Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Baronne

B. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was lekker warm binnen. sfeer was redelijk en bediening was goed. De gerechten watren wat aan de zoute kant, maar dat is persoonlijk.
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Over all heel plezierig en lekker gegeten. Bediening was attent maar niet ervaren en kundig.
goedemorgen, hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het fijn als gasten feedback geven waar we iets van kunnen leren en zijn daarom benieuwd naar uw 6 voor de bediening, daar wij juist werken met zeer ervaren medewerkers. Wij horen heel graag van u.
met vriendelijke groet, team Slot Doddendael
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slot Doddendaal is een bijzondere ambiance waar wij met een vriendengroep heerlijk hebben kunnen genieten van een prima wildmenu. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Dit is een echte aanrader en wij zullen er zeker nog eens een keer komen.
Rudie P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie locatie met voldoende parkeermogelijkheid. Een slot is ook gelijk goed voor een romantisch gevoel en door de vriendelijke bediening een fijne avond.
Peer M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Helaas was er bij de reservering gedacht via de AH actie te reserveren. Heb op de site van de restaurantactie geboekt. Heb een lunch geboekt, omdat er geen plek meer was voor een diner reservering. Bij aankomst bleek dat de lunch niet onder de AH actie viel. Wij hebben dat beiden restaurant en restaurantbezoekers als niet fijn ervaren.
Gelukkig heeft het restaurant ons een plek voor diner 's avonds geboden. Daarmee hebben ze zich zeer soepel opgesteld. Ik wil ze daarvoor graag een compliment geven, maar het systeem van reservering niet!!! Die krijgt van mij een hele grote onvoldoende.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammergenoeg is de ah actie afgelopen. Maar het blijft een toplocatie me een heerlijke keuken. Super bediening dus ook buiten de acties om een prima gelegenheid voor het vieren van het leven.
Frederieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijk geholpen en lekkere stoelen. We vonden alleen de tafels wat te groot waardoor we wat te ver uit elkaar zaten.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Alles even lekker. Hele gezellige avond gehad met ons gezin. De bediening is heel erg vriendelijk en ze weten ook precies te vertellen welke lekkere gerechten ze je serveren. We zijn hier al een paar keer geweest en komen zeker weer terug.
Dolinda V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten goede ambiance prettige bediening gerechten werden in een goed tempo geserveerd! Hopelijk nog eens in 2018 met AH spaaractie.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Echt super goed! Vriendelijk, leuke sfeer en echt heel goed gegeten. Van de AH actie het beste restaurant wat wij hebben geprobeerd.
Top!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten en super vriendelijke bediening met goede uitleg over de wijnen en de gerechten. Een aanrader!!
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prettige sfeer. Vlotte bediening. De gerechten werden smaakvol opgediend. Tijd tussen de gangen was prima. Het eten smaakte over het algemeen goed. Een persoon van ons gezelschap vond het vegetarisch hoofdgerecht minder zowel qua smaak als hoeveelheid.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten in een zeer sfeervolle omgeving. Bijzondere gerechten, lekkere smaakcombinaties. Vriendelijke, snelle bediening.
Jetze K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een gezellig, rustig en sfeervol restaurant, met veel ruimte om te tafels.
Het eten was lekker en mooi opgemaakt en de bediening was prima.
Een aanrader.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en werkte hard.
Jammer dat het geluid in de ruimte met veel mensen erg hard is en niet weg kan.
Advies om wat geluidreducerende maatregelen te nemen.
Rudie B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben in een mooie ambiance, een zeer sfeervolle gewelf in slot Doddendael en met vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met gehoorapparaat is acoustiek niet zo prettig en slecht lopend is entree ook niet handig.bediening vriendelijke weet niet verder waar ik die recensie moet achterlaten
Jurgen W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, fijne bediening, super locatie in de kelder.

Het slot / de brasserie is echt een aanrader, jullie zien ons zeker terug
mevandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was heerlijk! En ze houden ook rekening als je echt iets niet lekker vindt/ lust. Dan hebben ze een alternatief, echt super????! Verder een super mooie locatie. Echt een aanrader!
José C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed uitgebalanceerd menu en vriendelijke, attente bediening.
en de ambiance was ook uitstekend.
Voor herhaling vatbaar!!