Brasserie Bodelo

Zuidzijde 101 2411 RW Bodegraven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • gourgettesoep
      Kleine carpaccio
      Crabstick loempia of Groenteloempia (V)
  • Hoofdgerechten
    • lub schnitzel
      Gamba's à papilotte
      Risotto met paddestoelen (V)
  • Nagerecht
    • Stroopwafelijs met koffiemousse
      Duo roomijs van Vernooy
      Hemelse modder

Over het restaurant Brasserie Bodelo

Dineren in het groen van Bodegraven

Knus, knus en nog eens knus. Of hier nou sneeuw ligt of juist de zon schijnt, Brasserie Bodelo is altijd een plaatje. Strijk hier in de zomer neer op het zonnige terras en werp een blik op de rijke kaart. Het zal nog moeilijk kiezen worden, want alle gerechten worden bereid met dagverse producten uit de streek met aandacht voor de seizoenen. De enthousiaste bediening helpt je graag bij het uitzoeken van een wijn die naadloos aansluit op de ingrediënten op jouw bord. Een groot feest!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bodelo

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bodelo

Willy H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
ondanks de reservering via Iens was deze niet bij het personeel bekend.
Er was gelukkig genoeg plek en er werd snel een tafel gedekt.
We kregen een speciale kaart voor de AH dineractie.
Een 3 gangenmenu waaruit per gang 3 keuzes gemaakt kon worden.
Het eten was basic.
Wel smaakvol.

Prettige bediening
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Jammer deze eerste kennismaking met Bodelo. Een mooie ambiance maar op te veel punten missers . Bij de vraag om een glas rode wijn wordt niet gevraagd naar welke soort ? De broodjes vooraf te lang daarvoor afgebakken daardoor nu taai. Vanuit het ( beperkte) AH keuzemenu de courgettesoep. Prima op smaak, volle borden. Als hoofdgerecht een vegetarische risotto, goed op smaak, ruime hoeveelheid, maar wel met alleen maar frietjes als bijlage wel wat saai. Het andere hoofdgerecht schnitzels, drie stuks in een soort club-sandwichtorentje was teleurstellend. De bijgevoegde saus/jus met uitjes en champignonetjes past veel beter bij een rood vlees gerecht en niet over de schnitzels. Deze dienen een krokant korstje te hebben.
Nagerecht stroopwafelijs met roomcreme , 2e nagerecht twee (kleine) bolletjes ijs.Smaken in orde, niet heel bijzonder.Het blijft lastig om als ondernemer met dit AH concept om te gaan. De rekening is natuurlijk laag, maar je moet niet de prijs van dit (beperkte) menu hoger maken dan normaal.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Hoofdgerecht, gamba's en papilotte besteld en kreeg garnalen, wat absoluut en in de verste verte geen gamba's zijn.
Nagerecht, chocolade modder besteld en kreeg iets van een mousse met slagroom.
Het eten was verder lekker, niet hoogstaand, maar niets op aan te merken qua smaak!

De service was netjes, maar de dame in kwestie was meer een kantinedame dan echt bedienend personeel. De cava en wijn smaakte ook erg goedkoop.

De deur naar de keuken stond ook open, waardoor het er allemaal, naast de inrichting, erg goedkoop en simpeltjes uitzag.

Geen aanrader helaas.
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben een fantastische diner gehad bij Bodelo via de AH restaurantactie. De keuze menu was uitgebreid, we hebben gamba's gehad, schnitzel en risotto als hoofdgerechten, allemaal uitstekend smakend en aantrekkelijk gepresenteerd. De entrée was ook bijzonder, we hebben genoten van de courgette soep, de carpaccio en de krabstick loempia. Met een prijs p.p. van €30 na de korting ( 4 personen) de prijs/kwaliteit was uitstekend en de service heel vlot en aangenaam! Van ons krijgen ze vijf sterren
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk en heel gezellig gegeten. Prima ontvangst en goede en gezellige bediening.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ons bezoek aan het restaurant / brasserie was heel gezellig en rustig, net wat wij zochten. Het gekozen arrangement was heel smakelijk en de bediening was zeer correct. Is voor herhaling vatbaar.
L T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik vond het lekker maar een beetje simpel, miste komkommer en een smeerseltje voor op t stokbrood, vond augurk er niet bij horen om in kaas te dopen, maar smaken verschillen

T ijs was ook heel eenvoudig, Koffie was heerlijk.
Guusenjud D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
heerlijk restaurant, vriendelijke bediening, eten was heerlijk en apart. leuk dus. lekker rustig. restaurant zag er prima uit ,echt een bistro.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
super
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant met een warme vriendelijke sfeer. Na afloop hadden we nog wat vragen over de locatie en kregen zelfs een rondleiding wat het bezoek alleen nog maar leuker heeft gemaakt.
Wij T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten van het AH-driegangenmenu; is zondermeer voor herhaling vatbaar.
Tineke A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heerlijk gegeten met de ah actie
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst, op ons verzoek mochten we plaats nemen op het buitenterras, mocht het te fris worden konden we het diner binnen voorzetten.
De bediening was netjes en correct.
We hadden keuzen uti een 3-gangen menu vanwege de ah-actie, en dat zag er prima uit.
De keuze die wij hadden smaakte uitstekend en het nagerecht mochten we inwisselen voor luxe koffie.
We kregen een extra glas rose van het huis omdat we wat langer op de risotto moesten wachten.
Vandaar dat wij brasserie Bodelo aanbevelen om een keer uit eten te gaan.
Familie Slo
Adriana K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De Brasserie Bodelo is gewoon geweldig. Echt waar. Prachtig gelegen, van binnen en buiten mooi, goed ontsloten, heel goede parkeerruimte. Al vele jaren altijd weer prettig ontvangen, hetzij zakelijk, hetzij met vrienden, hetzij met familie, met kinderen of volwassenen; of als vergaderlocatie, of bij uitvoeringen. Voor een kopje thee of een diner.. Het is steeds weer heel goed. Dat mag wel eens gezegd! En nee, ik heb géén aandelen, géén belangen. Gewoon echt blij. Ook met de heerlijke kaasfondue gister. De beste ever. En dat wil wat zeggen in deze kaasstreek!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was goed. Moesten alleen lang wachten voor we konden bestellen
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden geboekt via de AH restaurantactie. Bij binnenkomst werd ons een menukaartje gegeven waarbij de serveerster vertelde dat het restaurant een speciaal AH menu had samengesteld voor de prijs van €39,- voor een 3-gangen menu. Er was geen wijnkaart en de wijn werd nadat wij deze besteld hadden niet uitgeschonken aan tafel maar werd ons gebracht. Het voorgerecht ,de crabstickloempia ,bleek een slappe groenteloempia zonder crabstick en deze is niet opgegeten omdat het misselijk makend was. Het ene hoofdgerecht bestond uit gamba's met groente, dit bleken 5 slappe gekookte garnalen te zijn met dezelfde groente als die in de loempia zat, gewoon smakeloos. Het dessert bestond uit 2 bolletjes is. Bij de eerste beste cafetaria om de hoek kan je beter eten. Als de eigenaar van dit restaurant klanten wil werven door mee te doen aan de AH restaurant actie zit hij hiermee volledig oo de verkeerde weg. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Eten en wijnen waren goed. Verder was het wel rustig, maar dat is voor een zakelijke meeting wel prettig. Ik kom hier graag een keer terug.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het (beperkte want keuze)menu voor AHrestaurantaktie was op zich geen probleem. Dat stond op de website en wisten we dus van tevoren. Teleurstellend echter dat bij aankomst een aantal gerechten van het keuzemenu verdwenen bleek en de prijs, niet veel maar toch, omhooggegaan...
Qua gastvrijheid valt er nog veel te winnen. Eten was goed maar niet uitzonderlijk, afgezet tegen de volle prijs zou ik prijs-kwaliteitverhouding onder de maat vinden.
Deze kennismaking smaakte voor geen van ons naar meer...
Ajabu V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Uitstekend gegeten, leuk keuzemenu, echter indien dit standaard € 38 kost, dan is te duur. Een dranken (prijs) kaart had men niet. Wijn 3,75 en bier 2,50 per glas, thee/cappuccino 2,50 koffie 2,25 inclusief bonbons was redelijk geprijsd. Karafje water met munt/Citroen werd op verzoek gratis verstrekt.
Wel kregen we op het laatst discussie, we waren met 4 personen, en volgens de restauranthouder moesten we daar 2 AH kaarten voor inleveren, gelukkig hadden we die nog en hebben we 2 kaarten ingeleverd. Jammer want toen ik achteraf nogmaals de algemene voorwaarden opzocht, stond er toch echt; de kaart is geldig voor 2 tot 8 personen, zoals ik beweerde! Dan hadden we nog een keer extra kunnen genieten.
Iens dient deelnemers hierover beter te informeren, dat voorkomt discussie, na een verder aangenaam diner, achteraf!
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was top, ontvangst teleurstellend.
26 november met AH diner bon 4 personen. Welkom zeer slecht: De ontvangst was raar, we wachten maar, geen ontvangst. De jassen hebben onze heren maar zelf op gehangen omdat ze wisten waar ze moesten zijn. In die tussen tijd liep een bediende (gastvrouw) heen en weer langs ons heen naar en van de keuken zonder ons te verwelkomen, geen boe of ba en wij maar staan wachten. Die andere bediende (gastvrouw) zag ons (4 personen) ook niet staan????Toen sprak ik diegene maar aan, zo van kunnen we hier gaan zitten (enige vrijde 4 pers. tafel)?
Eten:
Heerlijk voorgerecht, garnalen loempia. De veelgeprezen runderlapjes vielen helemaal niet tegen. Wij hebben juist wel heerlijk van de runderlapjes gegeten en de saus ervan was ook heerlijk. Ook de rucolastampot was uitstekend. Toetje namen we ijs.
Verder heeft de gastvrouw ons wel goed bediend.