Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
6645aa3 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooie accommodatie met een goede ambiance en een fijne sfeer.
De prijs/kwaliteitverhouding is goed en de bediening is heel vriendelijk.
Voor ons een aanrader en wij komen beslist weer een keer terug.
heino.jacobs .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In een sfeervolle ambiance met vriendelijk personeel hebben we genoten van het heerlijke menu. Geweldig voorgerecht en het hoofdgerecht (zowel de vlees als viskeuze) was een aangename verrassing.
Rudie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten, daarbij was er een vriendelijke bediening,en in de slotkelder waar je zat, was een leuke ambiance. We komen weer terug
aad V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Slot Doddendael is een begrip voor Nijmegen e.o.. De eigenaar en zijn staf slagen erin al jaren een constante goede kwaliteit te leveren. Een uitermate vriendelijke bediening die alle tijd neemt informatie over het slot te geven.
De gerechten waren goed bereid: carpaccio met mooie dressing (kan natuurlijk weinig mee fout gaan)een voortreffelijke tartaar van zwaardvis met wasabimayo en manchego, rode poon (huid moet krokanter) goed van smaak; zwijnshaas wederom voortreffelijk met zalige rode kool en donkere saus met chocolade-impressie.
Dessert van sorbetijs en chocoladegateau vond ik ook qua opmaak het minste, maar die mening deelde mijn partner niet. Huiswijnen (chardonnay en syrah) waren prima. Prijs-kwaliteitverhouding van al het gebodene is heel goed.
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vrijdag 13 januari 2017 hebben we met buren genoten van een heerlijk 3 gangen menu tijdens de AH actie. Bij ons aperitief (heerlijk bij de open haard) kregen we heerlijk brood met gesneden gedroogde worst. 3 van ons begonnen met een tartaar van zwaardvis en de ander kreeg humus met hazelnoten. Allebei lekkere gerechten. Als hoofdgerecht 2x de doradefilet en 2x de zwijn filet en ook deze gerechten waren (zeer) smakelijk. Het dessert was een lekkere combinatie van een chocoladetaartje met peren ijs. Alle borden waren mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen en het speciale bier vielen over het algemeen goed in de smaak. De service was goed verzorgd. Het was een leuke en ontspannen avond op een mooie locatie!
natalie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was erg leuk om weer eens in Doddendael te zijn. In 1999 zijn we er getrouwd. Enige minpunt vonden we dat sommige gerechten niet voldoende zijn voor een lunch. Onze zoon (van 9) had pflamkuchenen en heeft thuis nog 2 broodjes gegeten. Ook de Vitello tonato vind ik ook meer een voorgerecht dan een lunchgerecht. Het smaakt wel lekker allemaal!
GeromeMirjam B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, prima bediening. Wel jammer, dat het geluid van mede restaurantbezoekers nogal gehorig is. Zeker voor herhaling vatbaar!
Astrid J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gerechten waren erg lekker en mooi opgemaakt. Goede service en mooie locatie. Je merkt dat er veel aandacht aan detail besteed wordt en dat kwaliteit belangrijk is. Al met al een zeker een aanrader!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De service was goed en er is een fijne sfeer. Toen ik aangaf glutenvrij te eten werd hier soepel mee om gegaan en makkelijk aangepast. Brood vooraf van het huis en thee achteraf opgedronken bij de open haard maakte de avond af. Een absolute aanrader!!
l1anne .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het eten was heerlijk! En de service was goed. De locatie was prachtig maar de inrichting verschrikkelijk :( heel stijf en sfeerloos. Ook doordat het in een kelder was, was de akoestiek dus zeer luid!
marius_suzuki .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH kortingsactie, goede en vriendelijke bediening en er werd netjes uitleg gegeven over het opgediende gerecht. Ik zal zeker no een keer terug gaan. Kortom een aanrader!
myriam56 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier uitstekend gegeten. Fijne bediening en een heerlijk menu. Heel sfeervol in de kelder van een prachtig kasteel.
Annet H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Harde ongare groenten, zouden gegrild moeten zijn, maar waren taai en hard. Ongeinteresseerde en slordige bediening. Eerder hier gegeten en toen prima bediend en zeer verfijnd eten. Ik kom hier niet meer terug! Mijn man had vis. Die was wel soepel en lekker.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
In de ambiance van de kelders van slot Doddendaal, genoten wij van een prima driegangen menu. We hadden in het donker moeite met het vinden van de ingang en voor mensen slecht ter been is het een hele tour om binnen te geraken. Het voorgerecht sprong eruit. Een heerlijke tartaar van zwaardvis met bokkingmayonaise. Ook de vangst van de dag, een zeebaars, als hoofdgerecht was dik in orde. Wij aten met de AH-actie want anders zou de prijs voor het 3-gangen menu aan de hoge kant zijn met € 35 pp.
rene-ans .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Voorgerecht zwaardvis super, hoofdgerecht zeebaars uitstekend, kaasplankje heerlijk. De bediening is spontaan, vriendelijk en uiterst correct. De inrichting brengt je terug naar de kasteeltijd, erg mooi. Wij komen zeker terug en hopen dat ze dan kreeft hebben. Wij danken jullie voor een zeer geslaagde avond.
Groetjes, Ans en René Wennekes
Froggie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige ambiance en vriendelijke ontvangst!!
AH actie
Voldoende keuze uit menu, maar het driegangenmenu was geen €25,00 maar €35,00.
Dat stond helaas nergens vermeld?
Gezellige avond gehad!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Uitstekend restaurant, prachtige entourage, fijne sfeer. Menu met zwaardvis tartaar vooraf, dorade, gateau chaud na; allemaal heerlijk; vriendelijk bediend. Een aanrader!
Carootje63 V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hebben gisteren uitstekend bij Brasserie Baronne gegeten. Had via de website van de AH spaaractie gereserveerd. Kan zeggen dat het uitstekend was, zeer vriendelijke bediening en gezellig restaurant. Ze hadden een speciaal AH 3 gangen menu wat kon worden uitgebreid met coquilles als 4e gang. Ook was er een wijnarrangement. Alle twee hebben we genomen. Zeer verrassend en mooie op elkaar afgestemde smaken. Mijn vriend had carpaccio met truffeldressing en ik had een tartaar van zwaardvis. Tussengang de coquilles en hoofdgerecht zwijnshaas en dorade. Heerlijk. En als dessert hebben we allebei een kaasplankje met kweepeer genomen. Een aanrader om hier een gezellige en lekkere avond door te brengen!
angelahilberink .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hebben genoten, vooral het voorgerecht, humus met koriander, bospaddestoelen en krokant broodje was een aangename verrassing. Een van de serveersters stak er met kop en schouders bovenuit. Zij kon zeer bevlogen vertellen over de bijpassende wijnen, die ook erg goed waren. Kompliment voor de rode desertwijn, hoe zij erover vertelde kreeg je er al zin in. En t smaakte geweldig bij t chocolade taartje en het perensorbetijs.