Over restaurant Brasserie Brut Bubbles & Bites

Sprankelend genieten

Een verrassend lekker restaurant in het Crowne Plaza in Den Haag. Hier combineer je kleine culinaire hoogstandjes met cava, prosecco, champagne en alles wat sprankelt en bubbelt. De perfecte plek om een verjaardag, promotie of een mooie business deal te vieren.

Meer informatie over restaurant Brasserie Brut Bubbles & Bites

Tram 1
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Mark T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Vanavond hadden we weinig tijd. Bij brasserie Brut van het Promenade hotel hebben we in de lobby bar gegeten. Ik had een uiensoep. Een mooie volle soep, met twee stukken brood en een heerlijke kaas. Iets aan de zoute kant. De grote verrassing was de burger van mijn eetpartner. Perfect gegrild, medium, en vlees van topkwaliteit. Samen met frietjes, een paar glazen huiswijn, helemaal goed. Dit smaakt naar een keer uitgebreid eten.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gezien de fantastische beoordelingscijfers hier gegeten. Mooi chic decor en uitstekende attente service maar het eten was matig. Het voorgerecht eendenlever met brioche was niet geweldig, als hoofdgerecht uitstekende Black Angus beef met iet al te beste frieten in een puntzak(?) en de geafficheerde side salad bleef achterwege. Het nagerecht een nogal kleffe tarte tatin. De prijs voor dit alles was niet evenredig aan de kwaliteit van hetgeen geboden werd. Vanwege het mooie restaurant en de goede service zullen we het een dezer dagen nog eens proberen in de hoop dat het eten dan beter verzorgd is.
Mvt87 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten in Brut Bubbles and Bites afgelopen zaterdag met een gezelschap van 4 personen. We werden door de keukenbrigade verrast door mooie, kleine gerechtjes in het 'bites menu', waar je lekker van alles kan proeven. Goede en vriendelijke service door het bedienend personeel, we hebben genoten! We komen zeker nog vaker terug!
Saphira2015 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Laatst een heerlijke 3 gangen diner genuttigd. Het eten was voortreffelijk. Het personeel is erg behulpzaam en maakt graag een praatje met je. De entourage is modern en gezellig. Zeker de moeite waard om vaker terug te komen!
Vincent-Marije .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Afgelopen maandag spontaan met het gezin genoten van Kreeft menu in het hotel. Van het begin tot het einde in de puntje verzorgd, het was gezellig druk in het restaurant, maar top service, chefs aan tafel om gerechten toe te lichten en goede wijnen en heerlijk gegeten.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk gegeten tijdens de kreeftweken! Een drie-gangen menu waarin kreeft volledig in de hoofdrol staat. De drie verschillende gerechtjes met kreeft als voorgerecht waren allemaal een smaaksensatie. De big green egg lobster was heerlijk mals en het dessert overheerlijk. Bediening was erg professioneel maar ook zeer gezellig. Er werden mooie wijnen geadviseerd, helemaal top! Zeker een aanrader voor iedereen!
Adw .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Genoten van allerlei creatieve variaties met kreeft, uitstekende keuken. Goede wijn en attente gastvrije bediening. Het restaurant is onderdeel van het comfortabele Crowne Plaza Promenade hotel, compleet met zwembad, sauna, fitness en welness. Met recht een 5 sterren classificatie.
Lindamoeskops .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ik heb met 4 personen overnacht in crowne plaza. We wilden graag gaan High wine-en die je niet standaard in het hotel kon krijgen. Ze hebben voor ons een 4 gangen high wine menu samen gesteld met 4 verschillende wijnen. Het was echt super lekker! Top service en nette bediening! Complimenten!
Wouter19 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We waren in de buurt en een tijdje geleden hebben we heerlijk gegeten bij brasserie Brut. We dachten laten we nog eens langs gaan. Ondanks dat het een hotel restaurant is merk je hier weinig van. De service van vaste gastheren zoals Rudsel en Nicola, is geweldig en informeel. Zoals ze zelf vertelden werkten ze al vele jaren in het Promenade hotel, erg leuk om de historie te horen van het hotel. We aten beide het bites menu, dit zijn kleine gerechtjes met heerlijke combinaties. Voorgerecht bestond uit zalmtartaar en een rilette van eend. Daarna hoofdgerecht van Zeeduivel en Jack daniels steak. Heerlijk!! Als dessert een drieluik van lekkernijen. Het leuke was dat de kok zelf ook soms aan tafel komt om de gerechten te brengen en te vertellen over de bereiding. Onze ervaring is heel positief en voor kwaliteit moet je betalen, al valt de prijs in brasserie Brut erg mee! Wij komen volgende keer als we in de buurt zijn gewoon weer terug!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Ik kan me totaal niet herkennen in onderstaande zeer positieve reacties. Maar dat kan zijn omdat wij hier aten via de 'restaurantweek'. Maar dan nog: als je meedoet aan zo'n actie, doe dat dan van harte en serveer kwaliteit.

Dat was nu niet het geval. Voorgerecht was een trio van een suhsi-achtig ingerold stukje niet verse zalm op zeewiersalade. Daarbij flauwe en vette crabcakes en een lauwe 'soep' met veel te veel room en veel te weinig smaak.

Hoofdgerecht prima kwaliteit steak met lak van Jack Daniels. Prima garing. Geen groenten.

Bediening prima. Erg aardige Italiaanse man! De rest toch wat hautain zoals wel vaker in een hotelrestaurant.

De Spaanse Verdejo is wel zeer de moeite waard!
Maaike F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Topavond gehad! Op mijn verjaardag hier gaan eten met de familie en dit was echt de moeite waard! Goeie en lekkere gerechten en goeie service. Leuk ook dat de koks de moeite deden om aan tafel te vertellen wat er geserveerd werd. Ook de kleine details maakten het heel leuk zoals de in chocola geschreven "hartelijk gefeliciteerd" op het dessert bord en dat me dochter zelf mocht meekijken in de keuken hoe haar ijsje gemaakt werd! Zeker een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Wouter19 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest naar het mooie Crowne Plaza hotel in Scheveningen. Helaas was het weer niet erg lekker maar doordat dit hotel mooie faciliteiten heeft is dat niet erg. Lekker de sauna in en daarna heerlijk gedineerd bij restaurant Brut bubbles & Bites. Mooie design restaurant met allemaal kleine gerechtjes die je kan bestellen. Ik at de rode poon en mijn vrouw de groene curry. Voor mij mocht ie iets pittiger maar hij was wel heel lekker. De Poon was goed gebakken en lekker sappig van binnen. Als dessert allerbij het verrukkelijke chocolade taartje. De bediening was goed en attent toen we met een natte jas binnen liepen. Een aanrader!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
vanavond weer eens lekker bij rudsel in de brasserie gegeten, echt altijd genieten van de champagne en bites ,.!vooraf kregen we terinne van eendelever en pastrami tussendoor ff een paar gamba s met kreeftenjus en daarna nog een heerlijk stukje rund en daarnaast een sappig stukje hollandse hoen..dessert was ons echt te veel geweest echt een dikke tien!
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Prima gegeten. We hadden een menu met wat kleine gerechtjes. Entrecote iets te droog. De rest lekker maar geen smaaksensatie.
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Afgelopen zaterdag hier super lekker gegeten. De gerechten waren goddelijk; heerlijke entrecote Zo ongelooflijk smaakvol.

De ambiance was gezellig, sfeervol, stijlvol. Een prachtige bar aan de rechterkant kant, als je binnenkomt.

Bediening attent, aardig & kundig

Tip voor Den haag!
Joraf .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
na een lange meeting dag hebben we een heerlijk bites buffet in het restaurant gehad. De hapjes waren heerlijk en precies goed. Het restaurant is sfeervol. Toevallig was het erg lekker weer waardoor we ook naar buiten konden en lekker in de zon konden zitten. We hebben een productieve en geslaagde dag gehad.
UneVieExtraordinaire .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
''Bruut dineren''

Na een Hockey wedstrijd (NK) krijg je toch trek. Dan maar naar Hotel Crowne Plaza Promenade te Den Haag.
Prachtig hotel met veel faciliteiten, luxe interieur echt een eye catcher, en 2 restaurants + een bar.
Gekozen voor 8 bites menu op advies een proeverij van de kaart allemaal kleine gerechten toch maar eens proberen.
Menu genuttigd in de bar, was geen probleem.
Menu was opgebouwd uit 3x voorgerecht , 3x hoofdgerecht en 2x een dessert. En op èèn bord.

Eten: Gang 1: Zalm met soja wakame was favoriet, herten ham & courgette met geitenkaas heerlijk
Gang 2: Een combi van makreel en entrecote helaas was het 3e gerecht was zoek.. Maar dit werd goed gemaakt bij het dessert
Dessert: Granite van appel, yoghurt ijs, sabayon en een mini gebakje. Dit zie je niet vaak maar zeer smakelijk

De gerechten miste echter een goede uitleg van de dame (foodrunner). Maar de barman kwam dit keurig toelichten +1
Helaas was bij de dieetwensen iets verkeerds gegaan. Kon zelf nog de parma ham er tussen uit vissen.
Leerpunt voor de keuken, bonnen lezen! Duidelijk aangegeven.
Heerlijk gegeten ondanks de details. Nu aan de koffie met heerlijke friandises.

Service: Hartelijk bediend door de charmante ober/barman met een gouden tand, ben alleen z'n naam kwijt maar het was een topper! Hopi bon!

Decor: Hier werd ik gelijk blij van. Mooi luxe producten, leuke art, niet te overdreven net goed. Net geen 10 Mooi ingericht, hier is over na gedacht. Mooie
Zeer leuk, gezellig restaurant,. Mooie aanwinst midden op de wallen zeker een aanrader.

Tip: Echt een schitterend hotel met veel faciliteiten en een goed keuken. Zeker een GO!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Vriendelijk personeel, Prima snelle lunch, Club sandwich of zalmbroodje worden vakkundig gepresenteerd. De rode huiswijn smaakt naar meer.
Serviceniveau is zeker vooruit gegaan ten opzichte van ons laatste prpefbezoek.

Tamararoeleveld .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Op zaterdag 8 maart heel erg lekker gegeten in het restaurant (restaurantweek menu), vriendelijke bediening en ondanks dat het erg rustig was in het restaurant was de sfeer helemaal top. Vooral het toetje was onwijs lekker!
Marinka .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten. Goede bediening (zeer oplettend en attent) leuke ambiance. Het speciale restaurantweek menu was erg goed, vooral het dessert was een feestje. En een restaurant dat je in restaurantweek ook goed verzorgd scoort bij mij punten (heb nl meerdere malen het tegenovergestelde meegemaakt). Ik ga zeker nog eens terug!