Brasserie Bracke

Meer informatie over restaurant Brasserie Bracke

• Mastercard , Visa card
7,1
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Deze keer niet echt uitgebreid gegeten. Ikzelf had alleen een Thaise noedelsoep en eerlijk gezegd, als liefhebber van de Thaise keuken, was dit niet echt goed. Het was meer een groentesoep met bami en om de hitte aan te brengen zat er veel te veel peper in. Als ze het een gepeperde groentesoep hadden genoemd was het prima. Om de soep Thais te noemen zat er te geen 'zoet/zuur - heet-mild' in. Daarnaast waren de hele lange slierten bami lastig te eten met alleen een lepel. De soep was overigens wel van een behoorlijk formaat. De bediening is, zoals al jaren, prima. Géén jong grut, die rondlopen om de nieuwste Iphone bij elkaar werken voor een Euro of 3 p/u.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Qua aankleding en sfeer een leuke brasserie. Echter de prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Geen bijzonder eten voor relatief een hoge prijs. Personeel is vrij afstandelijk.
CuliFemale .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Lang niet geweest... even een hapje eten op maandagavond na 't werk. Bevalt niet altijd prima. Vriendelijke bediening, uitgebreide kaart en op maandag is het spareribs-avond. Voor mij echter frites met zuurvlees, heerlijk gegeten. Lekker glas wijn erbij en koffie na. Alles ging lekker vlot en attent. Ga binnenkort zeker weer!
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Sfeervolle eetgelegenheid. Uitgebreide kaart (traditionele Limburgse gerechten prijken tussen 'wereldgerechten'. Presentatie is smaakvol, de porties ruim bemeten en het eten smaakt goed. Geen top maar blijkens de drukte zeer geliefd bij het etend publiek.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Alles bij elkaar redelijk maar 17,25 euro voor sate met frites en wat sla is voor een brasserie net 5 euro te veel. mocht best wel wat meer satesaus bij en een grote spies voor dit geld is ook net te weinig. Partner had een maaltijdsalade maar de sla was wel vers maar smaakte droog door te weinig dressing.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik was er al een jaar of 2 niet meer geweest. Op een donderdagavond, na het winkelen, maar weer eens binnen gelopen. Het eten, de bediening, allemaal prima. Maar toen ik de rekening kreeg was het eerlijk gezegd wel schrikken. Als je met 2 personen, in een modaal eetcafé, 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten en een paar frisdrankjes besteld en je bent bijna €70 kwijt, dat is wel schrikken. Ik snap best dat de huren in Nederland gewoon hoog zijn. En alle tussenstations tussen de boer en het restaurant ook allemaal (fors) willen verdienen. Maar de horeca in de grensstreek moet langzaam eens gaan begrijpen, dat als je de 'grens' over gaat (en daar hoef je geen 30 kilometer voor te rijden), vaak veel beter voor veel minder. En heel veel mensen doen dat al. Dat is geen verwijt naar Brasserie Bracke, maar naar restaurants in het algemeen.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Erg lekker eten.
Ruime kaart om van te kiezen.
Gezellige en ontspannen sfeer.
Vriendelijk personeel.
Al met al echt waar voor je geld!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Eerlijk is eerlijk, ik ken het restaurant alleen van op het terras zitten en de diverse lunchgerechten. Ben er nog nooit binnen geweest en heb er nooit mijn avondeten genuttigd. Maar, de lunch is prima, elk jaar weer. Ik kom er alleen in het Pinkpopweekend, meestal lunchen we er dan een keer of 2. Het personeel is altijd heel erg vriendelijk en bereidwillig. Het eten, zoals gezegd de lunch, biedt heerlijke soepen en salades en wat wij van andere tafels zien ook heerlijke broodjes die niet aan de kleine kant zijn.
Ik weet nu al zeker, volgend jaar Pinkpop gaan wij daar weer lunchen en niet als traditie maar omdat het er lekker is.
SteveW .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wij bezoeken met enige regelmaat Brasserie Bracke in Heerlen en hebben hier altijd goed gegeten. Bij Brasserie Bracke is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend en is er voor ieder wat wils een lekker gerecht beschikbaar. Afgelopen vrijdag hebben wij van een heerlijke aspergesoep genoten en het Limburgs zuurvlees met frietjes was ook een goede keuze. De medewerkers zijn zeer vriendelijk, correct en attent. Bijna alle medewerkers werken hier al diverse jaren en dat zegt ook iets over dit bedrijf. Als gast voel je je hier altijd welkom! Chapeau!
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wat een flut zaak en service. Ik ging met mijn vriendin om kwart voor 11 naar binnen. Reclame bord stond ook buiten en deur was open. Kwam een serveerster aan en zei dat we moesten gaan want het was nog gesloten. Op mijn beleefde vraag of we dat kwartiertje mochten zitten blijven zei ze nee. En ze riep ons nog na dat het op de deur stond. Ik snap dat er regels zijn maar los dat vriendelijker op. Dit is ons nog eens gebeurd jaren geleden toen kwamen we om 21.30 binnen en konden we niks meer bestellen want om 22 uur was gesloten. Daar zien ze ons nooit meer. Daarna heuglijk gegeten in Corio winkelcentrum met een uiterst vriendelijke serveerster.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Alles wat je hier besteld is lekker en met zorg klaargemaakt. De porties zijn voldoende. Een echte aanrader vind ik zijn de spareribs, maar ook de maaltijdsalades zijn super. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Een gezellige warme inrichting.
Marjo W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
had vis maar die was niet lekker was te lang in de oven geweest zei men maar moest wel het volle pond betalen kreeg wel een pilsje viel erg tegen
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Dit is een erg druk bezocht eetcafé gelegen in het centrum van Heerlen. Het is hier wel altijd erg druk en meestal moet je wel erg lang wachten voordat er een tafeltje vrij komt. verder is het binnen als het vol zit ook wel erg rumoerig. de prijs/kwaliteit verhouding is goed het eten is lekker en niet al te duur, bediening is vriendelijk en aardig.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Een fijne gelegenheid in het centrum van Heerlen om voorafgaand aan een voorstelling in het nabij gelegen theater wat te eten. Niet te uitgebreid, niet te fancy. Uitgebreide kaart met niet alleen de standaard brasserie gerechten. Bediening is vriendelijk, snel en servicegericht. Op weekenddagen is reserveren wel aanbevolen.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Vanmiddag heb ik met een vriendin bij Brasserie Bracke geluncht. Ik had een verse sinaasappelsap en een portie lasagne. De lasagne was redelijk met veel gehakt, tomaten en kaas (7), maar zelf kan ik het een stuk beter. Jammer was dat er geen kraanwater geserveerd werd.
Mojanssen80 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Lekker gegeten met 4 man. Eten kwam mooi gelijk. Ik had zelf een lekkere mixed gril. Erg veel eten voor 1 man ha ha. Verder was er 2 keer vis besteld. Alles zag er lekker uit en het smaakte prima. Service was prima.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Sinds jaar en dag is Bracke een gevestigde naam in Heerlen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Gewoon eerlijk eten voor een goede prijs. Kwantiteit is altijd voldoende. Prettig is, dat al sinds jaren het bedienend personeel uit hoofdzakelijk dezelfde gezichten bestaat.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Met 4 personen lekker gegeten. Alleen erg grote porties. Met de helft zouden we ook genoeg hebben gehad. Jammer dat het vrij lang duurde voordat de bestelling werd opgenomen. Maar beter teveel dan te weinig. Er werd geen probleem van gemaakt dat wij ons kopje koffie als afsluiting buiten wilde nuttigen.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2012
Brasserie Bracke is een gekende zaak in Heerlen nabij het Corio center. Je kunt hier lekker eten van een uitgebreide kaart. We hebben het ons in ieder geval laten smaken. Een steak die op de juiste wijze wordt gebakken en belangrijk, met verse peperroomsaus. Ik heb een hekel aan saus uit een pakje. Het is wel een ontzettend drukke zaak, dus reserveren is niet overbodig. Natuurlijk kun je net zoals wij ook aan de bar wachten en ondertussen een drankje nuttigen.