Brasserie Berestein

Zuidereinde 208 1243 KR 's-Graveland Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Berestein

Genieten van verse gerechten

’s Graveland was in de zeventiende eeuw geliefd bij rijke Amsterdammers. Zij kochten er toen landgoederen, waar ze mooie tuinen en bossen aanlegden. Een aantal daarvan is nu van Natuurmonumenten en zeer geliefd bij fietsers en wandelaars. Of je nu een mooie tocht hebt gemaakt of een luie dag hebt, bij Brasserie Berestein word je gastvrij ontvangen door eigenaresse Pascalle Been. Zij serveert je de lekkerste gerechten van chef-kok Kevin Beenen, van een huisgemaakte lunch tot een energierijk diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Berestein

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op de a.h pagina stond a.la.card,toen wij de kaart kregen konden wij kiezen uit 2 voor 2 hoofd en 2 nagerechten en dat hoord zo niet.Wij waren de enige eters en dat is niet gezellig.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Via de AH restaurantactie naar het Zuidereinde in s-Graveland. Prima ontvangst. Speciaal keuzemenu voor de actie. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
L H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk uitzicht aan t water en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ikheb in de afgelopen vier maanden drie keer bij Berestein gedineerd, waarvan mijn eerste bezoek in oktober 2016 het beste is bevallen. In december jl. leek het alsof ik als voorgerecht een op mijn bord omgekeerd blikje kattenvoer opgediend kreeg (geen verse steak tartare), de rest was redelijk te noemen. Jl. vrijdag was het erg teleurstellend. Ik heb zeker vijf keer gewenkt omdat we graag iets te drinken wilde bestellen. De carpaccio van mijn dochter was dik gesneden, volgegooid met olie (uitgeschoten?) zeer koud en smakeloos. Mijn tonijn was erg koud/smakeloos. De hoofdgerechten waren goed enkel de bijgeserveerde patat was aangebakken en we kregen de restjes/kleine stukjes/ misschien het laatste uit de zak? Erg jammer.
hans M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
eten van goede kwaliteit aardige ontvangst en bediening gunstige prijs kwaliteit verhouding
de inrichting is eenvoudig parkeren niet eenvoudig
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met vrienden via de AH-aktie gegeten. Keuze van de volledige kaart. Het enige minpunt was, dat de bediening wel erg snel afruimde.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gerechten waren erg smakelijk met een vriendelijke bediening.
Er zou wel wat meer groente bij geserveerd moeten worden, ipv alleen wat onder de steak.
Dit gemeld en de " klacht" zou gemeld worden bij de manager (netjes).
Tevens is ook het bakje friet wat klein voor 2 personen.
Heerlijk gegeten.
K.deruiter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
voor de 3e keer gegeten op dit adres. Leuke ontvangst, goede ruimte, heel lekker eten.voor herhaling vatbaar.Ook de familieleden vonden het een prima adres,waar ze nog nooit geweest waren en zeker voor herhaling vatbaar.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Carpaccio prima, iets te veel kappertjes naar mijn idee.
Black Angus was uitstekend gebakken, lekker warm en mals.
Dessert ook prima.
De Merlot is wat zuur, maar de Beringer Zinfandel was heerlijk.
Voor herhaling vatbaar!
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst. Lekkere gerechten, sfeervol oud pand. We komen zeker nog eens terug................................
K.deruiter D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
1 maal met echtgenoot, tevreden, en nu met kinderen en kleinkinderen.Iedereen vond het gezellig en lekker eten.Aanleiding was 56 jarig huwelijk.
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima ontvangst. Leuk tafeltje in sfeervolle omgeving. De carpaccio en gegaarde zalm waren perfect. Idem voor de angus biefstuk (medium) en de zeebaarsfilet. Wel iets weinig groenten bij het hoofdgerecht. Kortom voor herhaling vatbaar.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellige ruimte. Met AH-actie vrije keuze van de menukaart. Wij vonden het eten goed en lekker. Kleine minpuntjes: eend en lamsvlees ietsje taai en het lamsvlees had meer gekruid mogen worden. Bij het hoofdgerecht zouden frietje en groente geserveerd worden. We kregen lekkere frietje, maar geen groente, die zouden onder het vlees zitten, maar wij konden die echter niet ontdekken. Een bakje sla of andere rauwkost zou ook welkom zijn geweest.
Bep S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was een gezellig etentje, zeer aan te bevelen. Mooie locatie, prima eten. Correcte bediening.
Om 18 uur waren we de eerste gasten, daarna nog 12 gasten erbij.
evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geen gezellige sfeer het klonk erg hol, op de zaterdagavond was weinig publiek, de bediening was erg slecht op de hoogte van de gerechten en zijn erg teleurgesteld en komen zeker niet meer terug.
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede ambiance vriendelijke bediening
Keuze uit volledige menulijst
Heerlijk gegeten de steak is een absolute aanrader
Uiensoep vooraf is ook met recht een echte uiensoep te noemen
De filet american vooraf was van goede kwaliteit
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteravond gegeten met de AH restaurantactie. Gerechten waren goed van smaak. Niet te veel saus en goede porties. Dessert zou iets uitgebreider kunnen zeker als verrassing van de chef. Sfeer is gezellig en bediening doet goed haar best. Ik vind het een aanrader!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben hier met een groep gegeten op een zaterdag avond. Omdat we via de AH actie geboekt hadden zijn wij voor het 3 gangen menu gegaan. Wij hadden voor de voorgerechten wat brood besteld, maar het brood werd tegelijkertijd met de voorgerechten gebracht. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar het mocht de pret niet drukken. De voorgerechten waren redelijk. De tonijn carpaccio was redelijk kaal (beetje saus en/of dressing had wonderen gedaan) en de uiensoep was vooral veel soep en weinig ui, maar op zich allemaal prima te eten.

De hoofdgerechten kwamen erg snel na de voorgerechten, maar de meeste hoofdgerechten waren zeker de moeite waard. De eend was erg goed en ook de black angus viel prima in de smaak. De scholfilet echter lag op een bord dat volgegooid was met ketjap waardoor de hele vis alleen maar naar de ketjap smaakte. Dat was erg jammer. Bij de meeste gerechten zat erg weinig groente/aankleding. Ook de frietjes waren niet echt ruim aanwezig. Een tip zou hier wel zijn om de borden niet zo vol te gooien met saus. Dit was bij meerdere gerechten zo en daardoor kon je geen friet en/of sla op je bord leggen omdat alles dan meteen vergeven was van de saus.

Als dessert hadden de meeste de chocolade verrassing van de chef. De verrassing was blijkbaar dat je maar een half toetje krijgt. Als een chocolade verrassing bestaat uit een miniscuul stukje chocolade taart (en deze varieerde ook nog in afmeting. Waar de een een stukje van 2 bij 2 cm had kwam de ander niet verder dan 1 bij 1), een klein bolletje choco mousse en een bolletje vanille ijs (met ijskristallen) dan was het geen aangename verrassing. De rest van de toetjes was op zich prima, maar niets om over naar huis te schrijven.

Dankzij de AH actie viel de rekening achteraf erg mee. Maar toen wij in de groep eens gingen rondvragen of mensen het ook het oorspronkelijke bedrag waard vonden was het unanieme oordeel: nee.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016

WillemBrand .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij kwamen al vaak bij de vorige eigenaar, (dus voor de verbouwing) waar het altijd lekker eten was, maar Berestein is nu echt een aanrader, een sfeervol monumentaal pand, schitterend gelegen aan het water, een prima kok ,die alle gerechten razendsnel ,maar vooral smaakvol bereidt, een uitgebreide menukaart en vlotte gezellige bediening, die niet in de stress schiet als het wat drukker is, wij mochten met de AH- aktie uit de gehele kaart kiezen ,dus de prijs was ook uitstekend, de carpaccio en de gravad lachs zijn heerlijk, als hoofd de angus beef en zalige sliptong, daarbij een stevige chardonnay, kortom perfekt gegeten!!! ,wij komen zeker terug (ondanks dat wij niet bepaald om de hoek wonen)