Brasserie Brandaris

• ...

Meer informatie over restaurant Brasserie Brandaris

JanenMonique Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mijn naam Jan Zuithoff ben met mijn vrouw en 2 dochters op 10 augustus wezen dineren en we werden vriendelijk ontvangen door eigenaar en zijn vrouw . Direct werd ons een drankje geserveerd heerlijk brand bier van de tap en voor de vrouwen wat fris. De bestelling was een carpaccio vooraf echt lekker; voor mij een tournedou met wijnsaus en pepersaus mijn vrouw een kogelbiefstuk metpepersaus en mijn dochters ieder een heerlijke portie spareribs van 500gram per persoon perfecte portie als toetje cremebrulee en 2 soorten vruchtenijs met slagroom . Geloof mij ga er naartoe ga lekker binnen zitten in schipperssfeer zoals ons of lekker op het terras .Beste eigenaar en vrouw van restaurant de Brandaris groeten van Jan Zuithoff en het was echt heerlijk bedankt.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
3 augustus er gegeten de mosselen waren lekker maar de saté van varkenshaas was kurk droog veel te lang doorgebakken niet lekker mals meer.
P M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gezellig diner in een maritieme sfeer. We hadden gereserveerd wat wel nodig was. De vorige avond was het vol. De ossenhaaspuntjes in rode wijn saus is aan te bevelen. De smaak is goed en het vlees erg mals. Ook het lamsvlees was erg lekker en een aanrader. Als toetje warme chocoladebrownie.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Het spare-ribs restaurant van de Wadden! Naast een gezellig terras en aardige bediening, de lekkerste spare-ribs die ik ken, naast La Bota in Leiden en De Klucht in Noordwijk. Lekker ouderwets en maritiem ingericht bruin restaurant. Gezien het voorseizoen was het erg rustig in de zaak. Het eten: De extra-large ribs versie genomen dit keer, 5 plakken met ribs die bijna van het bot vielen, met knapperige groenten, sla en te zoute patat. Fantastische rode huiswijn uit Argentinië! Toe een huisgemaakte romige cheesecake, zeldzaam lekker!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Brasserie Brandaris
Alweer zo'n gezellig ogend café restaurant. Te regenachtig en koud voor het terrasje, maar binnen erg gezellig bij de open haard. Erg vriendelijke bediening ook weer. We namen alles een voorafje: carpaccio, rookvat (verschillende soorten gerookte vis met toast en een sausje en boter) en knoflookbrood. Ieder van ons vijven was tevreden. We vervolgden met sparerribs, sliptongen en een mixed grill, allemaal met verse warme groentes en waarbij aparte schalen patat en salade geserveerd werden. Het toetje moesten we overslaan, want de porties waren ruim!
Een aanrader deze Brasserie.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig restaurant, geheel naar onze smaak ingericht met oude maritieme details. Gevarieerde kaart, waarschijnlijk zelfs iets ingekort, i.v.m. het laagseizoen. Prima carpaccio, lekker trio van gerookte vis, Spare-ribs en kaasfondue van Terschellinger kaas. Toetje van pannacotta met duindoorn, erg lekker allemaal. Vriendelijke mannen in de bediening. Ik heb alleen een tip: Er zijn kleinere gerechten op de kaart, aangeduid met seniorenkaart, dit zou ik anders benoemen, zoals b.v. small en large versies. Niet alleen senioren willen een kleinere portie enne....wanneer ben je nou eigenlijk senior.
Sarah G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Knus en gezellig. prima bediening. Was erg druk doordat het het weekend van de Berenloop was.
henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen weekend met vrienden naar Terschelling geweest om de Berenloop te lopen. Zondag met zijn allen bij de Brandaris gegeten. Erg gezellig restaurant met zeer prettige, attente bediening. Goede wijn, en we hebben allemaal heerlijk gegeten. Ik heb de carpaccio vooraf gegeten en de slib tongetjes als hoofd. Carpaccio was erg zacht en smaakvol. De Old Amsterdam was een beetje overheersend. Slibtongetjes goed gebakken en op smaak.
jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De avond begon direct al slecht, er was geen personeel die ons naar de tafel wees en voordat ze langs kwamen om ons wat te drinken aan te bieden wouden we alweer bijna weg gaan. Het eten was wel oke maar de prijs kwaliteit verhouding is zeker niet op orde.
Te duur en slechte service.
Jammer.
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hier gisteravond gegeten,vriendelijke ontvangst door een oudere jongere.Plukbroodje met smeersels,heerlijke tomatensoep,tournedos,mixed grill en dan nog de heerlijke chardonnay .Gezellige zaak waar het volgens mij goed vertoeven is.Wij komen weer.
Ravestijn .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Geluncht met een uitsmijter spek. Bediening liep net te snel weg om om bruinbrood te vragen. Prima uitsmijter. De service werd goedgemaakt met extra ketchup voor de tosti van mijn zoon. Die glunderende. Mooie inrichting, prima lunch.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk geluncht bij Brasserie Brandaris, eten was top en de bediening was ook vriendelijk. Heerlijk broodje zalm gegeten, ook de kids vonden het eten erg lekker. Brasserie ziet er gezellig en sfeervol uit. Aanrader!
Gaston G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Bij aankomst op Terschelling hier naar binnen gewandeld. Prima ontvangst, fijne bediening. We kozen de Mixed grill en pasta met zalm. Prima bereidde gerechten en op de pasta leken wel 2 porties zalm te liggen.
Koffie na op het gezellige terras. Reden genoeg om de volgende dag ook de lunch hier te nuttigen. Wederom prima. No nonsense, maar heerlijk, bereidde uitsmijter, broodje bal en een courgette soep.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het aardige personeel houdt dit matige restaurant in de lucht. Het eten is ongeïnspireerd, het decor is bedompt, bruin en versleten (maar zonder de charme van een echt bruin café). Zelfs de strandvogelgeluiden, die je altijd begeleidden in de gang naar de toiletten, doen het niet meer. De indruk die overblijft, is van een geldmachine die maximaal wordt uitgenut. Geen uitnodiging om nog eens terug te komen.
klavertj4 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Met mijn moeder een paar dagen op Terschelling en onze eerste avond een hapje gaan eten. We hebben heerlijk gegeten, een lekker visje. Service was ook prima. Prijs -Kwaliteit verhouding goed in balans.
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Je kunt natuurlijk houden van het klassieke bruine eetcafé, maar deze is wel erg sleets. Het personeel is erg aardig, maar het eten was zeer matig klaargemaakt en eigenlijk gewoon niet lekker. Schnitzel met bittere, licht aangebakken groente in de jägersaus. Jammer. Kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gewoon een goed eet cafe.
Simpele gerechten.
Niks byzonders.
Gezellige sfeer en aardige bediening.
Spare ribs zijn vooral veel en best OK.
peterdeeeter .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
24-3-16 Gezellig familiaal restaurant. Beroemde spareribs, waren weer heerlijk. Drankjes en nagerecht gewoonweg prima in orde. Een surplus aan waar voor je geld !
annap1956 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige gastvrouw!
Het wildzwijn was heerlijk mals en precies goed gebakken. Ook de zelfgerookte zalm was verrukkelijk.
E V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
gezellige ogende eettent. helaas was de service ver beneden peil ik nam alleen een cappuchino die vond ik te sterk. mijn parnter nam een koffie en een broodje bal. de saggerijnige man die ons bediende liep met zijn gulp open en ik grapte nog nou lekker als je al vergeet om je gulp dicht te doen zal hij zijn handen ook niet hebben gewassen. en zo pakt hij jouw gehaktballetje vast. illl. dus nee ik hoefde alleen koffie. de koffie v mijn man was geen melk bij dus meneer ging er al vanuit dat mijn man hem zonder melk drinkt. beetje wazig persoon dus. het decor was wel aardig en het broodje bal ging ook wel maar verdiende niet de hoofdprijs. het leek een magnetron opgewarmde maaltijd