Brasserie Blush

Donderdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Blush

JOHN D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Zeer lekker eten en vlotte vriendelijke bediening
Beste John, leuk dat jullie er waren en bedankt voor de super beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Blush
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hebben met een gezin van 4 erg lekker gegeten. De kaart is top en qua prijs is het echt prima te doen. Zeer vriendelijk personeel en snel geholpen.
Beste Sabrina, leuk dat jullie er waren en bedankt voor de lovende woorden. Kom gauw nog eens.
Met vriendelijke groet, Team Blush
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima verzorgd ! Prachtig uitzicht op de haven, met dit mooie weer waande je jezelf aan de Cote d'Azur !!
Beste Addie,
Leuk dat jullie er waren, en bedankt voor de mooie beoordeling. Kom gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was een teleurstellende avond; de bedrijfsleider had er duidelijk heel veel zin in. Jammer. Het eten was lekker, maar de service was onder de maat.
Beste familie Verhoeven,
Jammer dat onze service op deze avond tekort schoot en u niet de ervaring had die wij als team nastreven. Ondanks deze eerste indruk hopen wij u nog eens te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet Team Blush
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Is ons alleszins meegevallen. Hadden geen hoge verwachtingen.
Deze ervaring laat ons zeker terugkomen en is een aanbeveling voor onze relaties.
Beste familie Bisschop, bedankt voor jullie bezoek en leuk om te zien dat we u positief hebben weten te verrassen. Komt u gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
J.s. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima eetgelegenheid, geleid door enthousiaste jonge mensen, die er iets goeds van proberen te maken. Met een rolstoel kan men goed door het restaurant bewegen, alleen is het jammer dat er geen rolstoeltoilet aanwezig is. Het eten is smakelijk, modern en verantwoord. De bediening is vriendelijk.
Beste familie Vlaming, bedankt voor uw bezoek een de mooie beoordeling. De aandachtspunten zullen we ter harte nemen. Komt u gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
Louisiana V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Aangenaam verrast door de hoeveelheid en goede kwaliteit. Was eerste keer voor mijn moeder komen zeker terug. Vriendelijke aangename bediening.
Beste Louissiana, bedankt voor jullie bezoek en de mooie beoordeling. Kom gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
Romana O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooie locatie
Beste Romana, leuk dat jullie er waren en bedankt voor de mooie beoordeling. Kom gauw nog eens.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Goed eten in uitstekende ambiance.
Beste Meneer Van Gijn,
Bedankt voor de mooie beoordeling, kom gauw nog eens.
Met vriendelijke groet,
Team Blush
M.J. R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en uitstekende gerechten !
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
GEWELDIG GOED LEUK EN MOOI
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Waren speciaal voor de ribbetjes gegaan omdat die de eerste keer heel lekker waren.
We hadden de indruk dat het vlees niet vers was en ook veel te duur , men rekende nu 2 maal de prijs van een kinderportie aan . Wat belachelijk veel is voor ribbetjes.
De coqauvint van mijn man was flets van smaak.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Al enkele malen bij Brasserie Blush in Kamperland gegeten. De gerechten zijn heerlijk en de prijs/kwaliteit is prima. Dit is voor iedereen een aanrader.