Over het restaurant Brasserie Bel Ami

Een culinaire vriend

Bel Ami staat voor 'een goede vriend' en dat merk je hier dan ook direct: wat een gastvrijheid! Hier hangt een heerlijke ongedwongen sfeer. De chef laat zich inspireren door de Franse brasserie, maar dan wel met moderne invloeden. Klassiek meets de smaak van nu. Van koffie met gebak tot een uitgebreid diner, je bent in ieder geval de hele dag welkom!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bel Ami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bel Ami

Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat ons betreft het beste adres op basis van totaal plaatje in Bussum!
theo K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Oesters, escargots, eendenlever, eendenborstsalade en zalm met gepocheerd ei en koffie in de sfeervolle rookruimte..... Top!!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Uitstekend gegeten in gezellige (kerst)sfeer. Prima bediening, niet nadrukkelijk aanwezig, wel vriendelijk.
Ondanks dinsdagavond gezellig druk, zelfs in zaal apart grote parij, maar niet storend en eten kwam zonder hapering op tafel.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Uitstekende service van Bel Ami - we hebben hier gegeten voordat we naar de schouwburg gingen - vriendelijke en effciënte bediening zorgde ervoor dat we ruim op tijd klaar waren, zonder gehaast. Goede kaart. We komen zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was bijzonder lekker en er was een uitstekende bediening (niet super jong maar daarentegen wel heel ervaren personeel). Daarnaast is het restaurant inclusief aangepast toilet geschikt voor elektrische rolstoel. Alles was tiptop in orde
Syl P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Prima drie gangen weekmenu voor een redelijke prijs.
Vriendelijke bediening.
Fijn dat je stokbroodje met kruidencreme krijgt bij binnenkomst
JM P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een fijn en gezellig restaurant in het hart van Bussum. Veel sfeer, goede service en lekker eten. Ook goed dat er een kindermenu aanwezig is.
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Hebben ook heerlijk gegeten
M-Lin .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na een stommiteitje thuis (deur dichtgetrokken zonder de sleutel mee te nemen) hebben we ons tijdens het wachten op de slotenmaker laten troosten in 'de huiskamer van Bussum'. Wat een superplek is dit toch: heerlijke, betaalbare gerechten, gezellige sfeer, en ongelofelijk aardige en professionele bediening die elkaar prima aanvullen en op elkaar is ingespeeld. Een foutje in de bestelling wordt moeiteloos en in no-time rechtgezet. Wat een warme deken, echt genieten! (ook als je je huis nog wel gewoon in kunt)
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijke voorgerechten zowel de zalm als de capaccio. Ook de tournedos was prima gebraden. Had gevraagd om “bleu” en dat was het ook.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk met vrouw en 3 kids kunnen eten. Het eten is er erg goed en de locatie mooi ingericht. De zithoek waar we zaten is zeker aan te raden voor stellen met kinderen. We komen al geregeld maar dat zal ook zo in de toekomst blijven.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontvangst zeer hartelijk, gerechten uitstekend en de bediening zeer goed.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Altijd correcte bediening, kwaliteit eten goed, wijnen erg goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, prettige en attente bediening. Direct bij bestelling aperitief kwam klein stokbrood met wat smeuïgs, aioli of ander lekkers.
Vooraf drie maal escargots, we bestelden optie van 6 stuk, maar kregen versie van twaalf in flinke hoeveelheid gesmolten kruidenboter. Dus vriendin zonder voorafje ook beetje laten meeprikken.
Het was, natuurlijk, wel duurder uiteindelijk...
Daarna drie maal trio van lam en eenmaal steak tartaar. Zwezerik en ham heel mals, biefstuk lam beetje stug, maar heerlijke vleesjus erbij. Steak tartaar werd zeer gewaardeerd.
Toe een pavlova, zo groot, dat disgenoten, die Millefeuille en Irish coffee toe namen, ook mee proefden en het met me eens waren, dat het héél lekker was!
Ruud F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goed, en vriendelijke personeel.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant met groot terras. Goede bediening, Lekkere salade gegeten.
bert D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke zomeravond buiten doorgebracht met heerlijk eten, vlotte en vriendelijke bediening en dat alles ook nog voor redelijke prijzen. Een aanrader dus.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eigenlijk ben ik niet meer objectief :-) Maar een nieuw compliment aan de zaak is weer op z'n plaats. Heerlijke (verjaardags) avond gehad. Met alle hulde aan de bediening en koks. Alles klopt hier, je bent bij Bel Ami zeer welkom en een bijzondere gast. Ook als je graag wat rookt op het terras.... Met dank voor het "verhelpen" van een probleempje met de menukeuze van mijn lief, hij werd aangenaam verrast door een vervangend gerecht. Bij betaling van de factuur was er een aangename verrekening gedaan. Heel attent en dank! Tot snel, groeten van ons.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer goede bediening, doet zijn werk en proffesioneel, het was aan de drukke kant maar ook dan hadden ze aandacht voor je. Eten ook op goede kwaliteit. Een aanrader !