Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Baronne

Jooske W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Menu van de chef gegeten, prima porties en lekkere smaakcombinaties. We komen zeker terug en gaan dan de vleesgerechten proberen.
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker en ook goed geserveerd. Heerlijke soep en ook heel lekkere broodjes. Visgerechten ook al super. Zeer mooie lokatie. Perfect.
RoMa10 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede porties mbt kwaliteit en prijsverhouding. Zeker niet weinig. Leuke vlotte bediening. Ruim zitten en goed stoelen. 4-gangen menu voor € 35,00 is een goede prijs, mede gezien wat je ervoor krijgt. Prima en zeker aan te bevelen.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kwaliteit van het eten is goed. De bediening is accuraat en houdt rekening met de aangegeven wensen. Ruim en mooi ingericht restaurant.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prachtige locatie, bij aankomst een aperitiefje bij de open haard, waar we konden blijven zitten tot het voorgerecht werd opgediend. Prima sfeer en lekker eten !
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mooi restaurant in kelder van Slot Doddendael. In het donker echter bijna niet te vinden. Om bij het restaurant te komen moet over een klinkerweggetje worden gereden. Langs dit weggetje wordt wel het slot aangegeven maar niet het restaurant. Om het slot ver van de weg ligt en tussen hoge bomen is dit, in het donker, bijna niet te vinden zeker omdat er geen aanduiding van het restaurant staat. Geadviseerd wordt om een aanduiding langs de weg te plaatsen.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Aangename, stijlvolle sfeer.waren lang niet geweest en zijn zeker van plan terug te komen voor diner of lunch
Personeel was zeer attent en vriendelijk
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geluid is nog wel een dingetje waar wat aan gedaan moet worden om ontspannen te kunnen dineren
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zaten naast een grote groep en in een kelder, dus nauwelijks elkaar kunnen verstaan, veel rumoer van de grote groep.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Was erg druk,veel last gehad van geluid.......wat erg jammer is.Lokatie heel gezellig...Verder geen kommentaar.
Dit is een kort en eerlijk kommentaar,waarom dan toch nog 120 tekens??????????????
B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We komen hier graag. Heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijk professioneel personeel.
Prijs-kwaliteitverhouding prima.
Kortom een aanrader.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Op een prachtige locatie in de keldergeweven gegeten. Vooraf de coquiles en de steak tartaar. De kinderen wilden flammkuchen delen als voorgerecht, was geen punt. De meat to share was een succes, meer dan genoeg en de baronne was toch weer het lekkerst. De bolognese van het kindermenu was erg lekker, zeer riante portie. Voor toe twee panna cotta (met frambozen, waarschijlijk ook lekkerder dan aardbeien) en tweemaal passie voor kokos. Helemaal prima.
rigoni .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Met vrienden een driegangen menu gekozen. Vooraf kregen we foccaci met boter, olijfolie en tomatentapenade. Her brood was voortreffelijk, luchtig en heerlijk. De tomatentapenade had de volle smaak van tomaten. kortom: de zomer op je bord.
Het voorgerecht, gemarineerde zalm (gravad lachs) was fantastisch. Een mooi dik stuk zalm , goed gemarineerd.
De dragonbavarois die daarbij geserveerd werd, maakte het gerecht compleet.
Het hoofdgerecht, zwijnsstoofvlees, overtrof alle verwachtingen. Heerlijk mals en intens van smaak. Een guilty plessure waren de fantastische frietjes die in een puntzakje als bijgerecht geserveerd werden. Hooguit twee keer per jaar eten wij frites, maar deze zou ik elke week kunnen eten.
De trifle was als nagerecht ook een goede keus. Kortom: een zeer geslaagd diner.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Iedere keer weer heerlijk dineren in een prettige ambiance! Wederom voor herhaling vatbaar. Aanrader. Zeker via de verlengde AH restaurantactie.
Margreet O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij hebben het AH menu gegeten, dat nog geboekt kon worden! Wij vonden de keuze wel erg beperkt.
Vis of zild zwijn bij het hoofdgerecht, ik houd helaas niet van beide. Heb de vagetarische variant genomen met linzen, maar werd er niet erg blij van.
Omdat mijn tafelgenote een allergie heeft, kon het hoofdgerecht niet van de kaart worden gekozen. Men bood wel een goed alternatief aan.
Het toetje..was het toetje..niet spectalurair, maar misschien kan dat ook niet voor voor de prijs van de actie.
De bediening en begeleidende wijnen waren prima!
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, enige aanmerking was een kleine communicatie fout tussen de keuken en de bediening over 1 van de gerechten.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het voorgerecht viel goed in de smaak, het hoofdgerecht viel tegen qua smaak en het nagerecht was veel te machtig en niks bijzonders.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mijn man en ik komen al jaren met heel veel plezier in de brasserie van Slot Doddendaal. Wij zijn altijd heel tevreden weer weg gegaan.
Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Niet de eerste keer hier geweest, maar toch telkens weer positief verrast. Vriendelijk personeel, goede toelichting op hetgeen wordt geserveerd.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was lekker warm binnen. sfeer was redelijk en bediening was goed. De gerechten watren wat aan de zoute kant, maar dat is persoonlijk.