Brasserie bij Slik

Woensdag en Donderdag 09:30 - 18:00
- O

Jori V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Zojuist op doorreis even snel geluncht bij Slik. Prima lunchkaart met de bekende standaard lunchgerechten en een paar specialiteiten. Bruin broodje oude kaas genuttigd en mijn vrouw tosti met brie. Prima van smaak. Mooi rijkelijk belegd en evenwichtig van smaak, niet overdone. Wat salade met lekkere dressing bij het broodje. Broodje was knapperig ovenvers. Koffie prima van smaak. Bediening attent en vriendelijk. Inrichting doet ontspannen en gezellig aan. Prima geslaagd. Leuke Brasserie om even lekker ontspannen een hapje te eten.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Gisteren heerlijk gelunched. De tonijnsalade is lekker. De kinderen hadden frietjes met kipnuggets ook goed. Alleen je moet wel een hoop geduld hebben. Lang moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd en heeeel lang moeten wachten op het eten. Toen het eindelijk kwam, was het niet compleet. Mijn zoontje had al zo'n trek en juist dat van hem was er niet. Dus weer wachten..... Uiteindelijk dik een uur gewacht op ons eten en dat met 2 kleine kinderen. Bediening wel erg vriendelijk duizend maal excuses, maar we mochten gewoon het volle pond betalen.... Dit doen we dus niet gauw weer!

Coblanca .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Voortreffelijk gegeten,de kalfsleder carpaccio was voortreffelijk.
En het mandje brood was super( ik zou alleen graag weten wat voor brood het is,weet iemand dat ??en de bediening heel erg vriendelijk
Het duurde wel lang voordat we eten kregen,maar het was dan ook erg druk,en je zit gezellig te praten,als je haast heb ,moet je dan maar naar de snackbars gaan.
TvH18 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Gezellig en altijd druk terras. De maand salade (van augustus) kalfslende met truffelmayonaise was een lekkere combinatie, De mayonaise heb wel apart geserveerd gekregen (zoals verzocht), wat geen probleem was en naar mijn idee een prima alternatief. De salade eronder had een beetje teveel (zoete) dressing gekregen waardoor ik de sla niet meer kon proeven. Jammer ! De tonijnsalade van mijn tafelgenoot werd ongevraagd een broodje tonijn, maar dat drukte de pret niet. Hij was heerlijk en het broodje was lekker vers. Helaas is de kaart niet echt aan verandering onderhevig, dus ik zou er niet zo vaak meer naar toe gaan. Tenzij je de salade van de maand neemt..