Meer informatie over restaurant Brasserie Berlage

Bus 21 (cornelis de witlaan), Bus 24 (gemeentemuseum/museon), Tram 16 (gemeentemuseum/museon) en tram 1 (world forum)

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Berlage

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Alle medewerking gekregen om op tijd te eten en op tijd in de Musical te zitten. Toppie!
Thierry P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Leuk restaurant met goede en vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk! Echt een aanrader als je een keer in Den Haag lekker wil eten.
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellig restaurant met een heerlijk theatermenu (ook goed te doen als je wat verlaat bent maar wel naar de voorstelling moet).
A T H V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Op internet was duidelijk dat we thee/koffie konden bestellen met een paar lekkernijen erbij. In het restaurant hield de bediende vol, ondanks herhaald vragen van onze kant, dat dit niet kon en moesten we kiezen tussen 3 (grote) stukken taart. Heel lekker dat wel, maar later bleek dat een paar kleine stukjes wel degelijk op het menu stond. Jammer dat niet het hele personeel op de hoogte was.
mstr72 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goeie tent, altijd tevreden hier, prima eten, goede bediening en een warme gezellige sfeer. Ben eigenlijk nog nooit echt teleurgesteld. Schenken ook een mooi glas wijn.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij kwamen hier eten op een avond dat er een voorstelling in het World Forum theater was. Er waren vrij veel mensen die voor de avondvoorstelling kwamen eten en voor hen het tijdsschema dus belangrijk was. Daarom waren de proeverijen van het menu niet te bestellen. Dat was wel een teleurstelling.
De bediening was zeer attent en vriendelijk. De Ossobucco was goed op smaak maar een beetje droog.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mijn vrouw en ik hebben prima gegeten bij Brasserie Berlage in De Haag. De Confit de Canard en de Zeebaars waren erg lekker en de desserts (Crème Brûlée en Kaasplankje) eveneens uitstekend!
Eindigen we met het voorgerecht: de Escargots hadden naar onze smaak iets meer knoflook mogen hebben en misschien is het een idee om er standaard wat stokbrood bij te leveren. Dit in plaats van eerst het gerecht te serveren en daarna pas te vragen of wij er brood bij willen hebben; bij Escargots lijkt ons dat standaard een "Ja".
Wij komen zeker eens terug en zullen een goed woordje verspreiden, dus om Barry Stevens te citeren: "Vooral doorgaan" !
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij komen hier wel vaker met de Red Hat Society en vinden het een zeer prettig adres, alleen hadden afgelopen zondag wat dames last van de muziek, niet zo zeer te hard maar het soort, bassen die erg doorklinken, ik begrijp dat als het niet zo druk is, het gezellig is wat zachte muziek op de achtergrond, misschien kan er eens naar de muziekkeuze gekeken worden ! Verder als het druk is dan is er sowieso geen muziek nodig, dat stoort alleen maar met het rumoer wat de gasten maken.
fdumpel .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik was blij dat ik een tafel had gereserveerd, want het was rond 12.30 uur behoorlijk druk. De ambiance, de service, de Croque Madame en de verse muntthee waren prima in orde. Dit is een reden temeer om een bezoek aan het Gemeentemuseum (dit keer met de prachtige 'Art Deco Paris' tentoonstelling) te combineren met een lunch (gevarieerde keuze) in brasserie Berlage. Een aanradertje!
greetje-engelsman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekkere lunch, voldoende keuze, prima service. Jammer dat het net te veel waaide om op het terras te lunchen (pluspunt).
maria W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
inrichting niet bijzonder, wel kindvriendelijk, lekker eten, heerlijke huiswijn, aanrader!!!!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was een geslaagd bezoek, originele lunchkaart, leuke en vlotte bediening.
Was niet te spreken over de Chenin witte wijn, de Chardonnay is wel goed. Overweeg een Sauvignon aub.
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben hier een buffet gehad voor ongeveer 75 personen. Heerlijk gegeten, prima wijn erbij en uitstekende bediening. Echt een aanrader! Ik ga hier zeker vaker naartoe.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na museumbezoek gegeten in relaxte atmosfeer en vriendelijke bediening, met mooi uitzicht op de museumtuin. Eten was goeden qua prijs/kwaliteitsverhouding geloofwaardig.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Prima verscholen plekje achter de musea. Het Pand is modern ingericht. BIJ mooi weer is de terrasuitbreiding populair maar nooit te druk. Door de zomerse dag was het even wachten maar het was het wachten zeker waard. Aanbevelingswaardig is hier zeker de High tea. Zeer uitgebreid en prima verzorgd. Hartig en zoet wisselen elkaar goed af. We kregen het niet op.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij vinden Berlage vooral prettig vanwege de fantastische ligging in de tuin van het gemeentemuseum. Service en eten zijn prima.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
De ontvangst was allerhartelijks. omdwij een afspraak hadden in het Omniversum hebben wij ons niet de tijd gegund een 3 gangen menu te bestellen. want haastig eten doet afbreuk aan het genieten van een geode maaltijd. Wij hebben het gehouden bij een hoofdgerecht en een nagerecht.
De kwaliteit van de zalmfilet was voor nederlandse begrippen goed. Daarmee bedoel ik dat de smaak en de beleving niet opweegt tegen die van de noorse en canadese zalm in de restaurants aldaar.
Aan de geprononceerde smaak daar beleven wij toch meer genoegen dan aan de wat mattere smaak hier. Daarnaast was de hoeveelheid zalm aan de geringe kant. Wat dat betreft hadden wij toch 3 gangen moeten nemen. De kruidenkost smaakte prima. De kalfssukade was uitstekend.
Een lekker stuk vlees met penne en merguez in een afzonderlijk bakje. Van de merguez had ik mij meer voorgesteld. Vrij flauw van smaak. dat heb toch regelmatig beter gegeten.
De groentegarnituur was zeer beperkt in hoeveelheid maar goed op smaak. De frites en gebakken aardappelen vormden een geode bijdrage aan het total.
Als slot de tarte tatin van peren. Een goede afsluiting van het geheel.
Marike N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Met twee collega's gegeten. Afgaande op de recensies het uitgebreide voorgerecht genomen. Lekker; alles vers; maar erg divers en op elkaar gestapeld. Lastig om hier structuur of logica in te vinden.
De hoofdgerechten zijn heel erg groot; een entrecote van 250 gram is niet meer van deze tijd. De kalfssucade, lam en penne waren prima klaargemaakt, maar de porties veel te groot. Leuke bediening. Voor de lunch komen we nog wel een keer terug; voor wat betreft diner moet ik er nog een keer over nadenken.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2e Kerstdag bezochten wij Berlage's Gemeentemuseum.Alhoewel bijna alle restaurants op 2e Kerstdag alleen maar mogelijkheden hebben voor een uitgebreid kerstdiner waren wij welkom in deze op een bijzondere locatie gelegen brasserie Berlage voor een a la carte diner.
Een vriendelijke begroeting,een mooie tafel aan het raam en ruime originele keuze uit de menukaart,We begonnen met een smakelijke aardappel/prei-soep,gevolgd door de kabeljauw uit de oven met brie,tomaat en gesnipperde basilicum,tafelgenote koos voor de vegetarische geitenkaas in bladerdeeg met spinazie en groene asperges,als dessert kozen wij beiden voor de Crumble van rood fruit met een bolletje suikervrij-ijs.Voor ons was dit een heerlijk kerstdiner in een comfortabele ,rustige ambiance. Wij dronken er lekkere frisse chablis bij en 2 x een karaf water( werd niet berekend! ) en eindigden met een kopje koffie.
Met deze complete Berlage-dag eindigde 2e Kerstdag voor ons in stijl, een plek om te koesteren en terug te komen.
agaacye S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Ik lunch er regelmatig. Meestal voorafgaand aan een bezoek aan het Gemeentemuseum. Berlage ligt schitterend in de tuin van dit museum en is in dezelfde stijl gebouwd. Mijn gast had een zeer rijk gevulde salade viande en ik een bouillabaise. Mooi opgediend met langoustines op het bord en de vissoep uit geschonken uit de kan. Nieuw Zeelandse sauvignon blanc er bij. Heel lekker. Ze hebben trouwens veel wijn open. En goede keus. Tarte tatin toe, met peer. Expresso met wat lekkers. De keuken is vooruit gegaan!