Brasserie BinX

• Vegetarisch
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rilette van gestoomde makreel met pepermayonaise, mesclun, gekonfijte cherrytomaten en een krokantje van vadouvan
      Carpaccio met pesto, geroosterde pijnboompitten, Parmezaanvlokken en croutons van oerbrood
  • Hoofdgerechten
    • Dun gesneden drie kleuren gerookte biet met frambozenvinaigrette, geitenkaascrumble en radijs
      USA steak met aardappelmousseline, geroosterde bosui en een stroganoffsaus
      Quiche met spinazie, feta, oude kaas, tomaat en rode biet
  • Nagerecht
    • Semifreddo van limoen met frambozencrumble
      Kaasplateau van 3 binnen- en buitenlandse kaassoorten
      Koffie met zoetigheid

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Maacuplar C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
goed restaurant alleen teleurstellend dat friet en salade apart besteld moeten worden. Kan er wat mij betreft aan het menu toegevoegd worden
Monique O.
Heerlijk gegeten!
Carien S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
actie ah misleidend. Bij het hoofdgerecht zit geen salade of aardappels/frites. Moet extra worden bijbesteld en dus betaald. Hierdoor komt de prijs voor 2 personen toch op een niveau, waarvoor bij een gemiddeld restaurant ook zonder spaarbonnen kan worden gegeten en dan niet een speciaal samengesteld menu......
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten .
Annemarie S.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met vrienden gegeten met de AH 2e menu gratis actie. Waren aangenaam verrast!
JE N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor het eerst bij Binx geweest terwijl we al jaren in Elst wonen. Hadden we eerder moeten doen! Heerlijk gegeten. Mooie en smakelijke gerechten. Zaten vlakbij de open keuken ook erg leuk! Bediening super attent en hebben veel kennis. Ga hier graag nog eens terug.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was druk. ik denk ivm de restaurant actie. Daar hebben we verder geen last van gehad hoor. Maar ik merkte wel dat het voor het personeel te druk was. De glazen die niet gebruikt waren stonden te lang op tafel en ze kwamen te weinig langs om te vragen hoe het was en om drinken op te nemen. Is denk ik een aandachtspuntje vooral voor de gasten die vaker komen en niet aan de actie deelnemen

Verder super gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Harmanna H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prettige entourage, heerlijk gegeten
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zeer verrassende plek in Elst om te eten . Leuk dat keuken zichtbaar was . We werden klantvriendelijk geholpen en men keek de mensen ook niet de zaak uit als men was uitgegeten . Zeker de moeite waard om nogmaals daar te eten.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Altijd weer gezellig en uitstekend eten.
Jacky T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance
Ku14 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wauw, wat hebben we hier heerlijk gegeten. Zelfs met AH-zegels heb je hier nog keuze uit diverse gerechten. (bij andere restaurants heb je vaak geen keuze). Ook werd er goed rekening met glutenvrij gehouden. Zeker een aanrader dit restaurant.
Lian E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
AH actie met 4 gangen menu. Verrassend goed restaurant met heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, prettige bediening, goede wijnen. We komen zeker nog eens terug hier!
Eef F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ah actie verzilverd bij Binx. Uitstekend samengesteld menu. Goede sfeer, prima bediening. Komplimenten!
Antoinette H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Alles oke, maar wij hebben via Iens een reservering voor zaterdag 15 september met 4 pers. Gereserveerd, maar bij Binx hebben ze geen aantekening van AH actie, hoe kan dat.
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een aantal gerechten was prima, het hoofdgerecht echter helaas niet. Het gerecht op mijn bord was niet het gerecht dat op de kaart genoemd werd. Ik had een zeevis besteld, maar het smaakte naar zoetwatervis. Niet lekker dus. En ineens lagen er dezelfde bijgerechten als het eerdere tussengerecht op mijn bord. Volgens de bediening was dat logisch, want het kon na een week wel "op" zijn. En de palingfilet zat er volgens hen wel in, maar was blijkbaar zó klein dat je het niet kon zien. Of proeven, wat nogal knap is bij paling. Een flauwe smoes dus. Erg jammer, je kunt ook eerlijk zijn als je het gerecht hebt aangepast, of zeg dan vooraf gewoon dat er iets niet meer beschikbaar is.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten was prima. Ze hadden wat problemen met de drukte dus redelijk lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Gezellige avond gehad
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
we zitten daar heerlijk, leuke vlotte bediening, je kunt zien dat de serveerster het werk leuk vind.
en het eten is van hele goede kwaliteit. Smaakt heerlijk en een ruime keuze uit de menukaart.
Jose