Over het restaurant Brasserie Bel Ami

Een culinaire vriend

Bel Ami staat voor 'een goede vriend' en dat merk je hier dan ook direct: wat een gastvrijheid! Hier hangt een heerlijke ongedwongen sfeer. De chef laat zich inspireren door de Franse brasserie, maar dan wel met moderne invloeden. Klassiek meets de smaak van nu. Van koffie met gebak tot een uitgebreid diner, je bent in ieder geval de hele dag welkom!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bel Ami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Uitstekende sfeer en service!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
reclroli .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij waren met de AH-restaurant actie al meerdere keren bij Bel Ami geweest, maar dit was de laatste keer. De ontvangst was koel, wij werden in een krap hoekje neergezet en op onze vraag of er - in de verder vrijwel lege zaal - niet een andere plek voor ons was, werd niet gereageerd door de arrogante blonde serveerster. De bestelde fles wijn werd vervolgens opengemaakt en direct in een veel te grote hoeveelheid in de glazen geschonken. Bij de bestelling van de gerechten moesten wij in eerste instantie alle drie gangen tegelijk bestellen: hoogst ongebruikelijk.
Het tempo van serveren was zo hoog dat wij met een uur met een vervelend gevoel weer buitenstonden.
De kwaliteit van het eten - en met name van de tournedos - was wel prima en het andere bedienende personeel was wel vriendelijk, maar wij gaan voorlopig niet meer naar Bel Ami, ook al omdat de prijs van het menuutje naar verhouding nogal hoog is!
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een gezellige omgeving met uitmuntende bediening.
Het eten was werkelijk uitstekend, complimenten daarvoor.
Wij gaan dit zeer zeker herhalen.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een mooie locatie ook voor speciale gelegenheden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en goede service. Vragen alleen te veel of alles naar wens is. 2 keer is vodoende maar geen 5 keer zoals gisteren.Waren hiet al vaker en niveau blijft goed.
Duinzicht .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Net zoals vorig jaar weer lekker gegeten met de AH actie. De bediening was aardig en vlot. Er was voldoende keuze in het menu en de frietjes waren nog steeds heerlijk.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het etentje was heerlijk. Jammer dat er bij de dorade file geen patat zit want op deze manier is het wel heel karig.
Ter compensatie een kopje koffie gekregen maar wij vonden het wel jammer! Vr.Gr.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nog een keer met AH-restaurantactie hier gegeten. Eten prima, maar al hele actietijd zelfde menu is niet zo fijn.
Blijft heel gezellig om daar te zijn, door prima bediening én sfeervolle inrichting.
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekker gegeten in de sfeervolle brasserie. De porties zijn royaal en de smaak is goed. Er is voldoende keus in de huiswijn. De bediening is snel en heeft volle aandacht voor de gasten.
De aparte rookkamer ziet er uitnodigend en huiselijk uit, 'jammer' dat we niet roken....
De vele schilderijen aan de wand van Frans de Kok passen heel goed in deze ambiance.
Naast het restaurant is er nog een ruim terras en zijn er diverse zalen voor feesten en partijen.

We gaan er zeker nog een keer naar toe.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mooie locatie en sfeervol ingericht de gerechten zijn smaakvol en mooi geserveerd en uitstekend van kwaliteit.
De bediening is attent en vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is perfect, ik ben uiterst positief en kom
er zeker weer terug. Dit restaurant zal ik zeker aanbevelen bij familie en vrienden
Annemarie U.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Jammer dat het AH-menu op de site niet meer actueel was, maar evengoed lekker en wij weten er weer een leuk restaurant bij.
F.vanderveen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Restaurant met prima entourage, mooi aangelegen, gezellige uitstraling. Personeel vriendelijk en professioneel gekleed. Voor de eerste keer hier via de AH-actie. Daarmee beperkte keuze tussen vis (zalm voor en dorade hoofd), vlees (carpaccio en tournedos) of vegetarisch. Gekozen voor de vis. Mooi opgemaakt en prima. Maar zou niet gaan voor weer de AH-actie hier, dan veel liever gewoon van de kaart. Die zag er prima en veelbelovend uit. Gaan we zeker nog een keer doen.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mijn vriendin en ik zijn hier met via de Albert Heijn restaurant aktie terecht gekomen. Wij vonden het prima dat Bel Ami hier een speciaal keuzemenu voor had bedacht. Leuke kaart, ruime keuze. Het menu was niet echt verrassend maar wat wil je ook voor een dergelijke aanbieding. Kwaliteit was voor ons niet bijzonder. Gezellige bediening evenals de inrichting. wij hadden wat moeite om Bel Ami te vinden. Voor ons voor een snel hapje eten prima.
peterkemper .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
prima ambiance, goede prijs-kwaliteitsverhouding, vriendelijke en betrokken bediening, kortom, een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug bij Bel ami.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij waren hier voor het eerst gebruikmakend van de AH restaurant actie. De eerste drankjes, het voor- en hoofdgerecht kwamen netjes op tijd. Daarna moesten we erg lang wachten tot we werden afgeruimd en ons nagerecht konden bestellen. Toen dat eenmaal was besteld duurde het weer erg lang voor we het kregen. Dat was jammer. We komen zeker nog eens terug want het eten en de sfeer bij Bel Ami was heerlijk en gaan ervan uit dat het wachten eenmalig was. Het is toch allemaal mensenwerk nietwaar?
Jocelyn D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Al meerdere keren met de AH-actie hier gegeten en elke keer naar volle tevredenheid! Zowel de Tournados als de Dorade filet perfect gebakken.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Was Weer heerlijk!!
Lekker eten
Prima personeel ( 1 eentje liep erbij die blunderde nog al was meer met sociale contacten bezig dan met de bediening ansich)
Mooie ambiance
alide S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten bij BEL AMI.
Prachtige locatie, fijne bediening en heerlijk eten, en lekker warm binnen.........met deze koude winterse dagen,
ECHT EEN AANRADER.
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hele gezellige avond gehad, we hadden een heel mooi gezellig plekje, lekker gegeten en de bediening was top! De bediening was ook erg lief voor de kinderen, waardoor ook zij een top avond hebben gehad, belami bedankt!