Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van Rundvlees | Parmezaan | truffel crème | croutons | pijnboompitten | salade | rode ui
      Carpaccio van zwaardvis | krokante spek | bietjes | frisee | caviaar | citroen crème
      Tartaar van couscous | granaatappel | courgette | paprika | hazelnoot | pesto
  • Hoofdgerechten
    • Rundersukade | rode biet | koolrabi | mini mais | meiraap | groene asperge | aardappelpuree | jus de veau
      Koolvis | aardappelpuree | rode biet | koolrabi | mini mais | meiraap | groene asperge | choron saus
      Krokante brie | risotto | seizoen groente
  • Nagerecht
    • Baba au rum | karamel saus | vanille-ijs | crumble
      Kaasplank met een selectie kazen van Kaasaffineurs Van Tricht, huisgemaakte notenbrood, kweepeergelei (meerprijs € 3,50 p.p.)
      ----

Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Baronne

Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vriendelijke bediening , gemoedelijke sfeer , erg mooie omgeving .Op sommige plaatsen moeten de tafeltjes niet nog dichter bij elkaar gezet worden .
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Gezellige terras waar je heerlijk kunt eten goede service goede uitleg wat we er op je bord ligt. Heel tevreden klanten zijn wij
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heel fijn restaurant. Mooie gerechten, toplocatie. Bediening erg goed: persoonlijk en deskundig. Prijzen heel redelijk. Aanrader.
Hai M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Top. Leuke plek, goed ingericht, prettige bediening, goede prijs/prestatie verhouding ...............................
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten was heerlijk maar de wachttijd veel te lang. Het brood zat nog in de oven en voorgerecht en hoofdgerecht duurden allebei een uur. Na een klacht hierover zei de serveerster dat er maar 2 mensen in de keuken stonden i.v.b.m. een bruiloft. Maar dan moeten ze niet zo veel reserveringen aannemen. We kregen wel de koffie gratis, maar we hadden liever minder lang gewacht!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
In plaats van lekker rustig te kunnen eten, waren er 30 bruiloft gasten in het restaurant.
Ontzettend veel lawaai.
Dus voorlopig geen slot Doddendaal meer.
Vanbronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor ons geen tweede keer meer.
Een half uur gewacht op een biertje, toen maar eens gevraagd of het nog kwam.
Sukade was echt niet te eten zoals het op deze manier bereid was. Toen de bediende de borden kwam afhalen vroeg ze wat we ervan vonden. Dus ik zei eerlijk dat we het te vet en te droog vonden, en dat het niet zo ons ding was. Kreeg ik op venijnige toon te horen dat je dat hebt hè, met sukade!
Bij het afrekenen werd de bon met mij doorgenomen, ook dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt.
Janet Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ontvangst vonden wij niet gastvrij en vriendelijk. 3 van de 4 personeelsleden waren nogal gehaast. Extra broodplank en water op tafel meerdere malen moeten vragen. We hebben lang op ons eerste gerecht moeten wachten (ruim een uur).
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Eten was prima, niets op aan te merken. Wachttijd was in het begin wat lang, later ging het beter. We vonden de bediening gehaast, niet aandachtig, we voelden ons niet welkom. Jammer van zo'n mooie locatie dat er niet meer uitgehaald wordt.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten.
Goede en vriendelijke service, goede kwaliteit. Zoals we gewend zijn van Slot Doddendael.
Zeker aan te bevelen.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Sfeervolle omgeving, prettige bediening, heerlijk gegeten. Had eigenlijk wel een Moederdag menu verwacht, maar a la carte is ook prima. Alleen de Sauvignon vond ik erg zurig.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heel mooie ambiance, heel gastvrije en keurige bediening, met zelfs extra service, kortom zeer aan te bevelen, wij gaan er zeker vaker naar toe. Ton
Jooske W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Menu van de chef gegeten, prima porties en lekkere smaakcombinaties. We komen zeker terug en gaan dan de vleesgerechten proberen.
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker en ook goed geserveerd. Heerlijke soep en ook heel lekkere broodjes. Visgerechten ook al super. Zeer mooie lokatie. Perfect.
RoMa10 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goede porties mbt kwaliteit en prijsverhouding. Zeker niet weinig. Leuke vlotte bediening. Ruim zitten en goed stoelen. 4-gangen menu voor € 35,00 is een goede prijs, mede gezien wat je ervoor krijgt. Prima en zeker aan te bevelen.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kwaliteit van het eten is goed. De bediening is accuraat en houdt rekening met de aangegeven wensen. Ruim en mooi ingericht restaurant.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prachtige locatie, bij aankomst een aperitiefje bij de open haard, waar we konden blijven zitten tot het voorgerecht werd opgediend. Prima sfeer en lekker eten !
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mooi restaurant in kelder van Slot Doddendael. In het donker echter bijna niet te vinden. Om bij het restaurant te komen moet over een klinkerweggetje worden gereden. Langs dit weggetje wordt wel het slot aangegeven maar niet het restaurant. Om het slot ver van de weg ligt en tussen hoge bomen is dit, in het donker, bijna niet te vinden zeker omdat er geen aanduiding van het restaurant staat. Geadviseerd wordt om een aanduiding langs de weg te plaatsen.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Aangename, stijlvolle sfeer.waren lang niet geweest en zijn zeker van plan terug te komen voor diner of lunch
Personeel was zeer attent en vriendelijk
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geluid is nog wel een dingetje waar wat aan gedaan moet worden om ontspannen te kunnen dineren