Brasserie BLVD

Boulevard Evertsen 9 4382 AG Vlissingen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie BLVD

Kijk voorbij de horizon

Toepasselijk is deze naam de afkorting van Boulevard. Al jaren is dit strand restaurant een plek om rustig te genieten van het wisselende panorama. Gevestigd in de bocht van het strand dus het uitzicht is fenomenaal. Plof lekker neer na een strandwandeling voor een appetijtelijke lunch of diner of een speciaal biertje.

Meer informatie over restaurant Brasserie BLVD

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Strandtenten veranderen. Het zijn niet meer de zaken met een wat goedkope uitstraling en weinig kwaliteit, en een kaart die niet meer biedt dan fish and chips en pannenkoeken. BLVD is dat een mooi voorbeeld van. BLVD is een moderne, luxe strandtent aan het einde van de boulevard in Vlissingen. We hebben er buiten geluncht en de lunchgerechten waren goed en lekker. De bediening kan was losser, maar het was heerlijk toeven met een uitstekend lunch.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Op zondagochtend hier neergestreken voor een ontbijt met zeezicht. Mooi terras met vlonderplanken, lekker voor de blote voeten. Inrichting zag er bij daglicht leuk uit, licht maar door veel gebruik van hout toch sfeervol.
Het ontbijt was een mini-proeverijtje, met verschillende warme broodjes, hartig en zoet beleg, gemengd luxe fruit en koffie of thee. Ipv gewone koffie had ik Latte Machiatto, daarvoor hoefde ik niet extra bij te betalen. Fijne plek om je zondagochtend ontspannen te beginnen.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Fantastisch die kabeljauw kroketjes de vis schotel als voor gerecht een aanrader maar ook de vissoep niet te versmaden een prachtig plek om te lunchen en te eten mijn complimenten.
Ik kom graag terug voor nog meer lekkers
Keano123 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Leuke locatie, fijn terras. Goede bediening. Eten was helaas niet voor herhaling vatbaar. Vlees was allemaal " gekookt" niet lekker gebakken of gegrild. Zo ook de gamba's. En dan ook nog eens veel te lang. Jammer. Top locatie.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Sowieso voelde ik me welkom en de vriendelijke bediening was opvallend.
Als voorgerecht had ik linzensalade vond ik heerlijk. Als hoofdgerecht kabeljauw ook dit smaakte voortreffelijk. Aan het toetje kwam ik niet toe (genoeg gehad )bijna jammer want wat voorbij kwam zag er heel aantrekkelijk uit . Volgende keer dan maar want die komt er zeker.