Brasserie Bark

Van Baerlestraat 120 1071 BD Amsterdam Nederland Kaart
31-206750210

Over het restaurant Brasserie Bark

Een brasserie vol vis

Aan het Amsterdamse Museumplein, vlakbij het Concertgebouw en Rijksmuseum, zit dit geweldige visrestaurant. Gebaseerd op brasseries zoals je die vindt in Brussel en Parijs. Dagverse vis in alle soorten en maten, oesters, fruits de mer, zalm, zwaardvis, noem het maar op. Hier kom je voor een met vis overladen lunch of diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Bark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Herman K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, bediening is prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De open wijnen (De Chardonnay en Sauvignon Blanc) ver onder de maat.
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ik vond het een leuk en modern restaurant! Ik heb heerlijk gegeten!
Ant S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi restaurant, heerlijk eten en super vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ja de laatste tijd bijna 1 x per week. Ondanks dat ik een maand van te voren reserveer met verzoek voor een tafeltje aan de balustrade zijn bij binnenkomst de tafels voor anderen gereserveerd. Dit wordt langzaam ongeloofwaardig en overweeg ik het restaurant te gaan mijden, ondanks het lekkere eten en de snelle service voor de concertbezoeker.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Aardige ontvangt van man die daarna terras gaat afruimen. Zijn vrouwelijke collega is al meer met haar eindtijd bezig, let matig op en verlaat spoedig het pand. De volgende opvolger doet weer haar best. Zaak is al spoedig vrijwel leeg. Eten is prima, maar er geniet dus bijna niemand van. Hele concetgebouw zat vol, maar alleen wij twee aten hierna hier. Gaat dus niet goed met deze voorheen prima zaak.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Scampies zelf pellen altijd super lekker, hoewel de laatste keer hadden ze iets langer gegrild moeten worden.
De zeebaars was ook prima.
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Net zoals vorige keer heerlijk gegeten . Alleen de Ribey was niet helemaal zoals deze behoorde te zijn (deel rauw)
overigens was alles perfect. Vriendelijke bediening
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Brasserie stijl qua inrichting en kaart, mooie oesters en kreeft, vlotte bediening. De bouillabaisse was lekker en rijk gevuld, jammer van de rode saus en verse toastjes met kummel ipv pittige rouille en croutons.
willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst. Duidelijk zeer Concertgebouw-gericht met dito grijze hoofden. Zeer goede zeetong en garnalen. Matige kreeft, en beetje onsubtiel zalm-vooraf. Wijnglas niet goed schoon. Idd een prima 7.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Scampi's zijn aan te bevelen. Deze keer keuze uit gepeld of ongepeld. 14 dagen geleden alleen ongepeld waardoor mijn tafelgenoot die eigenlijk wel scampi's wilde teleurgesteld was en gedwongen werd iets anders te kiezen.
Ik zelf kies voor ongepeld, maar beide mogelijkheden aanbieden!
Marinus G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor verse vis een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De scampi waren royaal, 5 stuks en superlekker evenals de kabeljauw die geserveerd werd met een heerlijke saus.
Direct bij binnenkomst worden de jassen in ontvangst en krijg je een mandje brood met lekkere roomboter.
koosburgman .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
prachtige gerechten, mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De bediening kan wat attenter. Bestellen, uitserveren en afrekenen duren wel erg lang. Maar het eten is perfect.
Alexandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij komen al jaren bij Bark om daar meestal een groot plateau Fruits de Mer te eten. Gezien het gure weer hadden we behoefte aan iets warms en namen we vooraf oesters, de Normandische. Deze smaakten heerlijk. Vervolgens een gebakken rogfilet met een kappertjessaus. Op zich niks mis met de saus, maar voor ons overbodig. Wij zijn geen sauseters bij een mooie vis. De vis lag op een bedje van wat knapperige groenten en wat aardappel. Perfect gebakken en een heerlijke, typische rogvleugel smaak. Als dessert deelden we een brownie met straciatella ijs. Verukkelijk was deze.
Het personeel was aardig en liet ons nog proeven van verschillende soorten grappa, om zo de keuze te kunnen bepalen. Bark is een prima zaak en de prijs-kwaliteitverhouding deugt. Naast de vaste kaart zijn er altijd een aantal dagaanbiedingen, waaronder toen wij er waren de rogvleugel.
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten is prima. De bediening was niet onvriendelijk, maar we moesten steeds lang wachten om onze bestelling te plaatsen. Bij weggaan werden onze jassen niet aangegeven en werden we ooik niet gedag gezegd. Erg jammer. Je zit ook erg krap, bediening liep steeds tegen mn stoel aan.
OpaH T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gestoomde neustong is zeer waarschijnlijk diepvriesfilet. Daar is vaak water aan toegevoegd, dat bij bakken vervliegt. Bij stomen lijkt het nog wat, maar de smaak is natuurlijk waterig. Deze bereiding neemt de klant bij de neus.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De zeetongen de dagschotel waren heerlijk en vers. De gekookte mosselen waren ook heerlijk, maar aan de kleine maat. We hadden de auto geparkeerd bij Qpark onder het Museumplein, dat ging prima.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, ondanks de drukte voor aanvang van een concert in het dichtbij gelegen Concertgebouw.