Brasserie Beems

Rokin 74 1012 KW Amsterdam Nederland Kaart
31-206242582

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Brasserie Beems

Beems Brasserie is sinds 1985 een sfeervol culinair trefpunt in hartje Amsterdam, gelegen aan het Rokin tussen de Dam en het Spui. De brasserie ligt te midden van een aantal musea, toeristische attracties en loopt evenwijdig met de Kalverstraat,de bekendste winkelstraat van Nederland.

De brasserie heeft de allure van een Parijs boulevard café, en in de zomertijd is er rondom een groot terras met 100 zitplaatsen, waar de gehele menukaart wordt geserveerd.

Men kan er terecht voor koffie met taart, een drankje, een bittergarnituur of een glas champagne van het vermaarde huis Maxim's de Paris.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beems

Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Het was een gezellig avondje uit met een kennis van mij.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wat een heerlijke avond bij Brasserie Beems met geweldige gerechten en goede bediening. Het eten was heerlijk en goed bereid en wat fijn dat we lekker op ons gemak konden eten. Wat jammer dat de brasserie binnenkort gaat sluiten! Ik wens iedereen die werkzaam is bij brasserie Beems een mooie toekomst binnen een andere werkkring toe!
Sjef W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was al de derde keer dat we dit restaurant hebben bezocht en andermaal tevreden.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten
P H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
De verlichting kan gezelliger. Wat meer indirecte verlichting. De grote lamp in het midden en de witte lamp binnen boven de ingang zouden uit kunnen. Geeft nog meer sfeer.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Gelukkig waren we zelf met 7 personen, want het was heel rustig op zondagavond.
We hebben er gegeten ter gelegenheid van de bachelor van onze zoon, leuk dat het personeel hem nog even in het zonnetje zette.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
P H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vooral de puree van pastinaak bij het suddervlees is aan te bevelen. De bonbon van
Jeannevandoorn V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Handige ligging in de stad, naast de metro.
Heerlijk gegeten . Wij komen zeker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Al eerder had ik een keer naar volle tevredenheid geluncht bij Brasserie Beems, dus tijd om maar eens voor een diner langs te gaan. Als het weer het toelaat is het altijd een drukte van belang op het terras op het Rokin maar eind november is daar meestal geen sprake van. Van binnen ziet de zaak er een beetje gedateerd uit en omdat het plafond niet heel hoog is lijkt de entresol voor lilliputters ontworpen. Ik heb er dan ook nog nooit gasten zien zitten. De dames in de bediening waren uitermate vriendelijk en attent en we mochten zelf aangeven wanneer we aan de volgende gang wilden beginnen. Maar allereerst kregen we een vers afgebakken broodje met boter en een soort chutney van courgette en ui. Als voorgerecht had ik de bonbon van gerookte zalm gevuld met Hollandse garnalen en een mayonaise van saffraan en limoen. Vervolgens had ik de hertenbiefstuk met witlof, spruitjes, een rodekoolstamppotje en friet. Ik eindigde met de tarte tatin met speculaasijs. De gerechten smaakten uitstekend en dat gold ook voor de fles chianti die niet op de kaart stond maar die ons werd aangeraden.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
De entourage mooi, de bediening prima, het eten fantastisch????☘️‼️‼️‼️
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Met AH Kaart hier gegeten, konden zelf kiezen vanaf de kaart. Alles was zeer smakelijk en goed klaargemaakt. De tijd ertussen prima. Er werd gevraagd of wij aanvullend het hoofdgerecht wilden of nog even wilden wachten.
Hier al een paar keer eerder gegeten.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer prettige ontvangst in een gezellige ambiance goede en vriendelijke service en een smakelijke maaltijd. Jack
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Met 6 personen gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij en het eten prima. Goede porties, verzorgd en smaakte prima. Een aanrader. Zeker een gelegenheid om nog eens terug te gaan
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Voor wachttijd vind ik de juiste keus niet binnen de opties. Wil eigenlijk 'precies goed' aangeven. De bediening kwam aan tafel overleggen of ze de volgende gang al moest doorgeven aan de keuken, of dat we nog even wilde wachten.
AH actie kan gewoon van de kaart kiezen, duurste gerecht per gang wordt doorberekend.
Anet W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Personeel was heel vriendelijk. Hebben heerlijk gegeten.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel aardige bediening, helaas ging er het een en ander mis in de keuken, maar alles werd netjes hersteld.
Stella F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik was er samen met mijn vriend om ons jubileum te vieren. Bij aankomst werden onze jassen aangenomen en wij kregen een prachtige tafel met roze en witte rozenbladeren speciaal voor ons jubileum. Zo attent van het personeel! De service was echt top, heel attent en oplettend. Serveerster heeft ook humor en maakt er een leuke sfeer van. Bovendien is het eten lekker en hebben wij heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
J.A. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018