Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Serveren eerste gang ca 20:00
2e gang 20:46
Daarna nog koffie
Personeel 2: 1 kok en 1 serveerster
Vriendelijk maar zeer traag dus en niet druk
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bediening doet zijn uiterste best om alles wat mis loopt te corrigeren.
Emja .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad in dit fantastische restaurant. We hebben ons laten verrassen en iedere gang was een feestje voor het oog en tongstrelend! Vriendelijke en adequate bediening! En dan de wijnen paste er uitstekend bij.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Mooie lokatie. Zeer vriendelijk personeel. Veel keuze-mogelijkheden, heerlijk, mooi gepresenteerd eten. De stoelen zijn comfortabel, waardoor lang tafelen tot de mogelijkheden behoort. We komen zeker terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Open keuken met twee koks. Gezellig en informeel contakt. Een plek waar je graag terug komt! Opzet met niet te grote porties per gang is net iets voor ons. En het is lekker!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
zoals altijd leuk en attent ontvangen.zelf tafeltje uitzoeken.correcte en vlotte bediening.komen zeker terug.
ga zo door.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Restaurant met open keuken. Kleine verrassende zeer smakelijke gerechten. Veel variatie op de kaart die per seizoen wordt gewisseld blijkbaar, want er was nu de herstkaart.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wederom bijzonder goed gegeten in een gezellige ambiance . Absolute aanrader .
John V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ter gelegenheid van de verjaardag weer eens een hapje gegeten bij Binx. Over het algemeen was de kwaliteit en service wederom goed. Paar kleine kanttekeningen: portie vegetarische bietencarpaccio beslist te klein en extraatje tijdens dessert voor jarige partner door bediening vergeten. Daarnaast het advies om bij keuze voor Prosecco te kiezen voor de Spumante (heeft beduidend meer bubbels dan de andere versie). Tot slot mag de aankleding nog wat meer aandacht krijgen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg lekkere gerechten in goede hoeveelheden. Prettige bediening, hoewel lange wachttijden. Het is druk en daardoor wat rumoerig en het is er nogal koud. Parkeren op een erg donkere grind parkeerplaats en toegang is niet erg rolstoelvriendelijk, maar er blijkt een andere ingang mogelijk. Personeelslid liep nu mee naar de auto, erg vriendelijk!
Greetje Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten en met zorg bereid. Aanrader. Het duurt wel wat lang voordat de volgende gang geserveerd wordt (zaterdagavond en volledig bezet restaurant). Hoewel het lekker was, zijn de porties toch wat te bescheiden en door de lange wachttijd ben ik met lichte trek vertrokken. Dat deed afbreuk aan een aangename avond.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, mooie ambiance en uitstekende service.
Yves V.
Heerlijk gegeten!
Atie F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wachttijd was extreem lang. Om half zeven waren we in het restaurant, om half tien hadden we pas de tweede gang gehad. Om 21.45 kwam het hoofdgerecht en om 22.30 het dessert. Het hoofdgerecht was niet warm, maar dat hebben we maar niet teruggestuurd omdat het allemaal zo lang duurde. Het eten was redelijk, maar niet super. Helaas Binx, geen goede ervaring. We kregen koffie en thee van de zaak omdat we zo lang moesten wachten, maar ja...dat maakt niet alles goed. Als jullie alleen een avondvullend diner kunnen serveren, laat dat dan weten. Twee van ons gezelschap moesten nog een eind rijden naar huis. Een van ons gezelschap heeft het toetje maar overgeslagen omdat het te laat was. Personeel is aardig. Ruimte gezellig, wel wat fris en donker.
De tafel van Sumarsiena V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel lekker gegeten!!!!! Goed verzorgd. Prima service. Komen graag terug.
Ben V.
Heerlijk gegeten en gedronken, hebben kok complimenten gegeven voor de uitstekende bereiding van het vlees (wild) en het heerlijke toetje. Voor herhaling vatbaar.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het hele plaatje klopt. Bij binnenkomst begroeting en jas aannemen tot aan weggaan de jas aangeven.
Ondanks de 50% korting niets gemerkt van kwaliteitvermindering of minder enthousiast zijn.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hadden de 50% korting deal.
Mooi restaurant en misschien net nieuw omdat er veel onwennigheid was. Er was een grote groep in een zaaltje ernaast die allemaal door dezelfde keuken moesten worden bereid. Open keuken met 2 koks die alles moeten doen . In het gedeelte waar wij zaten waren er ongeveer 50 gasten. Na een uur zei ik dat ik het erg lang vond duren, aangezien wij nog steeds geen voorgerechtje hadden gekregen! Al met al ruim 3 uur gezeten en 4 gangen gegeten. Let op het zijn kleine gerechten maar wel heel smakelijk. Er moet meer personeel in de keuken op avonden dat het vol zit want men moet veel te lang wachten op het eten.
Marie Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij brasserie BinX afgelopen zaterdag, volop keuze en het eten werd op mooi servies geserveerd. Professionele bediening en privé tafels zodat je niet het gesprek van de buren te horen krijgt, we komen zeker terug!
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Originele menukaart met goed eten. Vriendelijke bediening, wel duurde het een tijdje voordat ik de aandacht had zodat ik kon vragen om een 2de drankje. De tijd tussen de verschillende gangen was precies goed.
Helaas waren wij wel op deze woensdagavond, samen met nog een stel aan de andere tafel, de enige gasten. Een iets voller restaurant was leuk geweest :-)
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ik vind de prijs van de voorgerechten te hoog. De kwaliteit is goed, maar de hoeveelheid is aan de krappe kant.
De prijs van het hoofdgerecht is daarentegen zeer voordelig. Echter, het hoofdgerecht is ook aan de krappe kant. Het is dan ook aan te raden om een voor- of nagerecht erbij te nemen.
Mooie, sfeervolle locatie! Prettige bediening.