Brasserie-Bistro Berg & Dal

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brasserie-Bistro Berg & Dal

Adri M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Via Groupon hebben we hier afgelopen woensdag geluncht. Het eten was smaalvol, na een zoete aardappelsoep kozen we voor een salade. De porties waren prima. De bediening was aardig. Wat minder plezierig was, was het rumoer en de onrust tijdens de lunch. Er waren werklui aan het plafond bezig met electra, er was iemand aan het voegen van tegels aan de bar, en er werd gezaagd. Daarnaast werden om ons heen de tafels weggehaald en verschoven, klaarblijkelijk was er later op de dag een andere activiteit. Toen we bij het afrekenen een opmerking hierover plaatsten, was het enige commentaar: het is vervelend, maar het moet gebeuren, ik kan er niets aan doen.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten is acceptabel, niet echt topkwaliteit. Porties zijn te klein. Hele aardige bediening, alleen niet beginnen met afruimen voordat iedereen is uitgegeten.
Lou K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Dankzij Groupon weet ik nu een adres in de buurt waar het goed eten is in een sfeervolle accommodatie. Erg leuk dat alle kunst aan de muur te koop is. Acoustiek is matig, dat is het enige mindere punt dat ik heb opgemerkt. Kaart bevat enkele seizoensgerechten zoals wild (kroketjes, stoofpotje) en Hollandse groentes in verschillende gedaantes; spruitjes bij het hoofdgerecht, pastinaak in de soep. Al gaf ik als hoofdgerecht de voorkeur aan vis: goede portie scharfilet met heerlijke aardappelgratin en verse gemtengde groente. Cheesecake na was lekker, aan de wat zoete kant. Inderdaad attent personeel ondanks de volle bezetting, tempo van opdienen was prima.
Fan of food .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Via Groupon gereserveerd en het is heel goed bevallen. Geen alledaagse locatie, uitzicht op de tennisbanen????. Goede bediening en lekkere gerechten. We hebben met z'n vieren genoten van alle gerechten van het 3-gangenmenu, alles was smaakvol en de porties waren voor ons voldoende. Ik ga zeker nog eens terugkomen in de zomer om van het terras te genieten!
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gisteravond met 6 bevriende stellen van ons "reünieclubje" geweldig gegeten in de bovenruimte van de Bistro Berg & Dal. Onze vriend/vriendin uit Den Haag deed dit keer de organisatie en hadden dit adres gekozen voor het afsluitend etentje na een dagje Den Haag e.o. Wat een onverwacht prima adres op de prachtig-gelegen tennisbaan. Er is gekozen voor het driegangenkeuzemenu (per gang keuze uit 5 gerechten) voor € 18,50. Iedereen van het gezelschap deed zijn keuze en daar kwam het uit de keuken: prachtig opgemaakte borden met heel smakelijke gerechten. Iedereen was het er na afloop van dit gezellige etentje unaniem over eens: wat een top-avond en wat een prijs-/kwaliteitverhouding. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent. Hoewel de bezetting goed was was er voldoende tijd voor alle gasten. We kregen het gevoel dat men het leuk vond om hier te werken. Een echte aanrader op een locatie waar je dat misschien niet zo gauw zo verwachten. Ga het ontdekken!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Ben er vaker geweest, was er altijd erg tevreden over. Vandaag wat minder, de bediening was erg onverschillig. Moest zelfs iemand zoeken om een bestelling op te nemen, terwijl het niet druk was.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Op 11 februari 2017 geweest op een feest. Ik heb er eerder gegeten. Toen was het prima. Dit keer een stuk minder. De uiensoep bestond uit drie lepels puur zout. Echt heel slecht. Voor de vegetarier was er de bietenburger helaas was deze keihard, had hier bijna een beitel voor nodig. Jammer. Ik hoop dat dit een eenmalige ervaring was.
Paulhoutwijk P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben er diverse keren gegeten. De keus is ruim voldoende, prettige bediening, goede service en het eten is perfect prijs kwaliteit verhouding top iedere keer is het een lekkere verrassing
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Verscholen in de bosjes van Pex ligt dit restaurant. Toen we aankwamen zagen we dat er in de tuin - het was prachtig weer- meer dan 40 tafels vrij waren. Merkwaardig dat de bediening als eerste vraag had of we gereserveerd hadden.
je hebt de keuze uit diverse drie gangen menu's voor 18,50 per persoon. We namen een mossel- en teryiaki spies vooraf. Als hoofdgerecht de hamburger en zalm, We namen beide als toetje de creme brulee.

De bediening was attent, het decor leek wel op een terras op de Veluwe en het eten was goed. Een prima plek om nog eens terug te komen.
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Mooie plek in de bosjes van pex waar je voor iets meer dan 6 euro per gang een driegangen menue kan krijgen
Kwaliteit gaat duidelijk voor kwantiteit . Porties zijn niet zo groot , maar alles was lekker (heerlijke cheescake bv en goede kipsate met uitstekende saus )
Bediening niets op aan te merken , kortom goede plek om ongedwongen een hapje te eten In een leuk uitziende bistro
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Berg&Dal is rustig gelegen tussen de bomen omgeven door tennisbanen. Het geheel is gezellig en sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en correct. Het diner was uitstekend en de huiswijn goed op temperatuur en op op dronk.
De prijs kwaliteit is uitstekend en hierdoor zeker een rede terug te komen.
Sannepan2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Vlakbij maar nog niet eerder geweest en dat is jammer! Want voor maar 15 euro eet je hier een meer dan prima 3 gangenmenu. Ruime keus met gelukkig ook vega & vis op de kaart. Was druk maar bediening gelukkig vlot en attent. Locatie is super, in een bos(je), mooi ingericht met schilderijen en beelden en nu extra feestelijk met de kerstversiering. Fijne plek om lekker hapje te gaan eten!
Kiiim .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Gezellige omgeving en leuk aangekleed. Het was erg druk toen wij er waren maar de service mbt drankjes was in ieder geval erg vlot en we hoefden ook niet zo lang op ons eten te wachten dat het storend was. Eten was van prima kwaliteit, gewoon lekker eten voor een goede prijs.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Er zijn 2 locaties waar je kan eten, in de bistro best gezellig of in de sportkantine waar de acoustic niet prettig is. De bediening doet er alles aan om je het naar de zin te maken.
Het 3 gangen menu is meer dan je zou verwachten voor zo weinig geld, een aanrader voor "ff gezellig wat eten"
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Berg en Dal adverteert met een goedkoop driegangen menu. Op hun website staat een uitgebreide kaart met keuze uit diversen voor- en nagerechten en wel 11 hoofdgerechten. In de praktijk blijkt de keuze beperkt tot 4 voor-, hoofd- en nagerechten. De kwaliteit van het eten is goed. De porties zijn vrij klein, maar wel afhankelijk van wat je kiest. Het hoofdgerecht met de spies van varkenshaas is van goede grootte, waarbij ook friet en salade wordt geserveerd. Bij een aantal andere gerechten ontbreekt salade of groente en friet of aardappels. Dat is jammer. Reken dan een paar euro meer en kom met goede porties.
De bediening is niet altijd goed bij de les en een beetje op afstand. Verder wel redelijk vriendelijk. Het restaurant is modern en sfeervol ingericht, maar is erg rumoerig door een slechte akoestiek. Dat is hinderlijk. Tot slot nog een opmerking over de bereikbaarheid. Parkeren bij het restaurant is niet mogelijk, alhoewel er rondom op het eigen terrein best ruimte is. Voor mensen die slecht ter been zijn is dat een belemmering.
Mountain3009 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Altijd gezellig bij Berg en Dal. Er hangt een leuke sfeer en als je dan ook voor een goede prijs lekker kan eten en drinken, hoeft daar voor mij niets meer aan toegevoegd te worden.
Veel keus uit verschillende soorten wijnen, en bijna allemaal lekker (heb ze nog niet allemaal geproefd).
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het was altijd prima.Goedkope menus,ongedwongen sfeer,maar er is wat veranderd.Heb hier met vrouw en dochter gegeten.Mijn vrouw nam van het menu 2x een voorgerecht en wilde ipv het nagerecht van het menu een koffie.Dit was volgens de bedienende dame niet meer mogelijk.
Ze eten je arm maar drinken je rijk in de horeca was haar uitleg bovendien vertelde ze en passant dat we niets van de horeca begrepen.
We hadden 3 menus en de drank rekening was meer dan 30 euro,dus een kop koffie ipv nagerecht kon niet meer?
Mijn vrouw wilde er met negen mensen de week erna gaan eten,maar dat heeft ze maar ergens anders gedaan.Ik heb ook geen fooi gegeven.Hoezo korte termijn denken?
Ze lokken je met goedkope menus,maar willen dat je heel veel drinkt.Misschien een idee om geen drank meer te bestellen.Ik heb dezelfde avond nog een mail naar Berg en Dal gestuurd,maar reactie zero.Dus klaar met Berg en Dal.Horeca op z"n smalst!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
"Een brasserie is een horecagelegenheid waar men iets kan eten en/of drinken" (Wikipedia). Waarom kost het dan zoveel moeite om - in een vrijwel lege zaak - iets te drinken en te snacken te krijgen. Nadat het gelukt was om bier en de bitterballen te krijgen, ook maar besloten om te blijven eten. Dat viel gelukkig erg mee. Geen topkeuken, kleine porties, maar wel waar voor je weinige geld (3 gangen 18,50). Wijnen per glas uitstekende prijs-kwaliteit verhouding (we dronken Chardonnay, Cabernet-Sauvignon en Merlot).
Anoek M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Lekker gegeten. Gevarieerde kaart.
Porties zijn wel heel divers qua grootte. Sommige heel groot (tajine, fish and chips, gado gado bv) maar andere in verhouding dan vrij klein (gebakken kabbeljauw bv).
Eten was goed, maar niet superbijzonder.
Mooie omgeving, leuk met veel kunst in en om het restaurant.
John K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Heden met zijn tweeën het 3 gangen menu gegeten voor, hoofd- en nagerecht allen prima zeker in relatie met de prijs van 17,50 Ook een redelijk uitgebreide kaart om uit te kiezen, hetgeen niet vaak voorkomt bij een 3 gangen keuze menu. Er werd ook een lekkere huiswijn geserveerd voor een schappelijke prijs van 3,50/3,75 De bediening was heel vriendelijk en vlot. Het decor was wel aardig. Wij komen hier zeker terug en zullen het ook naar anderen aanraden.