Over het restaurant Brasserie Bark

Een brasserie vol vis

Aan het Amsterdamse Museumplein, vlakbij het Concertgebouw en Rijksmuseum, zit dit geweldige visrestaurant. Gebaseerd op brasseries zoals je die vindt in Brussel en Parijs. Dagverse vis in alle soorten en maten, oesters, fruits de mer, zalm, zwaardvis, noem het maar op. Hier kom je voor een met vis overladen lunch of diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Bark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bark

Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Als concert bezoekerwordt er rekening mee gehouden dat je op tijd klaar moet zijn met het eten. Ook als je weinig tijd hebt doordat te laat binnenkomt.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Is een prima restaurant voor lunch na het concert in het concert gebouw alleen jammer dat je in Engels aangesproken wordt door de bediening. Wij blijven toch wonen in Nederland.
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijke visgerechten op loopafstand van het culturele centrum. Men heeft ervaring met strakke tijden ;-) en toch is de bediening vrolijk en rustig.
E.M. M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Na lange tijd weer eens hier gegeten. Leuke kaart met ook wat onverwachte, verrassingen. Compliment voor de kwaliteit en inspiratie van de keuken . Zeer goed en we komen zeker sneller teug!
Govert B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bark blijft een ideaal restaurant voor een spuper met zeevruchten na een concert in het nabijgelegen Concertgebouw. Een prachtige assiette de fruits de mer en een passende Muscadet.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zoals altijd zeer plezierig en uitstekende kwaliteit van de gerechten
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Tafeltjes te dicht bij elkaar. Kan gesprek volgen van de buurman
P.W. T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De beste plaats om na een concert in het Concertgebouw te souperen.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Kwaliteit van de gerecht is goed, we hadden oesters, zeebaars en vissoep. Maar vond het allemaal wel gewoontjes, had iets meer verrassing in de gerechten verwacht. Rouille bij de soep was zeer matig en ook de bijgeleverde kaasbroodjes niet echt smaakvol.
Koffie was ronduit slecht!
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Prima maaltijd; goede bediening; vlot opgediend. een uitstekend adres voor een mooie, heerlijke vismaaltijd.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
goede kaart met voldoende keus. Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en vlot. Wijnkaart is ook prima. Het was fijn om zo dicht bij het concertgebouw te zijn en er ook op tijd te kunnen zijn. Goed dat er bij het reserveren naar gevraagd wordt.
Edmee R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer slecht eten. De mosselen waren ijskoud en werden vervolgens opgewarmd in de magnetron waardoor ze geheel waren uitgedroogd. De mosselen zijn te klein voor woorden. Vrienden die een ander visgerecht namen, hebben het niet opgegeten. Te slecht van kwaliteit
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk eten, voltte en prettige bediening.
Edmee R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mijn gasten en ik hebben - zoals vrijwel altijd bij dit restaurant - echt genoten. Eten zeer goed, bediening zeer goed, goede sfeer. Is vaak vol tussen 18.00 en 19.45 uur. Tip: reserveer om 20.00 uur.
Annebé P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijke fruits de mer in het zonnetje op t terras!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben hier goed gegeten. Prettige bediening. Prijzen zijn aan de hoge kant.
Tina Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Ik ben er vaak geweest, wat jammer dat er geen risotto meer, maar ja, het was toch lekker!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Als je tijdig reserveert en je wilt een speciale tafel dan wordt daar keurig rekening mee gehouden. Aangezien ik een regelmatige klant ben wordt ik herkend. Men is heel correct terwijl ik 79 er zowel met mijn vrouw 78 kom als ook met een jonge 49 vriendin is de houding van het personeel uiterst correct.
george J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018