Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Baronne

B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We komen hier graag. Heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijk professioneel personeel.
Prijs-kwaliteitverhouding prima.
Kortom een aanrader.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Op een prachtige locatie in de keldergeweven gegeten. Vooraf de coquiles en de steak tartaar. De kinderen wilden flammkuchen delen als voorgerecht, was geen punt. De meat to share was een succes, meer dan genoeg en de baronne was toch weer het lekkerst. De bolognese van het kindermenu was erg lekker, zeer riante portie. Voor toe twee panna cotta (met frambozen, waarschijlijk ook lekkerder dan aardbeien) en tweemaal passie voor kokos. Helemaal prima.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Iedere keer weer heerlijk dineren in een prettige ambiance! Wederom voor herhaling vatbaar. Aanrader. Zeker via de verlengde AH restaurantactie.
rigoni .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met vrienden een driegangen menu gekozen. Vooraf kregen we foccaci met boter, olijfolie en tomatentapenade. Her brood was voortreffelijk, luchtig en heerlijk. De tomatentapenade had de volle smaak van tomaten. kortom: de zomer op je bord.
Het voorgerecht, gemarineerde zalm (gravad lachs) was fantastisch. Een mooi dik stuk zalm , goed gemarineerd.
De dragonbavarois die daarbij geserveerd werd, maakte het gerecht compleet.
Het hoofdgerecht, zwijnsstoofvlees, overtrof alle verwachtingen. Heerlijk mals en intens van smaak. Een guilty plessure waren de fantastische frietjes die in een puntzakje als bijgerecht geserveerd werden. Hooguit twee keer per jaar eten wij frites, maar deze zou ik elke week kunnen eten.
De trifle was als nagerecht ook een goede keus. Kortom: een zeer geslaagd diner.
Margreet O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij hebben het AH menu gegeten, dat nog geboekt kon worden! Wij vonden de keuze wel erg beperkt.
Vis of zild zwijn bij het hoofdgerecht, ik houd helaas niet van beide. Heb de vagetarische variant genomen met linzen, maar werd er niet erg blij van.
Omdat mijn tafelgenote een allergie heeft, kon het hoofdgerecht niet van de kaart worden gekozen. Men bood wel een goed alternatief aan.
Het toetje..was het toetje..niet spectalurair, maar misschien kan dat ook niet voor voor de prijs van de actie.
De bediening en begeleidende wijnen waren prima!
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, enige aanmerking was een kleine communicatie fout tussen de keuken en de bediening over 1 van de gerechten.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het voorgerecht viel goed in de smaak, het hoofdgerecht viel tegen qua smaak en het nagerecht was veel te machtig en niks bijzonders.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mijn man en ik komen al jaren met heel veel plezier in de brasserie van Slot Doddendaal. Wij zijn altijd heel tevreden weer weg gegaan.
Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Niet de eerste keer hier geweest, maar toch telkens weer positief verrast. Vriendelijk personeel, goede toelichting op hetgeen wordt geserveerd.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was lekker warm binnen. sfeer was redelijk en bediening was goed. De gerechten watren wat aan de zoute kant, maar dat is persoonlijk.
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Over all heel plezierig en lekker gegeten. Bediening was attent maar niet ervaren en kundig.
goedemorgen, hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het fijn als gasten feedback geven waar we iets van kunnen leren en zijn daarom benieuwd naar uw 6 voor de bediening, daar wij juist werken met zeer ervaren medewerkers. Wij horen heel graag van u.
met vriendelijke groet, team Slot Doddendael
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slot Doddendaal is een bijzondere ambiance waar wij met een vriendengroep heerlijk hebben kunnen genieten van een prima wildmenu. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Dit is een echte aanrader en wij zullen er zeker nog eens een keer komen.
Rudie P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie locatie met voldoende parkeermogelijkheid. Een slot is ook gelijk goed voor een romantisch gevoel en door de vriendelijke bediening een fijne avond.
Peer M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Helaas was er bij de reservering gedacht via de AH actie te reserveren. Heb op de site van de restaurantactie geboekt. Heb een lunch geboekt, omdat er geen plek meer was voor een diner reservering. Bij aankomst bleek dat de lunch niet onder de AH actie viel. Wij hebben dat beiden restaurant en restaurantbezoekers als niet fijn ervaren.
Gelukkig heeft het restaurant ons een plek voor diner 's avonds geboden. Daarmee hebben ze zich zeer soepel opgesteld. Ik wil ze daarvoor graag een compliment geven, maar het systeem van reservering niet!!! Die krijgt van mij een hele grote onvoldoende.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammergenoeg is de ah actie afgelopen. Maar het blijft een toplocatie me een heerlijke keuken. Super bediening dus ook buiten de acties om een prima gelegenheid voor het vieren van het leven.
Frederieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijk geholpen en lekkere stoelen. We vonden alleen de tafels wat te groot waardoor we wat te ver uit elkaar zaten.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Alles even lekker. Hele gezellige avond gehad met ons gezin. De bediening is heel erg vriendelijk en ze weten ook precies te vertellen welke lekkere gerechten ze je serveren. We zijn hier al een paar keer geweest en komen zeker weer terug.
Dolinda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten goede ambiance prettige bediening gerechten werden in een goed tempo geserveerd! Hopelijk nog eens in 2018 met AH spaaractie.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten en super vriendelijke bediening met goede uitleg over de wijnen en de gerechten. Een aanrader!!
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Echt super goed! Vriendelijk, leuke sfeer en echt heel goed gegeten. Van de AH actie het beste restaurant wat wij hebben geprobeerd.
Top!