Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was top!! Heerlijk gegeten top personeel! Gezellige zaak, gaan zeker weer een keer, voor herhaling vatbaar lekkere wijn, leuke mensen, inrichting altijd gastvrij en plaats
Willy C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Onze reservering was niet doorgekomen, er werd nog snel een tafel voor 4 personen gedekt. Helaas met ongemakkelijke hoge stoelen. Het eten was ok, de risottobitterballen smaakten prima, de rundersukade was ronduit slecht. Het creme brulee toetje met kersen was weer prima. Een van de wijnen had helaas te lang open gestaan, hij werd wel netjes van de rekening gehaald. Bediening was vriendelijk.
Wat jammer om te horen dat uw reservering inderdaad niet door Iens verwerkt was. Anders hadden we daar uiteraard rekening mee gehouden. Nu hebben we alles in het werk gesteld om u een prettige avond te verzorgen. Helaas niet naar volle tevredenheid. Hopelijk lukt het de volgende keer wel.
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor ons de eerste keer bij BinX, maar zeker niet de laatste! We kende het restaurant nog niet, en zijn positief verrast. We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en leuk ingerichte plek. Onze volgende reservering is al gemaakt :-)
Dag Nicky, leuk dat jullie er waren. En fijn te horen dat het een geslaagde avond was. We zien jullie snel weer.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Sfeervol restaurant met relaxt ogend personeel dat kundig is en snel bediend.
Echt een mooie plek. Hier komen we terug!
myriam56 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mooie combinaties van vis en vlees en groenten. Helaas moesten we heel erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Na onze vraag hierna werd alles vlot geregeld. Het eten was echt heerlijk, de moeite van het lange wachten waard.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was weer een heerlijk avondje uit met smaakvolle verwennerijen aan de lopende band!
Goed bereide eerlijke gerechten in een gemoedelijke sfeer! TOP !!
tot snel!!
L F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurant spaarkaart. Het eten was zeer goed, vriendelijke personeel en mooie inrichting!!! Het restaurant is centraal gelegen. Is goed bereikbaar zowel met de auto als met de openbaar vervoer.
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten is erg lekker, maar de porties heel klein waardoor je veel moet bestellen. Service aan onze tafel was erg slecht. Werden over het hoofd gezien.
Beste Debbie, bedankt dat je de moeite hebt genomen om je bevindingen te delen met alle Iens bezoekers. Wij zijn altijd blij met de oprechte mening van onze gasten. Het serveren van kleinere porties is de formule van BinX; kleinere uitgebalanceerde gerechten die perfect op elkaar aansluiten. Jammer dat het in jullie beleving iets te weinig was. Ons team streeft er altijd naar om iedereen een gezellige avond te bezorgen. In dit geval zijn we daarin tekort geschoten en staat niet in verhouding over de kwaliteit die wij nastreven. Dit zullen we zeker bespreken en oppakken binnen ons team.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH restaurant actie gegeten. Charmant restaurant met leuk uitzicht op de keuken. Niet te rumoerig, bediening deed z'n best maar was nog niet helemaal op elkaar ingespeeld. Jammer dat de gastheer als enige niet in teamkleuren rondliep en een beetje wegviel tussen de gasten met zijn kledij.

Eten was best lekker, maar niet heel verrassend. Zalm met popcorn was een positieve uitschieter, al was er wel het risico de tanden stuk te bijten op een minder goed gepofte kern. Rillettes van kabeljauw en rivierkreeftjes vooraf stelde een beetje teleur, dat hadden we thuis zo ook kunnen doen. Wild was erg goed gegaard, vis als hoofdgerecht helaas van zichzelf al vet en dan geserveerd met een erg romige saus. Aan de identieke groente en puree bij beide gerechten leek minder aandacht besteed.

Dessert best OK, maar niet heel spannend. Kaasplankje maar niet genomen want de bediening wist niet meer te vertellen dan dat er ook iets uit Italië bij zou zitten. Verder beetje rommelig met het wel of niet serveren van drankjes, maar uiteindelijk niet van de honger of dorst omgekomen. Misschien wel zo netjes om de jassen weer even aan te reiken bij het vertrek?

Al met al gezellig gegeten en voor de prijs ook tevreden naar huis gegaan.
Lot L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Toch maar eens de proef op de som genomen. Maar nee helaas. Het is niet meer wat het geweest is. Zonde want mijn man en ik kwamen er voorheen erg graag toen het nog 't Koetshuis heette. Het is nog steeds een schitterende locatie maar door de standaard alledaagse en oninteressante (men noemt het moderne) inrichting heeft het haar charme grotendeels verloren. Het lange wachten maakte onze ervaring er niet beter op. De wijn was prima maar de gerechten waren ronduit smakeloos. Menuprijs ligt hoog. Prijs-kwaliteitverhouding laat echt te wensen over. Jammer.
Dag Lot, wat jammer dat de avond niet is geworden wat jullie er van gehoopt hadden. In ieder geval bedankt dat jullie zijn geweest.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We zijn met een groep van 8 personen wezen eten. Bij het uitzoeken vanaf de wildkaart kregen we goede adviezen over bijpassende wijnen.
Uiteindelijk heeft de helft van de groep wild gegeten en de andere helft heeft gekozen van de menukaart. Verrassend is de grote van een gerecht. Binx heeft niets teveel gezegd dat je met 3 à 4 gerechten een volwaardig menu hebt. Door deze keuze konden we een zeer gevarieerd menu samenstellen; leuk!. Een aanrader. Wij komen zeker terug. Zeker ook vanwege prettige locatie.
Emja .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was goed voor elkaar bij BinX; eigenlijk klopte alles van het begin tot het einde.
We werden keurig ontvangen en hadden een leuk praatje met de eigenaar zelf. Na een lekker glas volgden al snel overheerlijke gerechtjes, allemaal mooi gepresenteerd en begeleid door superlekkere wijnen. Er werd in een prima tempo geserveerd. Leuk dat er goeie mix van gasten was, van zakelijk publiek, verliefde stelletjes, jongere en oudere gasten. Wij komen zeker weer terug.
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Personeel was oplettend en netjes. Menu zat goed in elkaar. Niks op aan te merken. Zal het zeker aanbevelen. Parkeerplaats was dichtbij, mocht wel iets beter verlicht worden. Open keuken was ook leuk om naar te kijken, en het gaf geen overlast qua rook oid.
José M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij dit restaurant en kende het totaal niet. Via de AH actie geboekt.
Een open keuken, gezellige sfeer, goede service!
Kortom heerlijk gegeten!
sandrakrekel .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst. Hertencarpaccio was erg lekker! Tongschar matig. Kalfsentrecote was lekker niet bijzonder, zo ook beide desserts. Wijn redelijk. We waren met de AH bonnen rond de €60,- kwijt voor 2 personen. Dat was prima prijs/kwaliteitverhouding maar als we het dubbele zouden betalen verwachten we meer.
Bedankt voor je beoordeling op Iens Sandra, jammer om te lezen dat het eten niet was zoals jullie hadden verwacht. Hopelijk kunnen we dat een volgende keer goed maken. We hebben voor de AH actie een menu samengesteld voor € 38,50. Hiervoor krijgt u bij ons een vier-gangen menu. Bij deze AH actie zit echter de drank niet bij inbegrepen. Het verdubbelen van uw prijs klopt dus niet helemaal.
Nogmaals bedankt voor je feed-back naar aanleiding van je bezoek aan BinX en graag tot de volgende keer. Groet
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Dit restaurant straalt warmte en gezelligheid uit, en daarbij de mooie en heerlijke gerechten is echt een avondje uit.
Complimenten voor de perfecte bediening en het is erg leuk om in de open keuken te kunnen kijken.
Mariekevo .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Er was een speciaal AH menu, met als extra optie vegetatisch (verschilt per dag). Alle gangen waren leuk opgemaakt en lekker. Omdat we aan de bar naast de keuken zaten, konden we ook meekijken en dat vind ik zelf altijd leuk en interessant. Wij vonden alleen dat het snel koud werd / tocht wanneer mensen binnenkomen/vertrekken. Wellicht dat daar iets aan gedaan kan worden.
Marjon A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom van het nieuwe concept geproefd. 4 gangen gegeten en allemaal voortreffelijk. Het leuke is dat je meer kunt proeven en voor een zeer aantrekkelijke prijs. De kok is goed te volgen vanuit het restaurant en de bediening is, zoals gewend, altijd vriendelijk en behulpzaam.
Kortom: EEN AANRADER.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Super gegeten, en gezellig. Af en toe een klein foutje in de bediening, maar we zijn nu eenmaal mensen.
Voor herhaling vatbaar.
Alleen de salade, die vonden we helaas niet erg goed. Maar dat was het enige.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het is allemaal uiterst verzorgd, de bediening is erg vriendelijk en toegewijd hoewel nog niet helemaal ingewerkt/op elkaar ingespeeld, waardoor de eerste keer (wij zaten in het aparte gedeelte) de wachttijd voor de menukaart en het eerste drankje kwamen te lang was. Verder was het prima: het wildmenu met hertencarpaccio en hertenbiefstuk was subliem!
De tweede keer (n.a.v. mijn verhaal wilden andere vrienden er ook naar toe) zaten we in de hoofdruimte, bij de keuken: wat minder rustig maar erg gezellig. De bediening was nu erg goed, en ja, toch maar weer het wildmenu... Hertencarpaccio die tussen tong en verhemelte smelt, super malse biefstuk, heerlijk dessert en goede passende wijntjes erbij. Niet het goedkoopste segment maar als je wilt zeker ook niet duur (je kunt ook voordelig kleine gerechten voor minder dan € 10,- door elkaar bestellen, a la Vivaldi in Nijmegen, zodat je van alles kunt proeven en voordelig uit bent met twee of drie (of meer) gangen.