Brasserie Buitenlust

Hoofdstraat 89 3781 AC Voorthuizen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Buitenlust

Gastvrije brasserie

Ooit een stationsrestaurant, nu een sfeervolle brasserie waar elementen uit het verleden bewaard zijn gebleven. Eigenaar en chef-kok Theo Heetmayer heeft een heerlijke menukaart voor je samengesteld met echte klassiekers: een heerlijk stukje vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke zoetigheden. Wat een fijne plek om samen te komen met vrienden en familie voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenlust

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
- Lunch vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Duur
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een erg drukke lunch in een leuke locatie. Duur broodje wat op zich wel prima smaakte. De drukte kon men deze dag even niet goed aan.
Geeld .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
aardige serveerster. eten was prima. setting kan wat beter naar mijn idee maar goed smaken verschillen. en omdat ik minimaal 120 tekens moet gebruiken maak ik deze zin erbij :P
Marijke224 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Helaas duurde het erg lang voor we ons voorgerecht kregen, maar verder was de bediening prima. Klantgericht.
De Bouillabaisse vonden we wat vlak, maar we hebben genoten van de zalm. De extra geleverde patat was uitstekend.
Het gebouwtje heeft een historie wat zeer aanspreekt.
Alicekraamzorg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Floor en Alice , wij hebben ongelooflijk heerlijk gegeten de gerechten allemaal een plaatje !!! De smaak zeer fijn en goed !!! Allemaal culinaire hoogstandjes !!! Prachtig versiert met eetbare bloemen ,goede uitleg over de drank ! De sfeer was erg gemoedelijk en bediening vriendelijk ! Zeker de moeite waard om weer eens te eten! Ooh ja en de koffie met lekkernijen uit eigen keuken zooooo lekker !!!
Immanuel2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Zoals gewoonlijk was t eten weer heerlijk en de bediening goed.
Dit keer was ik er voor een zakenlunch en de ruimte verleende zich er goed voor. Je kon rustig overleggen.
Tot een volgende keer!
Rene_theunissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Als voorgerecht Soep van gerookte meloen, was een aan rader. Lekker buiten eten op het terras. Pas op: er rijden geen taxi's in deze streek, gelukkig stopt er een bus voor de deur.
Mrkln64 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat een vondst! Hele fijne bediening, mooi, ruim opgezet en eigentijds interieur en prima eten. De zalm uit de Green Egg was heerlijk! Verder is er meer dan voldoende parkeerruimte wat ook niet onbelangrijk is voor een geslaagd avondje uit. Een aanrader en wij zullen hier zeker nog vaker naar toe gaan.
Camping-teind .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdagavond 9 juli zeer gezelig getafeld bij jullie,
Passie en gedrevenheid siert jullie ,,Buitenlust''.
De gerechten zijn met veel aandacht bereid en zeer smaakvol.
Personeel vriendelijk en attent en laagdrempelig als we het zo mogen zeggen.
Buitenlust staat in ieder geval hoog in ons lijstje.

Met vriendelijke en smaakvolle groeten uit Overberg,

Bart en Ans
Liesbethvsilfhout .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een fijn restaurant met goed en lekker eten en een vriendelijke bediening. De menukaart is goed en de prijzen zijn betaalbaar.
Traveler12345 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Mooi terras en lekker eten!
Het 3 gangen menu was verrassend lekker mooie smaken en opmaak
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
bediening maakte er een leuke avond van
Vos08486 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We hebben het lentemenu gegeten en zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het toetje waren werkelijk voortreffelijk. Omdat we de Voorthuizense app op onze telefoon hadden kregen we koffie met eigengemaakte lekkernijen gratis.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Eten prima, service kan wel wat vriendelijker en met wat meer aandacht. Weinig enthousiasme van de bediening aan tafel over de kaart en gerechten. Weinig tussentijds even controleren of alles goed is. Terwijl het erg rustig in de zaak was. Verder okay.
Albertossss .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Spontaan gedacht, we moeten weer eens in Brasserie Buitenlust gaan eten. Bellen en ja hoor, mooi plekje vrij waar we ook nog eens naast elkaar konden zitten. Eerst buiten op luxe terras wijntje gedronken, langzaam menu uitzoeken en dan binnen genieten van voorgerechten en hoofdgerechten. Alle aandacht en service en mooie porties van een en ander. De asperges met zalm smaakte mirakels. Tóch een aparte klasse, heerlijk. Attente bediening en hoge kwaliteit van al het eten. Na afloop koffie met zoetigheden van het huis. Top, echt top. Aanrader voor de culinaire liefhebbers.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij waren er deze keer met vrienden en kozen het 3-gangen seizoensmenu. Erg lekker bereid en smaakvol opgediend.
Heel vriendelijke bediening ..... erg goed. Het toetje volgde alleen wat snel op het hoofdgerecht, maar dat mag de pret niet drukken. De combinatie van de verschillende smaken in een gerecht is verrassend.
ETOPY .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Leuke brasserie met lekker brasserie kaart met goede en degelijke gerechten zoals risotto en de eendenborst. Allemaal prima klaargemaakt in een leuke omgeving en absoluut betaalbaar. Hier kom ik zeker terug.
M.w.f.jurgens .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een ontzettend leuk, sfeervol en goed restaurant. Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten, vriendelijke niet opdringerige service, heerlijke en goed bereidde gerechten, met een goede balans. De hele sfeer en uitstraling was erg goed....
Brouwersmarie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Fijne sfeer in het restaurant en zeer prettige bediening. Je bent echt ' te gast'.
De eendeborst was heerlijk! Daar kom ik zeker nog een keer voor terug!!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekker gegeten. Heerlijke zoete aardappelsoep en vissoep vooraf. Prima eendenborst met een creatieve vorm van 'appelcompote' (een gevulde appel) en lekkere aardappelgratin. De wortelbereidingen bij de risotto waren ook creatief, de risotto zelf kon wel wat pit gebruiken (te melkerig?). De bediening was attent en persoonlijk. Het decor ruim van opzet met een mooie open haard. De geweien aan de muur en in de lamp spreken mij als vegetarier niet zo aan.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk 3 gangen diner. De zalm op speciale manier superlekker klaargemaakt. lekkere groente en risotto. Mooie afronding met 4 kleine toetjes.
Gastvrij onthaal, prettige bediening aan tafel.
René V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Op donderdagavond 11 februari met een goeie vriendin (die ik al meer dan de helft van mijn leven ken) wederom heerlijk gegeten in dit restaurant.
Geen gerecht vooraf deze keer. Zij nam de catch of the day ( baby tong) en ik liet mij overhalen om te kiezen voor de Kalf Rib Eye.
Bij haar gerecht zaten onder andere gegratineerde aardappeltjes; bij mij lekkere zwarte tagliatelle en over mijn super malse vlees een smakelijke shiitake (paddenstoel) saus.
Alsof er een engeltje over je tong p.
Dit alles was vergezeld van de altijd uitermate vriendelijke bediening.
Als toetje: voor mevrouw thee met huisgemaakte snoeperijen en voor meneer een Spanish Coffee met gezoete slagroom apart.

Samengevat; jammi en bijna vergeten die fantastische eigen gemaakte appelmoes was ook weer present; en daar kun je thuis ook nog van genieten. Jammer dat er niet een filiaal in mijn woonplaats zit. Een aanrader dus.