Brasserie Bij Ons

Hoekstraat 15 3751 AL Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Bij Ons

Eten in de huiskamer van Bunschoten

Bij Brasserie Bij Ons hoor je meer dan eens: "Hier eten voelt als thuiskomen". De brasserie kan dan ook omschreven worden als de huiskamer van Bunschoten, een huiskamer waar de eigenaren je meerdere potten voorschotelt. Geniet van de zon op hun knusse terras of de gezelligheid van hun heerlijke loungebanken binnen en geniet van lekker eten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bij Ons

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bij Ons

Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, een restaurant die ik zeker aan anderen zal aanbevelen.
TOP!
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We zijn hier al meerdere keren wezen eten en zijn zeer tevreden. De borden worden mooi opgemaakt en de wijn is heerlijk. Bediening is zeer vriendelijk,

Astrid
tjalling V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gezellig, klein restaurant in het centrum van het dorp met een verbazend stadse uitstraling. De huiskamersfeer staat in goede balans met de professionele aanpak. Prettig vriendelijk personeel met voldoende kennis van de geserveerde gerechten. De kaart oogt beperkt maar biedt voldoende keuze en is zeker verrassend.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Dit weekend met vrienden hier heerlijk gegeten. Goede wijn en een prettige bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug!
A. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een unieke eetgelegenheid in hartje Spakenburg. Heerlijke gerechten met smaakvolle wijn. Bediening is heel vriendelijk, alles is mogelijk. Aanrader.
HEDI H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Met groep van 25 personen gegeten bij Bij Ons. Zij hadden een menu samengesteld. Gevarieerd met vlees en vis met goede wijn. Lekker gegeten. Bediening zeer vriendelijk en gastvrijheid is top! Voor herhaling vatbaar.
Ceciliah .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Schandalig slecht gegeten. Wij waren om 7u de enige gasten. Van de beperkte kaart waren veel gerechten niet te bestellen; niet op voorraad. Smakeloze carpaccio zonder dressing met amper salade was moeilijk weg te krijgen. De Babette van het hoofdgerecht was geen bavette, ook nog taai en slecht gebakken. Na een opmerking werd het bord mee naar de keuken genomen. Het zelfde stuk vlees kwam in dezelfde staat terug, inmiddels en koud bedekt met een dikke laag jus. Zonder de gekonfijte uitjes die nu net wel lekker waren.Het hoofdgerecht kost 19,50Eu! Als garnituur was de koude groente, drie halve spruitjes en een dun uitgesmeerde bietencolis, zeer karig. Dan het dessert: de crème brulee met een koud suikerlaagje was redelijk tot smakeloos. Al is de charme van crème brulee een koude pudding met een borrelend heet laagje gebrande suiker. Ergerlijk was dat de informatie van de nonchalante gastvrouw niet klopte. Een teleurstellende avond eindigend met een veel te hoge rekening.
Roelf J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben hier met zijn drieën gezellig gegeten. De kaart biedt net voldoende variatie. Als voorgerecht waren de Carpacciobonbons en het Onze Proeverij een leuke en lekkere verrassing. De tong en de biefstuk uit het hoofdgerecht ook heel smakelijk. De gepocheerde peer als nagerecht was ook heel lekker, alhoewel ik deze, samen met het vanille roomijs, lauwwarm geserveerd nog smakelijker vinden.
Het restaurant is een aanrader, zeker na afloop van een wandeling door het mooie oude havengebied van Bunschoten-Spakenburg.
Christoph N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg gezellig en knus restaurant, goede en leuke bediening. het eten werd mooi op de borden geserveerd. Heerlijke witte wijn. Heerlijk gegeten!
M.h. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was er gezellig en rustig. Eten was prima. De porties wat aan de kleine kant voor grote eters. Eten gezellig opgemaakt
A V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bediening vrolijk en belangstellend./ Goede uitleg van de kaart./ Lokaliteit was goed verlicht en schoon.
De inrichting was niet onze smaak. (Dat is persoonlijk.) Voor en hoofdgerecht waren heerlijk en voldoende./ Toetje te klein. Maar het bolletje eis was heerlijk.
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Samen met tafelgenoot de laatste AH-restaurantkaart gebruikt om bij deze huiskamerbrasserie in Bunschoten te gaan eten. Vriendelijke ontvangst, goede bediening en heldere uitleg van de niet al te uitgebreide menukaart. We kozen allebei voor het maandmenu (slakken in knoflookboter, biefstuk met jus en gepocheerde peer met ijs) á € 29,50, maar omdat tafelgenoot niet van slakken houdt, moest wél even overlegd worden of deze vervangen konden worden door bijvoorbeeld de inktvisringen met aïoli. Dat was gelukkig geen probleem en zo begonnen wij aan een avondje eerlijk, goed bereid en smakelijk eten. Het enige minpuntje vonden wij de drie ieniemienie worteltjes en twee sperzieboontjes, die de groente bij het hoofdgerecht vormden. Navraag leerde dat álle hoofdgerechten met dezelfde hoeveelheid groente worden geserveerd en dat is in onze ogen toch écht te beperkt.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, genoten van heerlijke gerechten, niet te veel en zeker niet te weinig, genoten ook van de gave inrichting en prettig personeel.
kortom een aanrader!
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuk klein restaurant met een frisse uitstraling. Goede vlotte bediening, met uitleg over het gerecht, top.
Wij hebben heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar!
Ewalt P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wat een leuke kleine eetgelegenheid. Aardige bediening, goede wijnen en ze weten hoe ze een goed gerecht moeten maken en op dienen, een aanrader als je gewoon lekker wilt eten in een ongedwongen familiaire sfeer. Extra plus puntje is de bierkaart en ze draaien plaatjes!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten in een ontzettend gezellig en sfeervol restaurant.
de bediening was goed en gezellig en het eten was heerlijk smaakvol .
alles klopte. grote pluim
Luuc N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Dit restaurant heeft een kleine overzichtelijke menukaart wat wij zeer prettig hebben ervaren.
Een geweldig ontvangst en goede bediening met een correcte uitleg van wijnen en menukaart.
Hopen hier zeker nog een keer te gaan eten.
Groeten Luuc en Familie.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijne ontvangst, heerlijk gegeten. Verse producten, verrassende kaart. Leuke locatie in authentiek stukje Spakenburg. Een aanrader!
Marwil V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten !! Goede kok !! Gezellige bediening en heerlijke wijn!!
Leuke locatie , huiselijke sfeer . Knus en gezellig restaurantje .
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
klein maar fijn - als dat ergens van toepassing is dan is dat bij Brasserie Bij Ons. Geweldig gegeten in de kleine woonkamer - het komt heel huiselijk en knus over. Absolute aanrader.