Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Baronne

doortje R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk, mijn zoon had als voorgerecht de zalm en die had wel even gemarineerd mogen worden.maar verder was alles naar wens,
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
eten was goed alleen het langen wachten op het eten. verder bediening ok en de wijnen waren heerlijk.
wij komen de volgende keer terug.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
super lekker gegeten, goede bediening, echt de moeite waard en dat via de AH restaurant actie. We zijn zeker van plan nog een keer terug te gaan.
b.janssen2 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zaterdag 2 september met de AH aktie bij Slot Doddendael gegeten. Wijj vinden het een bijzondere lokatie. De ontvangst was hartelijk. Wij hebben eerst wat gedronken en daar kregen we een plankje met o.a brood en worst bij. We kregen een driegangen menu waar we telkens uit 3 gerechten konden kiezen. De bediening was leuk. Het eten was prima, . Wij hadden voor vlees gekozen en dat was uitstekend bereid. . Lekker met de dunne frietjes erbij. Het dessert was ook heerlijk. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad. We hebben er ver voor gereden,maar het is wel een aanrader. We komen nog wel een keer terug om van de kaart te eten. Met dank aan de medewerkers van Doddendaal.
Bonny B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
heerlijk met z'n achten gegeten op het terras, gezellige bediening. Soms een beetje lang wachten op het volgende gerecht. Komen graag terug .
Benno E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima gegeten. Wijnaanbeveling erg goed. jammer van het niet direct indekken van steakmessen en het vlees: de garing was 1x niet zoals gevraagd. Je moet zelf aangeven welk tempo je wenst, anders gaat het wel erg snel... en wordt daar geen rekening meer gehouden of naar gevraagd. Er zit veel potentie in deze zaak, bediening en finesse bij de gerechten aanscherpen.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
ERg leuke accommodatie, vreselijk aardig meisjes die erg hun best doen, en ook nog leuk zijn.
Na een paar keer geweest te zijn, is het nog steeds zeer verrassend, wat deze keer op het menu staat.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten vond alleen het stukje vis wel heel klein twee hapjes en het was op.
Het is tweede persoon gratis maar dit heb ik nooit meegemaakt.
Andere keren was die verhouding beter.
Verder een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten, en een fijne avond hebt.
José C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Porties waren aan de kleine kant. Voor ons gezien onze leeftijd net genoeg. Maar voor een jonger gezelschap aan de kleine kant.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten. Een Michelinster waardig! En dat voor deze prijs! Een verrassingsmenu voor €30,- pp. Heerlijk carpaccio als voorgerecht; een mals stukje varkensvlees omwikkeld met spek en een overheerlijk nagerecht. Hier komen we zeker terug in deze koele kelder!!
Dorenda S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Slot Doddendaal, Brasserie Baronne. Erg vriendelijke bediening, super lekkere gerechten in fantastische atmosfeer. Echt een aanrader! Tot gauw :)
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, maar we vinden wel het menu á 34 euro toch wel aan de prijzige kant. We moesten ook nog eens 3,50 euro bijbetalen voor een klein bordje kaas.
Verder leuke bediening, we hebben heerlijk buiten gezeten en toen het kouder werd, hadden ze een lekkere warme deken voor ons!!!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mooie, sfeervolle locatie, zowel buiten als binnen. Eten uitstekende kwaliteit, wel jammer dat gemiddeld genomen de porties in Nederland zo klein zijn. Enige echte kritiekpuntje was bakje sla, ieder 2 blaadjes sla, kan echt niet. Toetje witte chocolade was geweldig, evenals de koffie met goede kwaliteit bonbons, weer eens iets anders dan een pepermuntje of zuurtje, top!
C. J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk bij zo'n slot in een mooie omgeving gelegen. Jammer dat het geluid binnen in de ruimte niet weg kan, waardoor het nog al hol klinkt binnen. Het eten is goed en netjes verzorgt. Het zijn geen grote portie's, voor mij is het goed.
hwieling .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was als vanouds. Heerlijk gegeten.
We zaten voor het eerst midden in de zaal en daar is het voor mensen met een gehoorapparaat wel erg luidruchtig om je heen. Dat hebben we nog niet eerder zo meegemaakt . Dus liever een tafeltje aan de kant omdat dan de geluiden maar van een kant komen.
Maar we komen terug.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
altijd goed en lekker, Verse producten. lekker dicht bij huis en nooit parkeerproblemen . Bovendien zeer aardige bediening
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met prima personeel en service. We waren hier nog nooit geweest en de H actie heeft ons hier gebracht. Een aanrader.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Buiten een paar kleine te verwaarlozen puntjes om hebben we een heerlijk avondje gehad meer kan ik er niet vsn maken ook het wijnadvies was prima
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Nu voor de 2e keer geweest en weer heerlijk in de tuin kunnen zitten alles was weer voortreffelijk net zo als de 1e keer
rust171 S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een uitstekende AH arrangement: Heerlijke c carpaggio van rund, lekker i klaargemaakte roodbaars en een heerlijk dessert