Over het restaurant Brasserie Bodelo

Dineren in het groen van Bodegraven

Knus, knus en nog eens knus. Of hier nou sneeuw ligt of juist de zon schijnt, Brasserie Bodelo is altijd een plaatje. Strijk hier in de zomer neer op het zonnige terras en werp een blik op de rijke kaart. Het zal nog moeilijk kiezen worden, want alle gerechten worden bereid met dagverse producten uit de streek met aandacht voor de seizoenen. De enthousiaste bediening helpt je graag bij het uitzoeken van een wijn die naadloos aansluit op de ingrediënten op jouw bord. Een groot feest!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bodelo

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden geboekt via de AH restaurantactie. Bij binnenkomst werd ons een menukaartje gegeven waarbij de serveerster vertelde dat het restaurant een speciaal AH menu had samengesteld voor de prijs van €39,- voor een 3-gangen menu. Er was geen wijnkaart en de wijn werd nadat wij deze besteld hadden niet uitgeschonken aan tafel maar werd ons gebracht. Het voorgerecht ,de crabstickloempia ,bleek een slappe groenteloempia zonder crabstick en deze is niet opgegeten omdat het misselijk makend was. Het ene hoofdgerecht bestond uit gamba's met groente, dit bleken 5 slappe gekookte garnalen te zijn met dezelfde groente als die in de loempia zat, gewoon smakeloos. Het dessert bestond uit 2 bolletjes is. Bij de eerste beste cafetaria om de hoek kan je beter eten. Als de eigenaar van dit restaurant klanten wil werven door mee te doen aan de AH restaurant actie zit hij hiermee volledig oo de verkeerde weg. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Eten en wijnen waren goed. Verder was het wel rustig, maar dat is voor een zakelijke meeting wel prettig. Ik kom hier graag een keer terug.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het (beperkte want keuze)menu voor AHrestaurantaktie was op zich geen probleem. Dat stond op de website en wisten we dus van tevoren. Teleurstellend echter dat bij aankomst een aantal gerechten van het keuzemenu verdwenen bleek en de prijs, niet veel maar toch, omhooggegaan...
Qua gastvrijheid valt er nog veel te winnen. Eten was goed maar niet uitzonderlijk, afgezet tegen de volle prijs zou ik prijs-kwaliteitverhouding onder de maat vinden.
Deze kennismaking smaakte voor geen van ons naar meer...
ajabu .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Uitstekend gegeten, leuk keuzemenu, echter indien dit standaard € 38 kost, dan is te duur. Een dranken (prijs) kaart had men niet. Wijn 3,75 en bier 2,50 per glas, thee/cappuccino 2,50 koffie 2,25 inclusief bonbons was redelijk geprijsd. Karafje water met munt/Citroen werd op verzoek gratis verstrekt.
Wel kregen we op het laatst discussie, we waren met 4 personen, en volgens de restauranthouder moesten we daar 2 AH kaarten voor inleveren, gelukkig hadden we die nog en hebben we 2 kaarten ingeleverd. Jammer want toen ik achteraf nogmaals de algemene voorwaarden opzocht, stond er toch echt; de kaart is geldig voor 2 tot 8 personen, zoals ik beweerde! Dan hadden we nog een keer extra kunnen genieten.
Iens dient deelnemers hierover beter te informeren, dat voorkomt discussie, na een verder aangenaam diner, achteraf!
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was top, ontvangst teleurstellend.
26 november met AH diner bon 4 personen. Welkom zeer slecht: De ontvangst was raar, we wachten maar, geen ontvangst. De jassen hebben onze heren maar zelf op gehangen omdat ze wisten waar ze moesten zijn. In die tussen tijd liep een bediende (gastvrouw) heen en weer langs ons heen naar en van de keuken zonder ons te verwelkomen, geen boe of ba en wij maar staan wachten. Die andere bediende (gastvrouw) zag ons (4 personen) ook niet staan????Toen sprak ik diegene maar aan, zo van kunnen we hier gaan zitten (enige vrijde 4 pers. tafel)?
Eten:
Heerlijk voorgerecht, garnalen loempia. De veelgeprezen runderlapjes vielen helemaal niet tegen. Wij hebben juist wel heerlijk van de runderlapjes gegeten en de saus ervan was ook heerlijk. Ook de rucolastampot was uitstekend. Toetje namen we ijs.
Verder heeft de gastvrouw ons wel goed bediend.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De veelgeprezen runderlapjes vielen erg tegen: te donker aangebraden en bedekt met een donkerbruine, dikke saus.
De bediening was weer allerhartelijkst. Compliment voor de gastvrouw, die dat alleen klaarspeelt.
Culina .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zowel de ontvangst als de bediening en de kwaliteit van het eten waren uitstekend.
Als voorgerechten hadden we huisgemaakte kroketjes en tomatensoep: beide origineel en heerlijk.
Mijn partner had als hoofdgerecht een sucadelapje en rucolastamppot en ik had zalm uit de oven in papier klaargemaakt. Allebei heel smakelijk. Ten slotte de nagerechten: ik creme brulee als een zeer ruime portie en mijn man 2 soorten ijs. Ook dat was smullen geblazen. Kortom: we genoten van een zeer smakelijk etentje. Het enige minpuntje was dat we de locatie moeilijk konden vinden.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten echt een aanrader voor iedereen. Super gastvrij ze hebben echt oog voor hun gasten. Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten gezeten in de rustige tuin onder mooie grote parasol. AH menu, 3 keuzes uit de voor-, hoofd-, en nagerechten. Eten was heel goed, puur en supervers. Aan het eind kwam de kok nog even naar buiten om te vragen of alles naar wens was.
annanaeye .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn met 4 personen geweest en hebben verschillende gerechten gegeten. Alle gerechten waren uitzonderlijk goed van smaak. Een compliment aan de kok was op z'n plaats. Met het mooie weer buiten gegeten op een heel gezellig terras. Vraag wel om een kussentje in je stoel , als je graag iets zachter zit. De bediening was uitstekend en was heel vriendelijk. In een woord was dit restaurant : aanbevelingswaardig.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk met vieren buiten gegeten. Buiten leuker dan binnen, ofschoon mooi ingericht. Deze keer met AH-actie. Mooi keuzemenu 38euro voor twee personen. Vooraf moeilijk kiezen tussen tomatensoep, rijstloempia en huisgemaakte kroketjes. Als hoofdgerecht zalm met groenten in een pakketje uit de oven. Partner nam sucade, super mals. Beide met ruculapurree. Heerlijk!!! Diverse nagerechten . De hemelse modder smaakte echt hemels. Witte huiswijn matig, rode subliem. Drankjes netjes geprijst en (zoals het hoort) gratis water! We gaan terug , ook zonder AH. Bediening prettig en meedenkend. Vriendelijk dat de kok nog even komt vragen of alles naar wens was. Trots op zijn produkten en vlees van 'de koe om de hoek'.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben op een warme zomeravond gegeten bij Bodelo. De locatie is geweldig, een boerderij met een ruime tuin aan de voorzijde. Aan de achterkant liggen party zalen.
Het eten was goed, vermoedelijk vanwege de AH actie tamelijk basic.
De bediening is vriendelijk, het interieur ruim en licht.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was goed en ook niet bereid vanuit het aanbod van de Sligro, nee echt goed zelf gekookt eten. De locatie buiten onder de notenboom was prachtig. Aanrader. De mensen hebben echt hart voor hun zaak. De ligging is mooi en voldoende makkelijk te parkeren! Wij aten husgemaakte kroketjes en een rijstol met garnalen vooraf, als hoofdgerecht het rucola stampotje met draadjesvlees (enorm veel heerlijk gaar vlees) en als toetje creme brulee en hemelse modder. mmmmmmmm
Bibi W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Via de Albert Heijn zegeltjes actie in de Bodegraafse polder beland. Ontzettend mooie locatie, echt heel vriendelijk personeel, informele sfeer. Het menu was voor elk wat wils (vis, vlees, vega). Echt goed gegeten voor weinig. De wijn was van goede kwaliteit (zeker niet van de Albert Heijn). Volop parkeergelegenheid. Leuk om zo weer een nieuw restaurant te ontdekken want we gaan zeker terug!
Inge-en-Bertus .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Goed gegeten. Zalm was erg lekker, zowel het voorgerecht Zalmbombe en ook als hoofdgerecht. Het toetje Crêpe gevuld met hazelnoot crème is een aanrader.
KarelTenck .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Aspergesoep en visgerechten waren allemaal erg lekker! Bediening was prettig. Het deel van het restaurant waar we zaten, de corner, was rustig met mooi uitzicht!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de zalm bombe is een echte aanrader! Zeer vriendelijke bediening.
De muziek was echt wat minder, maar het eten was fantastisch.
rvandesteeg .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
een soort huiskamergevoel, erg attent, vroegen naar dieten. gave uitleg, was aleen een kleine kaart. maar we hadden toch keus genoeg.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met de vouchers van de Shell gaan eten. Je mag zelf kiezen wat je wilt eten. De kok kwam aan tafel om met mijn man te overleggen wat er glutenvrij en lactosevrije mogelijk was en paste de gerechten daarop aan.
richard.jannet .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk ontspannen gegeten, niets op aan te merken. Een aanraden om lekker en op je gemak uit eten te gaan.

Richard Hoos-Merx