Brasserie Beekink & Co

Valkenboskade 622 2563 JP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Het lekkerste van Den Haag

Beekink & Co serveert de hele dag lokale specialiteiten uit de regio Den Haag. Chef Sander Beekink bereid het biologische eten smaakvol met een grote dosis ervaring en passie. De vis op de kaart komt rechtstreeks uit de Scheveningse haven, combineer hem met een biologische wijn of een Haags biertje. Hier maak je van diner een echte feestmaaltijd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Beekink & Co

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Diner vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beekink & Co

• Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ontvangst was goed en bediening ook maar omdat we nog vroeg waren en er steeds ‘personeel’ in en uit liep gaf het een rommelige indruk. Naast bier en wijn niet veel voor niet alcohol-drinkers beschikbaar. Eten is wat je ook van een brasserie mag verwachten maar ook niet meer dan dat.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Fijne avond, met prettige persoonlijke bediening. Een goede chef die lekker puur eten serveert. Heerlijke octopus vooraf en een sappige malse Iberico ham als gedeeld hoofdgerecht. Super!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik was blij met bediening, sfeer en de gerechten zelf. Verder vind ik eis dat ik tenminste 120 tekens moet opschrijven te gek voor woorden
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was weer heerlijk eten. Vooraf hadden we de octopus, verrukkelijk, alhoewel deze de vorige keer malser was. Als hoofd had ik de roggleugel op een bedje van spinazie en blonde boontjes, heerlijk, maar het beslag van de rog was eigenlijk wel iets te zout. Mijn partner had de eendenborst, zeer mals, misschien net een te klein stukje.
Verder prima. De bank kan wel een opknapbeurt gebruiken, na 15 min heb je een houten kont :(
We komen binnenkort weer.
Lavender V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Beekink en co is een gezellige eetgelegenheid met attente bediening en goede kwaliteit eten. We hebben gekozen voor 2 voorgerechten: de salade van het huis en mosselen. Lekker!
Nico .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad, het eten was lekker, zeker voor herhaling vatbaar! Zullen dit zeker doorgeven aan andere
Samantha72 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het eten was echt fantastisch! Wat een heerlijke smaken, wat een perfecte bereidingswijze. Bediening was attent en eerlijk (als je om een glas wijn passend bij je gerecht vraagt krijg je niet gelijk de duurste wijn aangesmeerd). Voor die prijs vind ik dat je echt topkwaliteit krijgt. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten. Kom hier erg graag. Het eten is iedere keer weer een feestje en er worden goede wijnen bij geserveerd.
Sarah A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij zijn voor de derde Keer wezen eten bij Brasserie Beekink en Co en dit is ons wederom erg goed bevallen. Als voorgerecht namen wij de coquilles en octopus. Deze gerechten kan ik zeker aanraden. Als hoofdgerecht hadden wij de rogveugel hier zat een erg lekkere saus bij. De bediening was erg vriendelijk en gaf een goede uitleg over de gerechten en de wijnen. Wij hebben een hele fijne avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Meerdere keren gegeten sinds de opening, elke keer met ander gezelschap. Eerste keer vlak na opening heerlijk gegeten. Daarna steeds slecht, ook gisteravond. Prijs/ kwaliteit is een lachertje en je voelt je niet welkom.
Dit was de laatste keer!
itzel V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Top restaurant! Netjes maar ongedwongen. Lekker wijnen, goed eten, vriendelijke bediening, goed gevuld avondprogramma. Kijkend naar de kwaliteit van het eten, wijnen, bediening en persoonlijke aandacht qua prijs meer dan redelijk!
Aminata G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tijdens het reserveren is mij niet duidelijk geworden dat er een vast menu geserveerd zou worden. ik kon niet mijn eigen gerechten kiezen waardoor ik met mijn gluten dieet niet optimaal kon genieten zoals een voorgaande keer.
de wijn was lekker.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Elk individueel gerecht is top; we hebben ieder 3 voorgerechten genomen en een dessert. Super lekker allemaal. Een echte aanrader. Wijnen van Bosman zijn goed. Mag iets meer aandacht aan de wijn-spijs gegeven worden. We komen zeker (meerdere keren) terug.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Op onze huwelijksdag hadden wij een gezellige avond en we hebben heerlijk gegeten en gedronken. ...............................................
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Qua prijs aan de hoge kant voor een buurt-restaurant maar het is het absoluut waard!
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het vlees was vrij taai, mede door zenen. De koffie en thee werden eerder geserveerd danhet dessert. De bediening was vriendelijk, maar weinig professioneel en bediende voor de gasten langs.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Beekink & co met haar enthousiaste ontvangst en heerlijke menukaart blijft een enorme aanwinst voor de buurt. Tot de volgende keer!
emile V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima gegeten. Goede wijn
Denise F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Complimenten aan de chef en zijn team! We hebben een heerlijke avond gehad. Goed eten, fijne sfeer en fijn personeel dat vakkundig en leuk is!
nina V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima brasserie gerechten, voortreffelijk bereid, geen onzinnige liflafjes. Ook goede wijnkaart. Plus niet onbelangrijk, prettige bediening. Heerlijk gegeten en echt een aanrader.