Brasserie Bij Ons

Hoekstraat 15 3751 AL Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Bij Ons

Eten in de huiskamer van Bunschoten

Bij Brasserie Bij Ons hoor je meer dan eens: "Hier eten voelt als thuiskomen". De brasserie kan dan ook omschreven worden als de huiskamer van Bunschoten, een huiskamer waar de eigenaren je meerdere potten voorschotelt. Geniet van de zon op hun knusse terras of de gezelligheid van hun heerlijke loungebanken binnen en geniet van lekker eten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bij Ons

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 00:00
Zondag open op reservering vanaf 8 personen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bij Ons

Bert N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
klein maar fijn - als dat ergens van toepassing is dan is dat bij Brasserie Bij Ons. Geweldig gegeten in de kleine woonkamer - het komt heel huiselijk en knus over. Absolute aanrader.
Gré D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuk knus restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Wij vonden de prijs voor wat je krijgt redelijk hoog.
Desondanks zeker een bezoek waard
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een aanrader.
Kleine kaart maar veel aandacht voor alle gerechten. Dat merk je aan de smaak en omdat het oog ook wat wilt ziet het er erg mooi uit.
Bediening erg aardig en attent.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Kleinschalig restaurantje met een huiskamersfeertje vlakbij haven van Bunschoten. Wij waren hier met AH-actie en je kon daarmee a la carte eten. Kleine kaart, keuze uit 2 visgerechten, 2 vleesgerechten en 2 salades. Redelijk aan de prijs, ook de wijn. Bediening was vriendelijk en gaf toelichting bij alle gerechten. Mooi opgediend en goed van smaak. Lekker en gezellig gegeten!
Baukelien M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De keuze is beperkt maar erg lekker
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We zijn erg gastvrij en vriendelijk ontvangen er was een een fijne sfeer, en het eten was heerlijk! Een goede aanrader voor een ieder.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een knusse, rustgevende omgeving. Je gaat hier een beetje terug in de tijd en onthaast ter plekke.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten vonden we lekker, maar de frites kan we verbeterd worden te vet en te donker! De soep was voorteffelijk en het dessert hangop was ook uitstekend!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine sfeervolle restaurant.
Vriendelijke bediening met duidelijke uitleg omtrent het eten en de wijn.
Aangezien het zich in een smal straatje bevind en het heerlijk weer was dachten we niet buiten te kunnen zitten, maar de eigenaresse had een mooi plekje buiten gecreëerd voor ons zessen????
achilles V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
leuk huiskamer restaurant met fijne keuken. Dat het nieet aan de oude haven ligt wordt gecompenseerd op wat er op tafel komt. Wijnkaart en kennis van wijn mag beter.
miiloe .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De Rib-eye was fantastisch klaargemaakt. Absoluut een aanrader. Ook het dessert en de wijn was goed. Absoluut een aanrader!
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
heerlijk en gezellig gegeten " bij ons". attente bediening, en lekker eten. ze kunnen goed koken ! ook de glazen wijn werden goed gevuld. op de achtergrond werden gezellig plaatjes gedraaid, leuke sfeer.
aanrader
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een mooier en beter servies, dat is het enige wat dit restaurant nog kan gebruiken. Op het eten en de bediening valt niets aan te merken; prima! Naast de wijnkaart hebben ze ook een bierkaart. Een uitstekend voorbeeld voor alle restaurants, toch?!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Informeel huiskamer restaurant met kleine kaart. Gezellige ambiance. Jammer dat geen amuse wordt aangeboden en ook geen brood.
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ontzettend goed gegeten. Pure gerechten geen overbodige poespas. Heerlijk. Bediening is erg vriendelijk en enthousiast. Relaxt sfeertje. Kom zeker terug.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hadden gereserveerd via de AH restaurantsactie. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaatsje uitzoeken. We hadden keuze uit de gehele kaart ondanks de AH actie wat erg prettig was. Ondanks dat het druk was en er maar een persoon in de bediening was liep alles goed en snel. Geen hoogstandjes qua eten, maar gezellig, lekker en zeker de moeite waard.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig intiem eethuis, retro sfeertje. Leuke inspirerende details. Het hoekje met de lockers voor personeel zou ik wat beter uit het zicht werken. Bediening vriendelijk en laagdrempelig. Meer dan genoeg te eten mede dankzij de lekkere puntzak friet. Parkeren was lastig omdat het centrum was afgesloten vanwege de solexrace. De race gaf wel weer extra sfeer aan ons etentje inclusief benzinedampen die door de openslaande terrasdeuren binnenkwamen (niet storend). we hebben een leuke avond gehad en kunnen deze eetgelegenheid van harte aanbevelen!
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een leuk, nieuw restaurantje in Spakenburg met producten van De Lindenhoff, vlees van authentieke rassen, boerenkazen en groenten van de volle grond/authentieke producten. Kleine, maandelijks wisselende kaart !
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die alles uitlegt......kortom, een echte aanrader !
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Via internet gereserveerd in een voor ons onbekende Brasserie.
Het Arrangement: Onder Onsje met zijn 6-en vanmiddag "ervaren" en dat is echt verwend worden. Vriendelijk bediend worden en alle tijd van de wereld gekregen om van elk plankje met allerlei heerlijkheden te genieten.
We zijn zo'n 3 uur met ons "Onder Onsje" bezig geweest (wij mochten steeds de volgende stap bepalen). Brasserie Bij Ons èn dit arrangement is een echte aanrader. De prijs is in verhouding met wat er aangereikt wordt niet duur.
Rudi E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk genoten van het valentijnsmenu, verfijnde smaken en ruimschoots voldoende.