Brasserie Buitenlust

Hoofdstraat 89 3781 AC Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buitenlust

Gastvrije brasserie

Ooit een stationsrestaurant, nu een sfeervolle brasserie waar elementen uit het verleden bewaard zijn gebleven. Eigenaar en chef-kok Theo Heetmayer heeft een heerlijke menukaart voor je samengesteld met echte klassiekers: een heerlijk stukje vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke zoetigheden. Wat een fijne plek om samen te komen met vrienden en familie voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenlust

Bus
  • : Ruime parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag van 16.00 tot 22.00
Zaterdag van 11.00 tot 22.00
Zondag Gesloten
Reserveringen buiten de openingstijden op aanvraag

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buitenlust

Familie.G. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was erg prettig.Heerlijk buiten gezeten
W. B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
John H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij komen speciaal uit Amsterdam om bij Buitenlust een hapje te eten.
Het is elke keer weer een genot wat ons voorgeschoteld wordt.
Clasina V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldig restaurant! Eten was redelijk geprijsd, bediening vriendelijk en tiptop, prachtig interieur en het eten was buitengewoon heerlijk! Een van de beste restaurant ervaring ooit. Hoog aanbevolen. Tip: een goede plaats voor alle maaltijden, speciale gelegenheid en zeker voor een romantisch etentje!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke gegeten! Vriendelijk, alert en betrokken personeel. Er werd daarnaast een geheel nieuw menu gemaakt voor één van ons met een allergie. Top!
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zijn er nu voor de 2e keer geweest met vrienden, maar was weer Fantastisch, mooie ontvangst, prima ambiance, prima kaart, Eten is erg goed, mooie porties, goede gezellige bediening, in een woord fantastisch, komen zeker terug. Dank voor de fijne avond die we weer hebben gehad. groet Fam. Entjes Zeewolde
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De ontvangst was prettig en het verrassing menu was heerlijk de sfeer relax en wij vonden het een geslaagde avond
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, zelfs de lekkernijen bij de koffie waren top, zelf gemaakte chocolade bonbons. Dus van begin tot eind heerlijk gegeten en gedronken. Als je eens lekker verwend wilt worden op culinair gebied is dit restaurant een aanrader.
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige, rustige ambiance!
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verassend, nog niet eerder geweest, mooie kaart, en fijne uitleg door bediening. Goede ambiance en kwaliteit van eten was zeer goed. Een aanrader.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk eten, gezellige inrichting en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alweer heerlijk gegeten bij Buitenlust, een geweldig restaurant bij ons om de hoek. Dit keer gekozen voor het maandmenu. Voor slechts 25 euro 3 prachtige gerechten. We hebben ervan genoten.
hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Zeer prettige omgeving, mooie inrichting prettige provisionele bediening kort om goede ervaring
(verkeerde schilder ;) grapje).
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ga zo door helemaal top
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was behoorlijk druk in het restaurant. Wij hebben lang moeten wachten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. Het eten was lekker en goed. Prijs/kwaliteit goed.
Ik weet niet of we hier nog een keer gaan eten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima ontvangst. Het was veel luxer dan de naam "Brasserie" dote vermoeden. De prijs was dan ook hoger dan wij hadden verwacht. Kwaliteit van het voedsel was prima, en de mensen waren aardig. We waren eerder dan afgesproken, maar konden meteen plaatsnemen. Na ons diner kregen we het idee dat we weggestuurd werden omdat onze tafel nodig was. We zijn benieuwd hoe snel we hadden moeten eten als we op de afgesproken tijd gekomen waren.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gastvrij ontvangen. Lekker gegeten. Onze dochter van 16 maanden kreeg bij het weggaan nog een leuk presentje mee.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Verrassende onderdelen in het menu .Het is zeker weer voor herhaling vatbaar .Nu moet ik nog wat verzinnen om de 120 tekens te halen . Ga zo door op deze weg .
John B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We kwamen ongebruikelijk vroeg; werden uiterst vriendelijk en persoonlijk ontvangen. de gerechten waren buitengewoon smakelijk. We kunnen iedereen deze eetgelegenheid van harte aanbevelen.
eefs .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening , leuk ingericht kleinschalig restaurant
Ook als er niets bij staat op de menukaart kan er altijd in overleg een ander heerlijk gerecht besteld worden
Wij komen zeker terug