Over restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
l1anne .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Marius_suzuki .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH kortingsactie, goede en vriendelijke bediening en er werd netjes uitleg gegeven over het opgediende gerecht. Ik zal zeker no een keer terug gaan. Kortom een aanrader!
Myriam56 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier uitstekend gegeten. Fijne bediening en een heerlijk menu. Heel sfeervol in de kelder van een prachtig kasteel.
Annet H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Harde ongare groenten, zouden gegrild moeten zijn, maar waren taai en hard. Ongeinteresseerde en slordige bediening. Eerder hier gegeten en toen prima bediend en zeer verfijnd eten. Ik kom hier niet meer terug! Mijn man had vis. Die was wel soepel en lekker.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
In de ambiance van de kelders van slot Doddendaal, genoten wij van een prima driegangen menu. We hadden in het donker moeite met het vinden van de ingang en voor mensen slecht ter been is het een hele tour om binnen te geraken. Het voorgerecht sprong eruit. Een heerlijke tartaar van zwaardvis met bokkingmayonaise. Ook de vangst van de dag, een zeebaars, als hoofdgerecht was dik in orde. Wij aten met de AH-actie want anders zou de prijs voor het 3-gangen menu aan de hoge kant zijn met € 35 pp.
Rene-ans .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Voorgerecht zwaardvis super, hoofdgerecht zeebaars uitstekend, kaasplankje heerlijk. De bediening is spontaan, vriendelijk en uiterst correct. De inrichting brengt je terug naar de kasteeltijd, erg mooi. Wij komen zeker terug en hopen dat ze dan kreeft hebben. Wij danken jullie voor een zeer geslaagde avond.
Groetjes, Ans en René Wennekes
Froggie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige ambiance en vriendelijke ontvangst!!
AH actie
Voldoende keuze uit menu, maar het driegangenmenu was geen €25,00 maar €35,00.
Dat stond helaas nergens vermeld?
Gezellige avond gehad!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Uitstekend restaurant, prachtige entourage, fijne sfeer. Menu met zwaardvis tartaar vooraf, dorade, gateau chaud na; allemaal heerlijk; vriendelijk bediend. Een aanrader!
Carootje63 V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hebben gisteren uitstekend bij Brasserie Baronne gegeten. Had via de website van de AH spaaractie gereserveerd. Kan zeggen dat het uitstekend was, zeer vriendelijke bediening en gezellig restaurant. Ze hadden een speciaal AH 3 gangen menu wat kon worden uitgebreid met coquilles als 4e gang. Ook was er een wijnarrangement. Alle twee hebben we genomen. Zeer verrassend en mooie op elkaar afgestemde smaken. Mijn vriend had carpaccio met truffeldressing en ik had een tartaar van zwaardvis. Tussengang de coquilles en hoofdgerecht zwijnshaas en dorade. Heerlijk. En als dessert hebben we allebei een kaasplankje met kweepeer genomen. Een aanrader om hier een gezellige en lekkere avond door te brengen!
Angelahilberink .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hebben genoten, vooral het voorgerecht, humus met koriander, bospaddestoelen en krokant broodje was een aangename verrassing. Een van de serveersters stak er met kop en schouders bovenuit. Zij kon zeer bevlogen vertellen over de bijpassende wijnen, die ook erg goed waren. Kompliment voor de rode desertwijn, hoe zij erover vertelde kreeg je er al zin in. En t smaakte geweldig bij t chocolade taartje en het perensorbetijs.
Lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was de vorige keer zo goed bevallen, we gingen weer naar Doddendaal....
Ditmaal op een zondagavond voor het maandmenu met de newlyweds om de liefde te vieren.
Wederom werden we culinair in de watten gelegd. We hebben genoten van het menu:
Tartaar van zwaardvis met spekbokking mayonaise, wasabi caviart, frisée, cashew olie en manchego
***
Bouillon van bospaddenstoelen, huisgemaakte ravioli met duxelles
***
Zwijnshaas met puree, rode kool, winterse groentes, lardo
***
Gateau au chaud, olijvenpoeder, chocolade crumble, zeezout, perensorbet en peer
Voor de vishater was de carpaccio met truffelcreme het neusje van de zalm.
Aandachtspuntjes. De bediening was niet bekend met het maandmenu; wij kregen het standaardmenu gepresenteerd. En wij zouden het op prijs stellen als er bij het serveren van de gerechten wordt gevraagd of wij nog iets wensen te drinken.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten van zeer mooie opgemaakte borden.
Een geweldige ambiance.
Vriendelijk personeel.
Naar verhouding zijn de drankjes flink aan de prijs.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
was echt een gezellige avond, leuke sfeer en goede gerechten! Ontvangst was super.
enig verbeterpunt was dat we soms wat lang moesten wachten om wat drinken te kunnen bestellen
Daanlooije .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor de ontvangst hebben we even moeten wachten. Achteraf bleek dit te zijn in verband met onderbezetting omdat een collega serveerster zich ziek had afgemeld.
Bij toeval troffen we bekenden in het restaurant waar we graag bij aansloten. Om toestemming te vragen om met tafels en stoelen te schuiven (wat geen probleem was) hebben we ook even moeten wachten door dezelfde reden.
Op het eten en drinken op zich hebben we niet zo lang hoeven wachten.
Brigitmulder63 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was weer geweldig, carpaccio, diamanthaas en het kaasplankje zijn zeker een aanrader. 1 kleine tip, de frietjes en salade bij het hoofdgerecht vonden we niet echt passen ook omdat er al aardappelpuree en groenten bij de diamanthaas zaten.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik heb erg lekker gegeten, de coquilles waren perfect net als de ossenhaas. Het dessert was een perfecte afsluiting van een heerlijk diner. De bediening was super, enthousiast en vriendelijk. Ik heb een geweldige avond gehad. Ik kan het iedereen aanraden!
Manond .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hele leuke jonge bediening, adequate service.Kennis over wijnen en hoe die te serveren wisselt .
ipv a la carte, konden wij met AH-actie alleen uit een beperkt menu kiezen. Dit was heerlijk.
Alleen .........die eeuwige frieten erbij, en dan nog wel niet vers of goede kwaliteit. DIt past totaal niet bij de rest van de kwaliteit van het heerlijke diner.TIP; een paar goede eigengebakken frieten, of rozemarijnaardappeltjes, of keuze zou zo veel lekkerder zijn.
Broersthomas .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten wilde ander tafeltje want een persoon keek naar de muur
geen probleem ,
lekker wijntje en prijs kwaliteit was , voldoende .
leuk om een keer geweest te zijn .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hadden ons veel voorgesteld, maar onze verwachtingen werden niet bewaarheid. Het voorgerecht was heel redelijk. Mijn vrouw had vlees biefstuk als hoofd gerecht, goed van smaak, maar er werd tevoren niet gevraagd hoe die moest zijn (medium bv), de gegarneerde puree smaakte als uit een pakje. Ik had aardappel gratiné. Smaak was vlak en de hoeveelheid miniem. Als nagerecht koos ik voor een kaasplateau. (extra €3.50). Vijf of zes petieterig kleine friemeltjes kaas. Gewoon gênant. De geschonken huiswijn wit en rood waren smaakvol. Voor de AH actie was een apart keuze menu-tje. Het geheel was bepaald geen uitnodiging om het gewone menu eens uit te proberen.
Jan Willem '.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Dankzij het heerlijk weer konden we op het prachtige terras zitten met uitzicht op de boomgaarden. een verrassend lekker huisaperitief gedronken, een combinatie van Aperol en hun huisgemaakte appelcider. Als voorgerecht steak tartaar, goed op smaak met een krokantje van ei. We hadden bij het voorgerecht hun eigen wijn! heerlijke Johanitter uit de Betuwe, erg mooie frisse en fruitige wijn. Als hoofdgerecht een Tournedos Rossini, helemaal top! met gegrilde groenten en een mooie mousseline van aardappel. Als begeleidende wijn de Neropasso, geweldig mooie volle wijn. Als dessert gekozen voor het kaasplankje, 5 mooie stukjes kaas, lekkere verrassende kazen, met een mooie opbouw van smaken. We komen hier regelmatig en komen zeker weer terug. We hebben een heerlijke avond gehad.