Brasserie Barclay Rotterdam

Karel Doormanstraat 316 3012 GP Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Mooi gastheerschap bij Barclay

Deze brasserie van broers André en Perry Nielsen in hartje stad is al jaren populair bij een zeer breed publiek. Dit zal zeker te maken hebben met het gastheerschap van het hele team, een motto waar André en Perry hoog in hun vaandel hebben. Het is een spot waar je kunt genieten van een 'simpele' saté, je koffie voor onderweg kunt afhalen of een plek waar je uit eten kunt voordat je naar de film gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00
- Lunch 11:00 - 1

Michel O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantiedagen actie. Barclay heeft een mooi menu samengesteld met de keuze tussen vis en vlees, een lekker voorgerecht en origineel dessert.
Een aanrader!
Gezellige kerstsfeer en voor een woensdagavond gewoon een hele volle zaak!
Super vriendelijk personeel, kom er zeker weer terug, ook zonder AH ;-)
Woke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig no nonsens restaurant. Wij waren er met de AH actie en hadden de keus op het speciale menu uit vis of vlees. Wij kozen de zalm en die was heerlijk.
Comensales .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij zijn met 2 koppels naar Brasserie Barclay gaan eten met de AH-restaurantactie, en dan is de prijs uiteraard erg voordelig, maar de normale prijs is zeker niet duur.
Leuk restaurant in hartje Rotterdam, met een gezellig terras en binnen leuk ingericht.
De bediening was vriendelijk, maar niet bijzonder attent of behulpzaam. Zo hadden wij b.v. van tevoren laten weten dat iemand van ons groep een gluten- en koemelkintolerantie had, maar dat hadden ze niet genoteerd, en in plaats van een alternatieve saus of een beetje extra garnering serveren met de bestelde gegrilde zalm, kreeg deze persoon een kale stuk gebakken vis op het bord. Het was lekker, maar een klein beetje extra moeite had écht het verschil gemaakt. Ook vonden wij een beetje flauw dat iemand anders van ons groep een voor- en een hoofdgerecht moest bestellen in plaats van 2 voorgerechten (in plaats van het hoofdgerecht)
Afgezien van deze details, heel lekker gegeten, en het eten was mooi gepresenteerd en goed bereid.
Rients.joke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima plek gekregen in het restaurant. Het hoofdgerecht met de zalm was goed. 3 personen namen de rib eye, waarvan er 2 erg veel spiertjes bevatten. Voorgerecht en nagerecht waren goed. We hebben lang getafeld omdat we lang op het menu en lang op de rekening moesten wachten. Gezellige locatie dicht bij het centraal station.
Joseverts61 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke sfeer. 39,95 euro voor een driegangenmenu keuzemenu en 15 euro voor een karaf wijn is niet goedkoop. Dat we dank zij AH konden genieten van een gratis tweede menu, maakte het betaalbaar.
Porsje .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
wij eindigen een concert in De Doelen altijd met een etentje bij Barclays en altijd tot volle tevredenheid
het eten was prima, de wijn goed op temperatuur en de espresso fantástisch!
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de AH Restaurantactie had Barclay een leuk en lekker 3-gangen-keuzemenu opgesteld; wel €39,95! Prima en smakelijke voorgerechten Vitello Tonnato en Carpaccio van Ossenhaas, heerlijk malse Argentijnse prime-rib met frieten en salade als hoofdgerecht en machtige mousse van mascarpone in smulpotje met Hollandse aardbeien en verrassingsdessert.
De bediening was in meerderheid uiterst vriendelijk en de inrichting sfeervol. Vol, inderdaad. Jammer dat ons 2-persoonstafeltje vlak bij een 6-persoonstafel en langs het gangpad midden in de vrijdagavonddrukte stond terwijl elders duo's aan 4-persoonstafeltjes konden zitten, en dat we een eeuwigheid moesten wachten op onze prime-ribs. Maar de excuses waren gemeend en het geluid belette ons niet om gezellig met elkaar een goed gesprek te voeren.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten, super gezellig personeel. 1 kleine tegenvaller vond ik het verrassingsdessert was 2 bolletjes ijs met slagroom. Dat was wel jammer.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Voor de tweede keer gegeten en totaal geen op of aanmerkingen, Ook de bediening was zeer attent mijn complimenten. Gaan zeker hier nog een keer eten met de familie.
H.berkien .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij aten een AH menu. Er was een ruime keuzemogelijkheid. De gerechten waren zonder uitzondering goed van smaak. Er zaten 4 enthousiaste mensen aan tafel. Bediening jong en prettig, maar zou nog iets attenter kunnen .
Als geheel een aanrader. We komen zeker terug als we in Rotterdam zijn.
N.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De sfeer is altijd goed, maar het hoofdgerecht niet het voorgerecht was erg goed en het nagerecht. Het hoofdgerecht was rib-eye die was veel te vet dat rook je ook het vlees was meer doorregen met vet , dan vlees, erg jammer
Wilmapolack .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben daar gegeten omdat het dicht bij de schouwburg is. Voorgerechten waren goed maar de hoofdgerechten een heeeeeeeelll stuk minder Argentijnse prime rib, die zat helemaal vol zeentjes en veel vet, wij hebben er nog iets van gezegd maar de baas wist er van maar deed er niets aan (dat werd gezegd door het bedienend personeel ) het dessert is ook niet veel en dat voor de prijs van een 3 van gangenmenu van 39,95 hebben we wel beter gegeten bij andere restaurants. Geen aanrader !
Dajenne R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima bereikbaar en erg lekker gegeten. Voor studenten best prijzig, maar des te leuker dat we met de ah zegels goedkoper konden eten. Het ah-menu is prima en er zat voor ons allebei wat lekkers tussen!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goede plek om wat te eten voor theaterbezoek, wel tijdig aanwezig en rekening houden aanvangstijd voordtelling.
Parkeergelegenheid in de omgeving is goed meerdere parkeergarages
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben gebruikgemaakt van de AH-restaurant-actie . De gerechten waren lekker en werden vlot opgediend. Dat was prettig omdat we daarna naar het theater gingen. Een aanrader voor andere theaterbezoekers.
Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met AH kaart. Sfeervolle ambiance, heerlijk eten ! Meer dan genoeg en het (verassingstoetje) verrukkelijk !
Maritadamen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ondanks dat wij te vroeg waren konden wij al wel aan ons tafeltje plek nemen en liet met ons gewoon even met rust. Was heel prettig. Daarna lekker gegeten en geholpen door super vriendelijke bediening. Was ons een dikke tip waard.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het menu voor AH gasten was OK, vis la carte was prima. Al met al een prima bistro café combi. Jammer dat het voetbal op de TV aan moest met een hoog volume.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Hier samen met een vriendin het ah restaurant actie menu gegeten. Gekozen voor de schol. Deze was prima. De garnalen erbij waren heerlijk. Personeel was zeer vriendelijk. Veel persoonlijke aandacht. Komen hier zeker nog een keer terug.
Info921 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten 3 gangen. Alles was naar wens en de bediening was ook goed. Klein minpuntje: de slablaadjes waren bij voorgerecht en hoofdgerecht niet allemaal even goed (soms klein bruin randje) maar dat deed de gerechten geen afbreuk.