Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Buiten een paar kleine te verwaarlozen puntjes om hebben we een heerlijk avondje gehad meer kan ik er niet vsn maken ook het wijnadvies was prima
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Nu voor de 2e keer geweest en weer heerlijk in de tuin kunnen zitten alles was weer voortreffelijk net zo als de 1e keer
rust171 S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een uitstekende AH arrangement: Heerlijke c carpaggio van rund, lekker i klaargemaakte roodbaars en een heerlijk dessert
lahaije-derrez .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik had gevraagd voor tafeltje met voldoende licht. Wij kregen een prima plaats achterin met veel lichtinval door het raam. Het restaurant is in de kelder van slot doddendael. In een kelder met gewelven is het natuurlijk altijd wat rumoeriger. Maar desalniettemin: Prachtige ambiance en mooie omgeving. Veel parkeerplek. Heel vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten en een prettige bediening in eenmalig sfeervolle ruimte. Aanrader.........................................................
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mooi restaurant in een natuurlijke omgeving. Je waant je in het slot enige eeuwen terug in de tijd. Echter de kwaliteit van het opgediende eten is hedendaags en smakelijk. Een pluim voor de keuken en bediening.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Na een eerdere goede ervaring met de AH bonnen nu een keer a la carte gegeten. De bediening was wederom heel vriendelijk. De carpattio was goed en voldoende, maar de hoofdgerechten vielen tegen. De cath-of-the- day was erg summier en de risotto leek wel rijstepap. De presentatie was mooi. Het dessert sinaasappelparfait was echt onder de maat wat betreft de hoeveelheid en smaak.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Voor en hoofdgerechten waren vooral bijzonder van smaak. Hoofdgerecht met vis van de dag vind ik wat eenvoudig.
EjAt .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een mij bekend uitstekend restaurant in een romantische omgeving. Wij komen hier graag. Ook voor de ah- restaurantactie werd dezelfde service en dezelfde uitstekende kwaliteit gehandhaafd, zelfs met een speciale menukaart met originele gerechten. Ook nu weer zeer geslaagd!
Een toplocatie, zoals er niet veel zijn in Nederland.
W V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Mooie locatie, attente bediening en een goede prijs kwaliteits- verhouding.
Minpunt aan deze beoordelingssite, ik moet 120 karakters hebben voor ik verder kan. Ik heb ze nu.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prachtige plek om te zijn! Dit keer buiten gezeten.
Goed personeel ( een wat directer, maar daar kunnen wij wat tegen, ander erg vriendelijk. Gaf toelichting)
Ah menu was meer dan prima! Komen er zeker een Kerr terug om A la Carte te eten ( en dat is mi de bedoeling van ah actie: kennismaking met restaurant om sfeer/eten te proeven)
gmbroere .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een unieke locatie gelegen in een prachtige groene omgeving, zeker bij mooi weer op het buitenterras aangenaam vertoeven,
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ons voorgerecht hadden ze per ongeluk aan een ander stel gegeven dus dat betekende dat wij langer moesten wachten maar daarvoor kregen we een drankje aangeboden. Dat vonden wij heel attent.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Mooie lokatie, heerlijk buiten. Wijnen goed maar prijzig. Eten uitstekend! Wachttijd tussen de gerechten is precies goed. Niet te lang of te snel.
mac.jcm .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
mooie plek; eerst buiten gezeten en toen het te guur werd naar binnen gegaan. voor 4 personenrecht er iets meer brood bij binnenkomst geserveerd worden. Op terras zaten we wel dichter op elkaar gepakt, misschien een tafeltje minder?
veenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Was heerlijk eten. We konden kiezen uit 3 gerechten.
Het duurde een beetje lang voor we het voorgerecht kregen.
Mooie locatie.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Uitstekende ontvangt en in de slottuin in de zon kunnen eten. De bediening was heel vriendelijk en ook de kok kwam nog even aan tafel om iets uit te leggen en vragen te beantwoorden.
Kortom een gezellige avond met persoonlijke aandacht en sfeer. Zeker een aanrader.
vosakker .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het is ons werkelijk bijzonder goed bevallen en komen hier zeker terug.
Als we toch iet negatiefs moeten zeggen dan is het de akoestiek.
Er zat een groot gezelschap waardoor we iets harder moesten praten
cbaan .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Online gereserveerd en vrij snel een bevetsiging ontvangen. Hierbij aangegeven dat we gebruik maken van de AH spaarzegels. Dit werd ook tijdens de ontvangst bevestigd, dus was goed gergistreerd. Daarna een prima 3 gangenkeuzemenu voorgeschoteld gekregen. Kwaliteit en hoeveelheid was boven verwachting aangezien onze ervaring met AH spaaracties en de menu's nog wel eens erg karig of van mindere kwaliteit zijn. Dat was hier absoluut niet het geval. Prettige bediening. Fijne wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Rita N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastische plek! Heerlijke gerechten en wijnen. Het ziet er allemaal keurig netjes uit. Wij komen zeker nog eens terug.