Over restaurant Brasserie Bodelo

Dineren in het groen van Bodegraven

Knus, knus en nog eens knus. Of hier nou sneeuw ligt of juist de zon schijnt, Brasserie Bodelo is altijd een plaatje. Strijk hier in de zomer neer op het zonnige terras en werp een blik op de rijke kaart. Het zal nog moeilijk kiezen worden, want alle gerechten worden bereid met dagverse producten uit de streek met aandacht voor de seizoenen. De enthousiaste bediening helpt je graag bij het uitzoeken van een wijn die naadloos aansluit op de ingrediënten op jouw bord. Een groot feest!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bodelo

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:30

Magda V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was top, ontvangst teleurstellend.
26 november met AH diner bon 4 personen. Welkom zeer slecht: De ontvangst was raar, we wachten maar, geen ontvangst. De jassen hebben onze heren maar zelf op gehangen omdat ze wisten waar ze moesten zijn. In die tussen tijd liep een bediende (gastvrouw) heen en weer langs ons heen naar en van de keuken zonder ons te verwelkomen, geen boe of ba en wij maar staan wachten. Die andere bediende (gastvrouw) zag ons (4 personen) ook niet staan????Toen sprak ik diegene maar aan, zo van kunnen we hier gaan zitten (enige vrijde 4 pers. tafel)?
Eten:
Heerlijk voorgerecht, garnalen loempia. De veelgeprezen runderlapjes vielen helemaal niet tegen. Wij hebben juist wel heerlijk van de runderlapjes gegeten en de saus ervan was ook heerlijk. Ook de rucolastampot was uitstekend. Toetje namen we ijs.
Verder heeft de gastvrouw ons wel goed bediend.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De veelgeprezen runderlapjes vielen erg tegen: te donker aangebraden en bedekt met een donkerbruine, dikke saus.
De bediening was weer allerhartelijkst. Compliment voor de gastvrouw, die dat alleen klaarspeelt.
Culina .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zowel de ontvangst als de bediening en de kwaliteit van het eten waren uitstekend.
Als voorgerechten hadden we huisgemaakte kroketjes en tomatensoep: beide origineel en heerlijk.
Mijn partner had als hoofdgerecht een sucadelapje en rucolastamppot en ik had zalm uit de oven in papier klaargemaakt. Allebei heel smakelijk. Ten slotte de nagerechten: ik creme brulee als een zeer ruime portie en mijn man 2 soorten ijs. Ook dat was smullen geblazen. Kortom: we genoten van een zeer smakelijk etentje. Het enige minpuntje was dat we de locatie moeilijk konden vinden.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten echt een aanrader voor iedereen. Super gastvrij ze hebben echt oog voor hun gasten. Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten gezeten in de rustige tuin onder mooie grote parasol. AH menu, 3 keuzes uit de voor-, hoofd-, en nagerechten. Eten was heel goed, puur en supervers. Aan het eind kwam de kok nog even naar buiten om te vragen of alles naar wens was.
Annanaeye .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn met 4 personen geweest en hebben verschillende gerechten gegeten. Alle gerechten waren uitzonderlijk goed van smaak. Een compliment aan de kok was op z'n plaats. Met het mooie weer buiten gegeten op een heel gezellig terras. Vraag wel om een kussentje in je stoel , als je graag iets zachter zit. De bediening was uitstekend en was heel vriendelijk. In een woord was dit restaurant : aanbevelingswaardig.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk met vieren buiten gegeten. Buiten leuker dan binnen, ofschoon mooi ingericht. Deze keer met AH-actie. Mooi keuzemenu 38euro voor twee personen. Vooraf moeilijk kiezen tussen tomatensoep, rijstloempia en huisgemaakte kroketjes. Als hoofdgerecht zalm met groenten in een pakketje uit de oven. Partner nam sucade, super mals. Beide met ruculapurree. Heerlijk!!! Diverse nagerechten . De hemelse modder smaakte echt hemels. Witte huiswijn matig, rode subliem. Drankjes netjes geprijst en (zoals het hoort) gratis water! We gaan terug , ook zonder AH. Bediening prettig en meedenkend. Vriendelijk dat de kok nog even komt vragen of alles naar wens was. Trots op zijn produkten en vlees van 'de koe om de hoek'.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben op een warme zomeravond gegeten bij Bodelo. De locatie is geweldig, een boerderij met een ruime tuin aan de voorzijde. Aan de achterkant liggen party zalen.
Het eten was goed, vermoedelijk vanwege de AH actie tamelijk basic.
De bediening is vriendelijk, het interieur ruim en licht.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was goed en ook niet bereid vanuit het aanbod van de Sligro, nee echt goed zelf gekookt eten. De locatie buiten onder de notenboom was prachtig. Aanrader. De mensen hebben echt hart voor hun zaak. De ligging is mooi en voldoende makkelijk te parkeren! Wij aten husgemaakte kroketjes en een rijstol met garnalen vooraf, als hoofdgerecht het rucola stampotje met draadjesvlees (enorm veel heerlijk gaar vlees) en als toetje creme brulee en hemelse modder. mmmmmmmm
Bibi W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Via de Albert Heijn zegeltjes actie in de Bodegraafse polder beland. Ontzettend mooie locatie, echt heel vriendelijk personeel, informele sfeer. Het menu was voor elk wat wils (vis, vlees, vega). Echt goed gegeten voor weinig. De wijn was van goede kwaliteit (zeker niet van de Albert Heijn). Volop parkeergelegenheid. Leuk om zo weer een nieuw restaurant te ontdekken want we gaan zeker terug!
Inge-en-Bertus .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Goed gegeten. Zalm was erg lekker, zowel het voorgerecht Zalmbombe en ook als hoofdgerecht. Het toetje Crêpe gevuld met hazelnoot crème is een aanrader.
KarelTenck .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Aspergesoep en visgerechten waren allemaal erg lekker! Bediening was prettig. Het deel van het restaurant waar we zaten, de corner, was rustig met mooi uitzicht!
Cjmhobbelen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de zalm bombe is een echte aanrader! Zeer vriendelijke bediening.
De muziek was echt wat minder, maar het eten was fantastisch.
Rvandesteeg .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
een soort huiskamergevoel, erg attent, vroegen naar dieten. gave uitleg, was aleen een kleine kaart. maar we hadden toch keus genoeg.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met de vouchers van de Shell gaan eten. Je mag zelf kiezen wat je wilt eten. De kok kwam aan tafel om met mijn man te overleggen wat er glutenvrij en lactosevrije mogelijk was en paste de gerechten daarop aan.
Richard.jannet .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk ontspannen gegeten, niets op aan te merken. Een aanraden om lekker en op je gemak uit eten te gaan.

Richard Hoos-Merx
Rvdvaart1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016

Het was heerlijk, goed en veel. De smaken waren heerlijk op elkaar afgestemd. Erg gezellige sfeer - huiskamer effect. Erg leuk gehad, komen snel nog een keer.

Kokkie01 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Geeft een enorm huiskamergevoel, kleine kaart maar meer dan voldoende, zeker een aanrader in een mooie omgeving! Niets hoeft alles kan, ook met kleine kinderen bv pannekoeken!
Wouter.vaniterson .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Zeer gastvrij ontvangen.
Prettige service door de gastvrouw, en overheerlijk eren door Walter de kok klaargemaakt.
Wij komen zeker nogmaals!
Stefanvaneerde .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bedankt voor de gastvrijheid, we hebben heerlijk gegeten en bij kunnen praten met onze buren. Zeer geslaagde avond, volop keuze en lekker eten met streekgerechten zoals Bleu de Graven (kaas uit Bodegraven) op het kaasplankje en andere heerlijke kazen. Kortom, aanrader als je op een vrijdag lekker wil eten en rustig wil bijpraten.