Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van Rundvlees | Parmezaan | truffel crème | croutons | pijnboompitten | salade | rode ui
      Carpaccio van zwaardvis | krokante spek | bietjes | frisee | caviaar | citroen crème
      Tartaar van couscous | granaatappel | courgette | paprika | hazelnoot | pesto
  • Hoofdgerechten
    • Rundersukade | rode biet | koolrabi | mini mais | meiraap | groene asperge | aardappelpuree | jus de veau
      Koolvis | aardappelpuree | rode biet | koolrabi | mini mais | meiraap | groene asperge | choron saus
      Krokante brie | risotto | seizoen groente
  • Nagerecht
    • Baba au rum | karamel saus | vanille-ijs | crumble
      Kaasplank met een selectie kazen van Kaasaffineurs Van Tricht, huisgemaakte notenbrood, kweepeergelei (meerprijs € 3,50 p.p.)
      ----

Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Ted K.
Remco B.
Ada J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zeer sfeerloos, met name verlichting, en dan....een neon vitrine met vlees !!!
Dit hoort thuis in een slagerij ,paar jaar geleden ons 50 jarig huwelijk hier gevierd!!! Wat een verschil , zouden hier nu niet meer voor kiezen.
Jammer !!!! Verandering is geen verbetering.
Gr.Ada en Emile Janssen
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het is altijd een feestje om hier te komen! Super mooie locatie, heerlijk eten en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mooie en gezellige entourage. We hebben een heel geslaagde brunch gehad en over het algemeen erg tevreden. Ik vind wel dat het personeel meer als gastheer/gastvrouw moet acteren. Er is weinig tot geen aandacht aan ons besteedt na het uitserveren. Een keer vragen of alles voldoende is, is wel het minste wat ik mag verwachtten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
komen er vaker en altijd goed en lekker
Ankie C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben gedineerd met de ah restaurantactie 2=1. We konden kiezen uit twee voor-hoofd- en nagerechten. We kozen als voorgerecht een carpaccio van zwaardvis en tartaar van couscous en als hoofdgerecht kozen we beide voor de rundersukade. Een prima keuze. De voorgerechten waren mooi opgemaakt en smaakten heerlijk. We namen geen nagerecht, maar koffie. Op de website van brasserie Baronne kan men het volledige menu van de AH actie lezen. De bediening was zeer vriendelijk en correct en we kregen een uitgebreide uitleg van de wijn.
Myriam L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben hier fantastisch gegeten. De carpaccio van zwaardvis was heerlijk. En de sukade fantastisch mals.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prima prijs kwaliteit en erg leuke en attente bediening
Delphine M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten en hele leuke,gezellige en humorvolle bediening.Prima dus....
nolafransen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige locatie en vriendelijke bediening nette ontvangst. Het was erg druk die avond maar alles verliep vlot en correct.
AW B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening van de meiden was top. Uitstekende wijnen. Aanrader.
Katalin G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg leuke plek om te zijn.
Eten was heerlijk en de service top
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Goed menu met keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Zeker aan te raden, wel even reserveren, want het is er vaak druk en dan kun je niet er terecht.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het een grote groep vrienden gaan eten, het eten en drinken was heerlijk. Soms heb je alleen last van het geluidsniveau. We hebben een zeer geslaagde avond gehad.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed gegeten, goede ambiance en zeer vriendelijk personeel. Een minpuntje was de risotto, die erg flauw was.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Fijne ontvangst ! Heerlijke gerechten met lekkere wijnen geserveerd met aandacht voor de gasten! We hebben een fantastische avond gehad.