Brasserie Buitenhuis

• Hip
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie Buitenhuis

Brasserie Buitenhuis is ouderwets genieten in een eigentijdse omgeving met een prachtig uitzicht op het Valkenburgse Meer, waar de zonsondergang onevenaarbaar is. Voor iedereen een buitenhuis, dat is het idee!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenhuis

Openbaar Vervoer vanaf Leiden Centraal (Leiden CS) Ongeveer 17 minuten reistijd. Bus 43, richting Den haag, uitstappen halte Tienhuizen, Leiden. Vanaf daar is het nog ongeveer 5 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    www.brasseriebuitenhuis.nl/contact/routebeschrijving/
  • : Groot (gratis) parkeerterrein naast de deur

Iedere dag van 9.00 uur tot laat

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buitenhuis

Richard H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een gezellige accommodatie. Onbevangen sfeer en je word snel geholpen. De kwaliteit van de gerechten zijn goed, maar er zou wat meer groenten geserveerd kunnen worden en de vleesgerechten op de kaart wat uitgebreider . Het aantal vleesgerechten is te summier . Een aanbeveling, om de koffie c.q. de verschillende soorten koffie, die er zijn, op de menukaart te vermelden. Verder geen op-/aanmerkingen.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Week later nu voor de lunch. Gerechten zijn mooi en smaakvol. Weer die heerlijke malbec gekozen. Ik vroeg aan de bediening of de rundertartaar een soort steak tartaar was. Dit word beaamd. Helaas is mijn mening wel anders. Ei was gekookt ipv rauw. Tartaar meer een soort osseworst. Kroketjes mooi met veel vlees. Dochter likt bord af bij de poffertjes. We zitten heerlijk en de sfeer is gemoedelijk levendig en druk. Fijne zondag middag hier gehad. Bedankt
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hippe gezellige pleke met open haard. Je kan er gewoon wat drinken of lekker eten.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met een groot gezelschap gegeten. Decor is geweldig. Mooie omgeving aan de plas. Wijnen mooi malbec uit Argentinië en een super riesling van wijn inkoper Sanders is altijd een feestje. Gerechten werden mooi opgediend. Bediening gastvrij en ongedwongen. Paddenstoelen ragout heerlijk op smaak, alsook de dry agenda entrecote. Mooi opgemaakt. Ik had fazant als wat de pot schrapt gerecht. Zat nog een kogeltje in en de klassieke manier met zuurkool formidabel. Gasten hadden gado gado, saus beter om apart te serveren en zeker geen wortelnerbij. Teveel elementen die van het oorsprong afwijkt. Vegetarisch gerecht wordt als uitmuntend omschreven. Kortom goed gegeten en mijn kind kon lekker spelen in een speelhoeken. Je kijkt je ogen uit. Aanrader om hier te dineren. Ik heb eerder een recensie gemaakt maar die is door Iens in een restaurant in Valkenburg Limburg geplaatst. Dat was bij de start van dit restaurant. Wij hebben nu ook weer heerlijk genoten en de gastheerschap is in iedergeval weer hoe het hoort in een restaurant. Mijn complimenten
Paulineg .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige plek (centraal gelegen langs de A44) met heerlijke originele gerechten. Zelfs op een dinsdagavond volle bak. Prima bediening.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Was een gezellige en goed verzorgde avond. Alleen vonden we dat het toetje wel erg makkelijk in een glas was gedaan en op tafel werd gezet. Dat zat er niet zo gezellig uit.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Matig eten van een zeer beperkte kaart, veel te duur voor wat je krijgt. Druk, lawaai, veel grote familiegezelschappen. Beetje vreetschuur maar dan in hip-achtigr entourage. Advies: houd het bij koffie en appeltaart op t terras.
appelenei .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Locatie is werkelijk prachtig, heerlijk toeven hier.. Menukaart verrassend en divers. Prijs/kwaliteitverhouding naar mijn mening wel wat uit balans, de gerechten zijn overprized.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De akoestiek is ronduit slecht, wat een verder aangename maaltijd ernstig verstoort.
De Picanha steak was smakelijk, maar de groenten erbij verdronken in de olijfolie. De variatie op vitello tonato was heel geslaagd.
De wijnkaart is van leverancier de Gouden Ton, wat prima wijnen verzekert. Bovendien zijn de wijnen vriendelijk geprijsd. Voor informatie over de wijnen kun je bij de vriendelijke en jonge bediening niet terecht.
jmz .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuke locatie om te lunchen met een lekker glaasje wijn. Lijkt of je op het strand zit. Heel gezellig.
Prijs/ kwaliteit beetje aan de hoge kant.
Theo-Macon .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
In de meivakantie hier geweest, met de kinderen, voor hun genoeg keuze en wij namen lekker halve kip en sliptong, een leuke omgeving met treinen in de buurt, hier werden we erg vrolijk door de gemoedelijke sfeer
K.A. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Een prima en gastvrij restaurant met zeer attent personeel op een fijne locatie. Wij hebben ons feest hier gevierd met familie en vrienden en iedereen heeft prima gegeten en naar z'n zin gehad. Ook de mensen met speciale dieetwensen hadden ruim de keus in het buffet en met de borrelhapjes. Wat verder opviel aan het buffet was dat het allemaal speciale gerechten waren en dat zelfs de gerechten in warmhoudbakken prima mals en op temperatuur bleven. Brasserie Buitenhuis is een aanrader om je feest te vieren of anders gewoon eens lekker te gaan eten met uitzicht over het water.
Linde41 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Voor kinderen speeltuintje en speelhoek en uiteraard het strandje.
Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
jeannine R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lunch en laatst ook een heerlijke zelfgemaakte appeltaart, echt een topper! Fijne sfeer en gratis parkeren. Fijn!