Over het restaurant Brasserie Bark

Een brasserie vol vis

Aan het Amsterdamse Museumplein, vlakbij het Concertgebouw en Rijksmuseum, zit dit geweldige visrestaurant. Gebaseerd op brasseries zoals je die vindt in Brussel en Parijs. Dagverse vis in alle soorten en maten, oesters, fruits de mer, zalm, zwaardvis, noem het maar op. Hier kom je voor een met vis overladen lunch of diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Bark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het tweede aperitief kwam tegelijk met het voorgerecht - slechte timing dus. Glas wijn halverwege het hoofdgerecht - evenzo ongelukkig. Van de zes oesters waren er twee bedorven - werden overigens vervangen. De rekening werd ongevraagd gepresenteerd na de koffie.: of je maar wilde opdonderen. Een glas Sancerre kost 7,75 euro, een 'kaasassortiment' met vijf minimale stukjes Franse kaas kost 13,75. Dik aan de prijs allemaal. De ene ober me naar binnen hebben (we zaten buiten) om te pinnen ('Wilt u mij maar volgen?' als een politie-agent), de andere bleek gewoon met het pinapparaat naar buiten te komen. De gerechten waren overigens heel behoorlijk.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was prima, wel moesten wij iets te vaak zwaaien/om aandacht vragen. Maar prima restaurant, wij komen hier terug.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten van het dagschotel, met een lekker glas wijn. Bediening erg vriendelijk en verantwoord "vrij".
Marly D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het is een ideale plek voor een lekker en niet te duur etentje in een gezellige sfeer als je daarna naar het Concertgebouw gaat, want het is daar vlakbij, op loopafstand. Het is een visrestaurant, maar vlees of vegetarisch is ook mogelijk en de bediening is top. Kortom, echt een aanrader!
Alexandra F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten en genoten van de loempia met krab en de koude kreeft met mayonaise. De bediening was vriendelijk en vlot. Ik kom hier zeker terug.
Ernest V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eén uur en een kwartier wachten voordat het hoofdgerecht opgediend wordt vind ik te lang.
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was daar voor de eerste keer, had goede recensies gelezen, en dat bleek waar te zijn.
Vis was voortreffelijk, alleen de salade met sepia waren ze waarschijnlijk uit geschoten met de vinaigrette , sla zwom d,r in. Maar dat was het enige min puntje van onze ervaring.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gerechten en zeer goede opmaak, eigenlijk zoals altijd Niets nieuws onder de zo vertrouwde Bark-zon...............................................
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede service en alle tijd. Super
J. D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super genoten, we komen zeker terug!
sjaak Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
het was goed en lekker groeten sjaak
erik B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zoals altijd weer prima. Heerlijke tong bij een zakenlunch. Ik blijf terugkomen!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Alles oké, maar niets bijzonders. Onze aspergesoep met zalm was een waterig aftrek zonder één klein stukje asperge. Niet op smaak. Twee voorgerecht heel basaal 3 verschillende stukjes zalm. Hoofdgerecht 6 gamba's met friet. Te duur en ook hier niets wat een restaurant er uit laat springen. Geen bakje water of doekje voor je vingers. Wijn oké. Wijnkaart laat weinig spectaculaire wijnen zien. De bediening vriendelijk en geroutineerd. In richtig 'close together' en vanaf 19.00 bom vol. Bij een Seafood Restaurant verwacht ik echt meer. Voordeel je bent binnen 3 min bij het concert gebouw.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, bediening is prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De open wijnen (De Chardonnay en Sauvignon Blanc) ver onder de maat.
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ik vond het een leuk en modern restaurant! Ik heb heerlijk gegeten!
Ant S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi restaurant, heerlijk eten en super vriendelijke bediening!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ja de laatste tijd bijna 1 x per week. Ondanks dat ik een maand van te voren reserveer met verzoek voor een tafeltje aan de balustrade zijn bij binnenkomst de tafels voor anderen gereserveerd. Dit wordt langzaam ongeloofwaardig en overweeg ik het restaurant te gaan mijden, ondanks het lekkere eten en de snelle service voor de concertbezoeker.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Aardige ontvangt van man die daarna terras gaat afruimen. Zijn vrouwelijke collega is al meer met haar eindtijd bezig, let matig op en verlaat spoedig het pand. De volgende opvolger doet weer haar best. Zaak is al spoedig vrijwel leeg. Eten is prima, maar er geniet dus bijna niemand van. Hele concetgebouw zat vol, maar alleen wij twee aten hierna hier. Gaat dus niet goed met deze voorheen prima zaak.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Scampies zelf pellen altijd super lekker, hoewel de laatste keer hadden ze iets langer gegrild moeten worden.
De zeebaars was ook prima.