Brasserie Berestein

Zuidereinde 208 1243 KR 's-Graveland Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Berestein

Genieten van verse gerechten

’s Graveland was in de zeventiende eeuw geliefd bij rijke Amsterdammers. Zij kochten er toen landgoederen, waar ze mooie tuinen en bossen aanlegden. Een aantal daarvan is nu van Natuurmonumenten en zeer geliefd bij fietsers en wandelaars. Of je nu een mooie tocht hebt gemaakt of een luie dag hebt, bij Brasserie Berestein word je gastvrij ontvangen door eigenaresse Pascalle Been. Zij serveert je de lekkerste gerechten van chef-kok Kevin Beenen, van een huisgemaakte lunch tot een energierijk diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Berestein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Berestein

• Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig restaurant, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aardige, vlotte bediening. Mooi uitzicht. We aten het AH-menu en dat was prima samengesteld.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
't Was voor het eerst dat ik weer bij Berestein heb gegeten sinds deze chef het had overgenomen van vorige eigenaar ( ook al weer 4 jaar geleden). Ik had AH spaarkaarten, heb deze verzilverd. Aangenaam verrast door AH keuzemenu dat ze had samengesteld. Was erg lekker. Eén klein minpuntje: de krieltjes waren niet echt gaar. Ik kom zeker nog eens terug om eens à la carte te eten bij Berestein.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Van een heel gezellige avond genoten. De gerechten waren erg lekker, de service prima. Het is zeker een adres om nog eens terug te komen en we zullen dit aan anderen aanbevelen.
Antonia D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het is er erg gezellig en we zaten buiten op het terras!!!

Mooi uitzicht echt een ontspannen sfeer!!

Aan het water en een mooie tuin
i.koren .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
vriendelijke, vlotte bediening in een gezellig restaurant.
het eten is erg lekker en ziet er mooi uit. zeker een aanrader.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij waren met 5 personen, en we hadden een jarige in ons midden,wij mochten alle 5 voor de A.H. Bonnen eten met inlevering van 2 bonnenboekjes, met als resultaat dat wij 3 diners hoefden te betalen, wij waren zeer verrast over zo,n bijzondere geste ;wat een prachtige service was dat,tevens was het eten van een zeer goede kwaliteit,en de bediening was uitermate vriendelijk,de neustongetjes is een aanrader,ik zou ieder aanrader om daar te gaan eten, en wij komen daar ook zeker weer terug
Anja en Corné M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gegeten met AH actie. De diamanthaas en lemon pie zijn echte aanraders. Porties goed zodat 3 gerechten ook echt lukt zonder te vol te zitten. Mandje brood vooraf miste.
van.den.bovenkamp .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
D.m.v. de AH restaurant actie daar prima gegeten. We konden kiezen uit twee menu's, een echte aanrader.
Vriendelijke bediening
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met de AH aktie gegeten. Ondanks beperkte keuze heel goed gegeten. Met name de sliptongetjes waren van prima kwaliteit. Ook het andere hoofdgerecht was goed.
mirjamschweppe .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten, gevarieerde, niet te grote kaart. Prima prijskwaliteit verhouding!
Echt een aanrader!
noordebruin .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vlees te zout, werd niet adequaat op gereageerd. We moesten zelf om brood vragen. Kaars op tafel werd niet aangestoken..
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het dessert zou misschien iets kleiner kunnen ten gunste van het hoofdgerecht, wat meer patat of groente,
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Helaas werden er te weinig groenten en aardappeltjes geserveerd.
Patat en salade zijn zo standaard geworden
anneke.maas .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voorgerecht erg lekker. Hoofdgerecht ook lekker maar erg weinig groente en slechts een papa aardappeltjes. Voor jonge mensen is dat veel te weinig. Wij bestelden patat erbij voor 3,50 euro, die helaas slecht was. Het keuzemenu was te beperkt.
Wij zijn op leeftijd en hebben gauw genoeg. Als totaal hebben we lekker gegeten.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 4 personen. Altijd erg fijn aan het water te zitten. Bediening is heel snel en prettig niet opdringerig. En op al onze verzoeken werd vlot en snel gereageerd. Eten was ook heel smakelijk en genoeg. We komen zeker nog een terug.
Wendelijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lang geleden hier geweest en heb altijd terug willen gaan. Onze ervaring overtrof onze verwachtingen, mede omdat we door het lekkere weer buiten konden zitten waar je echt een pracht terras aan het water aantreft. Het eten was lekker, het hoofdgerecht mn echt zeer goed, prima personeel en een heel prettige sfeer. Kortom, een hele fijn avond gehad. Mijn enige puntje van kritiek is de vrij minimale wijnkaart. Maar we komen zeker binnenkort terug!
Thearuyter R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij waren niet tevreden met het keuzenmenu.
Keuze uit 2 voor , hoofd en nagerecht.
Heb dat ook uitgesproken.
Wij komen wel terug ,maar niet met A H kaart.
Bij andere mensen zag het er prima uit, zonder kaart.
bakker23 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij zijn hier naartoe gegaan met de AH bonnen omdat we eens iets dorps wilde eten.
Nou dat is echt gelukt, een goed welkom kalfsmuis met garnituur, de sliptong was boter
zacht en schoongemaakt, en het toetje was overheerlijk.
Een aanrader om eens rustig te gaan uiteten!!!!!!!
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De gerechten waren op zich redelijk, maar waarom wel een brood-bordje bij het voorafje - maar geen brood te zien? Dat kon de tonijntartaar best wel gebruiken. De hoofdgerechten (sliptongetjes, biefstukje) waren wat aan de zoute kant, maar verder ok. Waarom dan toch een Goed voor de kwaliteit van de gerechten? Door de nagerechten. Heerlijk!
landegm .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik heb redelijk goed gegeten, maar ik vond de keuze beperkt, omdat er een AH-menu was samengesteld, wat niet helemaal mijn ding was. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, maar mijn wensen liggen toch iets hoger.
Leuke plek om te eten, vooral als je als er niet te veel wind is en het redelijk warm is, buiten kunt zitten, aan het water.