Over het restaurant Brasserie Brut

Sprankelend genieten

Een verrassend lekker restaurant in het Crowne Plaza in Den Haag. Hier combineer je kleine culinaire hoogstandjes met cava, prosecco, champagne en alles wat sprankelt en bubbelt. De perfecte plek om een verjaardag, promotie of een mooie business deal te vieren.

Halve fles mineraalwater

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Brut

Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima restaurant voor een zakelijke lunch, 'zakelijk' ingericht en het eten smaakt goed. Ook ruime en leuke keuze aan gerechten. Echter niet een gezellige ruimte om bijvoorbeeld met vrienden te gaan eten.
cvandijk .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vrijdagmiddag 3 februari met zeven personen in alle rust heerlijk genoten van een royaal,heerlijk en goed verzorgde High Tea.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk drie gangen menu gegeten. We hebben ons laten verassen door de kok. Voor vegetariërs ook super! Vriendelijk personeel, uitstekend restaurant!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten goed, service prima. Tafeltjes staan een beetje onrustig.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Mooi restaurant,stijlvol èn vriendelijke bediening!
Mijn man en ik hadden als hoofdgerecht de entrecote(black angus)..helaas niet super mals ! Wel mooi geserveerd!
Prijs kwaliteit verhouding niet helemaal in overeenstemming...maar wel tevreden naar t theater.
Capuchino heerlijk qua warmte èn smaak !
Sharida G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
28 December zijn mijn man en ik daar gaan dineren. We hadden gekozen voor een drie gangen menu. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik extreem ben teleurgesteld. Als voorgerecht kreeg ik rauwe vis, ik eet helemaal geen rauwe dingen! we konden niet eens kiezen voor iets anders, dat is toch absurd dat je niet iets anders ervoor in de plaats kan krijgen. Het heeft veel geld gekost en waarvoor? Rauwe vis? Taaie entrecote en een niet zo bijzondere dessert gewoon vanille ijs met kaneel. Daarbij was de vrouw die ons bediende totaal niet vriendelijk. Uiteindelijk haddden ik en mijn man ontzettende last van onze buik die avond. Ik raad niemand aan om daar te eten! Ik ken veel betere restaurants met vriendelijke personeel en kwaliteit eten.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ontzettend genoten van de kerstbrunch. Heerlijk gegeten en gedronken
Bel P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wat een gezellige eerste kerstdag bij brasserie Brut. De mensen, het eten, de vriendelijkheid, de sfeer en de lekkere gluhwein. Alles was op en top. Complimenten voor het personeel en de kok die het allemaal heerlijk heeft bereid en er fijn over kon vertellen. Wij zeggen graag tot volgende jaar. Dank jullie wel.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Vanavond hadden we weinig tijd. Bij brasserie Brut van het Promenade hotel hebben we in de lobby bar gegeten. Ik had een uiensoep. Een mooie volle soep, met twee stukken brood en een heerlijke kaas. Iets aan de zoute kant. De grote verrassing was de burger van mijn eetpartner. Perfect gegrild, medium, en vlees van topkwaliteit. Samen met frietjes, een paar glazen huiswijn, helemaal goed. Dit smaakt naar een keer uitgebreid eten.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gezien de fantastische beoordelingscijfers hier gegeten. Mooi chic decor en uitstekende attente service maar het eten was matig. Het voorgerecht eendenlever met brioche was niet geweldig, als hoofdgerecht uitstekende Black Angus beef met iet al te beste frieten in een puntzak(?) en de geafficheerde side salad bleef achterwege. Het nagerecht een nogal kleffe tarte tatin. De prijs voor dit alles was niet evenredig aan de kwaliteit van hetgeen geboden werd. Vanwege het mooie restaurant en de goede service zullen we het een dezer dagen nog eens proberen in de hoop dat het eten dan beter verzorgd is.
Mvt87 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten in Brut Bubbles and Bites afgelopen zaterdag met een gezelschap van 4 personen. We werden door de keukenbrigade verrast door mooie, kleine gerechtjes in het 'bites menu', waar je lekker van alles kan proeven. Goede en vriendelijke service door het bedienend personeel, we hebben genoten! We komen zeker nog vaker terug!
Saphira2015 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Laatst een heerlijke 3 gangen diner genuttigd. Het eten was voortreffelijk. Het personeel is erg behulpzaam en maakt graag een praatje met je. De entourage is modern en gezellig. Zeker de moeite waard om vaker terug te komen!
Vincent-Marije .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Afgelopen maandag spontaan met het gezin genoten van Kreeft menu in het hotel. Van het begin tot het einde in de puntje verzorgd, het was gezellig druk in het restaurant, maar top service, chefs aan tafel om gerechten toe te lichten en goede wijnen en heerlijk gegeten.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk gegeten tijdens de kreeftweken! Een drie-gangen menu waarin kreeft volledig in de hoofdrol staat. De drie verschillende gerechtjes met kreeft als voorgerecht waren allemaal een smaaksensatie. De big green egg lobster was heerlijk mals en het dessert overheerlijk. Bediening was erg professioneel maar ook zeer gezellig. Er werden mooie wijnen geadviseerd, helemaal top! Zeker een aanrader voor iedereen!
adw .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Genoten van allerlei creatieve variaties met kreeft, uitstekende keuken. Goede wijn en attente gastvrije bediening. Het restaurant is onderdeel van het comfortabele Crowne Plaza Promenade hotel, compleet met zwembad, sauna, fitness en welness. Met recht een 5 sterren classificatie.
Lindamoeskops .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ik heb met 4 personen overnacht in crowne plaza. We wilden graag gaan High wine-en die je niet standaard in het hotel kon krijgen. Ze hebben voor ons een 4 gangen high wine menu samen gesteld met 4 verschillende wijnen. Het was echt super lekker! Top service en nette bediening! Complimenten!
wouter19 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We waren in de buurt en een tijdje geleden hebben we heerlijk gegeten bij brasserie Brut. We dachten laten we nog eens langs gaan. Ondanks dat het een hotel restaurant is merk je hier weinig van. De service van vaste gastheren zoals Rudsel en Nicola, is geweldig en informeel. Zoals ze zelf vertelden werkten ze al vele jaren in het Promenade hotel, erg leuk om de historie te horen van het hotel. We aten beide het bites menu, dit zijn kleine gerechtjes met heerlijke combinaties. Voorgerecht bestond uit zalmtartaar en een rilette van eend. Daarna hoofdgerecht van Zeeduivel en Jack daniels steak. Heerlijk!! Als dessert een drieluik van lekkernijen. Het leuke was dat de kok zelf ook soms aan tafel komt om de gerechten te brengen en te vertellen over de bereiding. Onze ervaring is heel positief en voor kwaliteit moet je betalen, al valt de prijs in brasserie Brut erg mee! Wij komen volgende keer als we in de buurt zijn gewoon weer terug!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Ik kan me totaal niet herkennen in onderstaande zeer positieve reacties. Maar dat kan zijn omdat wij hier aten via de 'restaurantweek'. Maar dan nog: als je meedoet aan zo'n actie, doe dat dan van harte en serveer kwaliteit.

Dat was nu niet het geval. Voorgerecht was een trio van een suhsi-achtig ingerold stukje niet verse zalm op zeewiersalade. Daarbij flauwe en vette crabcakes en een lauwe 'soep' met veel te veel room en veel te weinig smaak.

Hoofdgerecht prima kwaliteit steak met lak van Jack Daniels. Prima garing. Geen groenten.

Bediening prima. Erg aardige Italiaanse man! De rest toch wat hautain zoals wel vaker in een hotelrestaurant.

De Spaanse Verdejo is wel zeer de moeite waard!
Maaike F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Topavond gehad! Op mijn verjaardag hier gaan eten met de familie en dit was echt de moeite waard! Goeie en lekkere gerechten en goeie service. Leuk ook dat de koks de moeite deden om aan tafel te vertellen wat er geserveerd werd. Ook de kleine details maakten het heel leuk zoals de in chocola geschreven "hartelijk gefeliciteerd" op het dessert bord en dat me dochter zelf mocht meekijken in de keuken hoe haar ijsje gemaakt werd! Zeker een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
wouter19 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest naar het mooie Crowne Plaza hotel in Scheveningen. Helaas was het weer niet erg lekker maar doordat dit hotel mooie faciliteiten heeft is dat niet erg. Lekker de sauna in en daarna heerlijk gedineerd bij restaurant Brut bubbles & Bites. Mooie design restaurant met allemaal kleine gerechtjes die je kan bestellen. Ik at de rode poon en mijn vrouw de groene curry. Voor mij mocht ie iets pittiger maar hij was wel heel lekker. De Poon was goed gebakken en lekker sappig van binnen. Als dessert allerbij het verrukkelijke chocolade taartje. De bediening was goed en attent toen we met een natte jas binnen liepen. Een aanrader!