Brasserie Blush

Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Blush

Janine W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Door kennissen gewezen op dit restaurant. Wij komen uit Goes. Heerlijk geluncht. Buiten regen, binnen diverse (gas) haarden. De lunchkaart gaf goede mogelijkheden en overigens niet echt goedkoop.
Prijs/kwaliteit was heel goed. Wij komen in de zomer weer eens terug.
Beste Janine, leuk om te horen dat jullie zo heerlijk geluncht hebben. Bedankt voor de leuke review en de mooie cijfers. Wij zien jullie graag terug in de zomer.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Modern en gezellig restaurant. Ligt aan de jachthaven van Kamperland. Mooi uitzicht op prachtige plezier jachten. Er is ruime parkeergelegenheid op korte afstand. Het eten was heerlijk en de bediening heel attent. Na afloop nog even aan de mooie bar gezeten met op de achtergrond een (gas)haardvuur. Oppie toppie naar onze zin gehad!
Beste Paul, erg leuk om te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor de ruime beoordeling. Kom gauw nog eens.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Weer genoten van heerlijk diner en ambiance bij Blush. Het voorgerecht, structuren van zalm, was echt super!
Beste familie De Fijter,
Erg fijn dat jullie weer bij ons te gast wilden zijn, en bedankt voor de review.
Hopelijk tot gauw weer.
Tamar D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel erg lekker gegeten, mooie inrichting (lekkere stoelen!), gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Tamar,
Erg leuk dat je bij ons te gast was. Bedankt voor de complimenten, en de waanzinnige beoordeling.
We hopen jullie gauw nog eens te mogen ontvangen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Op 4 augustus en 8 september 2018 hebben wij met veel plezier gedineerd bij Brasserie Blush. Het is een prachtige restaurant met geweldig terras op een van de mooiste locaties van Zeeland. Zowel in de keuken als zeker in de logistiek zijn er verbeterpunten, maar dit restaurant heeft absoluut heel veel potentie. Ik hoop dat eigenaar en het personeel zich bewust is van de mogelijkheden maar ook van de verbeterpunten. Wij komen zeker terug !
Leuk om te horen dat jullie al meerdere keren bij ons te gast waren, en fijn dat jullie jullie ervaringen hebben willen delen en zo'n ruime beoordeling hebben gegeven.
Uiteraard zien wij als team de potentie van onze mooie brasserie, en werken wij er hard aan om dit potentieel te verwezenlijken.
In een volgend bezoek overtuigen wij jullie graag hiervan.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eerste keer dat we er gegeten hebben, we werden vriendelijk ontvangen het dinner werd redelijk snel geserveerd. Het was een voortreffelijk stukje vlees met groente en friet en vergeet de heerlijke eigen gemaakte majo niet. alles vergezeld van een prima glas wijn.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Chris,
Leuk dat je bij ons te gast was, en bedankt voor de lovende woorden en mooie beoordeling. Wij hopen je gauw nog eens te mogen ontvangen.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Blush ademt een gezellige sfeer. Mooie uitkijk op de haven. Bediening is zeer vriendelijk, dame kon helaas geen specifieke wijn bij het gerecht adviseren. Het is eten was lekker maar niet gewéldig.

Naast ons kwam en gezelschap met honden, die stonken als ze naast je tafel stonden. Bediening had ze wellicht kunnen attenderen op het bijhouden van de honden door de baasjes of veder van kleinere tafels af kunnen zetten.

We hebben een gezellige avond gehad,
Beste Nicole, het was erg leuk jullie als gasten te mogen ontvangen en fijn om te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad.
Graag willen wij jullie bedanken voor deze mooie beoordeling.
De gemaakte opmerkingen nemen we ter harte. We werken er aan om de parate wijnkennis binnen ons team te vergroten, en we gaan er beter op letten dat meegebrachte honden netjes onder de tafels blijven, zodat andere gasten er geen hinder van ondervinden.
We hopen dat jullie ons gauw weer eens bezoeken.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Mooie ambiance, een leuke kaart en lekkere gerechten. Ook een persoonlijke en vlotte bediening. We komen zeker een keer terug.
Beste Wilma,
Bedankt voor jullie bezoek en deze lovende recensie. Wij hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen.
JOHN D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Zeer lekker eten en vlotte vriendelijke bediening
Beste John, leuk dat jullie er waren en bedankt voor de super beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Blush
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hebben met een gezin van 4 erg lekker gegeten. De kaart is top en qua prijs is het echt prima te doen. Zeer vriendelijk personeel en snel geholpen.
Beste Sabrina, leuk dat jullie er waren en bedankt voor de lovende woorden. Kom gauw nog eens.
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima verzorgd ! Prachtig uitzicht op de haven, met dit mooie weer waande je jezelf aan de Cote d'Azur !!
Beste Addie,
Leuk dat jullie er waren, en bedankt voor de mooie beoordeling. Kom gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was een teleurstellende avond; de bedrijfsleider had er duidelijk heel veel zin in. Jammer. Het eten was lekker, maar de service was onder de maat.
Beste familie Verhoeven,
Jammer dat onze service op deze avond tekort schoot en u niet de ervaring had die wij als team nastreven. Ondanks deze eerste indruk hopen wij u nog eens te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet Team Blush
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Is ons alleszins meegevallen. Hadden geen hoge verwachtingen.
Deze ervaring laat ons zeker terugkomen en is een aanbeveling voor onze relaties.
Beste familie Bisschop, bedankt voor jullie bezoek en leuk om te zien dat we u positief hebben weten te verrassen. Komt u gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
J.s. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima eetgelegenheid, geleid door enthousiaste jonge mensen, die er iets goeds van proberen te maken. Met een rolstoel kan men goed door het restaurant bewegen, alleen is het jammer dat er geen rolstoeltoilet aanwezig is. Het eten is smakelijk, modern en verantwoord. De bediening is vriendelijk.
Beste familie Vlaming, bedankt voor uw bezoek een de mooie beoordeling. De aandachtspunten zullen we ter harte nemen. Komt u gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
Louisiana V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Aangenaam verrast door de hoeveelheid en goede kwaliteit. Was eerste keer voor mijn moeder komen zeker terug. Vriendelijke aangename bediening.
Beste Louissiana, bedankt voor jullie bezoek en de mooie beoordeling. Kom gauw nog eens. Met vriendelijke groet, Team Blush
Romana O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooie locatie
Beste Romana, leuk dat jullie er waren en bedankt voor de mooie beoordeling. Kom gauw nog eens.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Goed eten in uitstekende ambiance.
Beste Meneer Van Gijn,
Bedankt voor de mooie beoordeling, kom gauw nog eens.
M.J. R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en uitstekende gerechten !
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
GEWELDIG GOED LEUK EN MOOI
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Waren speciaal voor de ribbetjes gegaan omdat die de eerste keer heel lekker waren.
We hadden de indruk dat het vlees niet vers was en ook veel te duur , men rekende nu 2 maal de prijs van een kinderportie aan . Wat belachelijk veel is voor ribbetjes.
De coqauvint van mijn man was flets van smaak.