Brasserie Bon Vivant

Emmaplein 1-3 3701 DK Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Bon Vivant

Lekker_Eten82 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Laatst daar een tosti gegeten nou ja het moest er op lijken en toen ik daar ketchup bij wilde kreeg ik dat natuurlijk... maar ze zeiden er niet bij dat dat kleine beetje ketchup €0,75 cent extra kost! Belachelijk dit hoor je erbij te krijgen! Dit nooit meer
Sabra I.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Sinds ik in Zeist woon kom ik hier graag met mijn zoontje. Vriendelijke mensen, goede koffie en de beste tosties. Ook het overige eten is goed en de porties zijn ruim. Mooie aankleding en een leuk terras waar je op donderdag naar de marktgangers kan kijken.
Idee .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Als inwoners van Zeist nog nooit geweest, in deze gezellige brasserie. De sfeer was erg gezellig, frisse bediening met kennis van zaken. Hebben heerlijk gegeten, een warme
club sandwich en een Toast Bon Vivant. Beiden aanraders! Ze hebben een heerlijke rode Merlot voor een mooie prijs! Goed verzorgd. Inrichting is licht en erg gezellig, je voelt je op je gemak. Gastvrijheid is hier heel normaal..Prima!
En de koffie is heerlijk, je krijgt er een lekker likeurtje met slagroom bij. Kortom..voor herhaling vatbaar.
Biemster .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Dit was onze eerste bezoek. Wij hebben twee hamburgers besteld, en in allebei meerdere haren gevonden. Na het gemeld te hebben, vertelde de serveerster dat de haren niet van de kok zijn, maar het waarschijnlijk hondenharen waren! Later kwam een tweede serveerster excuses aanbieden en zei dat ze inderdaad nog meer hondenharen in het vlees hadden gevonden. Ik kan gewoon niet geloven dat zoiets mogelijk is in een normaal restaurant.