Over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Het lekkerste van Den Haag

Beekink & Co serveert de hele dag lokale specialiteiten uit de regio Den Haag. Chef Sander Beekink bereid het biologische eten smaakvol met een grote dosis ervaring en passie. De vis op de kaart komt rechtstreeks uit de Scheveningse haven, combineer hem met een biologische wijn of een Haags biertje. Hier maak je van diner een echte feestmaaltijd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Beekink & Co

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Diner vanaf 17:30 uur

Steve M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Top zaakje! Heerlijk gegeten. Octopus vooraf, kabeljauw als hoofd en kaas en creme brule gedeeld als dessert. Alles was lekker en de dame die ons hielp was super aardig. We hadden een spaanse witte huiswijn, deze was mega! Wij komen zeker terug.
A-D .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer en prima bediening!
Octopus (specialiteit) was heerlijk en hoofdgerechten waren goed klaar gemaakt.
Ieke .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Voor het eerst bij Beekink& co : erg lekker gegeten met goede bijpassende wijnen en een zeer vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug.
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Goed eten, fijne mensen. Relaxte sfeer. Menu qua vis helaas incompleet maar slechts voor één persoon jammer, octopus wel erg lekker. Wel een leuke selectie Kompaan biertjes, met een special op tap. Voor herhaling vatbaar.
HetePeter .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, zeker voor herhaling vatbaar! Mijn vriendin had als hoofdgerecht eend, deze was zeer mals en erg goed op smaak, mijn steak was goed van smaak echter ietwat vettig, iets waar ik niet van hou.
Marlies Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ontzettend gezellig restaurant waar de bediening en de keuken top is! Mooie nieuwe wijnkaart ook. Wij hebben er via de AH actie gegeten. Echt een aanrader!!!!!
Christel M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Hier met z'n tweeën gegeten en het is absoluut een aanrader! Het eten is gewoon heel goed en Sander en Jolanda zijn fijne mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Al meerdere keren bij Beekink gegeten, maar nog nooit de octopus gekozen en dat terwijl Sander erom bekend staat die goed te kunnen bereiden. Afgelopen weekend besloot ik dan ook eindelijk eens octopus te eten en die was echt voortreffelijk. Ook de scheermesjes van mijn tafelgenoot waren top. Als hoofdgerecht hadden we steak en tamme eend, waar seizoensgroenten als dubbelgedopte tuinboontjes en asperges, bij werden geserveerd. Prima! Ik heb nu een paar keer hier gegeten en ik zal ook blijven terugkeren. Nee, dit restaurant zit niet in hartje centrum, maar laat je daar niet door afschrikken en pak gewoon de tram of de fiets.
Kristel G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Beekink! Ruime keus in gerechten en de smaken binnen een gerecht zoals elke keer echt perfect in balans! Wij hadden eerst wat oesters en daarna een voorgerecht van ceviche van garnalen en een maal de octopus, beiden een aanrader. Als hoofdgerecht hadden wij een daggerecht van tamme eendenborst en een maal zeeduivel van de kaart, ook helemaal in balans en zalig. Voeg daar een zorgvuldig gekozen wijn en een topservice aan toe, wat wil een mens nog meer! Ik heb een glutenallergie en had dat vantevoren doorgegeven, hier werd ook keurig rekening mee gehouden en zelfs meer dan dat. Krijg ik bij een ander restaurant een glutenvrij broodje een kwartier later dan de rest (als je gerecht al op is), bij Beekink kreeg ik direct met mijn man een zalig warm broodje. Zo hoort het!
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Zo fijn dit goede restaurant op loopafstand van ons huis. Gisteren het verrassingsmenu. Er moest even gekeken worden of dat vegetarisch kon, want de keuken is erg vis en vlees gericht (volgens mijn tafelgenoot erg goede kwaliteit) maar dat kon gelukkig. Bovendien heerlijk! Attente ongedwongen bediening, goede sfeer en lekker druk. Wij komen zeker terug!
Max L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk 4 gangen menu met goede afwisseling van de gerechten en ook met m"n favorite Octupussy, superb!!!
Met een heerlijk wijn Saugvignon/Chardonnay aanrader en bij dessert een lekkere sauterne en afsluiten met een goede espresso......wat ik mis is een linnen servet met zulke mooie gerechten....(thuis gebruik nl altijd linnen servetten)
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig restaurant met een prima prijs kwaliteit verhouding
hannaus .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten.
Vier gangen verrassingsmenu.
Heerlijke pulpo, verrassend soepje, malse smaakvolle heek, en wederom heerlijk toetje.
Goede sfeer, en vriendelijk personeel.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Met 4 hapje eten is erg gezellig bij Beekink, zeker als je begint met een echt Haags biertje van Kompaan. Dat is zo leuk en lekker alles is regionaal. Als voorgerecht de ceviche van gamba's daarna de runderwang, samen met een goed glas huiswijn heb ik er genoten en mijn tafelgenoten ook. Prima eetgelegenheid
Hasan O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Ter gelegenheig van een verjaardag gisterenavond met z'n vieren gegeten. Na de zeer vriendelijke ontvangst kozen we alle vier voor de 4-gangen chef special. Na expleciet gevraagd te hebben of er ergens in één van de gerechte varkensvlees verwerkt was zou daar rekening mee gehouden worden. Al bij de eerste gang ( octopus a la plancha ) kwam ik al iets worst- achtigs. Ik vroeg wat dat was en er zou in de keuken naar gevraagd worden. Dit bleek achteraf spinata romana te zijn. Totaal geen reactie hier op gekregen. Sorry zeggen is kennelijk een grotere opgave dan doodzwijgen. Zeer teleurgesteld, en niet alleen hierover. De porties waren ver onder de maat, en de smaken waren ook niet bijzonder waardoor het bij mij overkwam als quasi cullinair.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De kaart ziet er erg goed uit! Ook de sfeer is erg leuk. Wachttijd is helaas wat minder. Anderhalf uur gewacht op het voorgerecht. Ook het hoofgerecht liet op zicht wachten. De bediening is erg aardig maar onervaren.
graz .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdag met twee vriendinnen hier geborreld en gegeten. Een aanwinst voor de buurt!! Fijne plek, heerlijk eten, goede wijnen en vriendelijke bediening. We komen zeker terug!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gekozen voor het 4 gangen menu, dit nadat de vorige twee keren goed was bevallen, maar vandaag de tegenvaller. Niet vwb de smaak, die was goed, maar de hoeveel was echt onvoldoende. We hebben thuis maar wat stokbrood met kaas genomen. De serveerster zou dit doorgeven aan de kok, de porties wel heel erg karig waren en daar konden we het mee doen, helaas een teleurstelling.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik heb hier eerder met een groep van 5 gegeten en toen waren we allemaal tevreden. Vandaar dat ik terugkwam. Helaas was het nu echt niet lekker. Mijn tafelgenoot en ik kozen als voorgerecht allebei voor de ceviche. Het begon al dat er bij mijn tafelgenoot een haar in zat. Het gerecht was niet klaargemaakt zoals dat bij ceviche hoort. Normaal wordt de rauwe vis (in dit geval gamba's) citrussap gemarineerd waardoor de rauwheid verdwijnt en er een heerlijke smaak met een zuurtje onstaat. Hier waren de gamba's nog rauw en dat was zeker niet lekker. Vervolgens had ik een waterige bouillabaisse en mijn tafelgenoot had een mosselgerecht wat haar ook niet echt beviel. Erg jammer want ik vind het er heel gezellig uitzien. Omdat ik het vorige keer wel lekker vond heb ik toch 2 stippen voor het eten gegeven.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten! Vooraf de kippeleverpaté en als hoofd de kalfslever met appel ui spekjes en champignons. Lekker glaasje rood erbij. Geweldige sfeer en goede bediening.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Was gezellig, leuke sfeer, goede kaart en heel goede bediening!