Brasserie Buitenhuis

• Hip
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Brasserie Buitenhuis

Brasserie Buitenhuis is ouderwets genieten in een eigentijdse omgeving met een prachtig uitzicht op het Valkenburgse Meer, waar de zonsondergang onevenaarbaar is. Voor iedereen een buitenhuis, dat is het idee!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenhuis

Openbaar Vervoer vanaf Leiden Centraal (Leiden CS) Ongeveer 17 minuten reistijd. Bus 43, richting Den haag, uitstappen halte Tienhuizen, Leiden. Vanaf daar is het nog ongeveer 5 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    www.brasseriebuitenhuis.nl/contact/routebeschrijving/
  • : Groot (gratis) parkeerterrein naast de deur

Iedere dag van 9.00 uur tot laat

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buitenhuis

Helen D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima gegeten bij Buitenhuis. Smakelijke gerechten, goede wijn. Bediening kan iets vriendelijker. Maar wij komen zeker terug
Henkjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker en gezellig ????
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Vorige week weer geprobeerd om te lunchen bij Brasserie Buitenhuis. Wat mij opviel is dat de kwaliteit van de gerechten nog minder was dan de vorig keer. Ik had een salade en mijn zakelijke relatie kroketten op brood. De kroketten waren koud en de salade had weinig smaak. De bediening was ook matig. De bestelling werd in eerste instantie erg snel opgenomen echter daarna hebben we lang gewacht op de drankjes en eten.
Entourage was verder prima, alhoewel ik wel van mening ben dat het hippe karakter van de zaak aan het afnemen is. De zaak oogt meer rommelig dan de vorige keer en is erg rumoerig, ondanks dat het niet vol was. Misschien dat het rumoerige kwam door de muziek die op stond, deze stond hard en was daardoor erg aanwezig.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijke lunch met familie, prachtig weer dus buiten gezeten. Geweldige accommodatie en vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
Dea B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gezellig, leuk ingericht restaurant. Voelt knus aan ondanks de grote ruimte. Aardig personeel en mooi uitzicht op het meer.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Leuke plek om met mensen van buiten de stad af te spreken, het rijdt fijn aan. Fijn dat het er zo vaak druk is, maakt het levendig en gezellig, ook op doordeweekse dagen. Inrichting is erg sfeervol.

De kaart mag iets vaker wisselen wat mij betreft, maar dat is vast omdat ik er zo regelmatig kom. Ander puntje is dat er naar mijn smaak veel te weinig groenten bij de gerechten zit.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Deze brasserie is echt een leuke, knus-moderne locatie. Het personeel is echt vriendelijk, dus toen de drankjes even op zich lieten wachten en nogmaals bij iemand anders bestelden, kregen we hiervoor excuses. Het was ook druk deze vrijdagavond. Het eten was lekker, we hadden 3x sticky ribvingers en 1x de sliptong. Het smaakte echt goed, we hebben heerlijk gegeten. Ook de frietjes en de groene salade waren prima. Als toetje allemaal Paul's Patisserie. Ook lekker. Enige uitleg over wat je op je bord hebt, zou een leuke aanvulling zijn, aangezien dit niet op de kaart vermeld staat. De prijzen zijn aan de forse kant, ik ga hier zeker niet iedere week zitten, hoewel ik dat met zo'n uitzicht wel zou willen. Al met al een prima ervaring.
Tjidde A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Leuke, hippe sfeer. Goede bediening en lekker eten
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk plekje op het terras. Vlotte en enthousiaste bediening, Tijd tussen voor en hoofd gerecht had iets langer gemogen, voor en hoofd gerecht ruim voldoende prijs kwaliteit is prima
Komen zeker nog eens terug
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastische locatie en sfeer, uitstekende service maar het eten was niet zo bijzonder.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Gezellig en mooie locatie
Jerôme J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prachtig gelegen gezellig terras hier met uitzicht op Valkenburgs meer. Op deze prachtige zomeravond werden we prettig ontvangen. De vriendelijke jongedame die aan tafel kwam vertelde ons dat ze vandaag een Sangria serveerden als extra aperitief. Lekker hoor! Hierna een uitgebreide borrelplank met superlekkere fingerfoods als kipkluifjes(van de kippengrill!), gefrituurde inktvis(de echte, niet van die elastische ringen), Coppa di Parma met groene asperges, broodjes met aïolie en tapenade, geitenkaaskroketjes, nootjes, manchego en olijfjes. Omdat we al lekker gevuld waren door de ruime aanwezigheid van lekkernijen op de borrelplank, hebben we ons beperkt tot een hoofdgerecht en dessert. Ik had de vispan met zalm, mosselen, dorade en grote gamba’s, was heerlijk. Vers kruidenbotertje erbij was top. Tafelgenote had malse kalfsribeye met romige truffelboter, yummie! Dessertcombi van kokos en mango is voor verbetering vatbaar, room van de pannacotta smaakte oud, parfait was nog te hard. Vlotte meid aan tafel bediende erg attent en spontaan, we komen hier zeker terug!
Ciska M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Door succes is er minder aandacht voor het eten en is het personeel te druk.
Fieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het was overheerlijk. Ik kom zeker nog eens terug. Succes.
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Een hele mooie, fijne ambiance, fijne attente en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!!
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hele leuke sfeervolle ligging en inrichting, prettige ontvangst. We gingen voor gedeelde borrelhappen. Het was allemaal erg lekker. Er liep een dame rond die het allemaal goed in de gaten hield en erg prettig bediende. Sommige andere serveerders/serveersters waren het nog aan het leren, maar dat was helemaal niet storend. Leuke middag gehad! Ga zeker nog eens terug.
Willemein B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
lekker in de zon op de lounge banken. goed glas wijn en prima lunch gerechten. niet hoogstaand maar dat hoeft hier ook niet. bediening had het erg druk deze dag maar deden zeker hun best en waren goed oplettend. al met al een prima zaak
Tjalling T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ideaal voor een tafel van 10-12 personen omdat er veel ruimte is binnen en buiten. Eerst borrel op het terras, daarna voorgerecht aan tafel buiten met ondergaande zon aan de overkant van de plas en hoofdgerecht binnen. Geen probleem. Jong en oud komt hier graag. Kaart is overzichtelijk en gevarieerd. Hele prettige en relaxte bediening. Bestellingen komen snel door.
Makkelijk aan te rijden en genoeg parkeerruimte.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De locatie mooi en sfeervol. Het eten minder. Gegeten met 20 personen, konden niet van de kaart eten maar aangepast menu van 3keuzes. Vlees, vis en vegetarisch. De Linzen burger droog, smaakloos, geen garnering, of het moet de 1,5 cm grootte cornichon zijn geweest die daar in zijn 1tje bij lag. De Winterkabeljauw werd door meerdere terug gegeven omdat deze koud was, en na terug komst een stuk kleiner door te hoge snelle verhitting. Een Ribeye van de kalf, waar maar wat meegedaan was, omdat niet werd gevraagd welke gaarheid gewenst werd. De vis en het vlees werden op koude borden geserveerd, de begeleidende groente, voor vlees en vis het zelfde was ook dus koud, een zalf van, we denken een combi van wortel en knolselderij, en ook de bijgaande groenten, eveneens wortel en knolselderij waren niet op smaak. De frietjes waren wel ok, pluspunt. Kortom een matig menu voor deze prijs.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het restaurant is zeer geschikt voor onze familie samenstelling.