Brasserie Buitenlust

Hoofdstraat 89 3781 AC Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Buitenlust

Gastvrije brasserie

Ooit een stationsrestaurant, nu een sfeervolle brasserie waar elementen uit het verleden bewaard zijn gebleven. Eigenaar en chef-kok Theo Heetmayer heeft een heerlijke menukaart voor je samengesteld met echte klassiekers: een heerlijk stukje vlees, het perfect gebakken visje en heerlijke zoetigheden. Wat een fijne plek om samen te komen met vrienden en familie voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenlust

Bus
  • : Ruime parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag van 16.00 tot 22.00
Zaterdag van 11.00 tot 22.00
Zondag Gesloten
Reserveringen buiten de openingstijden op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buitenlust

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gastvrij ontvangen. Lekker gegeten. Onze dochter van 16 maanden kreeg bij het weggaan nog een leuk presentje mee.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Verrassende onderdelen in het menu .Het is zeker weer voor herhaling vatbaar .Nu moet ik nog wat verzinnen om de 120 tekens te halen . Ga zo door op deze weg .
John B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We kwamen ongebruikelijk vroeg; werden uiterst vriendelijk en persoonlijk ontvangen. de gerechten waren buitengewoon smakelijk. We kunnen iedereen deze eetgelegenheid van harte aanbevelen.
eefs .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening , leuk ingericht kleinschalig restaurant
Ook als er niets bij staat op de menukaart kan er altijd in overleg een ander heerlijk gerecht besteld worden
Wij komen zeker terug
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer gemoedelijk restaurant met vriendelijke bediening. Klein maar daardoor zoveel intiemer. Heerlijk gegeten en genoten van ons gezelschap. Leuke brasserie-restaurant ook omdat er leuke activiteiten georganiseerd worden door het jaar heen. De volgende afspraak staat alweer!
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, leuk opgedekte tafel.
Vlot schenken van een aperitief, prettige huiswijn. er is niks mis met de smaken van de gerechten, maar onze 3 gangen menu' s (3 x) waren zeker niet spannend , seizoen menu was spannender, maar het nagerecht bleek niet meer voorradig ,wat we pas hoorde toen we er aan toe waren. Ondanks een leuke besteding berekenen ze de frietjes voor een klein bedrag extra. Leuk dat we kopje koffie kregen van het huis, maar miste wel net effe dat bonbonnetje of iets dergelijks , dat zijn die extra 's die je onthoudt.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Uiteindelijk redelijk prijzig voor een gemiddeld dorpsrestaurant met gemiddelde kwaliteit. 100 euro voor hoofd- en nagerecht voor twee personen. Jammer dat de aanvullingen gepresenteerd worden als service uiteindelijk worden doorberekend. En kom op een lokaal pilsje van 5 euro?
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben een top avond gehad. Vriendelijke goede bediening en het eten was top. Een echte aanrader. We komen zeker nog eens.
Marjori15 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst, mooie ambiance, het was gewoon af! Als we weer een keer gaan golfen op Edda Huzid, gaan we zeker weer naar Buitenlust! Een echte aanrader!
Marjorie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Warme ontvangst, verrassend lekker eten, creatief opgediend, gezellige ambiance, prettige sfeer, goeie bediening en niet te duur. Wat wil een mens nog meer?
Marjorie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
info810 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super leuke avond gehad bij Brasserie Buitenlust. Heerlijk gegeten, prima ontvangst, lekker na tafelen.
Kortom: Top avond gehad. Hartelijk bedankt.
max D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ontvangst door de eigenaresse was zeer gastvrij en de chef kwam met ons uitgebreid onze dinerwensen doornemen. En dat alles in een zeer gemoedelijke sfeer.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een erg drukke lunch in een leuke locatie. Duur broodje wat op zich wel prima smaakte. De drukte kon men deze dag even niet goed aan.
geeld .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
aardige serveerster. eten was prima. setting kan wat beter naar mijn idee maar goed smaken verschillen. en omdat ik minimaal 120 tekens moet gebruiken maak ik deze zin erbij :P
marijke224 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Helaas duurde het erg lang voor we ons voorgerecht kregen, maar verder was de bediening prima. Klantgericht.
De Bouillabaisse vonden we wat vlak, maar we hebben genoten van de zalm. De extra geleverde patat was uitstekend.
Het gebouwtje heeft een historie wat zeer aanspreekt.
Alice L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Floor en Alice , wij hebben ongelooflijk heerlijk gegeten de gerechten allemaal een plaatje !!! De smaak zeer fijn en goed !!! Allemaal culinaire hoogstandjes !!! Prachtig versiert met eetbare bloemen ,goede uitleg over de drank ! De sfeer was erg gemoedelijk en bediening vriendelijk ! Zeker de moeite waard om weer eens te eten! Ooh ja en de koffie met lekkernijen uit eigen keuken zooooo lekker !!!
immanuel2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Zoals gewoonlijk was t eten weer heerlijk en de bediening goed.
Dit keer was ik er voor een zakenlunch en de ruimte verleende zich er goed voor. Je kon rustig overleggen.
Tot een volgende keer!
rene_theunissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Als voorgerecht Soep van gerookte meloen, was een aan rader. Lekker buiten eten op het terras. Pas op: er rijden geen taxi's in deze streek, gelukkig stopt er een bus voor de deur.
Mrkln64 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat een vondst! Hele fijne bediening, mooi, ruim opgezet en eigentijds interieur en prima eten. De zalm uit de Green Egg was heerlijk! Verder is er meer dan voldoende parkeerruimte wat ook niet onbelangrijk is voor een geslaagd avondje uit. Een aanrader en wij zullen hier zeker nog vaker naar toe gaan.