Brasserie BinX

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Brasserie BinX

Echte passie en gastvrijheid

Brasserie Binx ademt sfeer. Horeca wordt hier niet gezien als een vak, maar als een roeping. Gastvrijheid zit in het bloed en het is de passie van iedereen die hier werkt om het de gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je hoeft tijdens je diner niks te missen van deze passie, want door de open keuken kun je meekijken hoe de koks prachtige en smaakvolle gerechten bereiden. Laat je een avond verwennen en geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie BinX

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
i.overhand .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben genoten van een heerlijk diner in een plezierige ambiance, verzorgd door vriendelijk, vakkundig personeel. Ons als gasten een plezierige avond bezorgen is heel goed gelukt!
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten in een mooie en rustige ambiance. Het seizoensgerecht asperges met kabeljauw was prima.
Ysbrand V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was goed, de zwaardvis was bijzonder. De bediening was aardig en het restaurant was iets netter dan we verwacht hadden.
davidof .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooie ambiance,zeer vriendelijke en attente bediening.Wachttijd was redelijk lang maar in ons geval geen probleem wij komen zeker nog eens terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Geweldig aspergemenu. Prima op elkaar afgestemd en heerlijk op smaak.
Prijs - kwaliteit top. Komen zeker op korte termijn weer terug.
ingrid616 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met de Albert Heijn actie bij Binx gegeten. Er was een speciaal actie keuze menu met lekkere gerechten. De bediening was vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten! Een aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Uitstekende kwaliteit met een leuk concept
Renske P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie locatie en leuk concept. Alle gerechten zijn mooi opgemaakt. De open keuken is erg leuk!
Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug!!
Rini P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, hele spannende kaart met voor elk wat wils en zeer vriendelijke bediening! We komen zeker nog eens terug!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
helemaal top, eten was een verassing vooral de grote hoeveelheid garnalen. we vonden alle drie dat alle gerechten goed in verhouding waren
lisettevanderhoop .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super mooie locatie.Lekkere niet te grote gerechten.Aardig personeel.Prettige sfeer en fijn dat er een open keuken is.Voor de zoveelste keer hier gegeten en eten is altijd lekker.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Niet al te grote porties, maar voor de koude en lauwwarme voorgerechten is dit prima. De borden zijn mooi opgemaakt en het smaakt erg goed. Voor het hoofdgerecht was het een beetje aan de kleine kant, maar door de frietjes die je bij kunt bestellen, is het meer dan voldoende. Aardige bediening.
Antoinette H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben met ons vijven heerlijk gegeten, eerlijk gezegd vinden wij dit restaurant de meest fijne locatie van Elst.
Heerlijk rustig, van binnen mooi ingericht, wij gaan hier het liefst naar toe.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We (echtpaar) hebben heerlijk genoten van de gerechten, de wijn was ook heerlijk. We vonden het heel gezellig en leuk dat we nog de AH restaurant actie kaarten konden besteden bij dit restaurant.
eerden .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima gerechten maar zoals tegenwoordig vrij normaal met marginaal groente maar dat is wel als los garnituur te verkrijgen.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op 14 februari hebben we met zijn 2-en lekker gegeten bij Brasserie Binx. Gekozen, hoe kan het ook anders, voor het Valentijns menu en dat is goed bevallen. De gerechten waren op zich goed bereid, echter wel wat aan de zoete kant (bv. de huis gerookte eendenborst, de saus bij de diamanthaas en ook bij de heilbot). Goede bijpassende wijnen bij de gerechten. De jonge zwarte brigade was vriendelijk en bediende netjes. De entourage was ook prima.
Genoten van een leuke Valentijns avond.
René K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een authentieke sfeer. Hier valt weinig op aan te merken, de kwaliteit van het eten is goed, de opmaak mooi, erg smaakvol en toegankelijk.
Martijn .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ah actie gereserveerd 1830. 2135 gingen we weer weg pfffff wat lang 4 gangetjes proeverij. Nee wat we kregen was ok maar we hadden echt wel honger. Tevens was het de bedoeling dat we nog naar de film zouden gaan. Gelukkig niet gereserveerd. Ik heb hier eerder gegeten was echt veel beter, sneller. Ik had voor Valentijn gereserveerd maar die heb ik geannuleerd. Helaas misschien een volgende keer maar nu niet.
Tr A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gister bij brasserie binx gegeten met de ah restaurant actie. Hier kon nog gebruikt van worden gemaakt. Het ging om 4 gangen. Op ons koude voorgerecht hebben we 1 uur moeten wachten! Dit tempo bleef zo de hele avond. Het duurde allemaal erg lang, terwijl de inhoud van ons bord niet erg bijzonder was. Het viel de bediening ook op. Ze bood ons naderhand nog koffie aan van het huis. Echter vonden wij dat de avond wel lang genoeg had geduurd. Zonde.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wederom hebben wij heerlijk gegeten en genoten van de mooie opmaak van de borden.
De verassende smaak combinaties doen het water in je mond lopen.
Het personeel is uitermate vriendelijk dus een geweldige locatie voor een verwen avondje.