Brasserie Barclay Rotterdam

Karel Doormanstraat 316 3012 GP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Mooi gastheerschap bij Barclay

Deze brasserie van broers André en Perry Nielsen in hartje stad is al jaren populair bij een zeer breed publiek. Dit zal zeker te maken hebben met het gastheerschap van het hele team, een motto waar André en Perry hoog in hun vaandel hebben. Het is een spot waar je kunt genieten van een 'simpele' saté, je koffie voor onderweg kunt afhalen of een plek waar je uit eten kunt voordat je naar de film gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

- Lunch 11:00 - 1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij keken uit naar de heerlijke lamskoteletjes, helaas waren die niet lekker gekruid en vol met been, het vlees was ook taai. Wij hebben hier melding van gemaakt en gevraagd om vervanging door een andere gerecht. Dat werd een pittige kip en een ribeye. De pittige kip was taai, de boontjes niet gekookt en de frieten waren lauw. De ribeye was goed gebakken en mals. Al met al hadden wij het gezellig maar het eten was ver beneden onze verwachting. Jammer!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurant met erg leuke bediening!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellige plek bij het raam. Visgerecht was goed, vleesgerecht ook. Frietjes lekker, de groente was qua hoeveelheid wat aan de magere kant.
Han P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten tegen een nette prijs, wijn altijd goed op temperatuur en perfecte espresso
prima deskundige en vriendelijke bediening
Han P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij eten altijd heerlijk bij Barclays, prima kwaliteit, wijn goed op temperatuur, perfecte espresso en de bediening is beschaafd en vriendelijk.
c.klaphaak .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel jammer dat deze zaak op de avond zelf melden niet meer mee te doen aan de AH
Met het verhaal dat ze geen telefoonnummer hadden!!!
We kregen nu alleen het tweede hoofdgerecht gratis.
Na even wat gepraat hebben we twee drankjes vergoed gekregen .
Waarom geven deze zaken zich op voor deze aktie.
hm.kohler .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was allemaal prima verzorgd we hebben er lekker gegeten.
Ook het toetje was heerlijk,we komenzeker nog een keer terug.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Moesten wat lang wachten op onze bestelling. Bij navraag bleek er in de keuken iets fout zijn gegaan. Dit werd goed en vriendelijk opgelost met een gratis drankje. Het eten smaakte heerlijk. Kom er vaker en blijf het ook doen.
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het drie gangen menu kost 39,95. Het dessert was 2 bolletjes ijs met een toef slagroom... we hadden er iets meer van verwacht.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Er was weinig keuze in de gerechten en er was geen dessertkaart. Je kon kiezen tussen een bolletje ijs of koffie, jammer.
De kwaliteit van de gerechten was prima, we hebben heerlijk gegeten.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
ik vond de ah menu heel erg tegenvallen ik kom vaak bij barclay maar dat menu is heel erg tegen gevallen ik heb alles gezegd wat ik kwijt wou ik ga weleens voor de ah zegels ergens anders proberen
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima restaurant in het Centrum van Rotterdam. overal dichtbij. Gemiddelde kwaliteit en geen onverwachte culinaire uitstapjes. Beetje traditioneel maar daardoor wel weer gezellig! Voor herhaling vatbaar.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Actie van "Spoor" van de Nederlandse Spoorwegen. Een lunch voor twee, voor de prijs van één. Heel eerlijk: de kwaliteit van de lunch was perfect. Koffie/Thee, verse jus d'orange, tomatensoep (heerlijk!), een bruine boterham met kroket en een sandwich Serranoham. Heel jammer dat wij drie kwartier op het eten moesten wachten - wij hadden nog welgeteld een kwartier lunchpauze over om dit lekkers naar binnen te moeten werken. Hopelijk volgende keer een iets snellere bediening.
henk van B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De kwaliteit van het eten was goed ,
aanbod beperkt ,bijv. geen vis bij de hoofdgerechten. persoonlijk gaf ik i.p.v. een nagerecht de voorkeur aan een kop koffie, kon alleen met bijbetaling , lijkt me toch goedkoper voor de aanbieder . was in de afgelopen tijd geen probleem bij andere restaurants.
maryse W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten, porties waren meer dan voldoende. Duurde wel lang tussen de gangen door maar nu konden de gerechten ook even zakken. We moesten in de tussentijd wel zelf om drinken vragen, hiervoor kwam de bediening uit zichzelf niet langs. Het was een prima menu maar deze was in mijn ogen geen €40,- waard.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Porties waren wel wat te groot voor ons, maar daar mag je nooit over zeuren. Ik kom zeker nog eens terug. Het terras buiten is een heerlijke plek om te zitten.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant aktiekaart. Speciaal menu samengesteld. Niet uitgebreid maar wel heerlijk. Zeer goede kwaliteit stuk vlees. Vriendelijk personeel, attent en niet opdringerig. Zo hoort het, top
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Na het winkelen een gezellige locatie voor een hapje en drankje.
Buitentafels(sta) verdienen wat aandacht!
Teveel tijd tussen het voor en hoofdgerecht.
molenaar10 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Samen met mijn vrouw voor het derde jaar gegeten met de Ah-kaart bij Barclay. Dit was het slecht wat we tot nu toe daar gegeten hebben. Net voorgerecht de gerookte zalm en het nagerecht waren goed, maar het hoodgerecht was zeer teleurstellend. Er waren 2 keuzes 1x sukade vlees en de 2e waren 2 hamburgers een van vlees en een van vis. De vis was een smaakloos gerecht en het vlees hiel ook niet over. Beide hebben wij het hoofdgerecht laten staan. Voor het bovenstaande moest 39 euro betaald worden en dat was het zeker niet waar. Was zeer slecht. Hier een klacht ingediend en kregen van van het huis de drankjes gratis. Dit was een gebaar, dat door ons zeer op prijs werd gesteld. Het advies is om de hamburgers te vervangen voor een ander hoofdgerecht.