Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Vanwege de actie zeer beperkte keus en veel te duur voor wat je krijgt. Wel een leuke plek om buiten te zitten als het warm is.
eduson .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Onder een wolken loze hemel hebben wij in zuidelijke sfeer goed gegeten. Attente bediening , alleen de
doorkomst ven de gerechten was aan de lange kant. Totale tijd 2.30 uur.
Restaurant is wel aan te bevelen voor een bezoekje
jha1940 C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke ontvangst; heerlijk gegeten en gedronken en voldaan huiswaarts gekeerd.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij waren hier met vrienden met de ah aktie. Leuk menu goede prijs kwaliteit. Vriendelijke ontvangst en personeel. Een plek om nog is terug te gaan.
sdg225 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk eten en enthousiast personeel.

Wij zaten in het rustige gedeelte wat voor ons een fijne sfeer gaf.

Wij komen zeker terug
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima eetgelegenheid waar je rustig van je maaltijd kunt genieten. De kwaliteit van het eten was prima. De bediening was vriendelijk.
Fokelien R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De ontvangst en de benadering was precies goed: vriendelijk, voorkomend, attent. De muziekkeus sloot bij de entourage, en voor ons was die fout. Stond gelukkig redelijk zacht.
martin S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bij Bistro BinX zijn we prima ontvangen in een ongedwongen ambiance, omdat het lekker weer was konden we buiten eten.
We hadden voor deze avond een 4 gangen Actie-menu , waar we een goede keuze tussen vlees en vis hebben gemaakt.
Door de grote drukte ging er wel eens iets verkeerd maar dat werd goed opgelost door de eigenaar.
In Elst hebben we een gezellige avond gehad en als we in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer langs.
rosanne.jan .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij komen al een aantal jaar graag hier eten. Dit keer was er een nieuwe bediening. Wij konden dank zij het lekkere weer heerlijk buiten eten. Wederom was het eten uitstekend. Jammer dat je 4,- moet betalen voor een portie friet. Voor de wat grotere eter is dit een must want het hoofdgerecht is een (in dit geval) klein stukje vlees met een klein beetje groente en twee hapjes puree. Ook het voorgerecht was een klein bordje. Misschien te maken met dat het via de AH actie liep. Maar het dessert was verrukkelijk!!
Wat dit keer alleen erg teleurstellend was, was dat men ons steeds vergat. We moesten meerdere keren vragen om drinken. Op een gegeven moment maar aan alledrie de obers gevraagd. Je merkt dat er onervaren mensen rondlopen. Dat zag je ook aan de rekening die niet klopte (in ons voordeel). Jammer ook dat de vorige bedrijfsleider (?) er niet meer is. Hij stond wel open voor een praatje....
Als we iets wilden vragen aan deze nieuwe man kregen we al een antwoord:"Ja, het komt er aan!" Terwijl dat onze vraag helemaal niet was.
Al met al was het eten heerlijk en hebben we genoten van het buiten eten. Hopelijk is de bediening de volgende keer wat meer open en ervaren.
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben daar opnieuw prima gegeten. Rustige sfeer. Leuk contact met de kok en prima bediening.
Gerechten werden heel mooi opgediend en de smaak was prima. Een restaurant om terug te komen.
Emja .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Fijne sfeer, lekkere deuntjes, goede service, heerlijke wijn & fantastisch eten. Je hebt alles wat je in een sterren restaurant zou hebben maar dan in een prettige sfeer. Geen stijf gedoe maar gewoon échte service. Geen stilte en witte tafelkleden maar verschillende zit mogelijkheden (buiten & binnen). Altijd fijn om hier te zijn en wij zullen hier zeker naartoe blijven gaan.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Diner geboekt met 6 personen ivm verjaardag, maar het werden spontaan 12 personen. Toen we aankwamen was de tafel mooi gedekt we werden zeer gastvrij ontvangen. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt door Andy (kok) en zeer goede service door Pjotr (eigenaar) en Hugo. Heel gezellig! We zijn er blij mee.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een bezoek aan Binx is telkens weer een feestje, uiterst vriendelijke bediening, mooie ambiance en heerlijk eten.
De opmaak en de bereiding van de gerechten zijn ware culinaire hoogstandjes en dat alles voor een redelijke prijs.
Kortom een échte aanrader.
Chapeau Binx!

Jan & Gerda van Beek
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben geweldig gegeten met zeer vriendelijke en accurate bediening en een fantastische keuken.
1 persoon is glutenvrij en daar is in de keuken voortreffelijk rekening mee gehouden.
Mopke .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Verrassend 4 gangen menu met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Wij komen zeker nog eens terug in de bijzondere ambiance!
jacobsschelp .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben hier verrassend lekker gegeten (d.m.v. een supermarkt actie) ! Elke gang was smakelijk. De tomatensoep was prima. Het is waarschijnlijk wel persoonlijk, maar de steak zelf had van mij iets meer smaak mogen hebben (kruiden? saus? ik kon niet goed plaatsen waar het aan lag). Maar hij was wel lekker mals. Met peper en zout op tafel dit zelf kunnen aanpassen, dus geen probleem eigenlijk. Verder hebben we echt heerlijk gegeten. De borden zijn leuk opgemaakt. En het toetje Taartje van bitterkoekjes met caramelroomijs was een heerlijke afsluiter.
Je kunt buiten zitten, ook leuk om te weten. Maar dat is meer voor de warmere avonden.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Prettig ! Goed functionerend personeel vind ik altijd zo'n toegevoegde waarde hebben als ik ga uit eten.
Ohja, de vegatarische gerechten waren ook prima !
We gaan hier zeker nog eens eten.