Brasserie Brothers

13-G Plein 2291 CA Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Brothers

• Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Weer heerlijk genoten bij jullie. Erg gastvrij en heel gezellig. Personeel is vriendelijk en allert. Men laat je in je waarde. Lief en ik hebben een zalige hertenbiefstuk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Lief en ik hebben genoten van een 3-gangen menu, wat erg lekker was. De lamsrack was mals en de geitenkaas salade was ook heerlijk. Vriendelijke bediening ook en een leuke zaak, waar je gezellig om je heen kunt kijken.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gisteren voor de zoveelste keer bij Brothers gegeten, dit keer met onze dochter met vriend. Na de vriendelijke ontvangst een drankje aan de bar genomen en de kaart bekeken en besteld. Naast de kaart nog een "speciaal 3-gangen menu", maar dat kon, met vermelding van de prijzen naar believen met alles gecombineerd worden. De gamba's in curry waren lekker, evenals de zalm. Als hoofdgerecht driemaal mosselen, gewoon eerlijk en goed en onze dochter was zeer te spreken over de pasta met paddestoelen. De Verdejo was naar mijn smaak net niet koud genoeg dus werd dat keurig opgelost in een koudere koelkast; de tweede fles was dus wel goed. De twee jongedames in de bediening zorgden door hun vriendelijkheid en vakvrouwschap voor de completering van een geslaagde avond. Na nog geen €200,- afgerekend te hebben keerden wij tevreden huiswaarts. Zo kan het dus ook, vrijwel elke keer.....
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Ten 1e hele vriendelijke en allerte bediening, met een compliment voor Patricia.
Lief en ik hebben heerlijk gegeten. Wij hebben genoten van Lamsrack en Ribroast, wat beiden wel meer op smaak hadden gemogen, evenals de roerbakgroenten, die er onder lagen.

Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Goed ingericht restaurant in Wateringen. Entree was voor ons wel even zoeken. Eten is prima, ik vond alleen de cheesecake wat minder (iets te zacht voor een ''echte'' cheesecake). Saus bij de ossenhaas was erg lekker!
Fleur .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Ik heb hier een aantal weken geleden gegeten.
Dingen die mij opvielen, de jassen werden niet aangenomen, ook werd je niet naar je tafel gebracht maar er werd gewoon "gewezen". Aan het einde werd er niet eens gedag gezegd.
Eten was verder heel lekker. Service mag beter.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Voor het eerst in Wateringen, vrienden namen ons mee naar dit Restaurant wat in het weekend altijd vol schijnt te zitten. Ook nu, op zondagavond, helemaal vol! Sfeer is goed, inrichting gezellig en de bediening netjes. Het eten kan iets beter. Vond t ook een beetje weinig. De pasta was te ver doorgekookt, wel met kippendijen die mals waren. Brood met wat Tapas vooraf was wel erg weinig, maar misschien was dit wel voordelig Geprijst, dan mag het. De huisWijn in een mooi glas, was goed. Kortom, gezellig, netjes, maar ook wel wat verbeterpunten: de Pasta, Meer choc. Saus bij de Dame Blanche, dit was te weinig! En graag bij de Koffie iets lekkers ipv een verpakt koekje!
Jolevdk .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wat ziet deze zaak er fantastisch uit! Heerlijke sfeer en lekker vlot personeel. Vooraf hadden we de carpaccio en de huisgemarineerde zalm, Top! Als hoofdgerecht de ossenhaasspies en de tonijn. Beide zeer goed op smaak. De spies op zo,'n stoere plank een lust voor het oog. Nagerecht de cheesecake, heerlijk. Wij komen snel terug!
Ferbak .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Fijn om weer eens in een restaurant te zitten waar je niet wordt weg gekeken.
Wojong .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Vandaag bij Brothers gegeten. Het personeel is heel vriendelijk, ongecompliceerd. Het decor is prima, gewoon een mooie gelegenheid.
De kaart is simpel, wat ik geen bezwaar vind. Dat zou kunnen passen bij de 'Brasserie' formule.
Ik heb alleen een hoofdgerecht gegeten, omdat ik met mijn dochtertje was. Ossehaas, en ik had voor de port saus gekozen. Erbij geserveerd: wat frites, een poging tot aardappel gratin, en wat groentes. Het vlees was redelijk mals, de smaak liet te wensen over. De saus had, naar mijn bescheiden mening, weinig met port te maken, en heb ik, na voorzichtig proeven, gelaten voor wat het (niet) was. De gratin heb ik geprobeerd, maar opnieuw: weinig smaak.
De groentes leken mij een voorgesneden mix van wat courgette, paprika en soms een schijfje baby mais. Geen feest voor de smaak papillen, maar ook niet heel slecht.
Het is gewoon jammer dat in een restaurant, dat qua decor absoluut potentieel heeft, er niet met smaak en passie wordt gekóókt.
Heeft de kok beschikking over (verse) kruiden, mooie producten, wat is zijn concept.. ?

LBoom .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gezellig met mijn vrouw wezen eten.
Personeel is vanaf binnenkomst op een prettige manier heerlijk informeel en attent.
Inrichting warm en gezellig. Goed doordacht. werk van een goede binnenhuisarchitect?
Eten is super. Heerlijke voorgerecht, mooi vlees, smaakvol en erg mals, met een goed glas wijn.
Alles met zorg bereidt.
Werkelijk een topavond.
Brasserie Brothers is een goede aanwinst voor Wateringen en omgeving
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Volgens Iens is Brothers een brasserie. Nu zal zo'n term multi interpretabel zijn, maar persoonlijk vind ik dat dit restaurant in alle opzichten de indicatie 'brasserie' ontstijgt.

Gelukkig weer eens zo'n gelegenheid waarbij voor de gast alles klopt: kwaliteit en hoeveelheid eten, vriendelijkheid en attentheid medewerkers, ambience (is hier een binnenhuisarchitect aan het werk geweest..), kwaliteit en hoeveelheid wijn in fraaie glazen.

Wat ik daarbuiten nog erg gezellig vind, is dat de samenstelling van de gasten net zo leuk afwisselend is als in de dochterzaak Scrumpy. Oud en jong in alle mogelijke samenstellingen door elkaar in dezelfde gemoedelijke sfeer.

En dat is knap als je zoiets weet te creëren met z'n allen.

Heeft lang geduurd voor we hier zijn gaan eten, maar zal nu zeker weer snel een vervolg krijgen.
PaMaBrab .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Heerlijk gegeten!! Fantastische tonijn- en zalmtartaar vooraf en hoofdgerecht een echt overheerlijke maaltijd salade met kreeftjes en krab met gewedige dressing. Mijn lief een garnalenspiesje vooraf en als hoofd spies van malse biefstuk teriyaki. Ook helemaal top!! Heerlijk wijntje.....perfecte bediening..heerlijke avond uit!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij zijn hier vorige week zaterdag wezen eten alles was echt heerlijk en ook de bediening top leuke goede bediening door jonge mensen ( niet zo stijf )
Ik had beef tatare en entrecote mijn vrouw tomatensoep en mosselen nou het was allemaal heerlijk geen opmerking te maken.

Lekker wijntje top dessert heeeeeeeerlijke avond gehad wij gaan zeker vaker.

Rob en Petra Bernard

Kesters .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen eten bij Brasserie Brothers. We zijn hier eens geweest met het oude concept en een keer met het nieuwe (maar dan met 2 personen) En het was weer top!

Vooraf de Gambaspies, heerlijk! En als hoofdgerecht de zalm. Binnen ons gezelschap waren 2 personen die heel regelmatig uit eten gaan (en nog nooit bij Brothers zijn geweest) en zij waren ook heel erg te spreken (en zij hebben veel vergelijkingsmateriaal). Je proeft dat het vers kwaliteitseten is wat niet uit een pakje komt. Verder werkt er heel aardig personeel, die echt voor je lopen, ondanks dat het heel druk was.

Kortom: goed eten in een gezellige gelegenheid voor een mooie prijs!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij kwamen voor het eerst hier. Mijn man had vooraf Steak Tartare en als hoofdgerecht Ribeye, ik had soep vooraf en als hoofdgerecht gebakken zalm. De steak tartare was simpel een rauw stukje vlees met een kievitseitje heel erg flauw. De Ribeye was heel veel vetranden en weinig vlees. en werd geserveerd op een smal plankje wat niet slim is want alles rolt eraf!!

Erbij zat een kleine aardappelsouffle/gratin...helaas wat schijfjes aardappel slap gekookt met room em kaas smakeloos. De frites werd geserveerd in een grappig frituurbakje...maar zelfs de frites waren veel te lang gefrituurd.

Mijn tomatensoep was gewoon soep met wat room en weer geen smaak? De zalm werd geserveerd op een bedje van groenten met...amper smaak. De zalm was echt goed gebakken maar wederom niet goed gekruid...kortom alles was gewoon niet lekker.

Dood en doodzonde van zo'n schitterende zaak met mooi decor heerlijke stoelen en hele vriendelijke bediening, wij zijn geen experts maar er wordt niet goed gekookt er is geen feeling voor het bereiden van het eten en al helemaal geen passie, wij hopen echt dat de eigenaar hier wat aan gaat doen, want zo'n mooie zaak kan met goede koks absoluut lopen...
Ihvleier .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Wij waren al een tijdje niet meer in Wateringen geweest en besloten om direct van de gelegenheid gebruik te maken om weer te gaan eten bij Brothers. De laatste keer was goed bevallen dus de verrassing was groot toen bleek dat het een geheel ander concept had gekregen. Erg jammer want er was, volgens mijn vrienden in Wateringen, duidelijk behoefte aan een goed middenklasse restaurant. Nu is het geworden van 13 in een dozijn.
Over het eten kunnen we kort zijn. Het leek er op dat de ossenhaas geen ossenhaas was, vlees was te droog en de portie onder de maat. En er ontbrak originaliteit. Met het concept dat nu is ingezet moet je dus wel iets speciaals hebben om boven het maaiveld uit te kunnen steken. Jammer maar het was de laatste keer. Overigens was het bedienend personeel wel erg aardig.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Ossenhaas van lief was mals. Zelf had ik een mixed grill, waarvan het vlees echter droog was, op de biefstuk na, die wel mals was.
Ook was het een klein portie. Dit werd goed gemaakt met een extra drankje van de zaak, daar ik geen nieuwe portie vlees hoefde.
Zeer gezellige sfeer en super goede bediening, heel allert.
Gerardalblas .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Heerlijk en gezellig gegeten voor weinig geld. Drie gangen voor 27,50. Mixer grill was echter wat karig en de beloofde ossenhaas, maar dat leek meer op gewone biefstuk. Tonijn was perfect!
Zeker een aanrader.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Leuk ontvangen samen met mijn vrouw in een rustige en ongedwongen sfeer. Breekbroodje vooraf en overzichtelijke kaart! Prima huiswijn. Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Dessert ook lekker. Alles bij elkaar een leuke avond gehad! Gaan er graag nog een keer eten!