Brasserie Buitenhuis

• Hip
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Brasserie Buitenhuis

Brasserie Buitenhuis is ouderwets genieten in een eigentijdse omgeving met een prachtig uitzicht op het Valkenburgse Meer, waar de zonsondergang onevenaarbaar is. Voor iedereen een buitenhuis, dat is het idee!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenhuis

Openbaar Vervoer vanaf Leiden Centraal (Leiden CS) Ongeveer 17 minuten reistijd. Bus 43, richting Den haag, uitstappen halte Tienhuizen, Leiden. Vanaf daar is het nog ongeveer 5 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    www.brasseriebuitenhuis.nl/contact/routebeschrijving/
  • : Groot (gratis) parkeerterrein naast de deur

Iedere dag van 9.00 uur tot laat

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buitenhuis

Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Een hele mooie, fijne ambiance, fijne attente en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!!
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hele leuke sfeervolle ligging en inrichting, prettige ontvangst. We gingen voor gedeelde borrelhappen. Het was allemaal erg lekker. Er liep een dame rond die het allemaal goed in de gaten hield en erg prettig bediende. Sommige andere serveerders/serveersters waren het nog aan het leren, maar dat was helemaal niet storend. Leuke middag gehad! Ga zeker nog eens terug.
willemein B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
lekker in de zon op de lounge banken. goed glas wijn en prima lunch gerechten. niet hoogstaand maar dat hoeft hier ook niet. bediening had het erg druk deze dag maar deden zeker hun best en waren goed oplettend. al met al een prima zaak
Tjalling T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ideaal voor een tafel van 10-12 personen omdat er veel ruimte is binnen en buiten. Eerst borrel op het terras, daarna voorgerecht aan tafel buiten met ondergaande zon aan de overkant van de plas en hoofdgerecht binnen. Geen probleem. Jong en oud komt hier graag. Kaart is overzichtelijk en gevarieerd. Hele prettige en relaxte bediening. Bestellingen komen snel door.
Makkelijk aan te rijden en genoeg parkeerruimte.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De locatie mooi en sfeervol. Het eten minder. Gegeten met 20 personen, konden niet van de kaart eten maar aangepast menu van 3keuzes. Vlees, vis en vegetarisch. De Linzen burger droog, smaakloos, geen garnering, of het moet de 1,5 cm grootte cornichon zijn geweest die daar in zijn 1tje bij lag. De Winterkabeljauw werd door meerdere terug gegeven omdat deze koud was, en na terug komst een stuk kleiner door te hoge snelle verhitting. Een Ribeye van de kalf, waar maar wat meegedaan was, omdat niet werd gevraagd welke gaarheid gewenst werd. De vis en het vlees werden op koude borden geserveerd, de begeleidende groente, voor vlees en vis het zelfde was ook dus koud, een zalf van, we denken een combi van wortel en knolselderij, en ook de bijgaande groenten, eveneens wortel en knolselderij waren niet op smaak. De frietjes waren wel ok, pluspunt. Kortom een matig menu voor deze prijs.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het restaurant is zeer geschikt voor onze familie samenstelling.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prachtige locatie aan het meer , sfeervol ingericht , heerlijk gegeten en ondanks de drukte hebben we niet lang hoeven te wachten . Ook de bediening is top ! Echt een aanrader !
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was weer een feestje om bij jullie te eten ????
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Wij hebben hier met vrienden heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prima eten, aardige bediening en leuke inrichting.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuke aankleding en sfeer. Zeker in de zomer is de locatie fantastisch. De service zou wat sneller mogen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het is een prachtig restaurant. Vorige keer heerlijk gegeten maar er was net een nieuwe kaart. Wij kozen voor een clubsandwich, welke wel ok was. Ietswat droog.. de Ceasar bowl was echt een aanfluiting. Duur en heel saai. Wat tomaten doormidden, wat komkommer, kip ( welke erg leek op de salade kip Ceasar van de Albert Heijn) en een witte saus die ook uit een flesje leek te komen. Echt zonde en dat voor €15. Tegenvaller. Jammer!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een gezellige accommodatie. Onbevangen sfeer en je word snel geholpen. De kwaliteit van de gerechten zijn goed, maar er zou wat meer groenten geserveerd kunnen worden en de vleesgerechten op de kaart wat uitgebreider . Het aantal vleesgerechten is te summier . Een aanbeveling, om de koffie c.q. de verschillende soorten koffie, die er zijn, op de menukaart te vermelden. Verder geen op-/aanmerkingen.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Week later nu voor de lunch. Gerechten zijn mooi en smaakvol. Weer die heerlijke malbec gekozen. Ik vroeg aan de bediening of de rundertartaar een soort steak tartaar was. Dit word beaamd. Helaas is mijn mening wel anders. Ei was gekookt ipv rauw. Tartaar meer een soort osseworst. Kroketjes mooi met veel vlees. Dochter likt bord af bij de poffertjes. We zitten heerlijk en de sfeer is gemoedelijk levendig en druk. Fijne zondag middag hier gehad. Bedankt
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hippe gezellige pleke met open haard. Je kan er gewoon wat drinken of lekker eten.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met een groot gezelschap gegeten. Decor is geweldig. Mooie omgeving aan de plas. Wijnen mooi malbec uit Argentinië en een super riesling van wijn inkoper Sanders is altijd een feestje. Gerechten werden mooi opgediend. Bediening gastvrij en ongedwongen. Paddenstoelen ragout heerlijk op smaak, alsook de dry agenda entrecote. Mooi opgemaakt. Ik had fazant als wat de pot schrapt gerecht. Zat nog een kogeltje in en de klassieke manier met zuurkool formidabel. Gasten hadden gado gado, saus beter om apart te serveren en zeker geen wortelnerbij. Teveel elementen die van het oorsprong afwijkt. Vegetarisch gerecht wordt als uitmuntend omschreven. Kortom goed gegeten en mijn kind kon lekker spelen in een speelhoeken. Je kijkt je ogen uit. Aanrader om hier te dineren. Ik heb eerder een recensie gemaakt maar die is door Iens in een restaurant in Valkenburg Limburg geplaatst. Dat was bij de start van dit restaurant. Wij hebben nu ook weer heerlijk genoten en de gastheerschap is in iedergeval weer hoe het hoort in een restaurant. Mijn complimenten
Pauline G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige plek (centraal gelegen langs de A44) met heerlijke originele gerechten. Zelfs op een dinsdagavond volle bak. Prima bediening.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Was een gezellige en goed verzorgde avond. Alleen vonden we dat het toetje wel erg makkelijk in een glas was gedaan en op tafel werd gezet. Dat zat er niet zo gezellig uit.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Matig eten van een zeer beperkte kaart, veel te duur voor wat je krijgt. Druk, lawaai, veel grote familiegezelschappen. Beetje vreetschuur maar dan in hip-achtigr entourage. Advies: houd het bij koffie en appeltaart op t terras.
appelenei .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Locatie is werkelijk prachtig, heerlijk toeven hier.. Menukaart verrassend en divers. Prijs/kwaliteitverhouding naar mijn mening wel wat uit balans, de gerechten zijn overprized.