Brasserie Bardot

Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een bruisende informele omgeving met vriendelijke, niet opdringerige, bediening. Top restaurant waar wij ons eventjes in Parijs waanden!
Damesdispuut I.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Top avond gehad! Goed ontvangen, bediening is super vriendelijk, professioneel en hebben echt verstand van wat ze doen! Het eten is voortreffelijk en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mooie ambiance om te zitten en de sfeer is aangenaam.
Guus T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vooraf heerlijk aan de wijn en smaakplankjes. Fijn terras met vriendelijke en alerte bediening. Eten was ruim voldoende, zeker in combi met wijnadvies. Vooraf vitello tonato met pata negra en als hoofdgerecht de tournedos met ganzenlever. Jammer iets te ver doorbakken terwijl we medium hadden gevraagd. Verder prima avond gehad.
Ivan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wij hebben met z'n tweeen heerlijk gegeten. Eten gewoon perfect, heerlijk buiten op het terras! Heerlijk flesje rose en genieten van mooie bereidingen. Niet te ingewikkeld, maar werkelijk tongstrelend. Genieten hoor. Service ook echt leuk, niet te stijf... Fijn. Bedankt voor deze heerlijke avond.
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Zaterdag 7 mei hebben we tijdens het Jazzfestival in deze brasserie heerlijk gegeten en vooraf op het fijne terras gezeten. Minpunt: Als voorhapje brood( té weinig smaak) met kruidenboter(té zout). De oesters en de goed bereide grietfilet met lekkere groentjes en selderijpuree maakten het weer snel goed. Als begeleidende wijn kozen we de Sancerre, jong en goed op dronk. Zeer attente en vriendelijke bediening.
Kristy V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanavond wederom heerlijk gegeten bij Bardot
kreeftensoepje vooraf was erg lekker en daarna Gamba`s ( ook een voorgerechtje ) waren ook heerlijk met portie frietjes erbij prima als hoofdgerecht. We zaten wat uit zicht van bediening maar ondanks dat ontbrak het ons aan niets. Heerlijk... gastvrij zoals het hoort.
Carola1975 P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat een fijne plek! Dit restaurant is een aanwinst voor Breda, gezien de Brasserie-stijl inrichting en de goed uitgevoerde en smaakvolle klassiekers (en anderen) uit de Franse keuken. Vlotte, jonge bediening, gezellige sfeer. Het eten was boven verwachting: bij garnalenkroket denk je misschien niet aan een verfijnd gerecht, maar dat krijgt Bardot voor elkaar. Complimenten.
Overigens is de naast gelegen wijnbar van Bardot ook zeker de moeite waard.
MerianKoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk een zaterdagmiddag op het mooie terras van Brasserie Bardot doorgebracht tijdens een weekendje Breda. Zeer attente bediening die mij mijn vergeten spullen na stuurt. Ik ben onder de indruk van de service!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Uitstekend geluncht in Brasserie Bardot. Prachtige inrichting, die uitnodigt om naar binnen te gaan. Het eten is eerlijk, vers en lekker en wordt mooi opgediend. Lunchgerechten waren Beenham met een mosterd-honingdressing vergezeld van een zuurkoolsalade, een Croque Bardot en een fraaie Club Sandwich. Eerlijke prijzen, verse ingrediënten en met zorg bereid.
De bediening is vriendelijk, vrolijk, snel en attent. En zo hoort het ook.
Zonder problemen mochten we een kijkje nemen in de naastgelegen wijnbar, die op dat moment nog gesloten was. Inrichting en ambiance net zo fantastisch als de Brasserie.

Kortom: Uitstekend adres.
Absolute aanrader en een aanwinst voor de toch als zo gezellige stad Breda.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Met een groot gezelschap gegeten in Bardot een groot eetlokaal naast een café met dezelfde naam. Fijn dat we apart konden zitten in een nis, lijkt me ook goed voor de overige gasten. Het eten was gemiddeld. De garnalenkroketten waren een beetje flauw van smaak. Het Runderbavette met stroganoff saus was smaakte gemiddeld, miste net wat kracht in de smaak. De koffie met lekkernij was wel heerlijk uitgebreid.
De bediening was wat onpersoonlijk, maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de grote van de groep, dan is het uitserveren van het eten natuurlijk het belangrijkste.
Ferdian S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Afgelopen donderdag Brasserie Bardot bezocht, eerst in de bar een mooie fussee genomen. Deze had een heel mooi gebalanceerd boeket. Veelbelovend.

Daarna intrede gedaan in een echt Parijse brasserie. Kenmerkend voor Frankrijk. Goed gelukt

Als voorgerecht tartaar van zalm genomen, er staan wat begeleidende wijntips bij. De ober had volgens mij niet al teveel kennis hierover want hij las deze twee suggesties gewoon voor.
Persoonlijk vind ik dat in een brasserie geen probleem.
Zalm was mooi weelderig van smaak met wel iets teveel aardappelsalade. Ook was de hoeveelheid room iets too much. De pernot viel daarmee weg en voor een deel de zalm.
Wijn erbij een chardonnay was uitstekend, niks spannends alleen.

Als hoofd Poussin van de rotisserie met citroen en tijm, geserveerd met appelcompote, frisse salade en verse pommes frites. Deze was goed op smaak, alleen in het binnenste op het randje af net iets te droog. Ook de smaak van de marinade was daar niet geheel tot doorgedrongen. Lekker, dat wel, een pinot noir erbij maakte het feest deels compleet. Ik zou met de kruidige marinade todch eerder een wat kruidiger wijn pakken. Zinfandel of Grenache.
De salade was aardig. Verse friet heb ik lekkerder gehad.

Setting is prettig duurde wel even voordat het eerste gerecht was opgenomen.

Een leuke stukje Frankrijk in centrum Breda, Dat wel.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
In een prachtige setting hebben we heerlijk een lunch kunnen gebruiken. Een omelet die werd geserveerd in een stijlvol pannetje op een keurig verzorgde ondergrond. In combinatie met de inrichting prachtig. Zeker toen de smaken ook nog mooi op elkaar bleken te zijn afgestemd was het een aangename zit.

Erg jammer is de denigrerende houding van het personeel tegenover onervaren krachten. (Mijn bezoek was om en nabij 19-12-2015).
Willem2Breda .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
De trio van garnalen was erg lekker en leuk gepresenteerd. De ribeye was precies medium rare zoals gevraagd. Een leuke avond uit gehad.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Een dagje shoppen in Breda gestart met een lunch bij Bardot. Een zeer gezellige zaak, lekker druk en goed verzorgd. Bediening allemaal erg strak, goed gekleed en zeer net in de communicatie. Gerechtjes (steak tartaar en pasteitje) waren prima voor een lunchgerecht. Een leuke zaak, goed verzorgd en prima prijs/kwaliteit.
Mkoppelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We hebben een fijne avond gehad in Bardot. De timing van de gerechten was goed. De gerechten zelf ook! Hoewel ik hun specialiteit (poussin) niet overdonderend vond, was die niet slecht. De voorgerechten, ook die van mijn partner waren wel verassend lekker. Vooral de meloen ham was een smaaksensatie en absoluut niet traditioneel geserveerd qua ingrediënten en styling. Wat me opviel is dat de kok erg houd van citroen. De appelcompote, kruidenboter en andere gerechten zijn frisser gemaakt met citroen. Voor mij hoeft dat niet zo, maar dat is persoonlijk.

Wat ons erg tegenviel was het personeel en de service. Er werd onduidelijk gepraat, niet de tijd genomen. We hadden het gevoel alsof ze snel naar huis wilden en zo efficiënt en snel mogelijk alles af wilden ronden. Voordat je de tijd had om op te kijken te bedanken voor het inschenken, bediening etc waren ze al weg. Gehaast en rommelig is dat over gekomen.
Er werd niks uitgelegd over het eten, wat ik een misser vind. Ook een verbeter punt is dat we door drie verschillende obers werden bediend. Dat zorgde ervoor dat we vroegen of de frietjes nog konden blijven staan en een minuut later haalde de andere ober ze toch van tafel.
Wel waren ze allemaal vriendelijk.

Een pluspunt vond ik de ruime opzet van de tafels. Je zit niet met je elleboog tegen je buren die je niet kent. Prettige omgeving om te dineren!
Ondanks de tegenvaller qua personeel hebben we lekker gegeten en een fijne avond gehad.
Kkn .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Fantastisch restaurant. Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Fantastische kaart met al mijn favorieten: oesters, garnalen bitterballen, coquilles, wijngaardslakken, Kreeft, tournedos met ganzenlever etc. Daarbij een geweldige wijnkaart met heerlijke wijnen. Heerlijk op het terras gezeten met mooi weer. Wij vonden de service wel goed en gastvrij. Volgende keer in Breda gaan we weer.
Kristy V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk gegeten vanavond weer. Alweer voor de 3e keer in vrij korte tijd en altijd is het eten op niveau.
Eerst een wijntje gedronken bij Petit Bardot en daar een Plankje Petit Bardot samen gegeten een soort proeverij van verschillende voorgerechtjes Heerlijk, maar wel vrij veel.
Daarna bij de buren ( Bardot zelf ) het hoofdgerecht gegeten. Werd intern voor ons geregeld dat we zo over konden lopen. Super !
Mijn partner heeft daar de Dorade op die echt aan te raden is ! Mooi gerecht
En ik een half kreeftje wat eigenlijk een voorgerecht is maar gezien het forse ruim voldoende voor een hoofdgerecht.
Alles verliep vlot. Vriendelijk personeel.. lekker eten echt een aanrader en een aanwinst voor Breda !
Annabel52 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat we er niet gegeten hebben,maar na afloop van een bezoek aan de bioscoop gingen we lekker op het terras met 5 vriendinnen een wijntje drinken en genieten van een zwoele zomeravond op het gezellige terras.
Waar ik dan zo op afknap is, dat we bij onze bestelde flessen rosé niet een gezellig bakje noten geserveerd krijgen. Op onze vraag hiernaar kregen we alleen te horen dat we wel nootjes tegen betaling konden krijgen!!! Holland op z'n smalst voor mij.
Fredbreda .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Mooi restaurant maar de bediening is dramatisch. Zeer onvriendelijk en niet klantgericht. Mijn koffie was bij het serveren over het kopje gelopen en er stond dus een laag in het schoteltje. In plaats van gewoon nieuwe koffie te halen werd het droog gedept met tissues(??)
Ook liep de bediening gewoon weg om een tafeltje af te ruimen terwijl ik overduidelijk nog aan het bestellen was.
Echt een dramatische ervaring gehad hier. Nooit meer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Donderdag op het terras geluncht met vriendinnen aan een van de hoge tafels. We hebben een fles rosé besteld. Deze kwam in een karaf met ijs, zodat de wijn koud blijft in de zon. Lekker wijntje. Fruitig. Ook een fles spa groen besteld. Fijn dat Bardot de groene variant heeft! Die staat zelden op de kaart, maar vind ik lekkerder dan spa rood.
Daarna lunch besteld: een club kip en een club gerookte zalm voor mij en mijn zusje. Die hebben we gedeeld. De clubs komen met dikke sneden boerenbrood en waren lekker.
De bediening had het druk, want het hele terras zat vol. Daardoor duurde het af en toe even om de aandacht te vangen, maar de service was goed en ze dachten om de extra dingetjes (glas met ijs voor bij de wijn, citroentje in de spa).
Leuke zaak met een top terras dat 's middags zon heeft!