Brasserie Bij Ons

Hoekstraat 15 3751 AL Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Bij Ons

Eten in de huiskamer van Bunschoten

Bij Brasserie Bij Ons hoor je meer dan eens: "Hier eten voelt als thuiskomen". De brasserie kan dan ook omschreven worden als de huiskamer van Bunschoten, een huiskamer waar de eigenaren je meerdere potten voorschotelt. Geniet van de zon op hun knusse terras of de gezelligheid van hun heerlijke loungebanken binnen en geniet van lekker eten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bij Ons

• Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Goed en lekker gegeten
een gezellige huiselijke sfeer.
Wij komen zeker nog een keer terug.
We moeten toch echt nog meer komen proeven.
Een aanrader.
Ronvanstijn .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellig, kleine locatie. duurde wat lang maar is ook een 2-persoons restaurant qua bediening.
eten prima, wat kleine porties, frites kosten 2,00 euries extra?? maar zonder AH voordeel wordt het wel een duur grapje voor deze zaak.
WilmaT1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! De kaart is klein, maar er is toch een goede keus te maken. We waren met z'n drieën, hebben mosselen en lam gegeten. Lekker! Álles is vers bereid totaan de frietjes met mayonaise toe. Echt een aanrader als je van een kleine gezellige eetgelegenheid houdt, een beetje weg van alle drukte!
Rbbrt2411 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Erg leuk en lekker gegeten. We hadden gereserveerd met de AH actie, maar we konden gewoon uit de hele kaart kiezen. Vooraf het 'kleine voorgerecht' gekozen, met 3 amuses en een soepje. Alles was goed van smaak. Als hoofdgerecht allebei gekozen voor lam, volgens mij het maandgerecht. Ook dit gerecht was erg goed, heerlijk sausje erbij. Als dessert gekozen voor de chocola en ook die is zeer goed bevallen. Kortom: het eten was prima.
De service was prima en we kregen veel persoonlijke aandacht. Er werd netjes gevraagd wanneer we het hoofdgerecht en het dessert wilden hebben en we hebben een leuk praatje gemaakt. We voelden ons erg welkom.
Het restaurant(je) zelf zit op een erg leuke locatie, waar het denk ik vooral in de herfst en winter heel erg knus zal zijn. Je moet er een beetje van houden, maar de knusse retro look geeft het restaurant wel een meerwaarde. Erg gezellig en laagdrempelig.

Al met al zeker een aanrader om (eens) te proberen.
Dimara25 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij ONS. Er hangt een hele gezellige sfeer en de bediening was top. Heerlijk menu en lekker vers bereid
Nanc76 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Super leuk tentje in een knus "dorp" met bootjes..enz. gezellige uitstraling in Oudhollandse style. De brasserie is ook helemaal hip ingericht met vriendelijke bediening. De vrouw die alleen in het restaurant werkte was vriendelijk en legde de menu kaart uit. Er stonden niet veel keuzes op het menu , maar wat er was was heerlijk. Vooral het chocoladetaarte uit de oven was hemels.
Kimvanders .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Echt een aanrader! Alles tot in de puntjes klopte ! Heerlijk gegeten en super fijne bediening. Een heel knus restaurant .
Marsen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat een heerlijk knus romantisch restaurantje! Eten in 1 woord fantastisch: voorgerecht 5 amuses, hoofdgerechten lam en schol, afsluitend met een kaasplankje. Vergezeld van side dishes huisgemaakte friet en salade. We maakten gebruik van de AH actie. Wij komen heel gauw terug!!
Huberoni .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. We konden gewoon alles kiezen van de kaart. Aardige bediening, leuk ingericht restaurant met relaxte sfeer.
Anafabeet .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
"Bij ons" is een gezellig en knus (retro-achtig) restaurantje in een zijstraatje aan de zijkant van de haven van bunschoten. Het eten was erg lekker en de bediening was netjes. (aanrader!)
Maria179 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer leuke locatie in centrum van Spakenburg. Retrospectief ingericht, er worden lp''s gedraaid, kleinschalig, je voelt je er thuis. Enthousiaste medewerkers die de tijd nemen en alle vragen beantwoorden. De cote du beuf was voortreffelijk en het toetje ook. Alles wordt met verse produkten bereid. Complimenten voor de kok. Zeker voorherhaling vatbaar.
Koolmeesjes .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hadden hier als echte spakenburgers nog nooit gegeten maar het was super komen zeker nog een keer terug. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Bij ons! Met drie vriendinnen gezellig zitten tafelen. We aten allevier verschillende gerechten en hebben gesmuld. De bediening was erg aardig en attent. Een aanrader!
Anka57 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het was gezellig en de bedining was ook heel goed het eten was ook goed het is zeker voor herhaling vatbaar zo goed was het en gezellig
Evavanrijn .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
heerlijk gegeten patat van de kids ook opgegeten!zo lekker!
vis en vlees was lekker,de amuse plank moet je echt doen!
echt de moeite waard .
lekker knus klein tentje ,mooie sfeervolle details.
Fijne bediening!
Annabel1984 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellige, gemoedelijke brasserie met een industriële look! Met 'eerlijk' eten van hoge kwaliteit, mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!
Hooyerjolanda .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ontzettend lekker gegeten en vriendelijke bediening. De gezellige aankleding maakte het helemaal compleet. Het was een hele fijne avond!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren met de eerste AH actiezegels bij deze Brasserie geweest. Voor ons de eerste keer maar het beviel ons zeer. Leuke entourage, attent maar niet opdringerige bediening en lekker eten.

Plankje vooraf was een goede binnenkomer, ook de vegetarische variant. Voor de vegetariër was sowieso een hoop mogelijk, zoals de salade die in vlees of vis variant op de kaart stond ook probleemloos in een vegetarische variant gemaakt kon worden. Één klein puntje van kritiek, de dunnere uiteinden van de biefstuk waren wat droog. Het dikkere middenstuk was prima en medium gebakken zoals ook gevraagd. Verder lekkere beetgare groentjes en roseval aardappeltjes er bij.

Merlot was erg lekker en groot pluspunt is dat ze in dit restaurant Vedett schenken. Zowel de normale, als de Extra White en de IPA. Maar die bewaren we voor de volgende keer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super lekker gegeten! Heerlijk 3 gangen diner met vooraf 5 amuses welke stuk voor stuk erg lekker waren. Vriendelijke en servicegerichte bediening, met een eigenaresse die er vol passie voor gaat!

Tip is nog om een wijnarrangement aan te bieden met bij elk gerecht een bijpassende wijn.