Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van Rundvlees | Parmezaan | truffel crème | croutons | pijnboompitten | salade | rode ui
      Carpaccio van zwaardvis | krokante spek | bietjes | frisee | caviaar | citroen crème
      Tartaar van couscous | granaatappel | courgette | paprika | hazelnoot | pesto
  • Hoofdgerechten
    • Rundersukade | rode biet | koolrabi | mini mais | meiraap | groene asperge | aardappelpuree | jus de veau
      Koolvis | aardappelpuree | rode biet | koolrabi | mini mais | meiraap | groene asperge | choron saus
      Krokante brie | risotto | seizoen groente
  • Nagerecht
    • Baba au rum | karamel saus | vanille-ijs | crumble
      Kaasplank met een selectie kazen van Kaasaffineurs Van Tricht, huisgemaakte notenbrood, kweepeergelei (meerprijs € 3,50 p.p.)
      ----

Over het restaurant Brasserie Baronne

Oase van rust midden in de natuur

Omringd door een slotgracht ligt een middeleeuws kasteeltje, compleet met prachtige tuinen en boomgaard. Hier eet je in stijl, omringd door een prachtig landschap waar je vanaf het overweldigende terras onbelemmerd over uitkijkt. Alsof je een sprookje binnenstapt. Kom hier vooral ook een keer tussen de middag, wanneer Slot Doddendael een heerlijke lunch serveert.

Meer informatie over restaurant Brasserie Baronne

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Nvt
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij waren met vrienden hier na een middag op de tuinen van Appeltern slechts 20 min rijden maar zeer de moeite waard mooie landelijke omgeving met een mooi kasteel Doddendeal het restaurant/brasserie zit in de kelder en dat is al heel erg leuk mooi restaurant en we zaten weliswaar in een kelder gewelf maar nauwelijks geluidsoverlast we werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie plek we namen het AH menu en we moeten zeggen dat was prima voor elkaar mooie gerechten met zorg klaargemaakt en geweldig stoofvlees als hoofdgerecht met een heerlijke Rueda wijn erbij kon ons diner niet meer kapot met nog de vriendelijke en prettige bediening zeker een aanrader en tja de prijs zeer redelijk ook als je geen AH menu zou nemen
Dus zeker hier gaan eten wordt geen teleurstelling
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede kwaliteit eten! En wat een mooie plek!
Niks dan lof!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Uitstekende maaltijd in een prettige ambience. Als gehoorgestoorde heb ik genoten van de rustige atmosfeer. Prettige bediening. Komen weer terug dat is zeker.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ik kom absoluut nog weer terug !!! Ontvangst erg plezierig en kennis van bediening “ high class”!!
Ambiance natuurlijk onovertroffen
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lampen wat slordig aan het plafond. Veel last van het holle geluid. Ws door het lage plafond en geen gordijnen etc, waardoor het geluid niet geabsorbeerd wordt.
Verder heerlijk gegeten en aan de buitenkant is het sprookjesachtig.
joop.hirschfeld .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ook bij ons tweede bezoek aan de Brasserie waren wij wederom verrast door vriendelijk personeel en voortreffelijk eten in een prettige ambiance.
Hier komen wij zeker terug.
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prachtige restaurant in de gewelven van een slot.
Heerlijk eten
Een bijzonder ervaring voor een goede prijs.
Een echte aanrader
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima ambiance, goed eten.
Liesbeth F.
Heerlijk gegeten
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
In een verrassende omgeving heerlijk gegeten
NANCY V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Was niet de eerste keer voor ons. Dat zegt denk ik al genoeg. Lekker eten , goede service. Weer genoten.
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Le baronne houd rekening met allergieën zei koken zonder toevoegingen wat helemaal super is. Alleen met het brood had men enige twijfel, dat bleek achteraf niet nodig te zijn.

AH menu was uitstekend. Beide hadden we zwaardvis carpaccio
Heerlijk opgemaakt met kleine Brunoise gesneden bieten en snotdolf kuit met friseesla beetje truffel dressing.

Tussen gerecht was extra gebakken Coquille tegen meer prijs.

Mijn vrouw had mooie verse koolvis moot, met heerlijke zelfgemaakte aardappelpuree, groene asperge, mini mais, raapje. En voor mij het zelfde maar dan met mooi groot stuk zacht sukade vlees. Met beetje sla en verse frieten, mayonaise.
Volgende keer vraag ik extra puree i.p.v. friet. Extra sla

Toetje,
Beide baba rum vanille ijs. Met een licht zoute caramelsaus. Vers fruit frambose besjes, braam.

Voor herhaling vatbaar
Mmmmm????
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Brasserie Baronne houd rekening met allergieën zei koken zonder toevoegingen wat helemaal super is. Alleen met het brood had men enige twijfel, dat bleek achteraf niet nodig te zijn.

AH menu was uitstekend. Beide hadden we zwaardvis garpacho

Tussen gerecht was extra gebakken Coquille tegen meer prijs.

Volgende keer vraag ik extra puree i.p.v. friet. Extra sla

Toetje,

Voor herhaling vatbaar
Mmmmm???? we komen zeker nog een keertje terug.
P.A. U.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het keuzemenu van de ahrestaurantactie was echt top.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Een verrassende locatie en dito gerechten.
Vriendelijk en attente bediening.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten en zijn heel vriendelijk ontvangen. Personeel is uiterst attent en over het eten niets dan lof. Zeker de moeite waard om hier een keer te gaan eten. Wijnen zijn van goede kwaliteit en advies over welke wijn bij welk gerecht is uitstekend.
I. J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer vriendelijk en open personeel met aandacht voor de klant. Uitgebreide informatie over de gerechten en goed geholpen.
Prijs-kwaliteitverhouding was goed.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastisch gegeten in een mooie ambiance. Vriendelijke, attente bediening.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018