Over het restaurant Brasserie Bel Ami

Brasserie Bel ami heeft zich laten inspireren door de klassieke Franse brasserie en deze gemixt met moderne trends.Elke dag bent u welkom bij Brasserie Bel ami voor koffie, lunch, gratis wifi, wijn en diner.

De gevarieerde en seizoensgebonden gerechten op de kaart bieden u een uitgebreide keuze.
Naast de kaart biedt Bel ami een wekelijks wisselend 'Menu de Marche' voor _ 29,50 en is er aandacht besteed aan grote en kleine eters door diverse van onze gerechten in twee verschillende porties aan te bieden.

Naast onze Brasserie Verwelkomen wij u ook graag in een van onze 5 multifunctionele zalen

Meer informatie over restaurant Brasserie Bel Ami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bel Ami

Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Bel Ami biedt klassiek frans eten - zeer smaakvol - wat we ook bestellen. Zeer pretttige ambiance, gemoedelijk en sfeervol. De attente bediening maakt het helemaal af. Voor ons de beste Franse brasserie van Nederland !!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk buiten op terras gegeten. Toen het iets frisser werd werd een heater aangedaan. Helemaal goed
Sah.besters .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mon ami ? "Bel ami" !!
Ik heb hier nu 3x gegeten (buiten, op het terras aan de straatkant) en was elke keer weer verrast over de originaliteit én kwaliteit waarmee doorgaans "klassieke" gerechten worden opgetild naar een hoger niveau ("opgeleukt" is dus te zwak uitgedrukt). Zowel voor-, hoofd-, als nagerechten ondergaan een metamorfose van "gewoon" naar bijzonder en overheerlijk ! De gerechten worden door de koks(maatjes) persoonlijk geserveerd. Daarbij prima en betaalbare huiswijnen (per glas); verder ben ik nog niet gekomen. Ook nog niet binnen gegeten. Bediening : prima. Dus : zeer aan te bevelen.
Brechthild T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vriendelijke ambiance en bediening. Eten was lekker en werd met goede tussenpozen geserveerd. Een aanrader!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Attente bediening die voldoende aandacht schonk aan mijn allergie.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het mooie terras goeie sfeer vlotte vriendelijke bediening was top avond zeker een aanrader ook de prijs
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Voorgerechtje met tonijn en filodeeg is echt een aanrader.
Max O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Uitstekende service en het eten is geweldig. Mooie locatie, goed terras, gevarieerd menu en een leuke ambiance....perfect!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Redelijk ‘plat’ eten: bijna geen groenten en niet heel smakelijk gepresenteerd. Sorry. Ik ben echt beter gewend dan dit. De service was langzaam. We waren met z’n 3-en (moeder, twee pubers) en alles duurde lang. Wij hadden het zelf wel gezellig, maar helemaal als volwaardig gezien voelde ik mij niet. Nee, volgend jaar (het was mijn verjaardag) een andere locatie.
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben avond gehad. Alles klopte in dit restaurant.
Mooie entourage, goede centrale ligging en heerlijk eten.
Vooraf wilde ik een salade met kreeft.
Dit bleek een hoofdgerecht te zijn maar een kleinere portie was geen probleem.
De bavette als hoofdgerecht had een Franse stijl met zoetzure uiencompote,
en was uitstekend klaargemaakt.
De Garaud Chaud als dessert is een aanrader.
De spaanse dessertwijn was een prima advies van de bediening,
het was een soort romige stroperige sherry.
De bediening verdient op zich een aparte vermelding;
Geen studenten maar personeel wat direct uit de hotelschool lijkt te komen.
Vriendelijk, correct, elegant, en met grote sierlijke dienbladen vol gerechten,
die ze op een hand boven de schouder dragen. Prachtig om te zien.
Bel Ami: Bedankt voor de heerlijke ervaring.
Kuukvanessen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima eten, goede, vriendelijke en attente bediening.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker eten, leuke en gezellige locatie, wel redelijk pittig geprijsd.
Titia T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Onverwacht maar heerlijk gegeten en prima bediening!
M. J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, super lekker.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten. De juiste mate van aandacht door het vakkundige personeel. Top restaurant.
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Mooi restaurant alleen jammer dat het eten teleursteld, de inrichting en prijzen scheppen een verwachting die bij verre niet wordt beantwoord. Als de borden worden uitgeserveerd heb je eigenlijk al geen zin meer. d/De manier van platen ziet er niet uit. De zeetong van ruim €31,75 werd geserveerd met 2 partjes citroen. De hamburger €18,75
Een hamburger tussen 2 plakjes mais brood met wat rucola, de ketchup en uien compote was men vergeten. De tournedos van 300 gram bestaat uit 2 biefstukjes van elk 150 gram op wat gewokte groente, je kan ook een tournedos bestellen voor de kleine eter. Voor mij en mijn dochter was de 300 gram teveel maar 150 zou te weinig zijn geweest. Waarom niet een biefstuk van 225 gram? Bij het hoofdgerecht kregen we 1 bakje friet en smakeloze sla voor 4 personen. Voorgerechten,
Carpaccio met truffelmayonaise, beetje teveel mayonaise. Vispalet, gerookte zalm en garnalen kroketjes waren prima nagerechten ook. Bediening correct vriendelijk. Teleurstellend voor die €270,00.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een feestje om daar te eten.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Bijzonder lekker gegeten.
Heerlijke muziek op de achtergrond.
Gezellige verlichting
Prima bediening.
Zeer tevreden.
Een 9
Groetjes yvette Bos en vrienden
Elise Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, prima eten, geschikt voor alle soorten gezelschappen
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten, zeer vriendelijk personeel, goede sfeer en het 3 gangenmenu was heerlijk.
Wij komen zeer zeker hier nog vaak terug.