Over restaurant Brasserie Bel Ami

Een culinaire vriend

Bel Ami staat voor 'een goede vriend' en dat merk je hier dan ook direct: wat een gastvrijheid! Hier hangt een heerlijke ongedwongen sfeer. De chef laat zich inspireren door de Franse brasserie, maar dan wel met moderne invloeden. Klassiek meets de smaak van nu. Van koffie met gebak tot een uitgebreid diner, je bent in ieder geval de hele dag welkom!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bel Ami

Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Rschutz .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer leuke en aardige bediening, er is door het hele team gezongen voor de jarige onderons.Zeer leuk ingericht warme en gezellige uitstalling .
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben echt heerlijk geluncht en de bediening is echt meer dan correct! En ook het eten was meer dan lekker! Brood zou nog wel wat verbeterd kunnen worden!
Liefs Evelien stricker
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben het wildmenu gekozen en alles was heerlijk, perfecte keuze geweest. Bediening was gezellig en goed. We hadden een vraag over het eten en de kok kwam er even bijzitten om het eea uit te leggen. Met andere woorden, een perfecte avond, komen zeker weer terug.
Carina101 D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De hazepeper was heerlijk. Het werd opgediend met wat weinig aardappelpuree en rode kool. We hebben daarvan dus meer gevraagd en dat werd vlot erna gebracht. Ook de toetjes waren heerlijk.
Het brood van te voren was in tegenstelling tot de vorige keer i.p.v. lekker knapperig taai.
Ja we komen hier zeker vaker.
Vriendelijke groeten van Carina Dorresteijn.
Lenny G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was niet mijn eerste bezoek aan BEL AMI in Bussum, ik kom hier graag terug. En in de zomertijd is het terras
ook een echte aanrader.!
Leny P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zoals gewoonlijk zeer tevreden. Ben nu al 3 keer geweest maar altijd gezellig en goede sfeer.
Tot volgende keer in het Nieuwe Jaar!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Geen spectaculaire gerechten voor de AH restaurant actie. Maakt datbik niet snel weer terug zal komen.De eetzaal is rumoerig, onze vriend met gehoorapparaat kon ons slecht verstaan . Lekkere wijnen per glas!
Hannesx .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de AH bon wezen eten bij Bel Ami. Groot en sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Hier en daar wat ongeïnteresseerd maar over het algemeen wel goed. Helaas alleen keuze uit een voorgeselecteerd 3- gangen menu voor 39,50.
Voorgerecht hadden wij beiden carpaccio, erg lekker en goed gevuld.
Hoofd gerecht was de tournedos met bernaizesaus. Erg mals stukje vlees en de gecaramelliseerde ui was overheerlijk. Het gerecht was alleen koeler dan het bord, de smaak wel prima.
Dessert een coupe Bal Ami, 3 soorten ijs. Tsja, het was gewoon ijs.

Achter ons zat een grote groep van 20 man, dat was wel wat lawaaierig. Verder prima restaurant.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Tja, wat te zeggen van de Brasserie Bel Ami? In de ranking staat deze bovenaan en je kunt niet anders zeggen dan dat het een plezierige locatie is waar men echt zijn best doet, zowel in de bediening als achter het fornuis. Eigenlijk is een acht een mooi cijfer voor alle drie de belangrijkste criteria.
Aankleding en inrichting van Bel Ami zijn mooi retro en waarschijnlijk dus weer actueel. Hou er alleen rekening mee dat je wel iets merkt van de andere gasten. Zullen we het ‘gezellige drukte’ noemen?
De bediening is meestal zeer attent en bijzonder vriendelijk. Toch is niet iedereen zo oplettend als je zou wensen. Als ik een tweede fles wijn bestel mis je toch iets als die nooit arriveert. En voor de jassen moet ook een betere oplossing worden bedacht. Sjouwen met vier jassen ziet er een beetje sneu uit.
Het eten is gewoon heel erg goed en de menukaart geeft meer dan voldoende keus. Alles is lekker, op de juiste wijze gegaard (of juist medium rare) en voorzien van alles wat je erbij zou wensen. Geen spectaculaire smaakverrassingen, maar een acht is hier op z’n plaats. Goede wijnen ook, zowel per glas (prima Pino Grigio) als op de fles (een heerlijk lichte Fleurie).
Wie hier naar toe gaat krijgt waar voor zijn geld, al zijn het geen populaire prijsjes. Reken op 50 – 60 Euro p.p. incl. goede wijn, zonder koffie of dessert. Voor wie rustig, intiem en met alle aandacht wil genieten zijn er nog wel een paar andere adresjes in Bussum.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wat een geweldig restaurant! Het menu was wederom heerlijk, de tournados is subliem, met een zeer smakelijke garnering... Mijn favoriete AH-restaurantactie-restaurant!!! Bediening en entourage ook super!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Goed eten in een mooie ambiance. Bediening correct en vriendelijk. Mooie locatie en eten altijd op goed en hoog niveau. Nette ontvangst en helder en goed menu voor de restaurantie actie opgesteld.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voorafje veel teveel zalm met veel te veel vette saus, tournedos op zich goed maar weinig verrassend, toetje viel qua smaak tegen. Geen restaurant om terug te gaan.
Pyts V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hartelijke bediening en smakelijk eten
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten. maar we kwamen voor een lunch ( via AH actie )Bleek het een 3 gangen keuzemenu te zijn. Wat wij heel vervelend vonden is dat er geen prijs bekend was van deze 3 gangen keuzemenu. Toen wij de rekening kregen bleek het menu €36,50 te zijn. Als we dit geweten hadden hadden we gewoon van de lunchkaart gegeten. Toch een grotere keuze dan. Ik vraag me af of het verstandig is dat Bel Ami met dit soort acties meedoen. Wij komen hier vaker maar dit was helaas een minder prettige ervaring. Wat ook jammer is dat ik familie uitgenodigd had om dat ik het bij Bel Ami het altijd goed en gezellig vindt. Bediening was ook minder dan anders.
Av71 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Bel Ami. Fijn restaurant om te zitten, leuke sfeer, goede bediening, lekker eten. We komen snel terug en dan a la carte dineren!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
prima ontvangst zeer vriendelijke bediening en uitstekend gegeten.
Lenny G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het was niet de eerste keer dat ik bij "BEL AMI" in Bussum gegeten heb. Het eten was weer goed en meer dan
voldoende.! Reden genoeg om nog een keer terug te komen.
Marjolein.zwiep .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima eten en goede service. Attent personeel, maar niet hinderlijk veel, zoals elders soms gebeurt.
Wij raden dit restaurant aan. In de "zijvleugel" is de akoestiek wel wat hinderlijk.