Over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Het lekkerste van Den Haag

Beekink & Co serveert de hele dag lokale specialiteiten uit de regio Den Haag. Chef Sander Beekink bereid het biologische eten smaakvol met een grote dosis ervaring en passie. De vis op de kaart komt rechtstreeks uit de Scheveningse haven, combineer hem met een biologische wijn of een Haags biertje. Hier maak je van diner een echte feestmaaltijd.

Glas champagne

Diner vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Boes S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het vlees was vrij taai, mede door zenen. De koffie en thee werden eerder geserveerd danhet dessert. De bediening was vriendelijk, maar weinig professioneel en bediende voor de gasten langs.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Beekink & co met haar enthousiaste ontvangst en heerlijke menukaart blijft een enorme aanwinst voor de buurt. Tot de volgende keer!
emile V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima gegeten. Goede wijn
Denise F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Complimenten aan de chef en zijn team! We hebben een heerlijke avond gehad. Goed eten, fijne sfeer en fijn personeel dat vakkundig en leuk is!
nina V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima brasserie gerechten, voortreffelijk bereid, geen onzinnige liflafjes. Ook goede wijnkaart. Plus niet onbelangrijk, prettige bediening. Heerlijk gegeten en echt een aanrader.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Al meerdere malen een bezoekje gebracht aan restaurant Beekink&Co. Een echte aanrader! Gezellige sfeer, lekker eten (vegetarisch is zeker de Paddenstoelen Wellington een aanrader) en heel leuk dat er een open keuken is. Service is elke keer top geweest en ben hier ook al meerdere malen voor zaken diner geweest. Alleen maar lof over het eten en de zaak.
tvdgeest .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Uitstekend en creatief gekookt. Zeker voor de visliefhebber. Daar hoort een iets professionelere bediening bij. Aanrader! En we komen zeker terug
Elliz H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Onlangs weer gegeten bij familie Beekink en Co, genoten van de heerlijkste gerechten. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren zeer smakelijk en mooi opgediend. Mijn dessert, Pure chocolademousse met een witte chocolade crumble en sinaasappelsaus, was echt verrukkelijk. Ze schenken prima wijnen en ook de huiswijn is een aanrader.

De ontvangst is altijd allerhartelijkst, de sfeer is gezellig en ontspannen.
Je kunt er niet alleen dineren maar ook borrelen met heerlijke happen.
Er wordt met liefde gekookt en dat proef je!
Max M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijke eten, steak met haricots verts. Als nagerecht een crème brûlée. Supervriendelijke bediening. Ik ga hier zeker nog eens eten. Echt een aanrader.
Jacintha V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Voorgerecht: niet bijzonder. Hoofdgerecht : goed, maar erg weinig groente. Nagerecht: was nog erg koud van de vriezer (crème brulée). Er hing een rioolgeur of i.d. bij binnenkomst.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hele aangename ontvangst, moesten alleen een beetje wachten op de menu's.
Het eten was voortreffelijk, linzensalade, octopus van de gril, eendenborst, confit (huid mag ietsje knapperiger), en lekkere desserts (choco lava cake, madeleines in drank gedrenkt). De bijbehorende witte wijn was erg zomers, lekker fris. De wijnkaart is niet uitgebreid maar er staan hele interessante keuzes op.
We will certainly be back! Dank Beekink & Co.!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bediening was prima, ondanks de drukte was er tijd voor persoonlijke aandacht. Het eten en de wijn waren van zeer goede kwaliteit. Dit is een restaurant waar we zeker naar terug keren. Het was een topper.
Matt B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijke en attente bediening (toen ik moest hoesten werd er direct een glaasje water gebracht). Fijne ontspannen sfeer (mooi aangekleed, maar niet stijf) op rustige locatie. Wijn (en bier) was ook top!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heb hier met mijn partner lekker gegeten. Leuke bediening, het eten was goed. Wij aten er met een Albert Heijn kaart, dus twee voor de prijs van een, hierdoor was de prijs/kwaliteits verhouding goed. Zonder AH kaart is de prijs van een menu iets aan de hoge kant voor de kwaliteit van het eten.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten in een leuke en gezellige ambiance. Chef heeft goed oog voor details en staat helemaal open voor suggesties. Echte aanrader!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De wachttijd tussen de gangen was veel te lang. De tomatensaus over de eend was te overheersend, waardoor je het vlees zelf niet meer proefde.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een enorme aanwinst voor de buurt! We hebben weer heerlijk genoten. Ditmaal hebben we ons 3 gangen laten verrassen door de chef en we waren erg tevreden.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Pasta met octopus, olijfjes, dragon, tomaat, kappertjes en groene kruiden echt een aanrader :-) Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een prachtige plek om lekker te kletsen, wat wil je nog meer ?
yvink1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Erg aardige bediening. Ziet er gezellig uit. 3 gangen keuze menu met AH restaurantactie was erg goed, voor zowel de vlees als de vis liefhebber.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gedurfd eten, super bediening en gewoon gezellig! Wij komen zeker terug!