Brasserie Bites

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Brasserie Bites is niet zo lang geleden overgegaan naar nieuwe eigenaren. Je merkt dat, dat toch enigszins de aandacht voor gast en product heeft vergroot. Wat onveranderd leuk is gebleven is het uitzicht over het trainingsveld van FC Groningen en de bedrijvigheid in deze voormalige elektriciteitscentrale. De Bites sandwich met gerookte zalm, sla, verse kruiden en ansjovis was smakelijk en werd met frites geserveerd. De vegetarische salade was weer enorm van omvang, maar enigszins aan de natte kant en schreeuwde eigenlijk om wat meer kaas en wat krokante bite. De prijsstelling is voor het gebodene ietwat aan de hoge kant.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Vanavond heerlijk gegeten met zijn drieën. In 1 woord fantastisch!! Super lekker eten, vrolijk en professionele kelners in een strak en hip restaurant. Als ik een eetgelegenheid in Groningen zou aanraden is het Bites wel. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Gerdakoning .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Sinds enige tijd is Bites ook 's avonds geopend, hadden we gehoord. Wij hebben er uitstekend gegeten. Hele goede service, aangezien ongevraagd heerlijke broodjes met botertjes werden aangeboden. Daarna kwam er een heerlijke maaltijd. De formule 3 soorten voorgerechtjes vervolgens een hoofdgerecht en daarna weer drie nagerechtjes waren zo smaakvol. We zijn ervan overtuigd dat Bites nog een te ontdekken pareltje is in Groningen
Moniquedg66 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
heb hier gegeten met mijn zus en dochter.was op aanraden van vrienden, ligt wel enigszins verborgen, dus daar kan door middel van aanduiding via bordjes nog wel iets aan verbeterd, zeker als je met het openbaar vervoer komt. allervriendelijkste ontvangst in een moderne sfeervolle brasserie. het concept is geweldig,bij het bestellen van je drankje krijg je zalig brood met dips, voor 27,50 kan je drie(kleine) voorgerechten uitzoeken, 1 hoofdgerecht en ook drie nagerechtjes! we hebben zalig gegeten en tonnetje rond de deur uitgegaan. absoluut een aanrader! btw voor een ieder die daar eerder heeft gegeten, de zaak is in handen van nieuwe eigenaren, die ook in de keuken de scepter zwaaien!
Kombuis .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Even zoeken is het nog wel, maar zeker de moeite waard. Vanuit de brasserie kijk je zo de imposante (lege) turbinehal in van de voormalige Hunzecentrale. Jammer dat ze de vijf pijpen hebben omgehaald anders zou je Bites wat gemakkelijker kunnen vinden. Het eten is prima, inderdaad met hoofdgang en drie voor- en nagerechtjes. De opdiening is origineel en vlot, kortom een aanrader.
Agatha .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Voor de 1e keer bij Bites gegeten. De bediening is heel vriendelijk en attent. De kaart is niet groot, maar biedt voor elk wat wils. De tortellini was heerlijk. Het menu met 3 voor en nagerechten is origineel, de porties zouden wel kleiner kunnen. De inrichting is smaakvol, ongedwongen en met gezellig veel kaarsen. Rol/vouwgordijnen zou de aankleding helemaal af maken. We komen graag terug!
Nick-k .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Overgenomen door nieuwe eigenaar, erg lekker gegeten!
Goeie service en hele leuke uitstraling van het restaurant.
De bites burger is echt een aanrader!!
MWteG .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Heerlijk Bites menu gegeten. Heerlijke voorgerechtjes, hoofdgerecht en nagerechtjes. Leuk concept! Een aanrader. Goede service.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Regelmatig gebruik ik hier de lunch. Vandaag viel het een beetje tegen. De club sandwich was goed, de panini geitenkaas daarentegen smakeloos en zeer droog. Bij beide gerechten was de sla droog en niet aangemaakt. Kom op: graag weer een beetje meer aandacht voor het eten!