Meer informatie over restaurant Brasserie Beems

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Op een lekkere zomeravond met een groep van 10 gegeten op het terras van Beems. We hadden gereserveerd en de tafel stond binnen klaar maar er werd met plezier een tafel buiten klaargezet. Het eten was goed maar niet bijzonder en stevig aan de prijs (zal wel aan de toeristische locatie liggen). De bediening was super, en dat maakte de avond tot een heel geslaagde!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met een uitje van de NS-Spoordeelwinkel bij deze eetgelegenheid terecht gekomen. Het vastgestelde 2-gangen menu (was ons vooraf al bekend) bestond uit; als voorgerecht plakjes zalm met salade en als hoofdgerecht biefstuk met frietjes. Zowel het voor- als hoofdgerecht was lekker. De biefstuk was precies naar wens gebakken.
De bediening was zeer vriendelijk en had tijd om een praatje te maken.
Het decor vond ik wat te steriel, iets te netjes.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Restaurant recent "verbouwd": niet echt sfeervoller geworden. Stoelen zijn terrasstoelen met kussentje. Jammer, had met wat kleine aanpassingen veel beter gekund. Niet zo'n uitgebreide kaart. Gekozen voor de klassieke hamburger. Smakelijk gerecht: goed (medium) klaargemaakt. €12.50 niet echt prijzig. Maar...de supplementen zijn dat wel: bakje sla €4.5m + mini bakje friet € 3.50! Cappuccino wat slap maar goed van temperatuur. Prettige bediening. Maar dan: de toiletten! Wat smerig, en dat voor zo'n zaak. Sterke urinegeur, vieze WC en geen toiletpapier. De eigenaresse zat voor de toiletten de krant te lezen, had beter even wat schoonmaakmiddelen ter hand kunnen nemen!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Beems Brasserie (en niet Brasserie Beems) is zo'n zaak waar je honderd keer aan voorbijloopt omdat je verwacht dat het een toeristenfuik is. Dit is natuurlijk vooringenomenheid mijnerzijds. Nu de zaak net gerenoveerd was, leek het me een uitgelezen moment om er toch eens te gaan lunchen. Ik had de soep van rode uien met brood en een koekje van Parmezaanse kaas. Het was een heerlijk stevige en kruidige soep. Verder had ik de kipburger met zuurkool, gekaramelliseerde uien en bacon. Ook dit gerecht smaakte voortreffelijk. Met veel aantrekkelijke gerechten op de kaart en de uitstekende service nodigt Beems zeker uit om vaker te bezoeken, vooral ook als straks het Rokin weer helemaal heringericht is.
Alicia V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met zes personen gegeten bij brasserie beems op een zaterdagavond. Een oase van hollandse gezelligheid en dat midden in de stad. Normaal heb je op drukke zaterdagavonden dat je elkaar niet kunt verstaan. Maar hier was dat helemaal niet. We hebben een paar amuses vooraf genomen met o.a. tonijn, eend en zeewiersalade. Prachtig opgemaakt. En heerlijk van smaak. De zalm bij het hoofdgerecht was enorm en smolt bijna op je tong. Zo zacht was deze. De bediening maakte de avond nog geslaagder. Heel attent, vriendelijk en oplettend met het bijschenken van de wijn.
Kosmopoliet .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Even een snelle maaltijd in het centrum van onze hoofdstad. Asperges met gepocheerde zalm en ei. Dit was precies zoals het behoort te zijn. En dan ook met extra geklaarde boter en een nootmuskaatrasp.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Na een bezoekje aan de beurs van Berlage, wilden we even gezellig iets drinken, en kozen voor Brasserie Beems, heerlijk glas wijn gedronken met zalige bitterballen, heel origineel geserveerd in een klein frituurmandje! Daarna besloten om iets te blijven eten en dat was de beste keus sinds tijden, want er was net een nieuwe kaart en daar staan de heerlijkste, aparte gerechten op. Ik heb de kalfssucade met vergeten groente gegeten en ik durf eerlijk te beweren, dat ik nog nooit zulk heerlijk vlees gegeten heb, en ik loop al wat jaartjes op deze aardbol, ook de "vergeten groente"was een beleving met o.a. witte bietjes! Mijn man had gekozen voor de biefstuk, deze was perfect. We werden heel prettig bediend en de eigenaresse had ook nog tijd voor een beetje persoonlijke aandacht, kortom een etentje met een gouden randje en dat op een gewone dinsdag! We hebben genoten!!
Bill M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Het is een lokatie die in de loop ligt van dagjesmensen en toeristen. Daarop is de kaart toegesneden, het traditionele repertoire. Niet erg origineel maar naar behoren klaar gemaakt. Buiten zit je lekker, hoewel nog aankijkend tegen de aanleg van de noord-zuid lijn. Binnen ziet het er goed uit, maar voor een bezoek zou ik niet voor omlopen - ik kwam er toevallig langs en had honger.
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Hier komen we eigenlijk alleen voor een wijntje of een Kir Royal met een klein hapje. Die bewuste zondag was het binnen heel rustig en na het nuttigen van een goed glas Argentijnse rode wijn en een assortiment van mini kroketjes ( beide een aanrader ) besloten we daar ook maar gelijk ons avondeten te nuttigen. Het was geen verkeerde keuze want ik heb hier de lekkerste salade ooit gegeten. De oosterse salade met pikante ossehaas en een soja dressing is echt perfect. Als hoofdgerecht had ik Hollandse biefstuk met haricoverts en bearnaise saus, simpel maar gewoon goed. Mijn partner had de dagsoep die dit keer preisoep was en als hoofdgerecht de reepeper, echt heel lekker. De bediening was zeer vriendelijk. het interieur is uit de jaren 80 met enige moderne aanpassingen. Hier kom ik zeker terug maar niet alleen voor een drankje.