Brasserie BinX

• Vegetarisch
  • ...

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie BinX

Hans W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Zeer lekker gegeten, hele goede wijnsoorten. Men wacht netjes totdat je bent uitgegeten, geen gehaast. Komt langs om te vragen of er nog iets te drinken ingeschonken kan worden als het glas leeg is. Ideaal om eens lekker te eten voor een goede prijs
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Erg lekker gegeten met mooie gerechten. Concept is ook aardig met de middenmaat gerechten waardoor er na drie gangen ruimte is voor een toetje. Prijzen zijn ok, met zijn tweeën drie gangen en dessert met een paar glazen wijn voor euro 140. Bij een brasserie denk je misschien aan iets goedkopers. Prijs kwaliteit is wel prima in orde.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed en lekker Eten. Zeker een aanrader
Ku14 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Genoten van verschillende, heerlijke gerechten. Daarbij werd heel netjes rekening gehouden met de wensen van de gasten. Ook qua drank was het een feestje. Op het gebied van wijn als bier, ruime keuze.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijke gerechten en voldoende keuze. Fijn buiten gezeten en toen het afkoelde in het mooie binnendeel. Genoten! Vriendelijke bediening.
José A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Er was gekozen voor een 3 gangen verassingsmenu,!
Mijn broer lust geen vis,gaf dit ook aan,hij kreeg helaas toch vis,daarna duurde t even voordat er iets anders kwam Logisch....,Wij hadden allemaal ons hoofd gerecht al,dit was een beetje jammer.
lisettevanderhoop .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super gezellige sfeer altijd! Eten zoals altijd weer heerlijk.Vriendelijk personeel.Altijd een feestje om daar te mogen eten.
Rini P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gastvrije, sfeervolle en warme ambiance. Het eten is verrassend, smakelijk en mooi opgemaakt! De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Het is steeds weer fijn om bij Binx 'n avondje door te brengen.
Dag Rini, leuk dat jullie er weer waren en bedankt voor deze mooie recensie.
laurens N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Geweldige keuken.
Heerlijk gegeten, mooie uitstraling. Redelijk geprijsd.
Gewoonweg top.
MIRANDA V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima eten. Jammer dat de frites veel te laat kwam, hoofdgerecht al bijna op. Nagerechten goed alleen semi fredo schwardwalder kirch was nog veel te hard. Smaakte verder prima.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk verfijnd eten, superbediening. Menu van de chef is een aanrader, laat je verrassen. Goede bijpassende wijnen met heldere uitleg en echt een top bediening! Lekker lang getafeld, echt genoten!
Ellecom V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima ontvangst en bediening. Tijd tussen gerechten is OK. Heerlijk gegeten en erg goed idee met de losse gerechten.
Dag Ellecom, bedankt voor jullie mooie recensie. Leuk dat jullie er weer waren.
Margrit H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Een aanrader.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk, goed en uit het seizoen gegeten. Service was een 10 met een griffel. Buitengewoon professioneel.
Bedankt voor je hele mooie beoordeling Mike. Leuk dat jullie er weer waren.
martienseelen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
we werden netjes ontvangen en naar onze plaatsen gebracht, daarna drinken en
vervolgens eten, het drinken werd regelmatig bij gevuld en we hadden 4 gangen lekker eten.
Beste Martien, ontzettend leuk dat jullie er weer waren en bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw bevindingen te delen met andere Iens bezoekers,
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten met 4 personen. Een kleine vergissing tijdens het bedienen werd snel opgelost. Mooie gerechters met zorg gemaakt. Komen zeker terug.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prettige sfeer, fijne bediening daardoor gezellig gezeten met ons gezin.
deliefste .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
prima ambiance eten viel wat tegen erg flauw ( bij elk gerecht hebben wij zelf zout op gedaan )
Glas wijn vonden wij wat aan de dure kant service was goed
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Nette ontvangst, prima tafel zoals gereserveerd, tafel naast de keuken . Heelijke maaltijden met zorg beleid. En de wijn was verrukkelijk. Prima ambiance. Kortom, wij komen zeer zeker terug.
C.M. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Dit is een restaurant waar je voor om rijdt!! En vele malen, want je wilt hier alles proeven! Heerlijke voorgerechten met interessante ingrediënten. Verrukkelijke hoofdgerechten.
Ik had sous-vide gegaarde parelhoen gevuld met merguez. Mijn partner perfect klaar gemaakte zalm met grote garnalen, kreeft enz.
Vriendelijke en leuke bediening met gezellige conversatie.
Maar het restaurant zou wel een kleine make-over kunnen gebruiken. De inrichting (vloerbedekking en stoeltjes) en de entree doen een beetje afbreuk aan het niveau van de keuken. De prachtige grote stenen vazen met de boeketten wel laten staan!