Brasserie Bubbels (Fontana Resort Bad Nieuweschans)

Weg naar de Bron 3-9 9693 GA Nieuweschans Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Bubbels (Fontana Resort Bad Nieuweschans)

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 09:00 - 11:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben tijdens ons verblijf in Fontana Resort hier geluncht. Een prachtige rustgevende omgeving, en lunchen in je badjas. De menukaart biedt een variatie aan betaalbare gerechten met hier en daar een knipoog naar de lokale cultuur en smaken. De bediening was beleeft en vlot, we kregen binnen 10 minuten onze bestelling gereserveerd.
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Fijne dag in Fontana gehad, en 's avonds heerlijk gegeten in restaurant Waters of the World. Overdag aten en dronken we in Brasserie Bubbels. Leuk decor en het eten is goed. 'S ochtends was er een ontzettende leuke en aardige jongen aan het werk in de bediening. 'S middags werd hij helaas overgenomen door een aantal vrouwen. Deze vrouwen waren allemaal ongeïnteresseerd, onaardig en gaven de gasten de schuld van eigen gemaakte fouten! Erg jammer van zo'n luxe resort...
David B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Rappe, vriendelijke service in een comfortabele, moderne omgeving kenmerkt deze brasserie, belangrijk onderdeel van het Wellness-centrum van Fontana Bad Nieuweschans.
Het menu is tweetalig NL/D, maar ik vermoed dat een versie in het Russisch snel moet komen, gezien het aantal Russisch-sprekende gasten om ons heen!
De keuze van hapjes is ruim, maar voor de vegetariër matig, ook wat creativiteit betreft.
Toch kiezen we om de ravioli spinazie/ricotta + feta (€12,50) te delen. Deze wordt geserveerd met een frisse rauwkostsalade en een heel smakelijk broodje en kruidenboter. Ook nemen we een portie verrukkelijke, knapperige friet met een luchtige, smakelijke frietsaus. De portie is heel karig (voor €3,25), maar deze friet is een traktatie!
Als grootste minpunt van eten op het terras – laat staan dobberen in het warme water – noem ik de heftige keukenwalmen die hier inherent blijken te zijn. Meer dan een jaar geleden heb ik hierover een brief aan de directie gewijd, waar ik tot op heden nog geen enkele reactie, laat staan antwoord, op heb gekregen; het centrum was recentelijk (juli 2015) voor een week gesloten voor o.a. reparaties, maar tot nu toe is dit grote nadeel (we hebben ook anderen hierover horen klagen) nog steeds niet aangepakt.
Kelly O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wellness center Fontana is sowieso al één van mijn favoriete plekken in Groningen, hun brasserie complimenteert het geheel.

Leuke menu kaart met voor een ieder wat wils, fijne rustieke sfeer met open haarden en sympathieke bediening.
David B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Op een hete doordeweekse dag was de Brasserie aardig vol. Toch heeft het doorgaans vriendelijke en efficiënte personeel redelijk snel bestellingen opgenomen en, mede door een eveneens efficiënte keukenbrigade én een bescheiden, overzichtelijke kaart, uitgeserveerd.
We waren vooral onder de indruk van Desiree die 'horeca-gastvrijheid' perfect uitdraagt!
De koffie smaakte ons en de grote glazen verse muntthee (met honing en een knapperig koekje) waren de perfecte drank bij een aantrekkelijk geserveerde en bijzonder smakelijke vegetarische shashlick (lupine?) met ratatouille en zigeunersaus.
Als bijgerecht een grote portie 'ambachtelijke frites' waar we van smullen!
Opmerking: de vegetarische gerechten zijn doordacht én ze zijn de producten van een 'vleeskok' en passen dus in het kader van 'vleesvervangers', wat heel anders is dan écht vegetarisch eten van de heuse vegetarische keuken.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
De zalm was overheerlijk gebakken met een krokant korstje. De groente was om te smullen. Personeel was vriendelijk. Mobiele telefoons zijn verboden in de brasserie. Het decor heeft wat weg van een sporthalkantine.