Over restaurant Brasserie Beekink & Co

Het lekkerste van Den Haag

Beekink & Co serveert de hele dag lokale specialiteiten uit de regio Den Haag. Chef Sander Beekink bereid het biologische eten smaakvol met een grote dosis ervaring en passie. Begin je dag met een heerlijk ontbijt, een kopje verse koffie en een onweerstaanbaar stuk taart. De vis op de kaart komt rechtstreeks uit de Scheveningse haven, combineer hem met een biologische wijn of een Haags biertje. Hier maak je van je lunch of diner een echte feestmaaltijd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Beekink & Co

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Lang
Lars D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bistro met hele fijne inrichting en ambiance, ook dior de ongedwongen en prettige service. De gerechten klinken allemaal goed en de smaken/combinaties zijn verfijnder dan wij in een gemiddelde bistro verwachten. Top!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We vonden het hoofdgerecht wat kaal, de bavette was heerlijk maar er zaten alleen wat frietjes bij. We misten een lekkere jus of saus en misschien een garnituur. De meringue als dessert was erg lekker, het stoofperenstaartje viel qua smaak een beetje tegen.
Friederycke H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We kunnen helaas geen positieve recensie geven. De kwaliteit van de hoofdgerechten was zo slecht dat we ze niet konden eten. De vis was rauw en de biefstuk veel te taai. We moesten eerst al heel lang wachten, terwijl het echt niet druk was. We hebben niet hoeven betalen voor de hoofdgerechten en dat waardeerden we wel, maar het was nog steeds een teleurstellende avond. We hadden uitgekeken naar lekker eten. De bediening was wel vriendelijk en de voorgerechten, het bier en de wijn waren ook lekker.
Pier D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op een zaterdagavond gegeten met mijn vrouw. Klein, maar vooral gezellig en knus restaurant/brasserie. Beide voor- en hoofdgerecht, beide tevreden. Komen zeker terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker vis eten in een buurt pop - up restaurantje. De bediening is zeer vriendelijk maar de organisatie kan beter. We moesten lang wachten tot er iemand kwam om te vragen of we iets wilden drinken en vervolgens duurde het zeker een half uur voordat we een menukaart kregen.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke, verse gerechten. Het 'menu du chef' bevatte wel kleine porties. Er werd goed rekening gehouden met de wensen van een ieder.
De bediening was rommelig en we moesten geregeld hun aandacht vragen. Er was weinig kennis van de aanwezige 'Kompaan-biertjes', jammer want dit was mede een reden om deze Haagse brasserie te bezoeken.
Matroos .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke zeeduivel en octopus ! En prima wijnkaart en dito bediening. Sommige tafels voor twee staan wat dicht op elkaar .
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen vrijdag bij Beekink en co gegeten. Ambiance is goed, gezellige ruimte en we hadden tafel aan het raam! Het eten was heerlijk! Mooie gerechten, goede producten en prachtig opgemaakt. De octopus en de runderwang waren onze favorieten. Op de kaart nog veel meer mooie gerechten, die we snel willen proeven! Een aanrader!
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Extreem lange wachttijden (na 2 uur voorafje, na 3 uur hoofdgerecht) voor vrij matig en duur eten. Beslist geen aanrader!
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Veel verrassende smaken! Goed betaalbaar en heerlijke wijntjes, mijn vriendin en ik hadden het 4 gangen menu waar ik vooral erg enthousiast was over de hele zeebaars die we geserveerd kregen! ik heb het gevoel dat dit restaurant na een paar maanden eindelijk zijn draai heeft gevonden
Max L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gevarieerde kaart, gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten.
Prima sfeer!
Fee P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ontzettend leuk restaurant in een gezellige buurt! Heerlijk gegeten; er wordt met veel liefde en aandacht gekookt (veel vis en schaaldieren en aandacht voor groenten) en zalige wijn. Een absolute aanrader!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten. Betaalbaar en goed 4-gangen menu met verse producten. Goede huiswijn. Wij blijven komen!
Bastiaanbaeten .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prima service, geen poespas maar zeker vriendelijk! De gerechten hebben een originele en eigen smaak, creatief gepresenteerd en goede porties. De appelnotencrumble als dessert was echt subliem! Zeker voor herhaling vatbaar. Aanwinst voor de buurt!
Claire2601 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We gingen voor brons maar kregen goud !! Wat een topkok is Sander. Dit is een restaurant waar alles klopt. Service en gezelligheid ook optimaal. Een aanrader.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een leuk restaurant! Lekker eten (wij hadden oa menu van de chef, octopus, biefstuk, mosselen, creme brulee en chocoladetaart). Lekkere wijnen en attente bediening, wij komen zeker nog eens terug.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Al een tijdje wilde mijn vrouw "aan de overkant" gaan eten. De menukaart sprak mij totaal niet aan. Dat is uiteraard persoonlijk.
Toch maar eens gaan eten. Jammer genoeg was mijn inschatting vooraf wel goed. Ik ben nu eenmaal niet enthousiast van runderwang of rogvleugel. En ik eet nooit kalfsvlees.
Daarom maar de beoordeling van mijn vrouw in deze recensie laten doorklinken. Zij at rogvleugel en was daar best enthousiast over. En ook over haar toetje - creme brulee - of over de Rose geen kwaad woord.
Wel wil ik nog even het bier noemen, dat blijkbaar in Den Haag gebrouwen wordt. Nog nooit gezien, maar daar krijgt men een 10 voor.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Door vrienden hier terecht gekomen. Goede keus! Aardig restaurant in een omgeving waar je dit niet direct verwacht. A la carte gegeten ofschoon er ook een aantrekkelijk menu was. Voorgerecht van lekker stukje paté. Hoofdgerecht met kabeljauw staat me nog het meeste bij. Lekker vers en met een goede saus. Een aantal wijnen geprobeerd, lekker maar geen echte hoogvliegers. Prijs was zeer redelijk. Kortom: we zullen vast terugkomen.
Jeanpauld .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Fantastische octopus, gezellige inrichting, leuke buurt, goed bereikbaar, goede bediening en een weergaloze (open) keuken. We hebben genoten!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wow! wat een leuk restaurant! Wat een lekkere gerechtjes en wijnen. Wow, dat in het Valkenbos. Ik woon om de hoek en ben een kijkje gaan nemen na positieve verhalen. En ja, het is echt waar, goed eten voor een zeer betaalbare prijs. Ook fijn personeel, die erg kundig was op het gebied van wijn spijs combinaties. En zelf aanbood een een glas wijn te schenken, van een wijn die normaal alleen per fles te bestellen is. Het toetje met rabarber is heerlijk.
We konden recht de keuken in kijken en het was erg mooi om te zien dat een chef zoveel plezier in zijn werk heeft. Snel weer langs!