Over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Het lekkerste van Den Haag

Beekink & Co serveert de hele dag lokale specialiteiten uit de regio Den Haag. Chef Sander Beekink bereid het biologische eten smaakvol met een grote dosis ervaring en passie. De vis op de kaart komt rechtstreeks uit de Scheveningse haven, combineer hem met een biologische wijn of een Haags biertje. Hier maak je van diner een echte feestmaaltijd.

Glas champagne

Diner vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Beekink & Co

Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heb hier met mijn partner lekker gegeten. Leuke bediening, het eten was goed. Wij aten er met een Albert Heijn kaart, dus twee voor de prijs van een, hierdoor was de prijs/kwaliteits verhouding goed. Zonder AH kaart is de prijs van een menu iets aan de hoge kant voor de kwaliteit van het eten.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten in een leuke en gezellige ambiance. Chef heeft goed oog voor details en staat helemaal open voor suggesties. Echte aanrader!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De wachttijd tussen de gangen was veel te lang. De tomatensaus over de eend was te overheersend, waardoor je het vlees zelf niet meer proefde.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een enorme aanwinst voor de buurt! We hebben weer heerlijk genoten. Ditmaal hebben we ons 3 gangen laten verrassen door de chef en we waren erg tevreden.
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Pasta met octopus, olijfjes, dragon, tomaat, kappertjes en groene kruiden echt een aanrader :-) Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een prachtige plek om lekker te kletsen, wat wil je nog meer ?
yvink1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Erg aardige bediening. Ziet er gezellig uit. 3 gangen keuze menu met AH restaurantactie was erg goed, voor zowel de vlees als de vis liefhebber.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gedurfd eten, super bediening en gewoon gezellig! Wij komen zeker terug!
vderidder .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke sfeer met kaarsen en sfeerverlichting, veel ramen, gezellig en toch netjes ingericht met verse bloemen op tafel. Open keuken, altijd leuk om even contact met de koks te hebben. Er was een vriendelijke beleefde dame in de bediening, het duurde echter wel even voordat we de kaart kregen. We kozen het 4-gangenmenu van de chef, het is natuurlijk ook de bedoeling dat dat een avondvullend programma wordt, maar van ons had het tempo tussen de gangen iets hoger gemogen. Het eten was puur en smakelijk, mooi opgediend maar zonder teveel poespas en kruiden e.d. waardoor de smaak van, in mijn geval de vis, goed tot zijn recht kwam. Mijn man had vlees, heerlijk van smaak maar helaas was het een zeer klein stukje vlees, met de vetrandjes (die de smaak aan het vlees geven) eraf, bleef er ongeveer 1 ons vlees over. Vandaar prijs-kwaliteit prima i.v.m. de inrichting en vooral de smaak van het eten, maar de porties mochten van ons wat ruimer. Verder wel echt een aanrader om met zijn tweeën maar ook om met vrienden naartoe te gaan. Zakelijk kan ook nog wel maar dat ligt een beetje aan de sfeer in de groep, dit is dan weer wat informeler.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Fijne sfeer, mooie wijnen, herkenbare ingrediënten, aardige bediening die de gerechten en wijnen goed kan toelichten (kennis), mooie open keuken zonder dat dat lawaaierig is, relaxed. Heeft ons aangenaam verrast en leuk dat we zo iets moois in de buurt hebben!
hens K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ondanks vakantie van chef Sander was het eten uitstekend , een pluim voor het huidige team!De ontvangst prettig en de geadviseerde wijn heel goed.
l.nijst .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Prima menu, goede kwaliteit en goede hoeveelheid. Aardige bediening. Lekkere wijn. We komen hier zeker nog een keer terug. (Ook zonder AH actie).
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk uit eten in eigen buurt, verrassend menu rijk aan vis, mooie presentatie en goede bediening. Leuke locatie en inrichting, een heerlijke avond! Dank en complimenten!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heel gezellig: leuk ingericht, licht, zeer prettige bediening.
Erg goed gegeten via de AH-actie: 3 gangen menu met per gang de keuze uit 3 gerechten. We hebben van alle gangen genoten en 2 van ons hadden ook een wijnarrangement dat prima was.
Kortom: ga er heen!
nicohart52 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Beekink & Co. Eerst lekker buiten in de zon. Het toetje uiteindelijk binnen aan een hoge tafel. Alles was naar onze zin. Vriendelijke bediening. Mooie gerechten. De carpaccio van courgette zag er prachtig uit en mijn mosselen met een Thaise schwung waren heerlijk. Ook de dorade met frieten smaakte heerlijk en uiteindelijk een verrukkelijk toetje met koffie en calvados na. En dat allemaal op loopafstand van ons huis.....
Marjo E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Verrassend goed restaurant buiten het centrum van Den Haag. Eten van goede kwaliteit. Inrichting met oog voor detail en ruim opgezet.
Davy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een fijne bediening en het is een restaurant met goede gerechten.
De tafel is wel wat aan de kleine kant. Als je met vier personen komt eten dan bestaat de tafel uit twee vierkante tafeltjes die tegen elkaar aan geschoven zijn.
iemkje T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wat een gezellig restaurant ! Leuk personeel en lekker eten. Wat wil een mens nog meer !
Wij komen daar terug !
joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vriendelijke bediening, nog een beetje onwennig(citroentjes meenemen terwijl de waterfles nog half vol is).
Mooie, lekkere gerechten in goed tempo gebracht ondanks volle bak.
A la carte prijzen niet echt bescheiden.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Genoten van het AH-voordeelmenu. We kozen ieder voor een ander voorgerecht: carpaccio van courgette en de salade. Beide gerechten waren zeer goed van smaak. Ook van de dorade en de mousse van donkere chocolade hebben we erg genoten. We kozen voor de witte huiswijn. Dit is echt een aanrader. De bediening waas zeer vriendelijk en bijzonder gastvrij. Een prima restaurant als je voor een laag bedrag een kwalitatief goed menu dat op professionele wijze geserveerd wordt zoekt.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hier gegeten met AH-diner actie! Het menu kost 25 euro, echter voor één derde van de gerechten moet fors bijbetaald worden. Ons voorafje, was anders dan op de kaart stond. We kregen een salade met 4 stukjes inktvis en wat gebakken aardappeltjes, waar we ook nog eens 5 euro extra voor moesten betalen. Geen Octopus a la plancha met een pittige saus op basis van gerookte paprikapoeder. Jammer.
De prijzen van de drankjes zijn op de website ook lager dan in werkelijkheid.
Kortom, teleurstellend.