Brasserie Buitenlust

Hoofdstraat 89 3781 AC Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buitenlust

Gastvrije brasserie

Ooit een stationsrestaurant, nu een sfeervolle brasserie waar elementen uit het verleden bewaard zijn gebleven. Eigenaar en chef-kok Theo Heetmayer heeft een heerlijke menukaart voor je samengesteld met echte klassiekers: een heerlijk stukje vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke zoetigheden. Wat een fijne plek om samen te komen met vrienden en familie voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenlust

Bus
  • : Ruime parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag van 16.00 tot 22.00
Zaterdag van 11.00 tot 22.00
Zondag Gesloten
Reserveringen buiten de openingstijden op aanvraag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben een top avond gehad. Vriendelijke goede bediening en het eten was top. Een echte aanrader. We komen zeker nog eens.
Marjori15 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst, mooie ambiance, het was gewoon af! Als we weer een keer gaan golfen op Edda Huzid, gaan we zeker weer naar Buitenlust! Een echte aanrader!
mvhalem .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Warme ontvangst, verrassend lekker eten, creatief opgediend, gezellige ambiance, prettige sfeer, goeie bediening en niet te duur. Wat wil een mens nog meer?
mvhalem .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
info810 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super leuke avond gehad bij Brasserie Buitenlust. Heerlijk gegeten, prima ontvangst, lekker na tafelen.
Kortom: Top avond gehad. Hartelijk bedankt.
max D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ontvangst door de eigenaresse was zeer gastvrij en de chef kwam met ons uitgebreid onze dinerwensen doornemen. En dat alles in een zeer gemoedelijke sfeer.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een erg drukke lunch in een leuke locatie. Duur broodje wat op zich wel prima smaakte. De drukte kon men deze dag even niet goed aan.
geeld .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
aardige serveerster. eten was prima. setting kan wat beter naar mijn idee maar goed smaken verschillen. en omdat ik minimaal 120 tekens moet gebruiken maak ik deze zin erbij :P
marijke224 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Helaas duurde het erg lang voor we ons voorgerecht kregen, maar verder was de bediening prima. Klantgericht.
De Bouillabaisse vonden we wat vlak, maar we hebben genoten van de zalm. De extra geleverde patat was uitstekend.
Het gebouwtje heeft een historie wat zeer aanspreekt.
Alice L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Floor en Alice , wij hebben ongelooflijk heerlijk gegeten de gerechten allemaal een plaatje !!! De smaak zeer fijn en goed !!! Allemaal culinaire hoogstandjes !!! Prachtig versiert met eetbare bloemen ,goede uitleg over de drank ! De sfeer was erg gemoedelijk en bediening vriendelijk ! Zeker de moeite waard om weer eens te eten! Ooh ja en de koffie met lekkernijen uit eigen keuken zooooo lekker !!!
immanuel2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Zoals gewoonlijk was t eten weer heerlijk en de bediening goed.
Dit keer was ik er voor een zakenlunch en de ruimte verleende zich er goed voor. Je kon rustig overleggen.
Tot een volgende keer!
rene_theunissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Als voorgerecht Soep van gerookte meloen, was een aan rader. Lekker buiten eten op het terras. Pas op: er rijden geen taxi's in deze streek, gelukkig stopt er een bus voor de deur.
Mrkln64 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat een vondst! Hele fijne bediening, mooi, ruim opgezet en eigentijds interieur en prima eten. De zalm uit de Green Egg was heerlijk! Verder is er meer dan voldoende parkeerruimte wat ook niet onbelangrijk is voor een geslaagd avondje uit. Een aanrader en wij zullen hier zeker nog vaker naar toe gaan.
camping-teind .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdagavond 9 juli zeer gezelig getafeld bij jullie,
Passie en gedrevenheid siert jullie ,,Buitenlust''.
De gerechten zijn met veel aandacht bereid en zeer smaakvol.
Personeel vriendelijk en attent en laagdrempelig als we het zo mogen zeggen.
Buitenlust staat in ieder geval hoog in ons lijstje.

Met vriendelijke en smaakvolle groeten uit Overberg,

Bart en Ans
liesbethvsilfhout .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een fijn restaurant met goed en lekker eten en een vriendelijke bediening. De menukaart is goed en de prijzen zijn betaalbaar.
Traveler12345 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Mooi terras en lekker eten!
Het 3 gangen menu was verrassend lekker mooie smaken en opmaak
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
bediening maakte er een leuke avond van
vos08486 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We hebben het lentemenu gegeten en zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het toetje waren werkelijk voortreffelijk. Omdat we de Voorthuizense app op onze telefoon hadden kregen we koffie met eigengemaakte lekkernijen gratis.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Eten prima, service kan wel wat vriendelijker en met wat meer aandacht. Weinig enthousiasme van de bediening aan tafel over de kaart en gerechten. Weinig tussentijds even controleren of alles goed is. Terwijl het erg rustig in de zaak was. Verder okay.
albertossss .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Spontaan gedacht, we moeten weer eens in Brasserie Buitenlust gaan eten. Bellen en ja hoor, mooi plekje vrij waar we ook nog eens naast elkaar konden zitten. Eerst buiten op luxe terras wijntje gedronken, langzaam menu uitzoeken en dan binnen genieten van voorgerechten en hoofdgerechten. Alle aandacht en service en mooie porties van een en ander. De asperges met zalm smaakte mirakels. Tóch een aparte klasse, heerlijk. Attente bediening en hoge kwaliteit van al het eten. Na afloop koffie met zoetigheden van het huis. Top, echt top. Aanrader voor de culinaire liefhebbers.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij waren er deze keer met vrienden en kozen het 3-gangen seizoensmenu. Erg lekker bereid en smaakvol opgediend.
Heel vriendelijke bediening ..... erg goed. Het toetje volgde alleen wat snel op het hoofdgerecht, maar dat mag de pret niet drukken. De combinatie van de verschillende smaken in een gerecht is verrassend.