Over het restaurant Brasserie Bel Ami

Een culinaire vriend

Bel Ami staat voor 'een goede vriend' en dat merk je hier dan ook direct: wat een gastvrijheid! Hier hangt een heerlijke ongedwongen sfeer. De chef laat zich inspireren door de Franse brasserie, maar dan wel met moderne invloeden. Klassiek meets de smaak van nu. Van koffie met gebak tot een uitgebreid diner, je bent in ieder geval de hele dag welkom!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bel Ami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant met groot terras. Goede bediening, Lekkere salade gegeten.
bert D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke zomeravond buiten doorgebracht met heerlijk eten, vlotte en vriendelijke bediening en dat alles ook nog voor redelijke prijzen. Een aanrader dus.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eigenlijk ben ik niet meer objectief :-) Maar een nieuw compliment aan de zaak is weer op z'n plaats. Heerlijke (verjaardags) avond gehad. Met alle hulde aan de bediening en koks. Alles klopt hier, je bent bij Bel Ami zeer welkom en een bijzondere gast. Ook als je graag wat rookt op het terras.... Met dank voor het "verhelpen" van een probleempje met de menukeuze van mijn lief, hij werd aangenaam verrast door een vervangend gerecht. Bij betaling van de factuur was er een aangename verrekening gedaan. Heel attent en dank! Tot snel, groeten van ons.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Ik raak altijd helemaal ontspannen en vrolijk als ik hier kom. Alles klopt bij Belami: het eten, de service, de sfeer! Echt een super aanrader!
Nen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk eten, prettige plek.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima plek !!
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Prima eten op het heerlijke terras en ook nog heel aardige bediening!
Jutka K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Tonijn gegrild helaas aan de lauwe tot koude kant verder ook wat laf van smaaak
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer heerlijk gegeten,zoals altijd.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het hoofdgerecht mocht iets meer zijn, erg weinig puree en groenten. Het vlees was voldoende.
jj D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het is altijd heerlijk dineren bij Bel
Ami. Een domper was wel de eigenaresse / bedrijfsleider. Zij kan nog veel leren van haar eigen medewerkers. Mevrouw is erg onsympathiek, heet niet welkom (erg zakelijk!), is bot in de communicatie en dekt bestek voor de gasten bij terwijl ze aan de telefoon zit!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prettige ontvangst, lekker eten en een hele snelle bediening,een aanrader !
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We zijn hier gaan eten om nog een keer te proberen. De vorige keer was niet alles in orde, en we wilden kijken of het nu beter ging. De ambiance is echt leuk en best sjiek. De bediening is heel netjes en het restaurant is keurig.

Het menu heeft veel mooie gerechten, echter de uitvoering is niet beter dan redelijk. Jammer, en het is nu voor de tweede keer dat het tegenvalt.

Deze keer waren de porties een beetje te klein en was de risotto niet gaar genoeg. De rijstkorrels zijn dan te hard en smaken naar kalk.

We hebben goed vergelijkingsmateriaal want twee weken later zijn we met Pasen naar Venetie geweest. Misschien niet helemaal eerlijk, maar een risotto moet echt goed gekookt worden.

Onder de streep voldoet dit restaurant niet, de prijs is gewoon te hoog om redelijke kwaliteit te accepteren.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gezellig druk en toch rustig kunnen praten. Heerlijk gegeten.
Dees D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met familie hier geweest. Eten is prima. Maar waar wij vooral van genoten is de gastvrijheid. Leuke, vlotte bediening. Sfeervolle inrichting. Tafels met voldoende ruimte ertussen. Rustige muziek. Gezellige geluiden uit de keuken. (Daar hadden ze het ook naar de zin.) Kortom: hierwil je niet meer weg!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Soepele en plezierige bediening die goed meedenken.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker en goed eten, goede sfeer en perfecte een bediening.
everte38 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende (leuke) bediening in een gezellige ambiance.
Ook parkeren in de parkeergarage aan de overkant van de straat is een aanrader.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ruime fiets parkeerplaatsen.
Alleen jammer dat de hoofd ingang niet juist staat aangeven.
We kwamen namelijk via de garderobe binnen.
Na een paar minuten wachten en aangeken worden door het personeel zelf onze jas maar opgehangen.
En bij de 3e serveerster werden eindelijk naar onze tafel geleid en werd gevraagd waar onze jassen hingen want ze moesten op tafel nummer hangen .
De serveerster heeft dit als nog voor ons geregeld.
Daarna heerlijk gegeten en voor de rest was de bediening erg netjes .
Jammer van het slechte begin
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Onze eerste kennismaking met Bel Ami was positief. Kwalitatief goed eten, ruime porties, vriendelijke bediening, sfeervol ingericht. Vooraf uiensoep en gerookte zalm met toast (zeer verrassende combinatie), als hoofdgerecht doradefilet, tournedos en zeetong (allen zeer smakelijk), toe Coupe Bel Ami (yoghurt- ipv chocolade-ijs was geen probleem). Met de AH-Iens bon was 1 menu gratis. Enig minpuntje is dat je weinig verse groenten krijgt en een extra schaaltje € 4,50 kost.