Meer informatie over restaurant Brasserie Bovenderivieren

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bovenderivieren

Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met 4 personen hier gegeten. Een vriendelijke ontvangst, correcte bediening met oog voor details. Na het opnemen van de drank duurde het nog wel even voordat de kaart werd uitgereikt. Wij kozen voor het verrassingsmenu met 3 gangen (meer of minder ook mogelijk). Daarna was de snelheid van bedienen prima. Vers brood met lekkere olijven (met pit voor hogere kwaliteit) krijg je van het huis. De eerste geslaagde gang was de gegaarde melva (vis), met smaakvolle combinaties van crèmes en groenten. Tussendoor een geslaagde amuse van het huis met rivierkreeftjes, Het hoofdgerecht was een op verschillende wijze bereid hert. Gevraagd om een passende wijn bij het hoofdgerecht. Dit werd een krachtige Spaanse wijn uit 2012, die een mooie combinatie vormde en waarvan me de naam helaas is ontschoten. Als nagerecht een mooi opgemaakte combinatie van meringue, ijs en zoete crèmes. Al met al: zeer geslaagd!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Kom hier meerdere keren per jaar zowel voor een zakelijke lunch als voor een diner. Met het diner maken we meestal de keuze voor een verrassingsmenu. Het eten is altijd heerlijk, evenals de bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening en prima ambiance, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader.
Jacobenhanneke .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Er worden weinig groente bij geserveerd maar als je dit aangeeft kan je er meer groente bij krijgen. Een aanrader om eens lekker heen te gaan!
A. Q.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Service was uitstekend, lamp die in het gezicht scheen werd direct met een bezem versteld. Zeer attend. Prijs kwaliteit is goed. Aanbevelens waardig.
Petricia G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldige ambiance op een mooie locatie met vriendelijk personeel en verrukkelijk eten. Komen zeker terug!!
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen ambiance.
Mooie gerechten, vriendelijke bediening.
Fijne locatie aanrader voor iedereen
Rein F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een rustig en gezellig niveau. prijs/kwaliteit gunstig goede en mooie gerechten voor een nette prijs.
een aanrader, we komen zeker terug hier.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten van het verrassings jubileum menu. Variatie in vis en vlees. Afsuiting lekker toetje en koffie met bonbons.
Elvira P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. De amuse en het voorgerecht kwamen erg vlot en het hoofd- en nagerecht duurde iets langer. Maar dat is perfect, zodat de vorige gang wat kan zakken.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met 10 personen in dit restaurant, aan de jachthaven in Sleeuwijk,
prima gegeten. We kregen hier het verrassingsmenu , vooraf bekend maken wat je niet wenst te eten. Amuse: spinaziemousse, verse broodjes, voorgerecht : zalm, hoofdgerecht : runderstaatrstuk ( heerlijk), nagerecht : tropisch ijs. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Wij aten( op verzoek) in hetkleinere rustige deel van de brasserie .
David H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We komen hier al jaren heerlijk eten. Altijd gastvrij ontvangen. Door een gluten en lactose intolerantie mag niet alles gegeten worden. Michel zorgt er elke keer weer voor dat we toch complete (soms andere) gerechten krijgen. Deze chef beheerst zijn vak en zorgt voor een complete avond!! Elders verstaan ze vaak alleen "de kunst van het weglaten"
Ma Rian H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten op het mooie terras met uitzicht op de haven. We hadden gekozen voor het 3 gangenmenu. Alles klopte. Een TOP menu voor een mooie prijs. Mooi opgemaakte borden. Gratis mandje met heerlijk brood en gratis water. De wijn was ook super. Ook zijn we vol lof over de bediening. Heel deskundig en vriendelijk. Prijs kwaliteit klopt! Het was echt een avondje uit en we komen snel terug.
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima eten in een prettige atmosfeer en vriendelijke bediening!
Genoten van het verrassingsmenu van 4 gangen met een goede variatie en prijs/kwaliteit-verhouding.
Jammer dat de aanbevolen wijn na één glas op bleek te zijn.
Minpuntje is de akoestiek binnen; een goed gesprek is af en toe lastig te voeren.
Al met al wel een aanrader!
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Beetje afgelegen maar prachtig midden in e jachthaven gelegen. Als het goed weer is heerlijk buiten op het 'dek' zitten en uitkijken over de boten. Uitgebreide kaart met herkenbare gerechten. Dit keer een simpele lunch gedaan, saté en hamburger. Beide mooi opgediend en mooi bereid. Smaken zouden iets uitgesprokener mogen wat ons betreft. Vriendelijke bediening die z'n best doen, veel wijnen per glas voor een schappelijke prijs. Heerlijk lunchplekje bij lekker weer dus!
Mooonique .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Prachtige locatie! We hadden het geluk dat we buiten konden zitten voor aperitief. Leuk uitzicht op de (motor)jachthaven. Duurde wel lang voordat we de kaart kregen en daarna kwam niemand de bestelling opnemen. We moesten zelf een ober aanschieten. We kozen vier maal voor het verrassingsmenu, drie gangen. De amuse (aspergemousse) en het voorgerecht (vlees) waren heerlijk, evenals het geserveerde brood met smeersels. Het hoofdgerecht was ook een vleesgerecht. Mijn stukje vlees was niet helemaal mals. Deels wel mals, deels wat taai.
Was jammer dat niet een van beide gerechten een visgerecht was. Dat verwacht ik bij een verrassingsmenu.
Een persoon uit het gezelschap wilde geen dessert, maar prefereerde koffie. Jammer dat ze die koffie dan wel berekenen! Zou attent zijn als koffie i.p.v. dessert niet berekend zou worden.
Het dessert was overigens verrukkelijk!
Al met al een prima restaurant, maar er is altijd nog wel wat te verbeteren!
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
ja, hier hebben ze t gewoon weer goed begrepen, leuke plek, mooi restaurant, leuke bediening en lekker eten. gewoon goed..
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Met de watertaxi vanaf Vuren naar dit restaurant is al een belevenis. We zijn hier met vrienden wezen eten. De sfeer is strak en modern en als de shutters niet dicht zitten heb je een mooi uitzicht over de luxe jachthaven.

Op advies van de bediening hebben we gekozen voor het verrassingsmenu van de chef. Dit was heerlijk ! Vooral de tartaar van zalm en de lamskoteletjes en de mooie tussengerechten.

Wat jammer is voor een gelegenheid op dit niveau, standaard peper en zout stel zo uit de supermarktschappen ................. en dan de bediening spijkerbroeken met sportschoenen er onder, verkeerd in en uit serveren.......... Dit kan echt niet ! Ook mag het personeel attenter zijn en aan gastvrijheid valt nog heel veel te verbeteren. Jammer want de chef is echt een topper in zijn keuken.

Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Na een drukke dag hier heerlijk gegeten. Niet alleen het eten is bijzonder maar zeker de locatie. Een mooi uitzicht over de haven en de uiterwaarden.
Mijn voorgerecht was witte tonijn waar voor mij weinig smaak aan zat. Mijn vrouw had een tartaar met een kwarteleitje, prima bereid.
Hoofdgerecht een uitstekend stukje lamsvlees en aan de andere kant van de tafel zag ik iemand genieten van een paar mooi bereide slibtongetjes.
Een goed dessert en de avond afgesloten met koffie met een likeurtje.
Bediening was uitstekend, alle aandacht en aanwezig op het moment dat het nodig was.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Afgelopen zondag gegeten bij Bovenderivieren. Net als de vorige keren heerlijk gegeten.
Een 4 gangen menu omdat ze 10 jaar bestaan. Heerlijke tonijn, perfect op de huid gebakken kabeljauw en een werkelijk schitterend dessert. Goede porties, mooi opgemaakte borden en met name de mannelijke bediening (eigenaar?) gevat en servicegericht. Echt een leuke en lekkere avond gehad. Restaurant zat bijna helemaal vol en dat is vaker het geval. Een van de betere restaurants in de omgeving.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Vanwege de Zalige Zondagen hebben we hier gegeten: een 4 gangen verrassingsmenu voor 25 euro. We komen vaker bij Bovenderivieren en de kwaliteit van het eten is altijd goed. We hadden verwacht dat de porties dit keer iets kleiner zouden zijn vanwege de lage prijs van het menu, maar niets was minder waar; zelfs op de extra amuse was niet bezuinigd.

Wat zo leuk aan het verrassingsmenu is, is dat ze bijna altijd een mooi stuk vlees als hoofdgerecht geven en als tussengerecht een mooi stukje vis. Het zijn vaak gerechten die je a la carte ook uitgekozen zou kunnen hebben. De bediening (met name Marcel) is erg vriendelijk. Het restaurant is mooi ingericht en in de zomer kun je heerlijk buiten zitten aan het water.

We komen hier zeker terug!