Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie BinX

Josepha S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
prima eten, prima service, alleen duurde het even, misschien omdat het vol zat,
Maar omdat we standaard menu hadden genomen was de verwachting dat we er toch geen 3 uur over zouden doen....
lakamasch .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was oké en de bediening heel vriendelijk. Prijs voor het menu redelijk aan de prijs, gezien de hoeveelheid van het eten. Verder een gezellige sfeer.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige inrichting, vriendelijke bediening, service uitstekend.
keuken in restaurant wat heel leuk overkwam.
e.kooijmans .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het is tot nu toe beste AH deal die wij hebben gehad. Leuk keuzemenu met een gulle vier gangen. Bediening zeer attent en vrolijk. Eten en wijn echt allemaal heerlijk en goede porties. Absoluut een aanrader.
J.G.L. H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooie en goede locatie. Vriendelijk en correcte bediening, goede prijs kwaliteit
Zeker voor herhaling vatbaar.
Verrassende en goede eetgelegenheid op leuke afstand van woonadres
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Geslaagd diner. Salade zonder dressing gevraagd. Er zat toch dressing in. Kan zeker niet.
We zullen wel weer eens gaan. Gunstige prijs door de Albert Hein bon.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben met onze beide kinderen heerlijk gegeten, erg lekker en goed wat betreft hoeveelheid.
Fijne, vriendelijke en attente bediening. Komen zeker nog eens terug !
HenkenAnnie .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We zijn eer paar dagen in Elst geweest en via de ah actie naar dit restaurant gegaan! We hebben heerlijk genoten van het eten, de goede bediening en met zicht op de keukenbrigade! Ga zo door!
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben onze vrienden kennis laten maken met het restaurant BINX. Zij waren ook zeer tevreden en enthousiast en lekker gegeten. Op deze manier is het betaalbaar en ga je ook eerder terug.
Dorry M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was een prettige en lekkere avond in de juiste sfeer.Wij komen graag nog weer eens terug.
Het is ook een perfecte locatie met goede parkeer gelegenheid
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben een verrassende avond gehad. Geweldige kok. We hebben van alle gerechten genoten alleen het kaasplankje was wat neutraal. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Stuart-77 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met ah-restaurantactie gegeten. Het eten was heerlijk. We gebruiken weinig zout en daar werd goed rekening mee gehouden. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Fijne avond gehad.
Rasker .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een ontspannen en prettige sfeer, voor herhaling vatbaar. Het eten was erg goed en ruim voldoende.
Een aanrader veel waar voor je geld.
robmatthijsse .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
het was wederom weer erg goed.
de ontvangst en de accurate bediening en service.
tot de volgende keer.zal niet zolang meer duren.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
een leuke avond en lekker gegeten prima bediening en aardig personeel leuke en mooi om ook in de keuken te kunnen kijken
h.uden7 V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten. Goede ontvangst en goede service. Perfecte wachttijden tussen de gerechten.
Wij komen hier zeker terug!
mieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het was een gevarieerd menu, waarbij vooral de visgerechten zeer goed waren. Er is een gezellige en ongedwongen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar
jacobsschelp .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was prima/lekker. We waren er met de AH-actie. Je kreeg 4 gangen waarbij je steeds uit 2 gerechten kon kiezen.
Het enige wat me (net als de vorige keer) stoort is de lange wachttijd ! We waren binnen en zaten, kregen vrij snel ons drinken (prettig) en een mandje met brood+, maar vanaf dat we zaten tot het voorgerecht heeft bijna 50 min. geduurd ! Dat is echt veéél te lang. Ze waren ook maar met z'n 2'n, en toen de toko vol zat kon je merken dat het niet goed liep. Ze keken ook niet goed (wat ik persoonlijk nogal irritant vind). Dat doet Horeca personeel wel meer als ze het druk hebben... dan weet je eigenlijk al dat ze onderbezet zijn.
Afin, voorgerecht gehad (prima carpaccio). duurt het 30 min. tot de 2e gang (soep), daarna 20 min. tot hoofdgerecht (huh ?! korter dan de simpele 1e en 2e gang) en daarna nog iets van 25 min. na hoofdgrecht tot het toetje (wat vrij simpel was).
Hoewel het een wel een leuk tentje is en het eten lekker, heb ik nu na 2x zoiets van nee dat lange wachten doe ik niet meer. Vorige keer hebben we ook met bepaalde gangen behoorlijk lang moeten wachten, in de herhaling dus niet beter en helaas niet exemplarisch. Vorige keer liep er meer personeel en hadden we vrij vlot kontakt dat was beter.
5,50 euro voor een glas wijn (chileense sauvignon) is ook wel heftig trouwens.
lamlent .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten met prima bediening. De gerechten zagen er ook mooi opgemaakt uit. De wachttijd tussen de gangen was prima. Voor herhaling vatbaar.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De gerechten uit het vierkanten menu zijn goed op elkaar afgestemd en uiterst smaakvol. De bediening is voorkomend en gastvrij. Al met al is een bezoek aan dit restaurant de mooiste waard.