Brasserie Berestein

Zuidereinde 208 1243 KR 's-Graveland Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Berestein

Genieten van verse gerechten

’s Graveland was in de zeventiende eeuw geliefd bij rijke Amsterdammers. Zij kochten er toen landgoederen, waar ze mooie tuinen en bossen aanlegden. Een aantal daarvan is nu van Natuurmonumenten en zeer geliefd bij fietsers en wandelaars. Of je nu een mooie tocht hebt gemaakt of een luie dag hebt, bij Brasserie Berestein word je gastvrij ontvangen door eigenaresse Pascalle Been. Zij serveert je de lekkerste gerechten van chef-kok Kevin Beenen, van een huisgemaakte lunch tot een energierijk diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Berestein

• : Parkeerplaats

anneke.maas .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voorgerecht erg lekker. Hoofdgerecht ook lekker maar erg weinig groente en slechts een papa aardappeltjes. Voor jonge mensen is dat veel te weinig. Wij bestelden patat erbij voor 3,50 euro, die helaas slecht was. Het keuzemenu was te beperkt.
Wij zijn op leeftijd en hebben gauw genoeg. Als totaal hebben we lekker gegeten.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 4 personen. Altijd erg fijn aan het water te zitten. Bediening is heel snel en prettig niet opdringerig. En op al onze verzoeken werd vlot en snel gereageerd. Eten was ook heel smakelijk en genoeg. We komen zeker nog een terug.
Wendelijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lang geleden hier geweest en heb altijd terug willen gaan. Onze ervaring overtrof onze verwachtingen, mede omdat we door het lekkere weer buiten konden zitten waar je echt een pracht terras aan het water aantreft. Het eten was lekker, het hoofdgerecht mn echt zeer goed, prima personeel en een heel prettige sfeer. Kortom, een hele fijn avond gehad. Mijn enige puntje van kritiek is de vrij minimale wijnkaart. Maar we komen zeker binnenkort terug!
Thearuyter R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij waren niet tevreden met het keuzenmenu.
Keuze uit 2 voor , hoofd en nagerecht.
Heb dat ook uitgesproken.
Wij komen wel terug ,maar niet met A H kaart.
Bij andere mensen zag het er prima uit, zonder kaart.
bakker23 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij zijn hier naartoe gegaan met de AH bonnen omdat we eens iets dorps wilde eten.
Nou dat is echt gelukt, een goed welkom kalfsmuis met garnituur, de sliptong was boter
zacht en schoongemaakt, en het toetje was overheerlijk.
Een aanrader om eens rustig te gaan uiteten!!!!!!!
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De gerechten waren op zich redelijk, maar waarom wel een brood-bordje bij het voorafje - maar geen brood te zien? Dat kon de tonijntartaar best wel gebruiken. De hoofdgerechten (sliptongetjes, biefstukje) waren wat aan de zoute kant, maar verder ok. Waarom dan toch een Goed voor de kwaliteit van de gerechten? Door de nagerechten. Heerlijk!
landegm .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik heb redelijk goed gegeten, maar ik vond de keuze beperkt, omdat er een AH-menu was samengesteld, wat niet helemaal mijn ding was. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, maar mijn wensen liggen toch iets hoger.
Leuke plek om te eten, vooral als je als er niet te veel wind is en het redelijk warm is, buiten kunt zitten, aan het water.
f.l.jacobs .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Beregoed en Bere lekker. Erg fijn gezeten in het zonnetje op het buitenterras aan het water. Vriendelijke bediening.
Kleine serveringen waren uiterst smaakvol.
g.romp R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met de AH restaurantvoucher heerlijk gegeten voor een heel gunstige prijs. 3-gangen menu met 2 keuzemogelijkheden. De gerechten smaakten heerlijk en zagen er goed uit. Vriendelijke bediening . We zaten dichtbij de speakers maar op ons verzoek werd de muziek zachter gedraaid. Nu voor de 4e keer echt heerlijk gegeten in Berestein. Top!
wimhgmn H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
mooie ambiance om te eten ,zowel binnen als buiten. Lekkere voor gerechten. Twee hoofdgerechten op ah-kaart Biefstuk als hoofd gerecht geen goede kwaliteit/ klaargemaakt. Sliptongetjes lekker. Nagerechten goed.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op de a.h pagina stond a.la.card,toen wij de kaart kregen konden wij kiezen uit 2 voor 2 hoofd en 2 nagerechten en dat hoord zo niet.Wij waren de enige eters en dat is niet gezellig.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Via de AH restaurantactie naar het Zuidereinde in s-Graveland. Prima ontvangst. Speciaal keuzemenu voor de actie. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
L H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk uitzicht aan t water en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ikheb in de afgelopen vier maanden drie keer bij Berestein gedineerd, waarvan mijn eerste bezoek in oktober 2016 het beste is bevallen. In december jl. leek het alsof ik als voorgerecht een op mijn bord omgekeerd blikje kattenvoer opgediend kreeg (geen verse steak tartare), de rest was redelijk te noemen. Jl. vrijdag was het erg teleurstellend. Ik heb zeker vijf keer gewenkt omdat we graag iets te drinken wilde bestellen. De carpaccio van mijn dochter was dik gesneden, volgegooid met olie (uitgeschoten?) zeer koud en smakeloos. Mijn tonijn was erg koud/smakeloos. De hoofdgerechten waren goed enkel de bijgeserveerde patat was aangebakken en we kregen de restjes/kleine stukjes/ misschien het laatste uit de zak? Erg jammer.
hans M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
eten van goede kwaliteit aardige ontvangst en bediening gunstige prijs kwaliteit verhouding
de inrichting is eenvoudig parkeren niet eenvoudig
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met vrienden via de AH-aktie gegeten. Keuze van de volledige kaart. Het enige minpunt was, dat de bediening wel erg snel afruimde.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gerechten waren erg smakelijk met een vriendelijke bediening.
Er zou wel wat meer groente bij geserveerd moeten worden, ipv alleen wat onder de steak.
Dit gemeld en de " klacht" zou gemeld worden bij de manager (netjes).
Tevens is ook het bakje friet wat klein voor 2 personen.
Heerlijk gegeten.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
voor de 3e keer gegeten op dit adres. Leuke ontvangst, goede ruimte, heel lekker eten.voor herhaling vatbaar.Ook de familieleden vonden het een prima adres,waar ze nog nooit geweest waren en zeker voor herhaling vatbaar.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Carpaccio prima, iets te veel kappertjes naar mijn idee.
Black Angus was uitstekend gebakken, lekker warm en mals.
Dessert ook prima.
De Merlot is wat zuur, maar de Beringer Zinfandel was heerlijk.
Voor herhaling vatbaar!
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst. Lekkere gerechten, sfeervol oud pand. We komen zeker nog eens terug................................