"Als je niet beter zou weten zou je of er aan voorbij lopen of niet verwachten dat je onverwacht lekker kunt eten bij Brasserie Buitenhof. De kaart is à la carte en alle gerechten huisgemaakt. Hier eet je ongecompliceerd brasseriegerechten, van een huisgemaakte hamburger tot een kipsaté van kippendijen.

Hier wordt met liefde gekookt en kan iedereen terecht die houdt van toegankelijke, betaalbare gerechten die met toewijding zijn klaargemaakt."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Proef zeker een keer de spaghetti met gamba’s, die – volgens een Italiaanse gast en ik kan dat alleen maar beamen – uitmuntend is qua smaak."

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie Buitenhof

Fijne brasserie in het centrum van Den Haag

Op een steenworp afstand van het Buitenhof vind je deze stijlvolle brasserie. Je kunt hier neerstrijken voor een goede kop koffie, een royaal belegde sandwich of een uitgebreid diner in een ongedwongen ambiance. De gerechten hebben hier veelal een Frans-mediterrane inslag, de wijnen zijn uitstekend en vaak per glas te bestellen. Een heel fijne plek!

Meer informatie over restaurant Brasserie Buitenhof

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Buitenhof

Herman B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gebakken Gamba’s en kogelbiefstuk met warme groenten, frites en salade; lekker bier erbij, heerlijk! Prettige bediening en prijzen.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
wij hebben een heerlijk avond gehad samen nadat wij bij de film zijn geweest.
We zaten gezellig bij het raam werden goed en vriendelijk bediend met een grapje er bij was erg gezellig.
Je werd gehoord!
Marjet O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goede snelle service, aardige en prettige bediening. Lekker eten en supervlot op tafel!
Fedor V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Na een aantal jaren recent weer gegeten bij Brasserie Buitenhof. De ontvangst en de bediening is de hele avond uitstekend. De (voor)gerechten waren goed, zeker gelet op de prijs en de hoeveelheid ruim voldoende. De wijn daarentegen vond ik qua prijs aan de hoge kant. Overigens smaakte die voortreffelijk.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Niet het niveau wat het geweest is.
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heel lekker gegeten. Gerechten met pittige smaak en zeer attente bediening.
Ivo D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke flamboyante Haagsche bediening. Aanradertje!
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was lekker, de porties waren precies goed en de bediening is vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prima gegeten. Lekker en goed warm
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gewoon een leuke brasserie met eenvoudige kaart maar goede service.
Eten was o.k.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Fijne bediening en goed eten!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Aangename plaats om verrassend en vlot bediend te worden.
Mónica D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
heel erg goed gegeten, alles goed warm, vriendelijke bediening. De muziek stond naar mijn smaak
veel te hard.
We hebben genoten.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima dergelijke maaltijd voor een goede prijs.
HT S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettige plek om in centrum van de stad te lunchen. Goede kaart, erg vriendelijke rustige medewerkers, het aanpassen van een gerecht vanwege
allergie was ook al geen enkel probleem. Aanrader !
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
bij brasserie Buitenhof gegeten. echt een lunchroom/ éénvoudig restaurant. vriendelijke ontvangst. voorgerecht, beiden zal, was simpel, maar prima. mijn hamburger was goed van smaak, met dunne frietjes (prettig) en portie was ruim voldoende. vriendin vond de spaghetti veel te zout ( geproefd; mee eens). jammer, verder een keurig gerecht met voldoende gamba's. op de éne misser na een goede keus in het segment.
Nedal S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Top service, en vooral de American Style burger was uitstekend.
Chess A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Superlekkere burger en ontzettend vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug!
Bernadett T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk, attent personeel. Goede sfeer. Zeker een aanrader. We komen iig terug!
Ilay H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Wat een fijne zaak! Ontzettend aardige en attente bediening, die geen enkel detail uit het oog verliest. Brasserie Buitenhof heeft een menukaart waar iedereen gelukkig van kan worden. De ingrediënten die gebruikt worden zijn puur en echt. Je merkt echt dat iedereen die hier werkt met veel plezier en liefde zijn of haar vak uitoefent, want dat stralen ze af en dat merk je als gast meteen. We werden als grote groep heel warm en welkom ontvangen. De zaak was al aardig vol, dus we hebben gevraagd of ze nog meer plek hadden boven. Dat hadden ze zeker! Je ziet het niet van buiten en je zou het niet verwachten, maar op de eerste etage hebben ze een hele grote ruimte waar je zelfs besloten kan dineren. We waren met een grote groep dus dat was fijn.

Wat betreft het diner, de kastanje champignons met de pecorina kaas was echt smullen en de ribeye was voortreffelijk bereid. Als nagerecht nam ik de huisgemaakte tiramisu, en dat kon je zeker proeven. Ik kom gauw weer langs en ook voor een besloten partij weet ik waar ik de volgende keer terecht kan.