Brasserie Brothers

Meer informatie over restaurant Brasserie Brothers

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Brothers

Sjors B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Personeel hielp ons ook door ons na het hoofdgerecht nog te herinneren aan de 3gangenactie (met een koffie erbij waren we goedkoper uit)
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk mals vlees en de geitenkaas loempia was verrassend, Jammie.
Vriendelijk en alert personeel.
Gezellige ambiance.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De runder entercote en de saté waren erg lekker, wat een zalig mals vlees. Verrassend was de geitenkaas loempia, mmmmm......personeel is erg vriendelijk.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hadden een super leuke avond met allemaal heerlijke gerechten
en n super goede en vriendelijke bediening, in een woord perfect.
sandy1971 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hele gezellige sfeer in het restaurant, duidelijke uitleg over de Brothers deal.
Eten was heerlijk, bediening attent, kortom, fijne avond gehad die voor herhaling vatbaar is!
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten, ambiance, bediening: alles aan dit restaurant is prima. Niet meer en niet minder. Een prima setting voor een ontspannen avondje uit eten zonder veel ambities.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Dit was de 3e maal dat ik hier heb gegeten. 1e keer was heerlijk, 2 keer was goed en de 3e keer was ronduit slecht.
We gingen vooraf de Surf en Turf. Garnalen waren heerlijk, ossenhaas was te taai. Als hoofdgerecht de gamba's. Werd geserveerd op een houten plank en in een klein onhandig potje. Wel erg trendy maar in de praktijk erg onhandig.
Partner kreeg de satéspies van ossehaas. Vast en zeker van hetzelfde stuk afgesneden want het was wederom erg taai. En als er op de menukaart staat beschreven 'sate van de ossenhaas' dan ga ik er van uit dat je een sappig stuk ossenhaas krijgt met satesaus. En niet een taai stuk vlees op spies, ingesmeerd met een terayaki marinade waarvan de smaak veels te overheersend is.
Hetzelfde voor de huisgemaakte Atjar. Dan ga ik er van uit dat je Atjar krijgt, en niet stukken peen en paprika met een zure dressing erover.
Enorme afknapper. En als er dan ook nog eens 2 soorten muziek door de speakers hoorbaar is heb ik hier voorlopig genoeg 'gegeten en gedronken' .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Weer heerlijk genoten bij jullie. Erg gastvrij en heel gezellig. Personeel is vriendelijk en allert. Men laat je in je waarde. Lief en ik hebben een zalige hertenbiefstuk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Lief en ik hebben genoten van een 3-gangen menu, wat erg lekker was. De lamsrack was mals en de geitenkaas salade was ook heerlijk. Vriendelijke bediening ook en een leuke zaak, waar je gezellig om je heen kunt kijken.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gisteren voor de zoveelste keer bij Brothers gegeten, dit keer met onze dochter met vriend. Na de vriendelijke ontvangst een drankje aan de bar genomen en de kaart bekeken en besteld. Naast de kaart nog een "speciaal 3-gangen menu", maar dat kon, met vermelding van de prijzen naar believen met alles gecombineerd worden. De gamba's in curry waren lekker, evenals de zalm. Als hoofdgerecht driemaal mosselen, gewoon eerlijk en goed en onze dochter was zeer te spreken over de pasta met paddestoelen. De Verdejo was naar mijn smaak net niet koud genoeg dus werd dat keurig opgelost in een koudere koelkast; de tweede fles was dus wel goed. De twee jongedames in de bediening zorgden door hun vriendelijkheid en vakvrouwschap voor de completering van een geslaagde avond. Na nog geen €200,- afgerekend te hebben keerden wij tevreden huiswaarts. Zo kan het dus ook, vrijwel elke keer.....
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Ten 1e hele vriendelijke en allerte bediening, met een compliment voor Patricia.
Lief en ik hebben heerlijk gegeten. Wij hebben genoten van Lamsrack en Ribroast, wat beiden wel meer op smaak hadden gemogen, evenals de roerbakgroenten, die er onder lagen.

Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Goed ingericht restaurant in Wateringen. Entree was voor ons wel even zoeken. Eten is prima, ik vond alleen de cheesecake wat minder (iets te zacht voor een ''echte'' cheesecake). Saus bij de ossenhaas was erg lekker!
Fleur .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Ik heb hier een aantal weken geleden gegeten.
Dingen die mij opvielen, de jassen werden niet aangenomen, ook werd je niet naar je tafel gebracht maar er werd gewoon "gewezen". Aan het einde werd er niet eens gedag gezegd.
Eten was verder heel lekker. Service mag beter.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Voor het eerst in Wateringen, vrienden namen ons mee naar dit Restaurant wat in het weekend altijd vol schijnt te zitten. Ook nu, op zondagavond, helemaal vol! Sfeer is goed, inrichting gezellig en de bediening netjes. Het eten kan iets beter. Vond t ook een beetje weinig. De pasta was te ver doorgekookt, wel met kippendijen die mals waren. Brood met wat Tapas vooraf was wel erg weinig, maar misschien was dit wel voordelig Geprijst, dan mag het. De huisWijn in een mooi glas, was goed. Kortom, gezellig, netjes, maar ook wel wat verbeterpunten: de Pasta, Meer choc. Saus bij de Dame Blanche, dit was te weinig! En graag bij de Koffie iets lekkers ipv een verpakt koekje!
Jolevdk .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wat ziet deze zaak er fantastisch uit! Heerlijke sfeer en lekker vlot personeel. Vooraf hadden we de carpaccio en de huisgemarineerde zalm, Top! Als hoofdgerecht de ossenhaasspies en de tonijn. Beide zeer goed op smaak. De spies op zo,'n stoere plank een lust voor het oog. Nagerecht de cheesecake, heerlijk. Wij komen snel terug!
ferbak .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Fijn om weer eens in een restaurant te zitten waar je niet wordt weg gekeken.
wojong .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Vandaag bij Brothers gegeten. Het personeel is heel vriendelijk, ongecompliceerd. Het decor is prima, gewoon een mooie gelegenheid.
De kaart is simpel, wat ik geen bezwaar vind. Dat zou kunnen passen bij de 'Brasserie' formule.
Ik heb alleen een hoofdgerecht gegeten, omdat ik met mijn dochtertje was. Ossehaas, en ik had voor de port saus gekozen. Erbij geserveerd: wat frites, een poging tot aardappel gratin, en wat groentes. Het vlees was redelijk mals, de smaak liet te wensen over. De saus had, naar mijn bescheiden mening, weinig met port te maken, en heb ik, na voorzichtig proeven, gelaten voor wat het (niet) was. De gratin heb ik geprobeerd, maar opnieuw: weinig smaak.
De groentes leken mij een voorgesneden mix van wat courgette, paprika en soms een schijfje baby mais. Geen feest voor de smaak papillen, maar ook niet heel slecht.
Het is gewoon jammer dat in een restaurant, dat qua decor absoluut potentieel heeft, er niet met smaak en passie wordt gekóókt.
Heeft de kok beschikking over (verse) kruiden, mooie producten, wat is zijn concept.. ?

LBoom .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gezellig met mijn vrouw wezen eten.
Personeel is vanaf binnenkomst op een prettige manier heerlijk informeel en attent.
Inrichting warm en gezellig. Goed doordacht. werk van een goede binnenhuisarchitect?
Eten is super. Heerlijke voorgerecht, mooi vlees, smaakvol en erg mals, met een goed glas wijn.
Alles met zorg bereidt.
Werkelijk een topavond.
Brasserie Brothers is een goede aanwinst voor Wateringen en omgeving
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Volgens Iens is Brothers een brasserie. Nu zal zo'n term multi interpretabel zijn, maar persoonlijk vind ik dat dit restaurant in alle opzichten de indicatie 'brasserie' ontstijgt.

Gelukkig weer eens zo'n gelegenheid waarbij voor de gast alles klopt: kwaliteit en hoeveelheid eten, vriendelijkheid en attentheid medewerkers, ambience (is hier een binnenhuisarchitect aan het werk geweest..), kwaliteit en hoeveelheid wijn in fraaie glazen.

Wat ik daarbuiten nog erg gezellig vind, is dat de samenstelling van de gasten net zo leuk afwisselend is als in de dochterzaak Scrumpy. Oud en jong in alle mogelijke samenstellingen door elkaar in dezelfde gemoedelijke sfeer.

En dat is knap als je zoiets weet te creëren met z'n allen.

Heeft lang geduurd voor we hier zijn gaan eten, maar zal nu zeker weer snel een vervolg krijgen.
PaMaBrab .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Heerlijk gegeten!! Fantastische tonijn- en zalmtartaar vooraf en hoofdgerecht een echt overheerlijke maaltijd salade met kreeftjes en krab met gewedige dressing. Mijn lief een garnalenspiesje vooraf en als hoofd spies van malse biefstuk teriyaki. Ook helemaal top!! Heerlijk wijntje.....perfecte bediening..heerlijke avond uit!