Over het restaurant Brasserie Bark

Een brasserie vol vis

Aan het Amsterdamse Museumplein, vlakbij het Concertgebouw en Rijksmuseum, zit dit geweldige visrestaurant. Gebaseerd op brasseries zoals je die vindt in Brussel en Parijs. Dagverse vis in alle soorten en maten, oesters, fruits de mer, zalm, zwaardvis, noem het maar op. Hier kom je voor een met vis overladen lunch of diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Bark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gerechten en zeer goede opmaak, eigenlijk zoals altijd Niets nieuws onder de zo vertrouwde Bark-zon...............................................
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede service en alle tijd. Super
J. D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super genoten, we komen zeker terug!
sjaak Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
het was goed en lekker groeten sjaak
erik B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zoals altijd weer prima. Heerlijke tong bij een zakenlunch. Ik blijf terugkomen!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Alles oké, maar niets bijzonders. Onze aspergesoep met zalm was een waterig aftrek zonder één klein stukje asperge. Niet op smaak. Twee voorgerecht heel basaal 3 verschillende stukjes zalm. Hoofdgerecht 6 gamba's met friet. Te duur en ook hier niets wat een restaurant er uit laat springen. Geen bakje water of doekje voor je vingers. Wijn oké. Wijnkaart laat weinig spectaculaire wijnen zien. De bediening vriendelijk en geroutineerd. In richtig 'close together' en vanaf 19.00 bom vol. Bij een Seafood Restaurant verwacht ik echt meer. Voordeel je bent binnen 3 min bij het concert gebouw.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, bediening is prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De open wijnen (De Chardonnay en Sauvignon Blanc) ver onder de maat.
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ik vond het een leuk en modern restaurant! Ik heb heerlijk gegeten!
Ant S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi restaurant, heerlijk eten en super vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ja de laatste tijd bijna 1 x per week. Ondanks dat ik een maand van te voren reserveer met verzoek voor een tafeltje aan de balustrade zijn bij binnenkomst de tafels voor anderen gereserveerd. Dit wordt langzaam ongeloofwaardig en overweeg ik het restaurant te gaan mijden, ondanks het lekkere eten en de snelle service voor de concertbezoeker.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Aardige ontvangt van man die daarna terras gaat afruimen. Zijn vrouwelijke collega is al meer met haar eindtijd bezig, let matig op en verlaat spoedig het pand. De volgende opvolger doet weer haar best. Zaak is al spoedig vrijwel leeg. Eten is prima, maar er geniet dus bijna niemand van. Hele concetgebouw zat vol, maar alleen wij twee aten hierna hier. Gaat dus niet goed met deze voorheen prima zaak.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Scampies zelf pellen altijd super lekker, hoewel de laatste keer hadden ze iets langer gegrild moeten worden.
De zeebaars was ook prima.
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goede en vlotte bediening, lekkere visgerechten en wijnen, goed vers brood, beetje gedoe om de jassen terug te krijgen
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Net zoals vorige keer heerlijk gegeten . Alleen de Ribey was niet helemaal zoals deze behoorde te zijn (deel rauw)
overigens was alles perfect. Vriendelijke bediening
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Brasserie stijl qua inrichting en kaart, mooie oesters en kreeft, vlotte bediening. De bouillabaisse was lekker en rijk gevuld, jammer van de rode saus en verse toastjes met kummel ipv pittige rouille en croutons.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst. Duidelijk zeer Concertgebouw-gericht met dito grijze hoofden. Zeer goede zeetong en garnalen. Matige kreeft, en beetje onsubtiel zalm-vooraf. Wijnglas niet goed schoon. Idd een prima 7.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Scampi's zijn aan te bevelen. Deze keer keuze uit gepeld of ongepeld. 14 dagen geleden alleen ongepeld waardoor mijn tafelgenoot die eigenlijk wel scampi's wilde teleurgesteld was en gedwongen werd iets anders te kiezen.
Ik zelf kies voor ongepeld, maar beide mogelijkheden aanbieden!
Marinus G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor verse vis een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De scampi waren royaal, 5 stuks en superlekker evenals de kabeljauw die geserveerd werd met een heerlijke saus.
Direct bij binnenkomst worden de jassen in ontvangst en krijg je een mandje brood met lekkere roomboter.