Over het restaurant Brasserie Bel Ami

Een culinaire vriend

Bel Ami staat voor 'een goede vriend' en dat merk je hier dan ook direct: wat een gastvrijheid! Hier hangt een heerlijke ongedwongen sfeer. De chef laat zich inspireren door de Franse brasserie, maar dan wel met moderne invloeden. Klassiek meets de smaak van nu. Van koffie met gebak tot een uitgebreid diner, je bent in ieder geval de hele dag welkom!

Meer informatie over restaurant Brasserie Bel Ami

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gezellig druk en toch rustig kunnen praten. Heerlijk gegeten.
Dees D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met familie hier geweest. Eten is prima. Maar waar wij vooral van genoten is de gastvrijheid. Leuke, vlotte bediening. Sfeervolle inrichting. Tafels met voldoende ruimte ertussen. Rustige muziek. Gezellige geluiden uit de keuken. (Daar hadden ze het ook naar de zin.) Kortom: hierwil je niet meer weg!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Soepele en plezierige bediening die goed meedenken.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker en goed eten, goede sfeer en perfecte een bediening.
everte38 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende (leuke) bediening in een gezellige ambiance.
Ook parkeren in de parkeergarage aan de overkant van de straat is een aanrader.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ruime fiets parkeerplaatsen.
Alleen jammer dat de hoofd ingang niet juist staat aangeven.
We kwamen namelijk via de garderobe binnen.
Na een paar minuten wachten en aangeken worden door het personeel zelf onze jas maar opgehangen.
En bij de 3e serveerster werden eindelijk naar onze tafel geleid en werd gevraagd waar onze jassen hingen want ze moesten op tafel nummer hangen .
De serveerster heeft dit als nog voor ons geregeld.
Daarna heerlijk gegeten en voor de rest was de bediening erg netjes .
Jammer van het slechte begin
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Onze eerste kennismaking met Bel Ami was positief. Kwalitatief goed eten, ruime porties, vriendelijke bediening, sfeervol ingericht. Vooraf uiensoep en gerookte zalm met toast (zeer verrassende combinatie), als hoofdgerecht doradefilet, tournedos en zeetong (allen zeer smakelijk), toe Coupe Bel Ami (yoghurt- ipv chocolade-ijs was geen probleem). Met de AH-Iens bon was 1 menu gratis. Enig minpuntje is dat je weinig verse groenten krijgt en een extra schaaltje € 4,50 kost.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, het toetje hebben we niet genomen, we waren vol. Komen zeker weer terug. Aardige bediening en rustig kunnen eten, perfect
jjitske10 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
we zijn goed geholpen zeker komen we terug vriendelijk personeel erg behulpzaam goede kwaliteit eten
we zullen jullie aanbevelen bij vrienden
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Uitstekende sfeer en service!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zaterdagavond heerlijke avond gehad.
Voorgerecht 2x carpaccio was prima .1 was te overdadig met eendeleverkrul waardoor dit te veel overheerste.
Een voorgerecht van verschillende soorten vis a 16,50,- was zoveel dat deze portie gemakkelijk de helft kan zijn en het bedrag onder de 10 euro houden..
Verder alles prachtig opgemaakt, goede smaak..
De hoofdgerechten werd ons de Usa Bav geadviseerd een biefstuk van de borst wat je moet eten als je het nog niet kent.
Het was inderdaad erg lekker echter iets te ver doorgebakken, dit aangegeven en er werd direct geanticipeerd met een extra bordje vlees wat minder doorgebakken was en hoe het eigenlijk moest zijn... Prima oplossing en goed opgelost.
De nagerechten waren uitstekend , lekkere ijscombinaties van prima kwaliteit
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooi ingericht restaurant met vriendelijk personeel en een goede sfeer. Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen nog een keer terug.
Gaar2goed V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden een A.H reservering gemaakt en als zodanig krijg je dan ook een menukaart aangeboden.
Wij waren met z,n achten en ik heb niemand horen klagen over het aanbod.
De bediening was vlot en niet opdringerig maar dat hadden we al eerder meegemaakt daarom hadden wij
bij Bel Ami geresserveerd dus u begrijpt dat wij tevreden waren!
reclroli .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij waren met de AH-restaurant actie al meerdere keren bij Bel Ami geweest, maar dit was de laatste keer. De ontvangst was koel, wij werden in een krap hoekje neergezet en op onze vraag of er - in de verder vrijwel lege zaal - niet een andere plek voor ons was, werd niet gereageerd door de arrogante blonde serveerster. De bestelde fles wijn werd vervolgens opengemaakt en direct in een veel te grote hoeveelheid in de glazen geschonken. Bij de bestelling van de gerechten moesten wij in eerste instantie alle drie gangen tegelijk bestellen: hoogst ongebruikelijk.
Het tempo van serveren was zo hoog dat wij met een uur met een vervelend gevoel weer buitenstonden.
De kwaliteit van het eten - en met name van de tournedos - was wel prima en het andere bedienende personeel was wel vriendelijk, maar wij gaan voorlopig niet meer naar Bel Ami, ook al omdat de prijs van het menuutje naar verhouding nogal hoog is!
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een mooie locatie ook voor speciale gelegenheden met een goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en goede service. Vragen alleen te veel of alles naar wens is. 2 keer is vodoende maar geen 5 keer zoals gisteren.Waren hiet al vaker en niveau blijft goed.
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een gezellige omgeving met uitmuntende bediening.
Het eten was werkelijk uitstekend, complimenten daarvoor.
Wij gaan dit zeer zeker herhalen.
Duinzicht .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Net zoals vorig jaar weer lekker gegeten met de AH actie. De bediening was aardig en vlot. Er was voldoende keuze in het menu en de frietjes waren nog steeds heerlijk.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het etentje was heerlijk. Jammer dat er bij de dorade file geen patat zit want op deze manier is het wel heel karig.
Ter compensatie een kopje koffie gekregen maar wij vonden het wel jammer! Vr.Gr.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nog een keer met AH-restaurantactie hier gegeten. Eten prima, maar al hele actietijd zelfde menu is niet zo fijn.
Blijft heel gezellig om daar te zijn, door prima bediening én sfeervolle inrichting.
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekker gegeten in de sfeervolle brasserie. De porties zijn royaal en de smaak is goed. Er is voldoende keus in de huiswijn. De bediening is snel en heeft volle aandacht voor de gasten.
De aparte rookkamer ziet er uitnodigend en huiselijk uit, 'jammer' dat we niet roken....
De vele schilderijen aan de wand van Frans de Kok passen heel goed in deze ambiance.
Naast het restaurant is er nog een ruim terras en zijn er diverse zalen voor feesten en partijen.

We gaan er zeker nog een keer naar toe.