Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Esshaa .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Diepstraten49iens .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant aktie.
Ontvangst en bediening erg vriendelijk.
Fijne smakelijke gerechten.
We hebben dit restaurant ook aangeraden binnen onze familie.
Al met al een reden voor herhaling.
Mjpmbekkers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Samen met kinderen en kleinkinderen hadden we een gezellig etentje gepland. Door omstandigheden moesten de kleinkinderen met hun ouders afhaken. De reductie van het gezelschap was geen enkel probleem. We hebben met zes personen daarna heerlijk kunnen dineren. De brasserie heeft een genoeglijke uitstraling, waarbij je jezelf snel op je gemak voelt. De heerlijke gerechten worden door het attente personeel vlot geserveerd.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij zijn met de familie wezen eten. Het is ontzettend goed bevallen en wij zijn zeer vriendelijk ontvangen. Bediening was top. Het eten was voortreffelijk.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten maar we kregen het idee dat wij niet erg welkom waren. Het is een wat luxer concept dan het gemiddelde restaurant maar wij kregen de indruk dat er erg op je neer gekeken werd. Daarbij vond ik de inrichting op bepaalde plekken vervallen een stuk die aan de tafel loshing dus dat het een luxe restaurant is zag ik niet terug in de aankleding. Ik zou voor de sfeer niet terugkomen.
Bvanerptaalmankip .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met AH kortingskaart was er alleen te kiezen uit een speciaal samengesteld AH menukaart, bestaande uit een 4 gangenmenu, met voor elke gang, keuze uit 2 mogelijkheden, zowel vlees als vis en event. vegatarisch, meen ik gelezen te hebben! Alles wel smakelijk en hoffelijk uitgeserveerd met de juiste tijds intervallen. Wel last van de zeer rumoerige eetruimte, vloerbedekking aanwezig, maar geen gordijnen voor de sfeervolle ramen!
Extra aandacht gevraagd...: wegens de vele wegopbrekingen/ afsluitingen en omleidingen in het gebied in Elst waar dit betreffende restaurant ligt, is dit uiterst moeilijk toeganglijk/te vinden! Zeker in het donker...! Het zou het restaurant sieren daarvan melding te doen op hun website en misschien een route erheen kunnen adviseren!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dit restaurant hebben we ontdekt via de AH-actie.
Prima avond gehad.
AH menu was met 4 gangen mooi in elkaar gezet!
Bediening was vriendelijk.
Leuk met open keuken.
We komen zeker nog een keer terug ook zonder AH-actie.
Rhieselaar .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, en het eten was wederom prima. Ander menu deze keer, en de verwachting is geëvenaard. Goede lekkere wijn, met passend advies van de vriendelijke bediening.
Enige echte minpunt, was wederom de lange wachttijd. Een half uur voordat er werd opgenomen wat we wilde eten, en tussen de gerechten minimaal 40 minuten minuten wachten. Ik vind dat te lang. Een andere tafel, die een half uur later binnenkwam zal dit niet zo hebben ervaren, want bij hen werd er eigenlijk direct opgenomen wat ze wilde eten, en zij kregen ca 5 minuten na ons de gerechten. Dan klopt er iets niet, en dat is echt jammer, want hierdoor een negatief gevoel, jammer!
Zonnetje13 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed eten, maar niet verrassend in de smaakcombinaties. Het eten wordt leuk opgediend en de bediening is prettig informeel, maar wel correct.
Mette M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het duurde héél lang voordat we de gerechten kregen. Tussen de gangen zat erg veel tijd. Met name op het hoofdgerecht hebben we absurd lang moeten wachten (we waren er om half 7, om 21:15 hoofdgerecht). Toen bleek de rode kool bij mijn hert ook nog koud. Maar ik heb hier niets van gezegd, ik moest nu echt wat eten en wat als het weer zo lang zou duren!
Het tweede schaaltje frietjes wat we hadden besteld, kwam toen het hoofdgerecht op was.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Geweldig. Zoals uit eten bedoelt is.
Gezellig ontvangst, prima bediening.
Niet hap slik weg.
Was voor ons top avondje.
Ingemvanbalen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten zijn met zorg bereidt (met de AH actie), goede atmosfeer en super vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
Een aanrader !
Lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk 4-gangen diner, waarbij we bij elke gang konden kiezen uit twee gerechten.
Het is een prachtige en zeer sfeervolle ambiance. Het zag er allemaal keurig en netjes uit en de bediening was zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was dat het parkeerterrein op veel plaatsen erg donker was, waardoor je niet goed kon zien waar je kon lopen. Maar verder was het zeker voor herhaling vatbaar.
Aemberends .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met de AH actie prima gegeten hier mogen andere deelnemers een voorbeeld aan nemen. Kwaliteit op alle fronten goed. Prettig is dat je de patat en salades apart kunt bestellen. Op het bord ligt voldoende nl en meestal gaan patat etc terug de vuilnisbak in. Goed idee. Uit serveren duurde wat lang maar we kregen een drankje van de zaak en dit soort klantvriendelijkheid maakt veel goed. Actie Menu gaf een goede weergave aan van het gebruikelijke menu. Deze mochten we inzien. Wij komen zeker terug want het wildmenu ziet er spannend uit.
Woolej .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. Het oude koetshuis heeft een prachtige nieuwe bestemming gekregen. Erg sfeervol ingericht. Vriendelijke en goede bediening. Top huiswijn (wit) voor een heel schappelijke prijs. In één woord een aanrader.
Elsjanssengrisel .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij ontvangst onvoldoende plaats voor jassen in garderobe.
Gezellige tafel in mooie ambiance. Tussen eerste en tussengerecht was een wachttijd van 1 uur. Dat was echt te lang. Toevoeging keuze van gerecht met 'rund' zou het keuzemenu completer maken. Bijgerechten frites en salade zijn apart bij bestellen maar gezien de hoeveelheid prijzig. Verder goed gegeten.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg lekker gegeten met zeer vriendelijk personeel. Een leuk en gevarieerd menu van 4 gangen. De bediening is ook zeer vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Een echte aanrader dus.
Acturel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Helaas laat de bediening de nodige steken vallen.Brood vergeten. Moeilijk om aandacht van 9deel van) personeel te krijgen. Gevraagd glas wijn vergeten. Geen jassen aangeven bij vertrek.
Appelkroost .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor de tweede keer gegeten met de restaurant actie. De kaart was ten opzichte van de vorige keer aangepast aan het wildseizoen. Dat is een prettige verrassing.
Alle gerechten waren smakelijk en keurig opgediend.
Bij de keuze van de wijn kwam er een uitleg bij het wijnhuis over de importeur van Volkswagen, Pon, die eigenaar was van de wijngaard. Ik snap niet welke toegevoegde waarde dat heeft bij de wijn.
Het kaasplankje had een geconfijte vijg die lekker was maar het is onhandig eten met een lepel en vork om de vijg door te krijgen.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
super avond gehad, met fijn en goed eten, heerlijke wijn!, personeel dat weet wat er geserveerd wordt en bovendien een frisse enthousiaste uitstraling heeft en daardoor een top sfeer neerzet! GOED GEDAAN!