prijs niet beter leveren denk ?

Dit is waar het om gaat, een regelrechte aanval op het personeel gebaseerd op een onkundig verslag en geen idee van inkoop verkoop, het is zo makkelijk om dit op dit soort sites te plaatsen. En heeft TOTAAL niets met het functioneren van personeel te maken.
Tot slot wij zijn zeer content met alle reviews en gelukkig gaat 95% bij ons lachend weg en komen ook weer lachend terug.
We kunnen nu gewoon niet iedereen het naar hun zin maken voor dat geld, dus het verzoek van mijn personeel is om gewoon ergens anders een lekker menuutje te gaan eten. Toch vriendelijk bedank voor uw bezoek.
De directie.
Claropet .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Heel vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Een eerlijke maaltijd zonder kapsones en heerlijk gegeten.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Laatst voor het eerst wezen eten, mede door de lovende recensies. Vooraf geitenkaas in bladerdeeg genomen. Was erg lekker. Ook de spare ribs waren goed op smaak (maar werden zonder sausjes geserveerd helaas). De bijgerechtjes echter, vielen erg uit te toom (stoofpeertjes en een soort aardappelgratin). Frans frietjes waren wel lekker, maar kregen er erg weinig. Meteen weer bijbesteld dus. Prijs-kwaliteit is in orde hier! Tent zelf is erg ruim, wat wel ten koste gaat van de sfeer. Service goed in orde, over het algemeen vriendelijke bediening.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Dit restaurant ligt hemelsbreed 250 meter van mijn woonhuis. Jaren lang hoorde ik niet de allerbeste verhalen, dus ben er nooit gaan eten. Onlangs begreep ik dat er een nieuwe eigenaar in zat. Ik op IENS gecheckt en las lovende recensies. Dus.....de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb er deze maand drie keer eten en dat zegt al genoeg. Prima kaart, goede kwaliteit vlees van een regionale boerderij en super bediening! Maar ook de vis is super.
Ik zeg........doen!!!
Mirvdd .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Samen met onze vrienden hebben we in een opwelling gekozen voor dit restaurant. Op maandag, dus niet de meest drukke avond-uit. Vriendelijke bediening, snelle service en ook mijn gluten-vrije dieet was geen probleem voor de kok!
Prijs-kwaliteit verhouding: uitstekend. Verse tomatensoep, heerlijk malse biefstuk (van Fa. Boot!) en kip-spies! Dit als keuzemenu, voor €12,50 en €17,50 prima!!!
Hopelijk blijven deze eigenaren van t restaurant wat langer dan hun voorgangers, want wij waren enorm verrast.
Bedankt!
Xandra S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Afgelopen vrijdag en zondag gegeten en we komen zeker terug.
Twee heerlijke driegangenmenu's van 12, 50 en 17, 50 gegeten.
Gratis vooraf brood met kruidenboter en wat een superorignele bijgerechten heeft John de kok verzonnen.
Eindelijk een restaurant die voldoende groentes serveert.
De dames Paqui en Mariska zijn allerhartelijkst en weten je een "thuisgevoel" te bezorgen.
Kortom twee fijne ervaringen en als we weer in de regio zijn, komen we gegarandeerd terg.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Wij kwamen af op het bord '3-gangenmenu voor €12,50'. Erg goed gegeten voor dat geld. Tomatensoep vooraf, het hoofdgerecht kipspies met patat, aardappeltjes en sla en ijs als dessert.
Restaurant ziet er keurig uit. Bediening is heel vriendelijk. Zeker een aanrader.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Prijs / kwaliteit verhouding is erg goed. De biefstuk is overheerlijk, net als de tomatensoep. Eigenlijk was alles erg lekker! Leuke en gezellige bediening. We zijn erg tevreden en komen zeker terug!
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Een perfecte eetgelegenheid. Wij zijn er nu al verschillende keren geweest en telkens is het gezellig maar bovenal lekker eten. Het is ouderwets een 3- gangen menu voor € 12,50 waarbij je een ongelooflijk grote vleesspies krijgt!!!!!
Het volgende menu is € 17,50 en daarmee nog steeds betaalbaar. Ook kun je a la carte eten voor ook weer prima prijzen en heerlijk eten.
Alles klopt gewoon. De eigenaren die super enthousiast zijn en keihard meewerken, het vriendelijke personeel en het heerlijke en betaalbare eten maakt het tot een groot succes. Zeker aan te raden aan een ieder dit zelf eens uit te proberen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Begonnen met een heerlijke tomaten soep, daarna een sate voor mij en een erg goede biefstuk voor mijn vrouw. Keuze ijs toe en dat alles voor resp. 12,50 , 17,50. Daarna erg lekkere koffie.
Het decor is niet bijzonder en de bediening maakt dat helemaal goed. Soms een beetje onbeholpen maar met een geweldige charme. De Duitsers zullen zich af en toe achter de oren krabben omdat ze een mix van allerlei talen krijgen te horen. Een aanrader!!