Brasserie Beems

Rokin 74 1012 KW Amsterdam Nederland Kaart
31-206242582

Over het restaurant Brasserie Beems

Beems Brasserie is sinds 1985 een sfeervol culinair trefpunt in hartje Amsterdam, gelegen aan het Rokin tussen de Dam en het Spui. De brasserie ligt te midden van een aantal musea, toeristische attracties en loopt evenwijdig met de Kalverstraat,de bekendste winkelstraat van Nederland.

De brasserie heeft de allure van een Parijs boulevard café, en in de zomertijd is er rondom een groot terras met 100 zitplaatsen, waar de gehele menukaart wordt geserveerd.

Men kan er terecht voor koffie met taart, een drankje, een bittergarnituur of een glas champagne van het vermaarde huis Maxim's de Paris.

Halve fles mineraalwater

9,4

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beems

Daniël J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ik ben er al een aantal keren geweest en altijd naar mijn zin. Zowel het eten als het personeel is voortreffelijk. Compliment!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het was weer een feestje. Alle gerechten smaakten heerlijk en zagen er ook prachtig uit.Gezellige en correcte bediening en een prima sfeer. Ga weer terug komen.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Top bediening, fantastisch lekker eten, heerlijke wijnen. We hebben een ontzettend fijne avond gehad. Een echte aanrader!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettende lieve en correcte bediening. Alles inclusief de ambiance geweldig!
Ga zeker terug.
Amela K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aardig en professioneel personeel, korte wachttijd, mooie, centrale plek in de stad, kortom leuke avond gehad bij Brasserie Beems....
marijke S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Persoonlijke aandacht, verzorgd, vriendelijke bediening, we mochten zowel de witte als de rode wijn die we per glas dronken vantevoren kiezen uit 2 verschillende wijnen en dat is echt leuk als dat kan.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met de AH-kaart hier gegeten. Er was een speciaal menu met 2 soorten voorgerechten en 2 soorten hoofdgerechten. Dessert was verrassingsdessert. Zalm voorgerecht was goed (gerookte zalm) en mijn partner had de mosselen als hoofdgerecht en ik de entrecote. Beiden goed. Dessert was erg lekker.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heel plezierige brasserie, die hier al 32 jaar zit, maar mij nooit opgevallen was, terwijl ik in de buurt woon. Kom zeker terug voor een lunch of ze. Overdag is het veel drukker, cq gezelliger. Ben nieuwsgierig naar de rest van de kaart.
Arend T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer professionele gastvrouw ; prettige sfeer in huis en gemotiveerd personeel.
Goed op elkaar afgestemde gerechten mbt de AH actie. Het bestaat dus nog in hartje Amsterdam!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
een hele vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, tijdens het eten ook vragen of er nog iets mankeerde en op alle fronten goed.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een leuke lokatie. Super vriendelijk personeel dat alles goed in de gaten houdt. Echt een aanrader!!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
gegeten met de AH spaaraktie. Keuze uit 2 hoofdgerechten die ik geen van beide lust. Zonder probleem werd er iets anders aangeboden wat ik wel lekker vond. Alleen weinig vis, maar zeer royaal allerlei groenten. Prima!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij brasserie Beems, prijs/kwalieit uitstekend en zeer prettige bediening.
Wij komen beslist terug! Pieter Spaans
Ashley S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten, alleen jammer dat je maar uit twee dingen kunt kiezen.
Maar wat wij hebben gegeten was erg lekker. Vriendelijke bediening ook.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie.( 2e menu gratis) Daarvoor was een speciaal / bescheiden menu.
Kwaliteit redelijk goed; geen echte speciale ingredienten. Prortes ruim. Wijn goed en redelijk geprijst.
Sfeer en zitcomfort /tafelgrootte goed ( extra kussentje !) . Bediening buitengewoon vriendelijk , correct en alert.
Ik zou bij zo'n actie de klant laten kiezen uit de normale kaart, en het goedkoopste menu gratis geven. Dat verhoogt voor de klant de keuzemogelijkheid, en het prettige gevoel iets anders te eten.
mara V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De locatie op het Rokin is gunstig , het restaurant binnen rustige sfeer, als je meer reuring wil kan je op het terras terecht. Het 3 gangenmenu was heerlijk, keuze uit diverse gerechten, prima!
j.valk241 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
wij zijn nu (gisteren 26-08-2017) voor de tweede maal wezen eten en ik ben van plan om bij een volgend besoek aan A'dam daar weer naar toe te gaan. Het is er erg gezellig, de sfeer is heel leuk en het eten is zalig!
Marielle A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het personeel is heel aardig en vrolijk en voorkomend, het eten weinig creatief maar eerlijk en vers en behoorlijk grote porties.
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Na 45 minuten op de bestelling te hebben gewacht kwam onze bestelling eindelijk aan, maar bleek de helft verkeerd te zijn. Na nog een half uur te hebben gewacht zonder resultaat maar besloten om af te rekenen, toen bleek dat ze het 'vergeten' waren. Ga hier niet heen
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Na een hartelijke ontvangst hebben we een genoeglijke avond gehad met correcte en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aanrader!