Brasserie bij Slik

Tuinstraat 16 3901 RB Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie bij Slik

Brasserie bij Slik in Veenendaal is een gezellige en sfeervolle brasserie waar je tussen het winkelen door geniet van een heerlijk vers kopje koffie met huisgemaakt gebak. Tevens bieden wij de gelegenheid om tussen de middag een heerlijke lunch te nuttigen, vers bereid uit eigen keuken. Brasserie bij Slik is uitermate geschikt voor zakenlunches. Daarnaast is het mogelijk om buiten onze reguliere openingstijden open te gaan voor diverse aangelegenheden. Vraag naar de mogelijkheden, en wij vinden voor u een gepaste oplossing. Tot ziens bij Slik in Veenendaal!

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen

High Tea/beer/wine vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie bij Slik

Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! En een hele gezellige avond gehad!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De ossestasrtsope was goed.
Het visstoofpotje was matig te veel room waardoor de vis niet goed proeft.
Hullegien .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne sfeer, persoonlijke aandacht, heerlijke gerechten die op prachtige wijze worden geserveerd, wisselend menu met voldoende keuze.....alles voor een perfecte avond!
Nischa W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten . Echt heel lekker.
Vriendelijk personeel.
Zelf de chef kok kwam vragen of het smaakte.
Komen zeker terug
B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het was een fijn diner, we hebben samen genoten van de gerechten.
De persoonlijke aandacht van de chef hebben we zeer op prijs gesreld.
lvaneden .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
smaak redelijk , porties te groot , andere bezoekers met hond vond het personeel leuk en de hond likte de handen van het personeel vonden we onsmakelijk.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Super lekker gegeten, een heerlijke tournedos, malser bestaat niet, met mooie garnituur. Vlotte bediening en goede sfeer. Echt een aanrader!
marga W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. vlotte en gezellige bediening. Gezellige sfeer. Omdat ik geen aardappels eet en er op zich niet veel groente bij het vlees was miste ik een salade
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gedineerd!!! Verrassende kaart, heerlijke gerechten, gecombineerd met passende wijnen. Een absolute aanrader voor iedereen met gevoel voor lekker eten.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Met m'n schoonmoeder hier gisteren lekkere lunch gegeten. Beide broodje club sandwich met pittige kip en bacon. Die laatste waren ze even vergeten maar voordat we het konden melden werd het los nog gebracht. Nette ambiance, prettige bediening! Kom er zeker een keer terug.
Bert en Dicly W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
verrukkelijk gegeten in een
fijne omgeving. goede service. fijn personeel .heel knap om op de eerste dag al zo goed te presteren
Bert en Dicly W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
ook vanaf woensdag t/m zaterdag kun je hier voortreffelijk eten restaurant heeft een gezellige sfeer. de eerste dag gelijk even uit eten geweest metde familie alle 4 waren lovend over de kwaliteit van het eten de sfeer en de service. super genoten
aoverduin .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super de luxe High Tea gehad, écht heerlijk, gevarieerd en veel!
Één van de betere High Tea's die ik heb gehad!
Dus zeer zeker aan te bevelen!
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Zojuist op doorreis even snel geluncht bij Slik. Prima lunchkaart met de bekende standaard lunchgerechten en een paar specialiteiten. Bruin broodje oude kaas genuttigd en mijn vrouw tosti met brie. Prima van smaak. Mooi rijkelijk belegd en evenwichtig van smaak, niet overdone. Wat salade met lekkere dressing bij het broodje. Broodje was knapperig ovenvers. Koffie prima van smaak. Bediening attent en vriendelijk. Inrichting doet ontspannen en gezellig aan. Prima geslaagd. Leuke Brasserie om even lekker ontspannen een hapje te eten.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Gisteren heerlijk gelunched. De tonijnsalade is lekker. De kinderen hadden frietjes met kipnuggets ook goed. Alleen je moet wel een hoop geduld hebben. Lang moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd en heeeel lang moeten wachten op het eten. Toen het eindelijk kwam, was het niet compleet. Mijn zoontje had al zo'n trek en juist dat van hem was er niet. Dus weer wachten..... Uiteindelijk dik een uur gewacht op ons eten en dat met 2 kleine kinderen. Bediening wel erg vriendelijk duizend maal excuses, maar we mochten gewoon het volle pond betalen.... Dit doen we dus niet gauw weer!

Coblanca .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Voortreffelijk gegeten,de kalfsleder carpaccio was voortreffelijk.
En het mandje brood was super( ik zou alleen graag weten wat voor brood het is,weet iemand dat ??en de bediening heel erg vriendelijk
Het duurde wel lang voordat we eten kregen,maar het was dan ook erg druk,en je zit gezellig te praten,als je haast heb ,moet je dan maar naar de snackbars gaan.
TvH18 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Gezellig en altijd druk terras. De maand salade (van augustus) kalfslende met truffelmayonaise was een lekkere combinatie, De mayonaise heb wel apart geserveerd gekregen (zoals verzocht), wat geen probleem was en naar mijn idee een prima alternatief. De salade eronder had een beetje teveel (zoete) dressing gekregen waardoor ik de sla niet meer kon proeven. Jammer ! De tonijnsalade van mijn tafelgenoot werd ongevraagd een broodje tonijn, maar dat drukte de pret niet. Hij was heerlijk en het broodje was lekker vers. Helaas is de kaart niet echt aan verandering onderhevig, dus ik zou er niet zo vaak meer naar toe gaan. Tenzij je de salade van de maand neemt..