Brasserie Barclay Rotterdam

Karel Doormanstraat 316 3012 GP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Mooi gastheerschap bij Barclay

Deze brasserie van broers André en Perry Nielsen in hartje stad is al jaren populair bij een zeer breed publiek. Dit zal zeker te maken hebben met het gastheerschap van het hele team, een motto waar André en Perry hoog in hun vaandel hebben. Het is een spot waar je kunt genieten van een 'simpele' saté, je koffie voor onderweg kunt afhalen of een plek waar je uit eten kunt voordat je naar de film gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Ik ben hier samen met mijn moeder gaan eten met de ah actie.

Als voorgerecht beide Carpaccio, ik vond zelf de Carpaccio aan de eenvoudige kant in vergelijking van een restaurant in de buurt waar ik ook met de ah actie gegeten heb en sommige sla er op had een smaak die ik er zelf niet bij vond passen.

Het hoofdgerecht mijn moeder had Argentijnse steak deze bevatte zeentjes (ook aan de taaie kant), de hoeveelheid groentes waren miniem en waren beetgaar (maar dit is modern tegenwoordig). Zelf had ik zalm met saus ook hierbij weinig groenten, deze smaakte wel redelijk. Zelf ook de Argentijnse Steak geproefd omdat het wel een grote hoeveelheid vlees was en mijn moeder het niet op kreeg . De patat vond ik aan de karige kant voor twee personen, maar je kan natuurlijk wel meer krijgen als je het vraagt. Door de hoeveelheid extra vlees had ik overigens geen behoefte aan extra patat.

Het toetje de tiramisu was aan de vette kant en we proefden weinig alcohol.

Voor 39,95 exclusief drankjes ga ik in het vervolg liever bij een ander restaurant eten.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een heerlijk 3 gangen menu! Goede kwaliteit van de ingrediënten. Top!
Tip: Vraag tussen de gangen ook eens of men nog een drankje wil bestellen, daar valt winst uit te behalen.
Ik had een opmerking over de ribeye, de bediening zei ik geef het door. Koppel het terug!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH restaurantactie hapje gegeten im zo dit restaurant te leren kennen. Warme ambiance en vriendelijk personeel. Het 3-gangen menu waar we uit konden kiezen was goed samengesteld. Vitello tonato vooraf heerlijk mooi niet al te dun gesneden kalfsvlees en een smaakvolle tonijnmayonaise. Als hoofdgerecht de T bone rib steak wat een heerlijk gegrild behoorlijk groot stuk vlees in smaakvolle mediterrane gekruide olie
Echt heerlijk gegeten! Tot volgende keer!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Aardig en adrem. We waren allemaal tevreden over het eten.
Goede zaak om voor een theatervoorstelling een hapje te eten
Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben bij Barclay gegeten met de AH actie en hebben een leuke avond gehad. Het eten was prima, het personeel erg vriendelijk en we hebben genoten van de muziek die vanuit het cafégedeelte goed te horen was. Wil je dineren in stilte, moet je een andere locatie zoeken. Maar als je er van houdt is Barclay zeker een aanrader!
liekehenny .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was weer pico bello, dus het diner heeft ons zeker niet teleurgesteld, maar we kenden het bedrijf ook al wel van eerdere bezoeken na een concert in de Doelen voor een glas wijn en 'n bitterbal.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Grote porties die er aantrekkelijk uitzien, alleen is alles vlak van smaak. Vitello Tonato zou met tonijnmayonaise zijn, maar blijkt tonijnsalade te zijn. Waarom? De carpaccio heeft weinig smaak. De zalm is goed maar de saus erbij smaakt nergens naar. Tiramisu ziet er mooi uit en is een mooi groot stuk, alleen ook hier is de smaak erg vlak: je proeft geen koffie en geen amaretto, alleen maar slagroom. Vlot tempo. Bediening oké.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Sfeer goed , bediening kan beter. Erg gezellige sfeer binnen.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantiedagen actie. Barclay heeft een mooi menu samengesteld met de keuze tussen vis en vlees, een lekker voorgerecht en origineel dessert.
Een aanrader!
Gezellige kerstsfeer en voor een woensdagavond gewoon een hele volle zaak!
Super vriendelijk personeel, kom er zeker weer terug, ook zonder AH ;-)
Woke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig no nonsens restaurant. Wij waren er met de AH actie en hadden de keus op het speciale menu uit vis of vlees. Wij kozen de zalm en die was heerlijk.
Comensales .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij zijn met 2 koppels naar Brasserie Barclay gaan eten met de AH-restaurantactie, en dan is de prijs uiteraard erg voordelig, maar de normale prijs is zeker niet duur.
Leuk restaurant in hartje Rotterdam, met een gezellig terras en binnen leuk ingericht.
De bediening was vriendelijk, maar niet bijzonder attent of behulpzaam. Zo hadden wij b.v. van tevoren laten weten dat iemand van ons groep een gluten- en koemelkintolerantie had, maar dat hadden ze niet genoteerd, en in plaats van een alternatieve saus of een beetje extra garnering serveren met de bestelde gegrilde zalm, kreeg deze persoon een kale stuk gebakken vis op het bord. Het was lekker, maar een klein beetje extra moeite had écht het verschil gemaakt. Ook vonden wij een beetje flauw dat iemand anders van ons groep een voor- en een hoofdgerecht moest bestellen in plaats van 2 voorgerechten (in plaats van het hoofdgerecht)
Afgezien van deze details, heel lekker gegeten, en het eten was mooi gepresenteerd en goed bereid.
rients.joke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima plek gekregen in het restaurant. Het hoofdgerecht met de zalm was goed. 3 personen namen de rib eye, waarvan er 2 erg veel spiertjes bevatten. Voorgerecht en nagerecht waren goed. We hebben lang getafeld omdat we lang op het menu en lang op de rekening moesten wachten. Gezellige locatie dicht bij het centraal station.
joseverts61 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke sfeer. 39,95 euro voor een driegangenmenu keuzemenu en 15 euro voor een karaf wijn is niet goedkoop. Dat we dank zij AH konden genieten van een gratis tweede menu, maakte het betaalbaar.
porsje .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
wij eindigen een concert in De Doelen altijd met een etentje bij Barclays en altijd tot volle tevredenheid
het eten was prima, de wijn goed op temperatuur en de espresso fantástisch!
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de AH Restaurantactie had Barclay een leuk en lekker 3-gangen-keuzemenu opgesteld; wel €39,95! Prima en smakelijke voorgerechten Vitello Tonnato en Carpaccio van Ossenhaas, heerlijk malse Argentijnse prime-rib met frieten en salade als hoofdgerecht en machtige mousse van mascarpone in smulpotje met Hollandse aardbeien en verrassingsdessert.
De bediening was in meerderheid uiterst vriendelijk en de inrichting sfeervol. Vol, inderdaad. Jammer dat ons 2-persoonstafeltje vlak bij een 6-persoonstafel en langs het gangpad midden in de vrijdagavonddrukte stond terwijl elders duo's aan 4-persoonstafeltjes konden zitten, en dat we een eeuwigheid moesten wachten op onze prime-ribs. Maar de excuses waren gemeend en het geluid belette ons niet om gezellig met elkaar een goed gesprek te voeren.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten, super gezellig personeel. 1 kleine tegenvaller vond ik het verrassingsdessert was 2 bolletjes ijs met slagroom. Dat was wel jammer.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Voor de tweede keer gegeten en totaal geen op of aanmerkingen, Ook de bediening was zeer attent mijn complimenten. Gaan zeker hier nog een keer eten met de familie.
h.berkien .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij aten een AH menu. Er was een ruime keuzemogelijkheid. De gerechten waren zonder uitzondering goed van smaak. Er zaten 4 enthousiaste mensen aan tafel. Bediening jong en prettig, maar zou nog iets attenter kunnen .
Als geheel een aanrader. We komen zeker terug als we in Rotterdam zijn.
n.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De sfeer is altijd goed, maar het hoofdgerecht niet het voorgerecht was erg goed en het nagerecht. Het hoofdgerecht was rib-eye die was veel te vet dat rook je ook het vlees was meer doorregen met vet , dan vlees, erg jammer