Brasserie Bogatti's

Kinderen van Versteegplein 18 2713 HB Zoetermeer Nederland Kaart
31-793203160

Meer informatie over restaurant Brasserie Bogatti's

Ons restaurant is direct gelegen naast het Tramstation Driemanspolder en Treinstation Zoetermeer
  • : Gratis parkeren op het parkeerterrein

Maandag t/m vrijdag 17:00-22:00 uur
Zaterdag 17:00-22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bogatti's

Leontine G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Zakelijke lunchafspraak. Prijs kwaliteit goed, leuk wijnadvies van de ober en het eten was lekker. Prima ambiance. Goede bereikbaarheid.
Trisha V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima restaurant met goede sfeer. Bediening was vriendelijk en het eten zag er goed uit en smaakte goed. Voor herhaling vatbaar.
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het is lekker eten voor een goede prijs in een prettige ambiance. Sinds ‘de nieuwe kaart’ is het er nog beter op geworden. Voor een restaurant binnen een hotel zeker een aanrader!
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Fijn restaurant met eerlijke gerechten. Prettige bediening. Fijne bijkomstigheid is dat je ook lekker op het terras kan eten en drinken. De Gin-Tonic is exceptioneel.