Brasserie Berestein

Zuidereinde 208 1243 KR 's-Graveland Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Berestein

Genieten van verse gerechten

’s Graveland was in de zeventiende eeuw geliefd bij rijke Amsterdammers. Zij kochten er toen landgoederen, waar ze mooie tuinen en bossen aanlegden. Een aantal daarvan is nu van Natuurmonumenten en zeer geliefd bij fietsers en wandelaars. Of je nu een mooie tocht hebt gemaakt of een luie dag hebt, bij Brasserie Berestein word je gastvrij ontvangen door eigenaresse Pascalle Been. Zij serveert je de lekkerste gerechten van chef-kok Kevin Beenen, van een huisgemaakte lunch tot een energierijk diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Berestein

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Berestein

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, sliptongetjes waren prima, ook de diamanthaas smaakte heel goed. Met ah bonnen was er uit 2 menu's goed te kiezen.
Goede gastvrouw. Een aanrader .
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het voorgerecht,zalm ,tonijn,etc. Was zuinig en had geen smaak. De ribeye was fantastisch.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten en portionering smakelijk en goed verzorgd. Door houten vloer en geen geluidsabsorberende maatregelen erg lawaaiig.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voorgerechten waren goed. Hoofdgerecht diamanthaas was taai, weinig bijgerechten.
Helaas viel ook het dessert tegen, weinig smaak aan de citroenmerengue .
Hebben hier meerdere keren gegeten omdat we tevreden waren, nu viel het geheel tegen.
P.J H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke bediening, prettig interieur. De diamanthaas heb ik elders malser gegeten, maar de vitello tonato was prima en ook de tonijntartaar van mijn partner. Desserts zagen er prachtig uit.
ErnaB B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Top, flop, top

Wij maakten gebruik van de AH actie. Het voorgerecht was Top, heerlijke tonijntartaar met een prima smaak. Het hoofdgerecht was Flop, krieltjes die niet gaar waren (hebben we dat in eerdere recensies ook al niet gelezen!) en het vlees,, wat overigens qua smaak wel goed was, was erg taai. De citroentje tenslotte was weer Top. De porties zijn niet ruim, dus ben je een grote eter dan hou je wel trek over. Overigens voor het eerst dat we een restaurant troffen waarbij vooraf niet iets van brood wordt geserveerd terwijl de tafel daar wel gedekt voor lijkt te zijn. Al met al teleurstellend maar vanwege de sfeer zullen we mogelijk nog eens terugkomen om Berestein de gelegenheid te geven zich te revancheren.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
ten eerste wil ik even opmerken dat er veel aandacht was besteed aan de menukaart van AH Daar voor een tien zeer goede service
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het voorgerecht liet even op zich wachten, maar daar werden we keurig van op de hoogte gesteld.

Omdat er nog gasten buiten zaten, stonden de schuifdeuren open, dat was wat fris.

Iets meer licht zou prettig zijn. Het lezen van de kaart was voor mijn tafelgenoten wat lastig. Maar toen we vroegen om een extra kaarsje was dat geen enkel probleem.
Geer D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
IENS SeatMe;
ontvangst ..netjes en beleefd..kwaliteit eten zeer gemiddeld..presentatie en hoeveelheid..bedroevend slecht..kortom,met betrekking tot de AH actie doet dit restaurant absoluut niet aan klantenbinding.
Geer de Ruiter
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig restaurant, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aardige, vlotte bediening. Mooi uitzicht. We aten het AH-menu en dat was prima samengesteld.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
't Was voor het eerst dat ik weer bij Berestein heb gegeten sinds deze chef het had overgenomen van vorige eigenaar ( ook al weer 4 jaar geleden). Ik had AH spaarkaarten, heb deze verzilverd. Aangenaam verrast door AH keuzemenu dat ze had samengesteld. Was erg lekker. Eén klein minpuntje: de krieltjes waren niet echt gaar. Ik kom zeker nog eens terug om eens à la carte te eten bij Berestein.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Van een heel gezellige avond genoten. De gerechten waren erg lekker, de service prima. Het is zeker een adres om nog eens terug te komen en we zullen dit aan anderen aanbevelen.
Antonia D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het is er erg gezellig en we zaten buiten op het terras!!!

Mooi uitzicht echt een ontspannen sfeer!!

Aan het water en een mooie tuin
i.koren .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
vriendelijke, vlotte bediening in een gezellig restaurant.
het eten is erg lekker en ziet er mooi uit. zeker een aanrader.
sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij waren met 5 personen, en we hadden een jarige in ons midden,wij mochten alle 5 voor de A.H. Bonnen eten met inlevering van 2 bonnenboekjes, met als resultaat dat wij 3 diners hoefden te betalen, wij waren zeer verrast over zo,n bijzondere geste ;wat een prachtige service was dat,tevens was het eten van een zeer goede kwaliteit,en de bediening was uitermate vriendelijk,de neustongetjes is een aanrader,ik zou ieder aanrader om daar te gaan eten, en wij komen daar ook zeker weer terug
Anja en Corné M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gegeten met AH actie. De diamanthaas en lemon pie zijn echte aanraders. Porties goed zodat 3 gerechten ook echt lukt zonder te vol te zitten. Mandje brood vooraf miste.
van.den.bovenkamp .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
D.m.v. de AH restaurant actie daar prima gegeten. We konden kiezen uit twee menu's, een echte aanrader.
Vriendelijke bediening
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met de AH aktie gegeten. Ondanks beperkte keuze heel goed gegeten. Met name de sliptongetjes waren van prima kwaliteit. Ook het andere hoofdgerecht was goed.
mirjamschweppe .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten, gevarieerde, niet te grote kaart. Prima prijskwaliteit verhouding!
Echt een aanrader!
noordebruin .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vlees te zout, werd niet adequaat op gereageerd. We moesten zelf om brood vragen. Kaars op tafel werd niet aangestoken..