Over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Het lekkerste van Den Haag

Beekink & Co serveert de hele dag lokale specialiteiten uit de regio Den Haag. Chef Sander Beekink bereid het biologische eten smaakvol met een grote dosis ervaring en passie. Begin je dag met een heerlijk ontbijt, een kopje verse koffie en een onweerstaanbaar stuk taart. De vis op de kaart komt rechtstreeks uit de Scheveningse haven, combineer hem met een biologische wijn of een Haags biertje. Hier maak je van je lunch of diner een echte feestmaaltijd.

Glas champagne

hannaus .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten.
Vier gangen verrassingsmenu.
Heerlijke pulpo, verrassend soepje, malse smaakvolle heek, en wederom heerlijk toetje.
Goede sfeer, en vriendelijk personeel.
Hasan O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Ter gelegenheig van een verjaardag gisterenavond met z'n vieren gegeten. Na de zeer vriendelijke ontvangst kozen we alle vier voor de 4-gangen chef special. Na expleciet gevraagd te hebben of er ergens in één van de gerechte varkensvlees verwerkt was zou daar rekening mee gehouden worden. Al bij de eerste gang ( octopus a la plancha ) kwam ik al iets worst- achtigs. Ik vroeg wat dat was en er zou in de keuken naar gevraagd worden. Dit bleek achteraf spinata romana te zijn. Totaal geen reactie hier op gekregen. Sorry zeggen is kennelijk een grotere opgave dan doodzwijgen. Zeer teleurgesteld, en niet alleen hierover. De porties waren ver onder de maat, en de smaken waren ook niet bijzonder waardoor het bij mij overkwam als quasi cullinair.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De kaart ziet er erg goed uit! Ook de sfeer is erg leuk. Wachttijd is helaas wat minder. Anderhalf uur gewacht op het voorgerecht. Ook het hoofgerecht liet op zicht wachten. De bediening is erg aardig maar onervaren.
graz .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdag met twee vriendinnen hier geborreld en gegeten. Een aanwinst voor de buurt!! Fijne plek, heerlijk eten, goede wijnen en vriendelijke bediening. We komen zeker terug!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gekozen voor het 4 gangen menu, dit nadat de vorige twee keren goed was bevallen, maar vandaag de tegenvaller. Niet vwb de smaak, die was goed, maar de hoeveel was echt onvoldoende. We hebben thuis maar wat stokbrood met kaas genomen. De serveerster zou dit doorgeven aan de kok, de porties wel heel erg karig waren en daar konden we het mee doen, helaas een teleurstelling.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik heb hier eerder met een groep van 5 gegeten en toen waren we allemaal tevreden. Vandaar dat ik terugkwam. Helaas was het nu echt niet lekker. Mijn tafelgenoot en ik kozen als voorgerecht allebei voor de ceviche. Het begon al dat er bij mijn tafelgenoot een haar in zat. Het gerecht was niet klaargemaakt zoals dat bij ceviche hoort. Normaal wordt de rauwe vis (in dit geval gamba's) citrussap gemarineerd waardoor de rauwheid verdwijnt en er een heerlijke smaak met een zuurtje onstaat. Hier waren de gamba's nog rauw en dat was zeker niet lekker. Vervolgens had ik een waterige bouillabaisse en mijn tafelgenoot had een mosselgerecht wat haar ook niet echt beviel. Erg jammer want ik vind het er heel gezellig uitzien. Omdat ik het vorige keer wel lekker vond heb ik toch 2 stippen voor het eten gegeven.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten! Vooraf de kippeleverpaté en als hoofd de kalfslever met appel ui spekjes en champignons. Lekker glaasje rood erbij. Geweldige sfeer en goede bediening.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Was gezellig, leuke sfeer, goede kaart en heel goede bediening!
Zilla U.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was attent en kundig! We hadden het verassingsmenu met wijnarrangement. Er staan nog zoveel andere lekkere dingen op de kaart dat we zeker terug komen!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Een heel gezellige avond. Zelf heerlijk kippenleverpate (voor) en gestoofde reunderwang (hoofd) gegeten; bij mijn tafelgenoten zag het allemaal net zo lekker uit. En vriendelijk, geïnformeerd bediening. Een aanrader!
Lars D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bistro met hele fijne inrichting en ambiance, ook dior de ongedwongen en prettige service. De gerechten klinken allemaal goed en de smaken/combinaties zijn verfijnder dan wij in een gemiddelde bistro verwachten. Top!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlij gegeten, gezellige sfeer!
4 gangen verrassing menu gekozen. gangen waren vers,lekker en niet te gecompliceerd .
Prima bediening. Aanrader!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We vonden het hoofdgerecht wat kaal, de bavette was heerlijk maar er zaten alleen wat frietjes bij. We misten een lekkere jus of saus en misschien een garnituur. De meringue als dessert was erg lekker, het stoofperenstaartje viel qua smaak een beetje tegen.
Friederycke H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We kunnen helaas geen positieve recensie geven. De kwaliteit van de hoofdgerechten was zo slecht dat we ze niet konden eten. De vis was rauw en de biefstuk veel te taai. We moesten eerst al heel lang wachten, terwijl het echt niet druk was. We hebben niet hoeven betalen voor de hoofdgerechten en dat waardeerden we wel, maar het was nog steeds een teleurstellende avond. We hadden uitgekeken naar lekker eten. De bediening was wel vriendelijk en de voorgerechten, het bier en de wijn waren ook lekker.
Pier D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op een zaterdagavond gegeten met mijn vrouw. Klein, maar vooral gezellig en knus restaurant/brasserie. Beide voor- en hoofdgerecht, beide tevreden. Komen zeker terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker vis eten in een buurt pop - up restaurantje. De bediening is zeer vriendelijk maar de organisatie kan beter. We moesten lang wachten tot er iemand kwam om te vragen of we iets wilden drinken en vervolgens duurde het zeker een half uur voordat we een menukaart kregen.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke, verse gerechten. Het 'menu du chef' bevatte wel kleine porties. Er werd goed rekening gehouden met de wensen van een ieder.
De bediening was rommelig en we moesten geregeld hun aandacht vragen. Er was weinig kennis van de aanwezige 'Kompaan-biertjes', jammer want dit was mede een reden om deze Haagse brasserie te bezoeken.
matroos .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke zeeduivel en octopus ! En prima wijnkaart en dito bediening. Sommige tafels voor twee staan wat dicht op elkaar .
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen vrijdag bij Beekink en co gegeten. Ambiance is goed, gezellige ruimte en we hadden tafel aan het raam! Het eten was heerlijk! Mooie gerechten, goede producten en prachtig opgemaakt. De octopus en de runderwang waren onze favorieten. Op de kaart nog veel meer mooie gerechten, die we snel willen proeven! Een aanrader!
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Extreem lange wachttijden (na 2 uur voorafje, na 3 uur hoofdgerecht) voor vrij matig en duur eten. Beslist geen aanrader!