Brasserie Beems

Rokin 74 1012 KW Amsterdam Nederland Kaart
31-206242582

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Brasserie Beems

Beems Brasserie is sinds 1985 een sfeervol culinair trefpunt in hartje Amsterdam, gelegen aan het Rokin tussen de Dam en het Spui. De brasserie ligt te midden van een aantal musea, toeristische attracties en loopt evenwijdig met de Kalverstraat,de bekendste winkelstraat van Nederland.

De brasserie heeft de allure van een Parijs boulevard café, en in de zomertijd is er rondom een groot terras met 100 zitplaatsen, waar de gehele menukaart wordt geserveerd.

Men kan er terecht voor koffie met taart, een drankje, een bittergarnituur of een glas champagne van het vermaarde huis Maxim's de Paris.

Halve fles mineraalwater

9,5

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beems

Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Beste service sinds lange tijd. Goede kaart, lekkere gerechten, goede porties. AH restaurantactie á la carte. Zeer tevreden en kom vast terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
????
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Ik heb hier gister met mijn vriend gegeten. Wij hebben de ah bonnen gebruikt en mochten van de hele kaart kiezen. Als voorgerecht hadden we een carpaccio en een zalm tartaar deze was erg lekker! Als hoofdgerecht had mijn vriend de mosselen en ik de risotto. Dit vonden wij prima, maar we werden er niet door verrast. Het nagerecht vond ik wel verrassend lekker wel erg vullend maar heerlijk, ijsmacaron! Personeel erg vriendelijk! Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen en hoop hier nog eens terug te komen.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Gezellig, en vriendelijk personeel, goed eten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
wij kregen een zeer persoonlijke ontvangst en bediening , en hebben heerlijk gegeten van de uitstekende menu's!
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super vriendelijk ontvangen door een lieve mevrouw die heel behulpzaam was. Alleen, deze keer viel het eten tegen. Zoeteaardappel frietjes waren zo goed als koud, ik merkte dat niet alleen ik, maar ook mijn twee vriendinnen teleurgesteld waren in hun keuze van eten. Zou een kwestie van smaak kunnen zijn, maar mijn bief burger was lauw, cheddar was al gestold...niet gesmolten, het was gewoon niet zo lekker. Maar alle andere keren heb ik alleen maar heerlijk gegeten daar dus ik denk dat wij gewoon een keer pech hebben gehad. Service is top.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het personeel was uiterst vriendelijk, en de gerechten buitengewoon goed. Hier komen wij zeker terug.
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Niet heel uitgebreid menu, maar wel goed van kwaliteit. Heel vriendelijk personeel. Bediening kwam na einde van haar dienst ons een fijne avond wensen voordat ze naar huis ging! Goede locatie in het centrum
De tafel van Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Brasserie Beems in een rustige ambiance en een zeer vriendelijke bediening, die alle mogelijke moeite deed om het ons maximaal naar de zin te maken, complimenten!
Johanna D.
Heerlijk eten en zeer attente dame in de bediening. We komen hier zeker terug!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker gegeten met de AH restaurant actie. Vriendelijk personeel, eindelijk niet een katerige jonge meid maar een vriendelijke dame. Zeker een aanrader als je wat lekkers wil eten.
John C.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Alles was tot in de puntjes afgesteld op de klant. Vrolijke en enthousiaste bediening
Hermy H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Attente bediening en heerlijk eten.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We zijn hier met de AH actie geweest. Van buiten ziet het restaurant er niet uitnodigend uit, misschien ook door de steigers die ervoor staan. Maar eenmaal binnenhangt er een prettige sfeer. Ik had de Schotse zalm vooraf en de mosselen (vis vd dag) als hoofdgerecht. Mijn vriendin had de zoete aardappel en de hertebiefstuk (special vd dag). Alles was erg lekker en mooi opgediend. Als afsluiter hadden we het kaasplankje met een glaasje desertwijn.
De service was uitstekend. Wel een beetje duur maar al met al een echte aanrader.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Zeer gezellig en lekker gegeten. Bediening zeer vriendelijk.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten en bediening was top
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker vegetarisch voorafje van geroosterde zoete aardappel en pompoen met een kaaskrokrtje. Als hoofdgerecht hadddn we sliptongetjes en hertenbiefstuk. Beide gerechten met lekker bijpassend garnituur. Toe lekkere taart. Appeltaart van Holtkamp, met koffie.
Zeer vriendelijke bediening completeerde de maaltijd. Een aanrader.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten uitstekend. Service heel vriendelijk en men gaf gelegenheid om de pauze tussen voor en hoofdgerecht zelf te bepalen. Werd zeer op prijs gesteld. Tevens uitstekend te bereiken via noord zuid lijn halte Rokin.
Adrielle S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heel leuk restaurant, vriendelijk bediening en overheerlijk gegeten!
Hdekruijf D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Voorgerecht (zalmtartaar) en dessert (panna cotta) waren meer dan uitstekend. Bij hoofdgerecht (ossehaas teriyaki) waren de bijgevoegde noedels wel zeer overheersend.