Brasserie Berlage

President Kennedylaan 1 2517 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Berlage

Bij het laatste levenswerk van architect H.P. Berlage – het Haags Gemeentemuseum – werd in de tuin een prachtig paviljoen gebouwd als rustpunt voor bezoekers en wandelaars. De gevestigde brasserie is sfeervol ingericht en gedecoreerd in stijl en doet de naam “Brasserie Berlage” eer aan. Ontdek waarom Brasserie Berlage ook u vele mogelijkheden biedt!

Brasserie Berlage is geopend vanaf 11 uur op dinsdag t/m zondag. Reserveringen voor diner nemen we aan tot 20.30 uur. Op maandag zijn we gesloten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Berlage

Bus 21 (cornelis de witlaan), Bus 24 (gemeentemuseum/museon), Tram 16 (gemeentemuseum/museon) en tram 1 (world forum)
  • : Gratis parkeren in de buurt, op het terrein is het betaald parkeren

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Berlage

Mierelle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het eten viel wat tegen. Had hertenstoof besteld maar had weinig smaak
William H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Pareltje van een zaak. Vlotte vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Madeleen K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Er was nauwelijks wagabe in het broodje wagabe
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Eten was lekker en van goede kwaliteit. De portieszijn net aan de krappe kant. De garnituur bij het hoofdgerecht (groenten op bord en frietjes apart) waren goed en lekker maar zeker te weinig voor een gemiddelde of grotere eter. Dan heb je echt 3 gangen nodig om verzadigd te raken.

Bediening correct en vriendelijk maar een tikje aan de langzame kant. Bijv.. tussen de gangen en het bijserveren van nieuwe drankjes toen hoofdgerecht kwam, terwijl we toch al een tijdje ervoor ‘droog’ stonden. Jammer dat je dan je hoofdgerecht al half op hebt of moet pauzeren en aten afkoelen om het samen met de bijpassende wijn te kunnen proeven.
jeanine R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Een restaurant waar nog de klant koning is, zeer voorkomend personeel, men wordt zeer vriendelijk ontvangen. Een aanrader wat betreft een fijne avond of lunch met lekker eten. Ook de High Tea is erg goed.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wat een gewéldige high tea hebben wij genoten gisteren met zijn achten! Voortreffelijke bediening die steeds kwam aandragen met weer nieuwe lekkernijen. Grote sortering hartige hapjes en grote sortering heerlijke zoetigheid van kwaliteit! Grote theepotten, jus d’orange, melk en koffie, alles was mogelijk. We namen er ook een glas prosecco bij.
Erg gulle high tea, we waren allen onder de indruk!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Na het bezoek aan het Gemeentemuseum Den Haag,binnenkort om onbegrijpelijke redenen omgedoopt tot Kunstmuseum Den Haag,besloten wij,alvorens weer af te reizen naar huis om hier even de vegetarische wrap te eten.
Helaas viel dat een beetje tegen,erg weinig brie in de vulling van zeer grof gesneden spinazie.
Echter de ontvangst en verdere begeleiding was uitstekend
A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Berlage is een gezellig restaurant waar de bediening heel plezierig en persoonlijk is. Ook is de menu keuze en de wijn lijst prima voor elkaar. Het eten wordt prima bereid en opgediend.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Het eten was erg lekker. Alle vlees- en visgerechten waren perfect gegaard en gekruid. We kwamen eten voorafgaand aan een voorstelling in het World Forum en waren aan de late kant vanwege een file.
Het bedienend personeel dacht super mee, waardoor we rustig konden eten en toch op tijd in de voorstelling waren. Jammer dat we geen tijd meer hadden voor een toetje, want die zagen er ook veelbelovend uit.
M. K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten van een goede kaart, ook voor vegetariers. Wat lange tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht; het was wel wat druk rond lunchtijd met veel kinderen, natuurlijk vanwege de kerstvakantie, maar daarbij ook gezellig. We hebben een mooie verjaardag van een 96-jarige gevierd, in deze prettige omgeving!
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Brasserie Berlage is voor mij plezierig eten en/of drinken in een voor mij zeer vertrouwde omgeving. De bediening is wisselend, maar meestal prettig en vriendelijk. Ik heb nooit lang hoeven wachten ook al was het superdruk. Natuurlijk was het 27/12 lang niet de laatste keer dat ik er was ;-)..
Amanda W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Zeer vriendelijk efficiënt personeel; wij hebben van een heerlijke lunch genoten. Er was een goed menu, mt genoeg gerechten voor vegetariërs ook.Aangeraden!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Sfeer is en het eten is goed, personeel heel vriendelijk.
De vloer kan wel een update gebruiken, zodat het resaurant er beter uit ziet.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
De Brasserie ligt vlakbij World Forum. We werden heel vriendelijk ontvangen. De bediening was prima en vlot. Het personeel aardig !! Het is zeker voor herhaling vatbaar!!!
Harmen G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gezellige en goede bediening.We zaten eerst bij een raam waar het redelijk tochten en kregen meteen een andere tafel. Ik was hier ongeveer 55 jaar geleden voor het laatst geweest en de sfeer was nog precies zoals toen.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Mooie plek voordat je naar het museum gaat.
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Aardige bediening, geen probleem toen we van tafel wilden wisselen om niet direct naast kinderen te zitten. Hoofdgerecht had iets later mogen komen, we zaten pas net aan het brood, maar het smaakte prima.
T.G.M. T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
prima buffet geserveerd, mijn gasten waren hier zeerover te spreken, dus was daarmee het evenement helemaal geslaagd. Fijne ondersteuning van de technische man terplekke bij het opzetten van de beamer en tafels/stoelen
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Altijd leuk en lekker!
D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Warme en respectvolle ontvangst. Oog voor detail bij het serveren van de smakelijke gerechten. Ongedwongen sfeer. Een toffe brasserie tijdens ons familie-uitstap naar Den Haag.