Brasserie Bolbaken

Woensdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

6,5
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Samen met mijn zus en 2 jonge kinderen 'even' gegeten. Alleen hoofdgerecht gegeten. Dit was allemaal prima. Heel vriendelijk tegenover de kinderen. Het hoofdgerecht was goed! Wij troffen het dat we buiten konden zitten, echt genoten van de omgeving.
Warranty .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij hebben hier vorig jaar ook gegeten en kwamen hier graag terug vanwege de locatie en dat de kinderen heerlijk bezig zijn krabbetjes te vangen aan het water.

De wachttijd en het eten is om voor te schamen. De eigenaar en (Chef?) Kok zouden dat ook moeten doen.
Ondanks de leuke locatie slaan wij het hier voortaan over. Dit raden wij onze ergste vijanden nog niet aan.

Verpieterde diepvries groente, bedorven kruidenboter, gortdroge Spareribs en Zalm. Iets wat op schnitzel moest lijken en tja de asperges...daar zeggen we maar niets meer over. Het enige wat deze Chef wel lukte was de Hollandaisesaus uit een pakje.

Terug naar school is ons advies of gewoon lekker stoppen.

Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een coupe aardbeien besteld.
krijgen we een bord met 2 mini bolletjes ijs, en 3 dotjes slagroom zonder suiker. met daartussen mini stukjes aarbei ( bij elkaar nog niet 1 aarbei ).
Dat noemen ze dan een coupe aardbei. ????
Geklaagd, en kregen wat te drinken van het huis.
bij het afrekenen maar het drinken betaald ipv het ijs.
Wat was dat een slechte ervaring bij het 'nieuwe' bolbaken.
Amazon .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We hebben hier met zijn vieren gegeten. We zoeken een ligplaats voor de boot aan de Grevelingen, en proberen daarom wat havens en restaurants. Brasserie Bolbaken viel eerlijk gezegd niet mee. Lekker buiten gezeten op het terras. Het uitzicht is mooi. De witte en de rose huiswijnen waren niet te drinken. Een flesje wit besteld, dat was een stuk beter. Om buiten te eten was het wat te fris, een plekje binnen gevraagd, Dat lukte net, nog twee tafeltjes vrij, de rest was gereserveerd, het is hier kennelijk erg druk. De serveersters zijn vriendelijk en doen hun best. Het vistrio was niet te eten en hebben we omgeruild voor een salade tonijn. Die was prima, maar niet echt een hoofdgerecht natuurlijk. De mosselen waren redelijk, maar niets bijzonders en zeker geen aanrader. Het vistrio stond niet op de rekening, dat was dan wel weer netjes. Al met al voor ons geen enkele reden om hier nog een keer naar toe te gaan.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Druk en gewild restaurant. Je moet het hebben van de ligging in de jachthaven en het uitzicht op het Grevelingenmeer. Maar als het om eten en bediening gaat, vonden wij het niks. Mosselen roken niet fris, waren klein en niet lekker. Bediening was matig.
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Hoewel Bolbaken een prima plek is om een hapje te nuttigen, is het nauwelijks een brasserie te noemen, daarvoor mist het sfeer, de inrichting is vrij steriel. Het uitzicht op het Grevelingermeer en de jachthaven zorgen met name voor een plezieriger decor. We hebben een stokbrood met zalm gegeten, dat overigens prima smaakte. De bediening is matig, een deel van het bestelde bronwater belandde op tafel, maar daar werd vervolgens niets mee gedaan. Maar voor de rest hebben we lekker op het terras gezeten...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Na een dagje varen hier gegeten. Bootje kon bijna voor het terras aangelegd worden, dat is ideaal. Terras zat aardig vol, maar er was gelukkig nog een plekje. Bediening zeer vlot, dat is altijd prettig.

Ik wilde een schnitzel, maar zonder champignonsaus, dus vroeg ik of dit mogelijk was en het was mogelijk. Bij het bestellen nogmaals uitdrukkelijk gevraagd zonder saus. En je raad het al... de schnitzel kwam met saus. Waarschijnlijk met heet water eraf gespoeld, want de schnitzel smaakte waterig en in sommige hoekjes zat er nog steeds saus. Je zal maar allergisch zijn. Jammer dat er helemaal niks over gezegd is, geen excuses niks.

Op zich was het wel aardig en vanwege de lokatie zullen we zeker nog een keertje terugkomen, maar dan bestel ik geen schnitzel meer.