Brasserie Buitenhof

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenhof

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Meint V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Vanwege mijn ouders trouwdag hebben we met z'n twaalven bij Buitenhof gegeten. Het gebouwtje is leuk en gezellig ingericht.
De bediening was leuk, snel en speelde goed in op ons.

De kaart is klein, maar met een goed verdeelde keuze zodat iedereen wel iets kan vinden. Ook was het geen probleem om iets aan te passen. Het eten was lekker, de entrecote uitstekend gebakken zoals besteld en goed gerust, dus niet bloederig. Alles was voor alle 12 op het zelfde moment klaar, als ex kok / kookleraar, maar ook van andere restaurant ervaringen weet ik hoe moeilijk dat kan zijn. De echte gebakken aardappeltjes waren een leuke bonus. Vaak neem ik geen toetje, maar hier hebben ze meer dan alleen een bolletje ijs. De Strudel en chocoladetaart waren lekker. Kortom: het was geslaagd en is een aanrader.
Mijn vader, die betaalde was na die tijd niet chagrijnig, dus de prijs viel ook mee.

Mijn enige kritiek is dezelfde die ik op zo'n beetje iedere gelegenheid in Nederland heb: de enige light limonades waren Rivella en Cola. Ik snap het wel je wilt ook niks weggooien.. maar toch..
Irmamunnik .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Mijn vader wordt binnenkort 65 jaar en wilde graag voorproeven bij het restaurant. Helaas was de Brasserie Buitenhof maar 3 dagen geopend in de winter of op afspraak. We waren maar met 3 personen maar deze zaak ging gewoon open voor ons. Dat was al een geweldig begin. Ondanks de kou brandde de houtkachel lekker warm en zaten we even later met een glaasje wijn op de chesterfield. Het voorgerecht was heerlijk. We hadden een dagsoepje zelfgemaakt met verse ingrediënten. Ook de carpachio was smakelijk. We hadden verschillende vleesgerechten die biologisch waren aangevuld met verse groenten en gebakken aardappeltjes. Als dessert hebben we genoten van het echte Italiaanse ijs afgemaakt met zelfgemaakte slagroom met een toefje mint erop. Alles bij elkaar genomen hebben wij heerlijk gegeten en was de keuze om er te gaan eten met alle vrienden genomen. Brasserie Buitenhof is een echte aanrader!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Na een verregende wandeling in de buurt van Vlagtwedde konden drie broers en drie schoonzussen genoeglijk uitrusten en opdrogen bij de met hout gestookte kachel. De rode huiswijn of het flesje bier smaakten uitstekend. Daarna hebben we genoten van zeer smakelijk bereide producten. Na een huisgemaakt kippensoepje werd gekozen voor respectievelijk tarbot, lamskoteletten, varkenskotelet, lende biefstuk en kipspies. Ook de koolsalade, de broccoli en vooral de warme peertjes smaakten voortreffelijk. Gewoon (h)eerlijk voedsel met een compliment voor de keuken.