Brasserie Brocante

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 17:00

Joris .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een snelle lunch bleek een heerlijke lunch.
Allemaal zeer goed bereid met verse producten.
Goed gevuld glas wijn cq bier erbij en genieten maar.
Ook leuk dat bij de koffie nog iets extra's wordt gegeven (boterkoek en glaasje met slagroom).
Nette prijzen.
Fijn!
SmakelijkEtentje .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke en gezellige plek om te lunchen. Mooi gelegen aan het plein in het dorp.
De kaart is bescheiden in omvang maar zeker genoeg keus, de bediening is correct.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Prima gegeten op zondagavond. Wat een prachtige brocante inrichting! Fraai gesitueerd in het centrum van Pijnacker met uitzicht op het marktplein.
Vriendelijke bediening, een amuse, prima brood vooraf en zowel voorgerecht (smakelijk eendenvlees) als hoofdgerecht waren goed bereid. Het rundvlees en ook het kippenvlees van mijn tafelgenote was boterzacht. De witte en rode huiswijnen (Chileens) waren in orde.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Op de laatste dag vh jaar heerlijk gelunched bij Brocante. Leuke setting, akoestiek is beter dan de vorige keer. Ik had een salade met geitenkaas en mijn partner een broodje met de beroemde huisgemaakte kaaskroket. Lekker smullen. Bediening is vriendelijk, timing is goed. Wij komen zeker terug in het nieuwe jaar!
Trois-ours .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Paar weken tevoren reservering gemaakt voor tafel voor groter gezelschap. Op de vraag waar we zouden zitten, werd aangegeven dat dat een lange tafel tegen de achterwand van het restaurant zou zijn. Later werd nog een keer langs gegaan om het menu te bespreken. Op de avond zelf bleek het gezelschap te worden verdeeld over 2 aparte tafels waar ook nog eens een pilaar tussen stond. Op de plek die wij dachten te hebben gereserveerd, zat een ander groot gezelschap. Dit was niet de overigens niet de eerste keer. Eerder reserveerde ik ruimschoots tevoren een tafel voor 4 voor onze trouwdag met het verzoek of het bij het raam kon. We kregen een plek in de donkerste hoek van het restaurant. Begrijpelijk dat niet altijd alles kan, maar laat dat dan even tijdig weten aan de klant. Deze heeft dan tenminste nog de keus om op zoek te gaan naar een andere eetgelegenheid. Eten verder smakelijk en bediening vriendelijk.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Leuk restaurant in het hart van Pijnacker. lekker eten voor aantrekkelijke prijzen. Vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Iedereen doet zijn best om de gasten het naar hun zin te maken.
Het voorgerecht bestond uit kaascroquetten van uitzonderlijke kwaliteit.
Mijn tafelgenote had dun gesnede runderlende die ook prima was.
Als hoofdgerecht had ik kalfshaas en mijn vrouw mooie malse hertebiefstuk met een eigen jus. Als dessert hadden we lekkere warm appeltaartje en koffie.
Een echte aanrader voor een leuke avond uit.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Met vrienden gegeten bij Brocante, niet voor het eerst. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert smaakten goed, de bediening was vriendelijk. Geen spectaculaire hoogstandjes maar goed eten voor een redelijke prijs.
Y F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
vandaag met mijn eega geluncht...ik had soep en zij geitenkaas salade..verder alles ok totdat wij om kraanwater vroegen,maar de patronaat wilde alleen bronwater verkopen voor 2,25 euro.
Nu vinden wij als je ergens eet of drink kraanwater standaard moet worden geserveerd.
Rene_ilse .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk met z'n tweeën gegeten. In tijden niet zo lekker gegeten! Bijzonder gastvrij, gezellig en absoluut niet moeilijk doen als je even iets anders wilt. Daarnaast ook een heerlijk wijntje en het oudste weissbier van de wereld. We gaan zeker terug!!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Afgelopen donderdag een heerlijke lunch proeverij gedaan. Een tour langs de mooie voorgerechten van de dinerkaart. Wat hebben wij genoten! Het kost wel wat centen maar het is het dubbel en dwars waard.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gisteravond voor t eerst gegeten bij Brocante in ons dorp. Het bleek n zeer positieve ervaring! De bediening is charmant en erg gastvrij: geen sleetsheid of sleur.
Ik ben niet zo van de oud-hollandse met oude reut volgehangen restaurants, maar hier is de aankleding niet overdreven en nog wel smaakvol.
Menukaart in vintage-stijl met kleine ouderwetse fotootjes in fotohoekjes. We kozen t 3-gangen menu van 29,95. Vooraf n huisgemaakte garnalenkroket met hollandse garnalen en whisky cocktailsaus. Daarna mul- of wildzwijnfilet: beide goed warm en perfect gegaard op de gril! Groentjes, gratin dauphinois (iets te slap) en frietjes met schil. Open witte (torrontes/chardonnay) en rode (malbec) waren voor net geen 4 euro per glas een aangename en goedgeprijsde combinatie met tveten. Tot slot nog perenstrudel met perenijs: ook erg fijn.
Kortom: erg genoten!
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Ik voelde me direct welkom toen ik binnen kwam lopen en van diverse kanten werd begroet. Brocante heeft een leuk bistro-achtige uitspanning. Je kunt zowel binnen als buiten zitten en eten en drinken, al hoe wel deze tijd van het jaar binnen wel aan te raden is. Ik heb op de woensdag het drie gangen menu voor 24,95 gekozen. Het was erg lekker: mooie producten, verse ingrediënten en heerlijke smaken. Mooie diverse wijnen. De bediening was heel correct en ook weer niet 'te'. Vriendelijke en zeer voorkomend. Met ander woorden: heerlijke avond gehad.
Pijnackerdiner .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
gezellig en vriendelijk, gerechten origineel en vers, verfijnde smaak. Kindermenu in losse gerechten, schrikbarend duur, totaal 18 euro!
Zijmar .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Afgelopen vrijdag gaan lunchen bij Brasserie Brocante. Bij binnekomst ziet het er heel gezellig uit.
Bediening komt vlot en vriendelijk aan je tafel. We hebben als lunch brood met kroket.
Ik vond persoonlijk de prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Het waren twee hele simpele boterhammen en de kroket was niet bijzonder goed. Een van Dobben kroket smaakt beter.Verder was er niks spannends aan het gerecht gedaan. ik vind dan € 6.95 wat aan de hoge kant.
Bij het weggaan werd er geen gedag gezegd omdat ze met elkaar aan het praten waren, wat ik persoonlijk jammer vond. Het geeft toch een vriendelijker gevoel wanneer dit wel gebeurd.
Joris .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Al vaak hier gekomen. Meer dan lekker, gezellig en leuk! Wil heeft zijn zaak helemaal goed voor elkaar. Dat merk je in kwaliteit van eten en drinken en de leuke bediening! Complimenten! We komen hopelijk snel weer terug.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Inmiddels één van mijn favoriete restaurants geworden. Gisteren hebben we hier met een grote groep gegeten. Zelf nam ik als voorgerechte de schotse zalm, als hoofdgerecht de kalfsribeye en als nagerecht de aardbeien (en op een dinsdag of woensdag krijg je dit dus voor nog geen 25 euro!). Onwijs van genoten, vooral van het hoofdgerecht. Ik krijg alweer honger als ik eraan terug denk. De bediening is uiterst vriendelijk en flexibel, nooit kom je iets te kort. Iedereen kreeg keurig op tijd z'n maaltijden, iets wat niet overal zo vanzelfsprekend is. Ik ben het eens met de anderen hier dat de ambiance wat beter zou kunnen maar het geweldige menu en de vriendelijke bediening maakt dit restaurant voor mij echt een heerlijke plek om uit eten te gaan. Kijk alweer uit naar de volgende keer!
Pijnackernaar .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Prima gegeten. Hadden het menu van de dag en kaaskroketjes, tonijn en crème brulee. Niets op aan te merken. Verder een super vriendelijke bediening. Ook aan de telefoon word je erg vriendelijk te woord gestaan. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed. Akoestiek kan iets beter. Het was vrij druk met grotere groepen en dan kan je elkaar lastiger verstaan. Desondanks komen we zeker terug!
Florus M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
We hebben hier heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een gezellige ambiance, niet superluxe maar je voelt je er prima op je gemak. Het eten was echt voortreffelijk. Het is duidelijk te merken dat de chefkok in een sterrenrestaurant heeft gewerkt. De gerechten hebben allemaal een 'twist' zodat ze net ff iets anders zijn als de gangbare gerechten. Een voorbeeld zijn de kroketjes met kloosterkaas op een bedje van geroosterde groenten met tsazikisaus. Echt een heerlijke combinatie. Ook de service was voortreffelijk. Toen we vroegen of het dessert met een beetje voorrang gebracht kon worden omdat we weg moesten, werd dit direct geregeld. Kortom, echt een aanrader om eens lekker te gaan eten.
Erlo .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Hier nu naar alle tevredenheid 2 maal gegeten en 1x gelunchd. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Eten geweldig en prima prijs kwaliteit verhouding. Ambiance zeer gezellig maar mag misschien iets intiemer. Wij gaan hier zeker vaker langs om ons te laten verwennen, ook de zelfgemaakte appeltaart is trouwens heerlijk. Deed me denken aan hoe mijn oma het vroeger maakte. Krijg je zo een heerlijk ouderwets homie gevoel van.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Avondje uit. Vriendelijk geholpen.. weten was erg lekker en bijzonder tintje. Sfeer was goed en zal zat lekker vol (goed teken) de jonge bediening kan nog wel Veel leren. . Maar je moet ergens beginnen. Prijs kwaliteit prima. Leuke locatie. Aanrader