Brasserie Bonhomme

Meer informatie over restaurant Brasserie Bonhomme

7,1
KoenK .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Sfeervolle locatie, prachtig aan de Maas. We hadden een broodje gegeten op het terras. De service was redelijk snel en zeer beleefd/enthousiast ondanks de drukte vanwege het lekkere weer. De broodjes smaakte voortreffelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een aanrader bij een dagje erop uit in Maastricht!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij kwamen voor een lunch. Na een uur wachten nog niks. Daarna de helft koud en verkeerd. Voor 1 persoon weer een kwartier wachten..... Domper
Iris_14 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Behalve de mooie ligging aan de Maas was alles slecht. We waren met een grote groep (ca. 70 personen) waar vooraf een menu mee was afgestemd. De carpaccio lag al zo lang op het bord dat de randjes aangekoekt waren, de kalfsoester was bij iedereen compleet doorbakken en er dreven twee zilvervisjes in mijn glas water. De bediening kon de drukte niet aan en zijn bij verschillende tafels vergeten de borden uit te halen.
DorienBeekers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Geluncht. Prachtig mooie locatie. Betekend vaak dat het accent daarop ligt en dat de keuken niet echt super is. Hamburgers genomen. Vooral veeeeel. Door een overdaad aan saus redelijk vet en klef gebeuren. Vlees was prima. Misschien een idee om een deel van de saus apart te geven! Ik had een knalburger, met jalopenepepers, en inderdaad, er zaten 2 stukje peper op, klein knalletje dan he!
Mirthe11 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
We wonen dichtbij Maastricht en komen er vaak rondslenteren.
Al een paar keer bij Bonhomme een stop gemaakt om iets te eten en het
was elke keer een teleurstelling. Vorige keer een vol uur gewacht. Het was
medium druk (ze hadden ook geen grote groep te bedienen, want ik weet dat
ze daar soms met hele grote groepen komen…) en er was zeker 5 man
voor de bediening.
Mijn stokbroodje was onderaan helemaal doorweekt en "sappig"… Dus het was het wachten niet waard.
Deze keer waren we voor een pannenkoek gegaan en hij was helemaal niet gaar. Je krijgt 1 redelijk
dikke pannenkoek en het deeg was nog kneedbaar. Sorry kan het niet anders uitleggen...
Ik heb maar een heel klein stukje gegeten en mijn partner ook. Een tafel verder was ook een koppel
die bijna de helft van hun pannenkoek had laten liggen. Het heeft ons nog een hele tijd op de maag
gelegen.
Dit was voor ons echt wel de laatste keer.
Jolien1810 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Mooie ligging aan de Maas! De tomaat met couscous was voortreffelijk bereid. Vriendelijke bediening die ondanks de drukte niet gehaast of gestressed over kwamen. De dag erna nog eens terug gekomen om de èchte Limburgse victoria vlaai te proberen, heerlijk!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Standaard eten wat er niet bijzonder uitspringt, maar zeker ook niet slecht is. Bediening was goed. Ligging langs de Maas is prachtig, helaas was het winter en avond, dus niet de mogelijkheid om op het terras te genieten.
Lauwii .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Mooie plek! Zaten erg gezellig op het terras. We waren met 2 personen en wilden eigenlijk alleen een drankje en een stokbroodje eten, maar toen we allemaal heerlijke gerechten voorbij zagen komen hebben we toch ook besloten een hapje te eten. We bestelden de dagschotel, spareribs met friet en sla voor maar 12.50 en het was prima! Bediening ook prima, zoals het hoort. Cheesecake en glaasje rose was iets minder lekker maar ach, we zaten er zo gezellig en service was goed. Leuke brasserie!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Met 60 man op een snikhete dag en men klaarde het voortreffelijk. Allemaal redelijk of heel tevreden over het diner. Nagenoeg foutloos qua bestellingen, Vriendelijke bediening. Geen goed werkende airco helaas.
Ies78 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Prima eten. De bediening kan iets sneller. Fijn dat ze een kindermenu hadden, alleen jammer dat de kinderen (4 jr.) wel (heel) groot bestek krijg.