Brasserie bij Slik

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Brasserie bij Slik

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gedineerd!!! Verrassende kaart, heerlijke gerechten, gecombineerd met passende wijnen. Een absolute aanrader voor iedereen met gevoel voor lekker eten.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Met m'n schoonmoeder hier gisteren lekkere lunch gegeten. Beide broodje club sandwich met pittige kip en bacon. Die laatste waren ze even vergeten maar voordat we het konden melden werd het los nog gebracht. Nette ambiance, prettige bediening! Kom er zeker een keer terug.
Bert en Dicly W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
verrukkelijk gegeten in een
fijne omgeving. goede service. fijn personeel .heel knap om op de eerste dag al zo goed te presteren
Bert en Dicly W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
ook vanaf woensdag t/m zaterdag kun je hier voortreffelijk eten restaurant heeft een gezellige sfeer. de eerste dag gelijk even uit eten geweest metde familie alle 4 waren lovend over de kwaliteit van het eten de sfeer en de service. super genoten
aoverduin .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super de luxe High Tea gehad, écht heerlijk, gevarieerd en veel!
Één van de betere High Tea's die ik heb gehad!
Dus zeer zeker aan te bevelen!
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Zojuist op doorreis even snel geluncht bij Slik. Prima lunchkaart met de bekende standaard lunchgerechten en een paar specialiteiten. Bruin broodje oude kaas genuttigd en mijn vrouw tosti met brie. Prima van smaak. Mooi rijkelijk belegd en evenwichtig van smaak, niet overdone. Wat salade met lekkere dressing bij het broodje. Broodje was knapperig ovenvers. Koffie prima van smaak. Bediening attent en vriendelijk. Inrichting doet ontspannen en gezellig aan. Prima geslaagd. Leuke Brasserie om even lekker ontspannen een hapje te eten.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Gisteren heerlijk gelunched. De tonijnsalade is lekker. De kinderen hadden frietjes met kipnuggets ook goed. Alleen je moet wel een hoop geduld hebben. Lang moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd en heeeel lang moeten wachten op het eten. Toen het eindelijk kwam, was het niet compleet. Mijn zoontje had al zo'n trek en juist dat van hem was er niet. Dus weer wachten..... Uiteindelijk dik een uur gewacht op ons eten en dat met 2 kleine kinderen. Bediening wel erg vriendelijk duizend maal excuses, maar we mochten gewoon het volle pond betalen.... Dit doen we dus niet gauw weer!

Coblanca .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Voortreffelijk gegeten,de kalfsleder carpaccio was voortreffelijk.
En het mandje brood was super( ik zou alleen graag weten wat voor brood het is,weet iemand dat ??en de bediening heel erg vriendelijk
Het duurde wel lang voordat we eten kregen,maar het was dan ook erg druk,en je zit gezellig te praten,als je haast heb ,moet je dan maar naar de snackbars gaan.
TvH18 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Gezellig en altijd druk terras. De maand salade (van augustus) kalfslende met truffelmayonaise was een lekkere combinatie, De mayonaise heb wel apart geserveerd gekregen (zoals verzocht), wat geen probleem was en naar mijn idee een prima alternatief. De salade eronder had een beetje teveel (zoete) dressing gekregen waardoor ik de sla niet meer kon proeven. Jammer ! De tonijnsalade van mijn tafelgenoot werd ongevraagd een broodje tonijn, maar dat drukte de pret niet. Hij was heerlijk en het broodje was lekker vers. Helaas is de kaart niet echt aan verandering onderhevig, dus ik zou er niet zo vaak meer naar toe gaan. Tenzij je de salade van de maand neemt..