Brasserie Bij Ons

Hoekstraat 15 3751 AL Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Bij Ons

Eten in de huiskamer van Bunschoten

Bij Brasserie Bij Ons hoor je meer dan eens: "Hier eten voelt als thuiskomen". De brasserie kan dan ook omschreven worden als de huiskamer van Bunschoten, een huiskamer waar de eigenaren je meerdere potten voorschotelt. Geniet van de zon op hun knusse terras of de gezelligheid van hun heerlijke loungebanken binnen en geniet van lekker eten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bij Ons

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 00:00
Zondag open op reservering vanaf 8 personen

• Terras , Wi-Fi
Rudi E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk genoten van het valentijnsmenu, verfijnde smaken en ruimschoots voldoende.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten was voortreffelijk. Wij hadden menu van de maand mijn zoon en schoondochter wat anders, was allemaal uit de kunst. Alleen jammer dat je recensie meer dan 120 tekens moet bevatten soms zijn een paar woorden al genoeg.
leeuwa .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De biologische gerechten smaakten goed. Klein en gezellig restaurant. De korting in het kader van de AH-restaurantactie wordt vooraf helder uitgelegd, dus geen verrassingen achteraf.
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zowel gelegenheid als personeel heel knus en vriendelijk. Niet geschikt voor grote gezelschappen. Eten goed en enigszins culinair, goede gevarieerde menukaart.
Ted D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig leuk "woonkamer sfeer" restaurant. Kleine kaart maar wel prima keus. Goed gegeten. Eigenaresse straalt uit dat ze achter haar zaak staat en toont veel belangstelling voor haar gasten.
Leuk detail is de ouderwetse platenspeler die je als gast zelf mag bedienen.
wpostma .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Klein restaurant, half knusse tafeltjes, half wat kaal ingericht.
Voortreffelijk eten, alles merkbaar en met liefde zelf gemaakt. Dat kost tijd, maar niet te veel.
Mooie keuze uit twee keer vis, twee keer vlees, een keer vegetarisch en een salade die ook vegetarisch kon.
Ook mooie keuze uit ruime selectie huiswijnen.
Wij hebben er gedineerd, maar je kunt er ook lunchen en zelfs ontbijten.
Een aanrader.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een super gezellige avond gehad waar je persoonlijke aandacht krijgt! Fantastisch eten met goed prijs kwaliteit verhouding !! Top!!
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Zeer gezellige ambiance, vriendelijk personeel, erg gedreven en goed verstand van wat ze serveren, eten zeer goed en biologisch, prijs en kwaliteit komen overeen, een echte aanrader.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en mochten we zelf een tafeltje uitzoeken. Hebben het maandmenu gekozen, wat er lekker was. Al met al was het een goede ervaring en zullen zeker terug komen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Goed en lekker gegeten
een gezellige huiselijke sfeer.
Wij komen zeker nog een keer terug.
We moeten toch echt nog meer komen proeven.
Een aanrader.
ronvanstijn .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellig, kleine locatie. duurde wat lang maar is ook een 2-persoons restaurant qua bediening.
eten prima, wat kleine porties, frites kosten 2,00 euries extra?? maar zonder AH voordeel wordt het wel een duur grapje voor deze zaak.
WilmaT1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! De kaart is klein, maar er is toch een goede keus te maken. We waren met z'n drieën, hebben mosselen en lam gegeten. Lekker! Álles is vers bereid totaan de frietjes met mayonaise toe. Echt een aanrader als je van een kleine gezellige eetgelegenheid houdt, een beetje weg van alle drukte!
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Erg leuk en lekker gegeten. We hadden gereserveerd met de AH actie, maar we konden gewoon uit de hele kaart kiezen. Vooraf het 'kleine voorgerecht' gekozen, met 3 amuses en een soepje. Alles was goed van smaak. Als hoofdgerecht allebei gekozen voor lam, volgens mij het maandgerecht. Ook dit gerecht was erg goed, heerlijk sausje erbij. Als dessert gekozen voor de chocola en ook die is zeer goed bevallen. Kortom: het eten was prima.
De service was prima en we kregen veel persoonlijke aandacht. Er werd netjes gevraagd wanneer we het hoofdgerecht en het dessert wilden hebben en we hebben een leuk praatje gemaakt. We voelden ons erg welkom.
Het restaurant(je) zelf zit op een erg leuke locatie, waar het denk ik vooral in de herfst en winter heel erg knus zal zijn. Je moet er een beetje van houden, maar de knusse retro look geeft het restaurant wel een meerwaarde. Erg gezellig en laagdrempelig.

Al met al zeker een aanrader om (eens) te proberen.
dimara25 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij ONS. Er hangt een hele gezellige sfeer en de bediening was top. Heerlijk menu en lekker vers bereid
nanc76 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Super leuk tentje in een knus "dorp" met bootjes..enz. gezellige uitstraling in Oudhollandse style. De brasserie is ook helemaal hip ingericht met vriendelijke bediening. De vrouw die alleen in het restaurant werkte was vriendelijk en legde de menu kaart uit. Er stonden niet veel keuzes op het menu , maar wat er was was heerlijk. Vooral het chocoladetaarte uit de oven was hemels.
kimvanders .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Echt een aanrader! Alles tot in de puntjes klopte ! Heerlijk gegeten en super fijne bediening. Een heel knus restaurant .
Marsen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat een heerlijk knus romantisch restaurantje! Eten in 1 woord fantastisch: voorgerecht 5 amuses, hoofdgerechten lam en schol, afsluitend met een kaasplankje. Vergezeld van side dishes huisgemaakte friet en salade. We maakten gebruik van de AH actie. Wij komen heel gauw terug!!
huberoni .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. We konden gewoon alles kiezen van de kaart. Aardige bediening, leuk ingericht restaurant met relaxte sfeer.
Anafabeet .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
"Bij ons" is een gezellig en knus (retro-achtig) restaurantje in een zijstraatje aan de zijkant van de haven van bunschoten. Het eten was erg lekker en de bediening was netjes. (aanrader!)
maria179 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer leuke locatie in centrum van Spakenburg. Retrospectief ingericht, er worden lp''s gedraaid, kleinschalig, je voelt je er thuis. Enthousiaste medewerkers die de tijd nemen en alle vragen beantwoorden. De cote du beuf was voortreffelijk en het toetje ook. Alles wordt met verse produkten bereid. Complimenten voor de kok. Zeker voorherhaling vatbaar.