Brasserie BLOEM

Markt 34 6681 AE Bemmel Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie BLOEM

Dagverse en regionale producten

Brasserie BLOEM is een levendige plek waar je binnen en op het terras vrienden ontmoet, iets drinkt, achter je laptop werkt of geniet van de ambachtelijke en regionale keuken. Dit restaurant is bijzonder maatschappelijk betrokken en heeft dan ook werknemers in dienst met zowel een grote als een kleine afstand tot de arbeidsmarkt. Geniet van voortreffelijke gerechten die door de keukenbrigade met heel veel plezier voor jou worden bereid. Altijd dagvers en van uitstekende kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Brasserie BLOEM

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 19:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten,lekker buiten op terras. Bediening was vriendelijk en gaf uitleg over het eten. Saté van de haas was heerlijk.
Gewoon gezellige avond gehad!
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Net zoals wij vaker doen bij BLOEM gaan wij er regelmatig eten of lunchen, en het was altijd goed en lekker.Gisteren 13 -8- 2016 gingen we er eten met de AH actie kaart, het begon al met een aangepast menu met erg weinig keuze het was een schnitzel of een vispannetje, mijn man had soep vooraf dat was al een flop mijn vis pannetje was meer tomaaat dan vis .en de schnitzel was klein en niet vlezig .alles bij elkaar was het geen 3- gangenmenu waardig vooral niet voor die prijs hadden beter bij de cafetaria kunnen eten
Personeel wat altijd erg vriendelijk zijn over deze AH actie ook niet erg te spreken
WIJ vinden dit alles erg jammer voor BLOEM, dit komt hun BRASSERIE niet ten goede .
Hopen in de toekomst toch nog eens terug te komen.
Mandy-jager .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik was er voor de lunch met een vriendin en wij lieten ons verrassen met de 'Bloemplank'. Prachtig opgediend en heerlijk gegeten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was heel druk het eten was goed de bediening super vriendelijk .maar we hebben veel te lang op ons eten moeten wachten dat was jammer
Nienkevandenbos .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met 2 bewoners gaan eten. Vooraf gereserveerd en we hadden een rustige tafel. Bediening is erg klantvriendelijk en cliëntgericht. Het eten smaakte heerlijk.
3L .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
om te beginnen vond ik het erg jammer dat voor de ah actie een apart menu hadden samengesteld. De keuze was erg beperkt. Als voorgerecht hadden we een salade. Deze was goed van smaak maar een zeer kleine portie. Als hoofdgerecht had ik het vispannetje, niets mis mee. Mijn man had de schnitzel. Deze wordt normaal geserveerd met champions. Omdat mijn man niet van champions houdt heeft hij gevraagd of deze vervangen konden worden door gebakken paprika of uien. Helaas was dit niet doorgekomen want zijn hoofdgerecht bestond uit een bord met een schnitzel. Niet meer en niets minder. De 5 geglaceerde wortelen moesten extra besteld worden net als de frietjes en het vingerhoedje mayonaise. Zijn hoofdgerecht was een aanfluiting. Het vlees was geen kwaliteitsvlees maar iets wat leek op geperste kipfilet. Als nagerecht had mijn man hangop, deze was heerlijk. Zelf had ik de bavarois. Deze vond ik veel te zuur en helaas was een gedeelte bevroren. Al met al geen restaurant dat ik bij vrienden ga aanbevelen en als we weer een keer uit eten gaan zal het nooit meer Bloem in Bemmel worden
Nannemiek .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten is voldoende van kwaliteit en er wordt zorg besteed aan de opmaak.
Leuk is dat er aan details wordt gedacht zoals chocolaatje/soesje bij de Irish Coffee en koekje bij de thee. Warm broodje als starter is aan te raden. Het leukste en prettigste aan Bloem is de bediening. Veel hart voor de klant en aandacht met warmte vanuit het personeel.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Goede sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Attente bediening die vlot reageerde op vragen en wensen. Lokaal voedsel.
Angelique1972 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij werden gastvrij ontvangen bij Brasserie Bloem. Een van ons eet gluten- en lactosevrij. Het bleek geen enkel probleem te zijn om ook met de overige personen een heerlijk 3-gangendiner te eten. Alle gerechten waren met smaak bereidt, precies wat je bij een brasserie mag verwachten. De bediening is erg hartelijk en het decor gezellig door alle bloemen. Wij komen hier graag terug.
Vanderputilse .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk gegeten bij brasserie Bloem. Het restaurant heeft een ronde tafel, in een hoek. Heel intiem. We hebben er met z'n vijven heerlijk kunnen tafelen.
Info712 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker gegeten bij Bloem. Mooi concept en prachtige styling. Helaas weinig keus voor de
vegetarier. Prijs kwaliteit verhouding zou beter kunnen.
Angela.djong .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Wat een verwennerij bij dit restaurant! Een verrassende kaart, heerlijke gerechten en de bediening die je op en top in de watten legt. Wij komen hier zeker terug.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bietencarpaccio verrassend lekker en fris. Rib eye Heerlijk, prima dessertwijn (sherry).
Her tempo vd de gangen lag wat hoog dit kan wat langzamer.
Verder prima service.
Mb.joosten .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De soep was heerlijk en het hoofd gerecht was ook prima.
ook van andere gasten
We gaan zeker nog een keer terug... we zijn heel tevreden
Alexensijtje .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Bloem! Het lekkerst vonden wij als voorgerecht de salade met de gefrituurde polenta! Ook de diamanthaas viel erg in de smaak. Als nagerecht hadden wij beiden het kaasplankje met een heerlijke dessertwijn. Wij hadden een superavond!
Phmbuijs .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De bediening was correct en beleefd. Het voorafje was heerlijk, het hoofdgerecht (spies) was uitstekend en voor het toetje werd alle moeite gedaan om het alsnog snel te halen.
Beavangroezen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voorgerecht salade met gebakken polenta en katenspek. Heerlijk frisse salade. Hoofdgerecht Diamanthaas medium gebakken lekker met een saus en groente. Puur eten???? bediening is ongedwongen prettig, netjes een dikke 8. Bloem als restaurant heeft een goede sfeer van gezelligheid.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Afgelopen zaterdag 30 januari hebben we lekker gegeten met 6 personen. De diverse 3-gangen gerechten waren keurig opgemaakt, goede kwaliteit en smaakten allen goed. Bediening was zeer attent en voorzag ons van de nodige informatie. Een leuke verjaardag verrassing ontbrak niet. We kijken terug op een gezellig diner. Ter overweging de prijs kan mogelijk wat goedkoper.
Babo1945 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We waren verrast door de mooie inrichting. Het was een perfecte avond waarbij van
het menu hebben genoten. De bediening was perfect. Het is een restaurant om bij
onze vrienden aan te bevelen.

Ruud en Sjane
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten. Personeel zeer vriendelijk. Na her eten uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe kaart per 1 februari en de daar bij behorende acties.
Aanrader.