Brasserie Berghotel

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar 08:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 08:00 - 1

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
H D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Dat BBQen aan tafel heel leuk en lekker maar zeker ook veilig kan zijn dat hebben wij ervaren bij het Berghotel met z'n prachtige en gezellige terras. Zij maken gebruik van een tafelbarbecue deze wordt brandend op tafel gezet. Dan volgen de mooie spiesen met gamba's, kippendij en rundvlees met daarbij allerlei heerlijke bijgerechten. Vervolgens ga je zelf aan de slag. Kortom een gezellige BBQ experience.
AnnemiekT .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
gisteren met onze nichten (9 stuks) een high tea gehad (net als 2 jaar geleden). Bij binnenkomst bleek dat ze niet op de hoogte waren van onze reservering, terwijl wij daar een bevestigingsmail over hebben ontvangen!
Ten opzichte van 2 jaar geleden kregen we nu een summiere versie High Tea; dit viel erg tegen!
Geen excuses.
Wel volle pond moeten betalen. Voor minder gerechtjes.
Erg teleurstellend!
Lsonneveld .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Voor een zakelijke afspraak met vier personen het verrassingsmenu van drie gangen genomen.

Het voorgerecht van gerookte botervis was top en krijgt van mij een 9. Het hoofdgerecht met rundersucade vond ik minder mals en sappig dan ik gewend ben. Daarom hiervoor een 6. Het dessert van kaneelijs en stoofpeertjes was lekker maar een beetje weinig. Daarom een 7.

De service tijdens het diner heb ik als erg wisselend ervaren. De service om nog met elkaar te werken stel ik erg op prijs.

Ik was bijvoorbeeld verbaasd dat ik niet in de gelegenheid werd gesteld om de fles wijn te proeven. Tegelijkertijd toonde men wel initiatief om een grote fles water te serveren in plaats van drie spa. Daarom toch een 8.

Het decor heeft in mijn ogen echt zijn beste tijd gehad.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Voor een zakelijke lunch afgesproken op deze pracht locatie: met het decor zit het wel snor! De service is op zich prima, maar laat zich met moeite zien op het terras. Een heerlijke uitsmijter naar eigen keus was prima!
Heili .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Voor een zakelijke afspraak gelunched in het Berghotel
Afwisselende kaart van eenvoudig (tosti e.d.) tot uitgebreid
Maaltijdsalade genuttigd en die was heerlijk
Service prima, bijzonder vriendelijk personeel
Inrichting is sfeervol
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Voor de lunch hier gegeten. Menu van de dag. De bijzondere combinatie zou de prijs moeten rechtvaardigen, maar een voorgerecht van 2 plakjes osseworst met een minuscuul ploempje leverpure is wel erg bijzonder. En dan heb ik het meer over de combinatie dan de smaak. Voor mij geen geslaagde combinatie. Wel zeer flexibel als het gaat om extra's of aangepaste wensen. Over het geheel dus wel geslaagd, maar zeker NIET top.
Maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Met een zakelijke relatie hadden we hier onze lunch. Beiden kozen we, lekker en makkelijk, voor de uitsmijter. Een veilige keus zou je denken. Maar niet in het Berghotel. We verwachtten voor die 12,95 voor een uitsmijter iets speciaals. We kregen een uitsmijter met 2 eieren, goede ham en brood er onder waarvan het leek alsof de keuken het de dag ervoor alvast had gesneden. De eerste de beste snackbar serveert iets beters. Wel prima was de verse jus d'orange. Nee, een aanrader is dit niet, sterker nog, hoewel vlak bij de hotel woon zal ik er nooit weer komen.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Wij hadden een drie gangen menu en daar werd redelijk minderwaardig over gedaan van "Oh u heeft zo'n menu'tje" dan krijgt u dit, dit en dat. We hadden geen keuze. Het eten was smakeloos en het waren kleine porties. Met drie gangen heb je net genoeg. Met drie happen varkenshaas, zes stukjes wortel en wat frietjes moet je het doen. We hebben lang gewacht op alles en de bediening was amicaal en onprofessioneel.. Daarnaast zaten we in zulke felle verlichting dat we met hoofdpijn weggingen. Absoluut geen aanrader!!!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
We hebben hier twee avonden gegeten met een grote groep. Het eten was prima in orde. Geen grote porties, maar wel mooie hoeveelheden. Met de bereiding was absoluut niets mis. Voorgerecht tartaar van rivierkreeftjes met kappertjes en een hoofdgerecht met gegrilde angus ribeye.

De bediening was daarentegen een stuk minder. Het 3-gangen diner duurde bij elkaar langer dan 2 uur en het duurde erg lang voordat de glazen bijgevuld werden.

Geen slecht restaurant voor groepen, alleen de service moet nog een heel stuk verbeteren.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Eten is matig. Kleine porties. Kleine glaasjes wijn (en wel aan de prijs). Bediening is gemaakt vriendelijk. Echt een gelegenheid voor groepen. Daarvoor zijn aparte ruimtes. Wij zaten er met een kleine groep van 9 mensen. Is toch niet echt groot. Maar het eten liet wel op zich wachten. En dan zijn de borden gewoon niet goed schoon gemaakt voor het opdienen. Privé moet je hier zeker niet zijn.