Brasserie Barclay Rotterdam

Karel Doormanstraat 316 3012 GP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Mooi gastheerschap bij Barclay

Deze brasserie van broers André en Perry Nielsen in hartje stad is al jaren populair bij een zeer breed publiek. Dit zal zeker te maken hebben met het gastheerschap van het hele team, een motto waar André en Perry hoog in hun vaandel hebben. Het is een spot waar je kunt genieten van een 'simpele' saté, je koffie voor onderweg kunt afhalen of een plek waar je uit eten kunt voordat je naar de film gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

-Keuken 11:00 - 21.30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De prijzen - die al aan de stevige kant waren - zijn kennelijk onlangs verhoogd, waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding ongunstiger is geworden. We eten hier met enige regelmaat, maar zullen in de toekomst ook eens naar gelegenheden in de buurt kijken.
André N.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Zeer leuk familie restaurant. ik heb hier al meerdere keren gegeten en keer op keer goed. De kaart is voor iedereen. Gunstige ligging en zeer vriendelijk personeel
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Na een middagje stad neergestreken is deze gezellige zaak. Gekozen voor de kipsaté en deze was prima. Al eerder hier gegeten en was ons toen ook goed bevallen. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we hier naar binnen stappen.
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten, echter is het eten van Barclays niet heel uitgesproken.
Moesten wel lang wachten voordat het eten werd opgenomen en ook na de koffie op de rekening.
Bediening kan ook wel beter opletten of de glazen nog gevuld zijn.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten goed. Bediening iets gehaast. Ribeye besteld zonder pepersaus maar met apart champions. Je krijgt de champions op de Ribeye en ook de pepersaus erop... Jammer
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant.
AHM V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ook deze keer was er geen glutenvrij brood. Men geeft ook duidelijk aan hiervoor geen moeite te willen doen.
Bij de salade werd toen stokbrood geserveerd. Toen ik duidelijk maakte dat ik dat dus niet mocht eten, pakte de serveerster de stukken brood van mijn bord en liep er mee weg.........Het zou beter zijn geweest bijv. frites voor te stellen of iets anders extra. Nee, op deze manier in ieder geval niet.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij keken uit naar de heerlijke lamskoteletjes, helaas waren die niet lekker gekruid en vol met been, het vlees was ook taai. Wij hebben hier melding van gemaakt en gevraagd om vervanging door een andere gerecht. Dat werd een pittige kip en een ribeye. De pittige kip was taai, de boontjes niet gekookt en de frieten waren lauw. De ribeye was goed gebakken en mals. Al met al hadden wij het gezellig maar het eten was ver beneden onze verwachting. Jammer!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurant met erg leuke bediening!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellige plek bij het raam. Visgerecht was goed, vleesgerecht ook. Frietjes lekker, de groente was qua hoeveelheid wat aan de magere kant.
Han P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten tegen een nette prijs, wijn altijd goed op temperatuur en perfecte espresso
prima deskundige en vriendelijke bediening
Han P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij eten altijd heerlijk bij Barclays, prima kwaliteit, wijn goed op temperatuur, perfecte espresso en de bediening is beschaafd en vriendelijk.
c.klaphaak .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel jammer dat deze zaak op de avond zelf melden niet meer mee te doen aan de AH
Met het verhaal dat ze geen telefoonnummer hadden!!!
We kregen nu alleen het tweede hoofdgerecht gratis.
Na even wat gepraat hebben we twee drankjes vergoed gekregen .
Waarom geven deze zaken zich op voor deze aktie.
hm.kohler .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was allemaal prima verzorgd we hebben er lekker gegeten.
Ook het toetje was heerlijk,we komenzeker nog een keer terug.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Moesten wat lang wachten op onze bestelling. Bij navraag bleek er in de keuken iets fout zijn gegaan. Dit werd goed en vriendelijk opgelost met een gratis drankje. Het eten smaakte heerlijk. Kom er vaker en blijf het ook doen.
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het drie gangen menu kost 39,95. Het dessert was 2 bolletjes ijs met een toef slagroom... we hadden er iets meer van verwacht.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Er was weinig keuze in de gerechten en er was geen dessertkaart. Je kon kiezen tussen een bolletje ijs of koffie, jammer.
De kwaliteit van de gerechten was prima, we hebben heerlijk gegeten.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
ik vond de ah menu heel erg tegenvallen ik kom vaak bij barclay maar dat menu is heel erg tegen gevallen ik heb alles gezegd wat ik kwijt wou ik ga weleens voor de ah zegels ergens anders proberen
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima restaurant in het Centrum van Rotterdam. overal dichtbij. Gemiddelde kwaliteit en geen onverwachte culinaire uitstapjes. Beetje traditioneel maar daardoor wel weer gezellig! Voor herhaling vatbaar.