Brasserie Brandaris

Boomstraat 3 8881 BS Hoorn (Terschelling) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Brandaris

Sarah G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Knus en gezellig. prima bediening. Was erg druk doordat het het weekend van de Berenloop was.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen weekend met vrienden naar Terschelling geweest om de Berenloop te lopen. Zondag met zijn allen bij de Brandaris gegeten. Erg gezellig restaurant met zeer prettige, attente bediening. Goede wijn, en we hebben allemaal heerlijk gegeten. Ik heb de carpaccio vooraf gegeten en de slib tongetjes als hoofd. Carpaccio was erg zacht en smaakvol. De Old Amsterdam was een beetje overheersend. Slibtongetjes goed gebakken en op smaak.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De avond begon direct al slecht, er was geen personeel die ons naar de tafel wees en voordat ze langs kwamen om ons wat te drinken aan te bieden wouden we alweer bijna weg gaan. Het eten was wel oke maar de prijs kwaliteit verhouding is zeker niet op orde.
Te duur en slechte service.
Jammer.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hier gisteravond gegeten,vriendelijke ontvangst door een oudere jongere.Plukbroodje met smeersels,heerlijke tomatensoep,tournedos,mixed grill en dan nog de heerlijke chardonnay .Gezellige zaak waar het volgens mij goed vertoeven is.Wij komen weer.
Ravestijn .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Geluncht met een uitsmijter spek. Bediening liep net te snel weg om om bruinbrood te vragen. Prima uitsmijter. De service werd goedgemaakt met extra ketchup voor de tosti van mijn zoon. Die glunderende. Mooie inrichting, prima lunch.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk geluncht bij Brasserie Brandaris, eten was top en de bediening was ook vriendelijk. Heerlijk broodje zalm gegeten, ook de kids vonden het eten erg lekker. Brasserie ziet er gezellig en sfeervol uit. Aanrader!
Gaston G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Bij aankomst op Terschelling hier naar binnen gewandeld. Prima ontvangst, fijne bediening. We kozen de Mixed grill en pasta met zalm. Prima bereidde gerechten en op de pasta leken wel 2 porties zalm te liggen.
Koffie na op het gezellige terras. Reden genoeg om de volgende dag ook de lunch hier te nuttigen. Wederom prima. No nonsense, maar heerlijk, bereidde uitsmijter, broodje bal en een courgette soep.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het aardige personeel houdt dit matige restaurant in de lucht. Het eten is ongeïnspireerd, het decor is bedompt, bruin en versleten (maar zonder de charme van een echt bruin café). Zelfs de strandvogelgeluiden, die je altijd begeleidden in de gang naar de toiletten, doen het niet meer. De indruk die overblijft, is van een geldmachine die maximaal wordt uitgenut. Geen uitnodiging om nog eens terug te komen.
Klavertj4 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Met mijn moeder een paar dagen op Terschelling en onze eerste avond een hapje gaan eten. We hebben heerlijk gegeten, een lekker visje. Service was ook prima. Prijs -Kwaliteit verhouding goed in balans.
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Je kunt natuurlijk houden van het klassieke bruine eetcafé, maar deze is wel erg sleets. Het personeel is erg aardig, maar het eten was zeer matig klaargemaakt en eigenlijk gewoon niet lekker. Schnitzel met bittere, licht aangebakken groente in de jägersaus. Jammer. Kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gewoon een goed eet cafe.
Simpele gerechten.
Niks byzonders.
Gezellige sfeer en aardige bediening.
Spare ribs zijn vooral veel en best OK.
Peterdeeeter .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
24-3-16 Gezellig familiaal restaurant. Beroemde spareribs, waren weer heerlijk. Drankjes en nagerecht gewoonweg prima in orde. Een surplus aan waar voor je geld !
Annap1956 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige gastvrouw!
Het wildzwijn was heerlijk mals en precies goed gebakken. Ook de zelfgerookte zalm was verrukkelijk.
E V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
gezellige ogende eettent. helaas was de service ver beneden peil ik nam alleen een cappuchino die vond ik te sterk. mijn parnter nam een koffie en een broodje bal. de saggerijnige man die ons bediende liep met zijn gulp open en ik grapte nog nou lekker als je al vergeet om je gulp dicht te doen zal hij zijn handen ook niet hebben gewassen. en zo pakt hij jouw gehaktballetje vast. illl. dus nee ik hoefde alleen koffie. de koffie v mijn man was geen melk bij dus meneer ging er al vanuit dat mijn man hem zonder melk drinkt. beetje wazig persoon dus. het decor was wel aardig en het broodje bal ging ook wel maar verdiende niet de hoofdprijs. het leek een magnetron opgewarmde maaltijd
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Brasserie Appelmans is een trendy zaak, eigentijds ingericht. Hier vind je een doorsnee van de bevolking, studenten, afgestudeerden, uitkeringstrekkers, kunstenaars, advocaten, artsen, hetero's homo's en lesbiennes. Kortom jong en oud arm en rijk allemaal aan een drankje of een diner. Leuk om te doen en te ervaren. Gezellige sfeer vlotte bediening, maar geen "Haute Cuisine". Een aangename kaart, zonder veel opsmuk, prima porties en redelijke kwaliteit. Prijs/kwaliteitverhouding acceptabel maar aan de forse kant. Geen Brasserie prijs maar wel de moeite waard om een keer te doen, gezellig eten met de hele wereld bevolking.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Leuk restaurant, gezellige inrichting. Lekkere pittige tomatensoep. Spareribs zijn van een zeer bijzondere kwaliteit en erg lekker, het vlees valt er zo af. Jammer van de ossenhaas biefstuk. Ik had rose gebakken gevraagd maar er kwam een doorbakken biefstuk op tafel. Dit kan echt niet voor 27,50. Pepersaus was lekker. Toch maar opgegeten maar eigenlijk had de biefstuk terug naar de keuken gemoeten. Mijn overige tafelgenoten waren tevreden, wat heeft geleid tot de 7 voor het eten, wat mij betreft had dit een 4 of 5 moeten zijn. Hier zit veel lokaal publiek.
JanenJolanda .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij hebben ons 25-jarig huwelijkfeest gevierd met familie en vrienden op Terschelling. Gegeten bij Brasserie Brandaris en het was TOP! Sfeer was goed, bediening goed, eten goed en ruim voldoende. Prijs/ kwaliteit een toppertje. Als we weer op Terschelling komen, gaan we zeker terug.
Vcrrr .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We zijn hier met 6 volwassenen en 4 kinderen wezen eten. Op het terras was geen tafel groot genoeg zodoende zijn we naar binnen gegaan. Nog voor we eten hadden besteld snaaide een langslopende ober, vermoedelijk de eigenaar/bedrijfsleider, in de loop, dat de kinderen op hun stoelen moesten gaan zitten omdat hij er langs moest... Vooral de manier waarop vonden we allemaal een beetje 'jammer'. Het eten was ok, maar niet bijzonder. Prijs vonden we, gezien de kwaliteit / hoeveelheid wellicht iets aan de hoge kant. Pinnen moest in een keer want 'het was zo druk' (in de brasserie zat niemand, alleen het terras was aardig gevuld). De stellen mochten dus niet apart van elkaar afrekenen. Al met al een onwelkom gevoel hier aan overgehouden - wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Wij hebben hier in eerste instantie van een lunch genoten (pulled pork) en naar aanleiding daarvan besloten om hier 's avonds terug te keren voor het diner.
Gekozen voor de dagsoep, in dit geval een zeer rijk gevulde groentesoep geserveerd in een minipannetje. Daarna genoten van de Terschellinger lamsstoofpot, eveneens in een minipannetje geserveerd met heerlijke groenten. Daarbij sla, goede frites, lekker gebakken aardappelen en een overheerlijke mayonaise. De sla op zich was lekker aangemaakt, maar naar onze smaak niet helemaal passend bij de stoofpot. Een lekkere Negroamaro wijn en een heerlijk Terschellings biertje erbij gedronken. Afgesloten met lekkere koffie.
Omdat dit alles ons zo goed bevallen was zijn wij ook de volgende dag hier naar toe gegaan om de dagschotel te proberen. Vooraf een heerlijk knoflookbroodje uit de oven genomen. Daarna de kalfsribeye met garnalen en lekker gekookte groenten. Hierbij ook weer de prima sla, frites, gebakken aardappeltjes en de heerlijke mayonaise. De porties zijn erg royaal en de prijzen zijn zeer redelijk.
Een gezellig, met alles wat maar met boten te maken heeft, ingericht restaurant met aardig personeel. Een echte aanrader!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Piri-piri garnalen met (zeer) hete peper en goed veel knoflook. Goed van structuur, vers en fijn gebakken in goede olijfolie. Duinkonijntje in wildjus op bedje van kervelpuree, met gebakken aardappels en een frisse salade. Mals en smelt op tong. De balans iets te veel naar de aardappel - maar de kwaliteit vergoedde veel. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het interieur is oubollig en refereert uitsluitend aan visserij, varen, jutten en aan de zee, maar daar lust ik wel pap van - op Terschelling!