Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Antoinette H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben met ons vijven heerlijk gegeten, eerlijk gezegd vinden wij dit restaurant de meest fijne locatie van Elst.
Heerlijk rustig, van binnen mooi ingericht, wij gaan hier het liefst naar toe.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We (echtpaar) hebben heerlijk genoten van de gerechten, de wijn was ook heerlijk. We vonden het heel gezellig en leuk dat we nog de AH restaurant actie kaarten konden besteden bij dit restaurant.
eerden .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima gerechten maar zoals tegenwoordig vrij normaal met marginaal groente maar dat is wel als los garnituur te verkrijgen.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op 14 februari hebben we met zijn 2-en lekker gegeten bij Brasserie Binx. Gekozen, hoe kan het ook anders, voor het Valentijns menu en dat is goed bevallen. De gerechten waren op zich goed bereid, echter wel wat aan de zoete kant (bv. de huis gerookte eendenborst, de saus bij de diamanthaas en ook bij de heilbot). Goede bijpassende wijnen bij de gerechten. De jonge zwarte brigade was vriendelijk en bediende netjes. De entourage was ook prima.
Genoten van een leuke Valentijns avond.
René K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een authentieke sfeer. Hier valt weinig op aan te merken, de kwaliteit van het eten is goed, de opmaak mooi, erg smaakvol en toegankelijk.
Tr A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gister bij brasserie binx gegeten met de ah restaurant actie. Hier kon nog gebruikt van worden gemaakt. Het ging om 4 gangen. Op ons koude voorgerecht hebben we 1 uur moeten wachten! Dit tempo bleef zo de hele avond. Het duurde allemaal erg lang, terwijl de inhoud van ons bord niet erg bijzonder was. Het viel de bediening ook op. Ze bood ons naderhand nog koffie aan van het huis. Echter vonden wij dat de avond wel lang genoeg had geduurd. Zonde.
Martijn .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ah actie gereserveerd 1830. 2135 gingen we weer weg pfffff wat lang 4 gangetjes proeverij. Nee wat we kregen was ok maar we hadden echt wel honger. Tevens was het de bedoeling dat we nog naar de film zouden gaan. Gelukkig niet gereserveerd. Ik heb hier eerder gegeten was echt veel beter, sneller. Ik had voor Valentijn gereserveerd maar die heb ik geannuleerd. Helaas misschien een volgende keer maar nu niet.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wederom hebben wij heerlijk gegeten en genoten van de mooie opmaak van de borden.
De verassende smaak combinaties doen het water in je mond lopen.
Het personeel is uitermate vriendelijk dus een geweldige locatie voor een verwen avondje.
vanoslena .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prima ontvangst door het vriendelijke personeel. Daarna mochten we zelf een tafeltje uitzoeken ,het was toen nog niet vol , wat later op de avond wel zo was.
Het eten was lekker , mooi verzorgd werd het opgediend. Gerechten die je thuis niet zo gauw zo gaat maken.
Wij zo nog een keer gaan.
marthieka .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heel lekker samen gegeten! Met de AH actie was het een 4 gangen menu met 2 keuzes per gang(een vlees en een vis). Een van ons had een erg uitgebreid dieet waar geweldig rekening mee gehouden werd door de kok. De sfeer was knus en gezellig en de kwaliteit van het eten was echt geweldig. Een aanrader!
niet M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer lange wachttijd. Bediening maakt geen ookcontact, waardoor ik na een half uur maar eens ben opgestaan en iemand heb aangesproken. Duurt echt te lang!!!
Ook daarna, tussen de gangen een véél te lange wachttijd. Dat doet afbreuk aan de ervaring.
Eten zelf, aardig, maar zeker niet bijzonder.
Tot slot: Zet gewoon alle prijzen in de menukaart. Ook van frisdrank.
Als die prijzen er niet staan, voedt dat de gedachte dat het dus wel erg aan de prijs zal zijn. Iets wat tegenwoordig helaas meer regel dan uitzondering is. Frisdanken in zo klein mogelijke flesjes, tegen bizarre prijzen.
NIET DOEN!!!
Tonnie R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij binx zeker de moeite waard we hadden echt het gevoel uit eten te zijn prima bediening heel gezellig , eten erg lekker ga er zeker vaker na toe.
BerdSt .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We zijn hier vaker geweest en het is dus niet voor niets dat we hier weer opnieuw reserveerden. In dit restaurant krijg je echt het gevoel belangrijk te zijn. Ze vinden je aardig en ze zijn blij met je komst. Je krijgt bij vertrek een kopje take away koffie mee voor onderweg. We gingen weg met warme handen, de donkere koude nacht in na een heerlijke avond.
Sumarsiena V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten, zeker de moeite waard. Komen zeker terug.
Een aandachtspunt, mijn man had een bord waarvan de rand beschadigd was. Dit past jammer genoeg niet.
Sumarsiena
Jansen319 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. Zeker de moeite waard!
Een fijne avond uit met heerlijk eten en drinken en zeer correcte bediening.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de derde keer hier heerlijk gegeten. Zeer attente bediening en fijn uitgebalanceerde gerechten.
Komen hier vaker terug.
peter.palstring .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mooie keuze van beschikbare menu's voor AH actie. Voor ons meer dan voldoende en erg lekker eten. Goede kwaliteit. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Geen negastieve concessies gedaan bij de voordeelactie. Aanrader
annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was top!! Heerlijk gegeten top personeel! Gezellige zaak, gaan zeker weer een keer, voor herhaling vatbaar lekkere wijn, leuke mensen, inrichting altijd gastvrij en plaats
Dag Annemarie, leuk dat jullie er weer waren. Tot snel weer.
Willy C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Onze reservering was niet doorgekomen, er werd nog snel een tafel voor 4 personen gedekt. Helaas met ongemakkelijke hoge stoelen. Het eten was ok, de risottobitterballen smaakten prima, de rundersukade was ronduit slecht. Het creme brulee toetje met kersen was weer prima. Een van de wijnen had helaas te lang open gestaan, hij werd wel netjes van de rekening gehaald. Bediening was vriendelijk.
Wat jammer om te horen dat uw reservering inderdaad niet door Iens verwerkt was. Anders hadden we daar uiteraard rekening mee gehouden. Nu hebben we alles in het werk gesteld om u een prettige avond te verzorgen. Helaas niet naar volle tevredenheid. Hopelijk lukt het de volgende keer wel.