Brasserie Bon Vivant

Meer informatie over restaurant Brasserie Bon Vivant

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bon Vivant

Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wel aardige brasserie, veel oudere bezoekers. Bediening zeer netjes en vriendelijk. Clubsandwich prima, lekkere salade erbij. Tafeltjes aan de kleine kant. Uitzicht vanuit de zaak beetje kaal, nieuwbouw. Verder niets op aan te merken.
Lekker_Eten82 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Laatst daar een tosti gegeten nou ja het moest er op lijken en toen ik daar ketchup bij wilde kreeg ik dat natuurlijk... maar ze zeiden er niet bij dat dat kleine beetje ketchup €0,75 cent extra kost! Belachelijk dit hoor je erbij te krijgen! Dit nooit meer
Sabra I.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Sinds ik in Zeist woon kom ik hier graag met mijn zoontje. Vriendelijke mensen, goede koffie en de beste tosties. Ook het overige eten is goed en de porties zijn ruim. Mooie aankleding en een leuk terras waar je op donderdag naar de marktgangers kan kijken.