Brasserie Beems

Rokin 74 1012 KW Amsterdam Nederland Kaart
31-206242582

Over het restaurant Brasserie Beems

Beems Brasserie is sinds 1985 een sfeervol culinair trefpunt in hartje Amsterdam, gelegen aan het Rokin tussen de Dam en het Spui. De brasserie ligt te midden van een aantal musea, toeristische attracties en loopt evenwijdig met de Kalverstraat,de bekendste winkelstraat van Nederland.De brasserie heeft de allure van een Parijs boulevard café en in de zomertijd is er rondom een groot terras met 100 zitplaatsen, waar de gehele menukaart wordt geserveerd. Men kan er terecht voor koffie met taart, een drankje, een bittergarnituur of een glas champagne van het vermaarde huis Maxim’s de Paris. De keuken is doorlopend geopend voor een smakelijke snelle lunch, een diner of gewoon een gerechtje tussendoor,afgestemd met een vriendelijk geprijsde wijnkaart.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beems

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met de AH-kaart hier gegeten. Er was een speciaal menu met 2 soorten voorgerechten en 2 soorten hoofdgerechten. Dessert was verrassingsdessert. Zalm voorgerecht was goed (gerookte zalm) en mijn partner had de mosselen als hoofdgerecht en ik de entrecote. Beiden goed. Dessert was erg lekker.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heel plezierige brasserie, die hier al 32 jaar zit, maar mij nooit opgevallen was, terwijl ik in de buurt woon. Kom zeker terug voor een lunch of ze. Overdag is het veel drukker, cq gezelliger. Ben nieuwsgierig naar de rest van de kaart.
Arend T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer professionele gastvrouw ; prettige sfeer in huis en gemotiveerd personeel.
Goed op elkaar afgestemde gerechten mbt de AH actie. Het bestaat dus nog in hartje Amsterdam!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
een hele vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, tijdens het eten ook vragen of er nog iets mankeerde en op alle fronten goed.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een leuke lokatie. Super vriendelijk personeel dat alles goed in de gaten houdt. Echt een aanrader!!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
gegeten met de AH spaaraktie. Keuze uit 2 hoofdgerechten die ik geen van beide lust. Zonder probleem werd er iets anders aangeboden wat ik wel lekker vond. Alleen weinig vis, maar zeer royaal allerlei groenten. Prima!
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij brasserie Beems, prijs/kwalieit uitstekend en zeer prettige bediening.
Wij komen beslist terug! Pieter Spaans
Ashley S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten, alleen jammer dat je maar uit twee dingen kunt kiezen.
Maar wat wij hebben gegeten was erg lekker. Vriendelijke bediening ook.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie.( 2e menu gratis) Daarvoor was een speciaal / bescheiden menu.
Kwaliteit redelijk goed; geen echte speciale ingredienten. Prortes ruim. Wijn goed en redelijk geprijst.
Sfeer en zitcomfort /tafelgrootte goed ( extra kussentje !) . Bediening buitengewoon vriendelijk , correct en alert.
Ik zou bij zo'n actie de klant laten kiezen uit de normale kaart, en het goedkoopste menu gratis geven. Dat verhoogt voor de klant de keuzemogelijkheid, en het prettige gevoel iets anders te eten.
mara V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De locatie op het Rokin is gunstig , het restaurant binnen rustige sfeer, als je meer reuring wil kan je op het terras terecht. Het 3 gangenmenu was heerlijk, keuze uit diverse gerechten, prima!
j.valk241 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
wij zijn nu (gisteren 26-08-2017) voor de tweede maal wezen eten en ik ben van plan om bij een volgend besoek aan A'dam daar weer naar toe te gaan. Het is er erg gezellig, de sfeer is heel leuk en het eten is zalig!
Marielle A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het personeel is heel aardig en vrolijk en voorkomend, het eten weinig creatief maar eerlijk en vers en behoorlijk grote porties.
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Na 45 minuten op de bestelling te hebben gewacht kwam onze bestelling eindelijk aan, maar bleek de helft verkeerd te zijn. Na nog een half uur te hebben gewacht zonder resultaat maar besloten om af te rekenen, toen bleek dat ze het 'vergeten' waren. Ga hier niet heen
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Na een hartelijke ontvangst hebben we een genoeglijke avond gehad met correcte en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aanrader!
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het etentje bij de Brasserie Beems was als volgt
We kregen een drie gangen menu geserveerd voor Euro 32,50 pp en het tweede couvert was gratis gespaard bij AH
Het menu bestond uit
Een voorgerecht van groene sla,2 kleine garnalen en 3 streepjes gerookte zalm
Het hoofdgerecht was een gegrilde moot zalm met verse groenten en gepureerde pompoen.
Het nagerecht was een bol van ijs met boerenjongens met vers fruit 2/3 bramen, 2 aardbeien ,2 frambozen en een paarbessen.
Het gehele menu was geweldig van smaak echt goed gekookt .
Maar het was zo simpel dat het geen waar voor geld was.
Voor euro 32,50 per persoon had ik iets anders verwacht.
Groeten
Jacques Baeten
henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
in een woord geweldig het is onze bedoeling dat we daar vaker gaan eten onze complimenten het eten waarderen we 9 de gast vrijheid 9 de aankleding van de zaak 8
G.W. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
gereserveerde tafel stond reeds gedekt. alleen niet prettig zo op de hoek, kwam het personeel zowel op de heen als op de terugweg van andere klanten, vlak langs je heen. zaten dus op het terras, heel gezellig.
personeel heel aardig en attent en het eten was erg lekker.
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prettig, leuk ingericht restaurant met aan twee zijden terras. Eten was goed en leuke gerechten, niet standaard. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Best een aanrader voor in het centrum. Vriendelijke mensen, open en eerlijk. Prijs is prima voor wat je krijgt.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer aardige en correcte bediening. Eten was ook lekker. Inrichting was verrassensd. Kortom midden in het centrum van Amsterdam een prima restaurant.