Brasserie Barclay Rotterdam

Karel Doormanstraat 316 3012 GP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Mooi gastheerschap bij Barclay

Deze brasserie van broers André en Perry Nielsen in hartje stad is al jaren populair bij een zeer breed publiek. Dit zal zeker te maken hebben met het gastheerschap van het hele team, een motto waar André en Perry hoog in hun vaandel hebben. Het is een spot waar je kunt genieten van een 'simpele' saté, je koffie voor onderweg kunt afhalen of een plek waar je uit eten kunt voordat je naar de film gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00
- Lunch 11:00 - 1

Peter T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vanaf 1989 kwam ik af en aan bij Barclay. Gisteren was de laatste keer...
Gisteren zaten er om half tien vier of vijf plukjes mensen binnen. We gingen zitten aan een tafeltje, in de loop en in het zicht van de bar. De jongedames van de bediening hadden daar goede schik, zij liepen wel een paar keer langs om een tafeltje af te ruimen (waarna het nog leger was). Ons werd geen blik waardig gegund. Niemand kwam een bestelling opnemen. Na een goed kwartier maar weggegaan. Dit nog wel even gemeld aan de bar...
Barclay, na 28 jaar neem ik afscheid...
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren hebben wij heerlijke asperges flamande (zoals het heurt) en een saté van de haas gegeten. Geen poespas maar gewoon eerlijk eten met een zéér goede prijs/kwaliteit. LekkerT
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, tafel stond al netjes gereserveerd. Een minpunt: Aerosmith is leuk in de sportschool, niet als achtergrond muziek in een eetgelegenheid. Iets passender muziek zou wel prettig zijn.
B-sima .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was lekker. Niks speciaals maar wel degelijk. Leuke sfeer en gezellige inrichting!!
Alleen de bediening was erg traag en moest je echt roepen om beweging in te krijgen.
Rober B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Eten lekker, wel lang wachten op het eten , maar was erg lekker dus dan vergeet je de wachttijd. Drinken waren ze vergeten te brengen, maar stond wel op de rekening, en vraag je de rekening. Dan moet je er nog zelf achteraan gaan..

Beetje meer services naar de klanten toe, dan is het een prima tent
Han P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was van prima kwaliteit, de wijn goed op temperatuur, de espresso perfect
en de bediening buitengewoon gezellig!
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Aardig personeel, gezellige sfeer, er werd vaak genoeg een drankje opgenomen, lekker eten en de verrassing voor de jarige bij het toetje werd onthouden, bedankt!
P.L. C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het AH driegangenmenu was naar mijn mening te duur (€ 39,95) .Een prijs van € 25,95 tot max € 29,95 was reëler geweest. Voorgerecht ( Carpaccio ) was goed, hoofdgerecht gegrilde zalm was redelijk maar de daarbij geserveerde groenten was echt een lachertje. Een paar kleine stukjes sperzieboontjes, een paar plakjes wortel en wat minuscuul kleine stukjes bloemkool. Duidelijk een handje prut uit een diepvrieszak van de groothandel. Werkelijk schande voor de gevraagde prijs. Het kleine vierkante schaaltje met friet was duidelijk een 1 persoon portie in plaats van voor 2 personen Het dessert was in orde chocolade eis met vanillesaus. Al met al was het totaal eigenlijk hooguit 20 euro waard. Dit was de eerste kennismaking met Barclay en ook tevens de laatste keer. Wij zijn de afgelopen zes weken 4 keer uit eten geweest met de AH actie in 4 verschillende restaurants en voor minder geld beter gegeten. Een betere kok lijkt mij de oplossing.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoals altijd vriendelijke bediening en het eten was weer voortreffelijk.
De locatie is zeker de moeite waard, komen graag terug ook zonder A.H actie.
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Jammer dat we aan een tafeltje zaten wat er maar even tussen gezet was en we constant last hadden van de bediening die heen en weer liep ! Dit vind ik erg jammer ! had de vorige keer daar geen last van !
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Ik ben hier samen met mijn moeder gaan eten met de ah actie.

Als voorgerecht beide Carpaccio, ik vond zelf de Carpaccio aan de eenvoudige kant in vergelijking van een restaurant in de buurt waar ik ook met de ah actie gegeten heb en sommige sla er op had een smaak die ik er zelf niet bij vond passen.

Het hoofdgerecht mijn moeder had Argentijnse steak deze bevatte zeentjes (ook aan de taaie kant), de hoeveelheid groentes waren miniem en waren beetgaar (maar dit is modern tegenwoordig). Zelf had ik zalm met saus ook hierbij weinig groenten, deze smaakte wel redelijk. Zelf ook de Argentijnse Steak geproefd omdat het wel een grote hoeveelheid vlees was en mijn moeder het niet op kreeg . De patat vond ik aan de karige kant voor twee personen, maar je kan natuurlijk wel meer krijgen als je het vraagt. Door de hoeveelheid extra vlees had ik overigens geen behoefte aan extra patat.

Het toetje de tiramisu was aan de vette kant en we proefden weinig alcohol.

Voor 39,95 exclusief drankjes ga ik in het vervolg liever bij een ander restaurant eten.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een heerlijk 3 gangen menu! Goede kwaliteit van de ingrediënten. Top!
Tip: Vraag tussen de gangen ook eens of men nog een drankje wil bestellen, daar valt winst uit te behalen.
Ik had een opmerking over de ribeye, de bediening zei ik geef het door. Koppel het terug!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH restaurantactie hapje gegeten im zo dit restaurant te leren kennen. Warme ambiance en vriendelijk personeel. Het 3-gangen menu waar we uit konden kiezen was goed samengesteld. Vitello tonato vooraf heerlijk mooi niet al te dun gesneden kalfsvlees en een smaakvolle tonijnmayonaise. Als hoofdgerecht de T bone rib steak wat een heerlijk gegrild behoorlijk groot stuk vlees in smaakvolle mediterrane gekruide olie
Echt heerlijk gegeten! Tot volgende keer!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Aardig en adrem. We waren allemaal tevreden over het eten.
Goede zaak om voor een theatervoorstelling een hapje te eten
Greetje M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben bij Barclay gegeten met de AH actie en hebben een leuke avond gehad. Het eten was prima, het personeel erg vriendelijk en we hebben genoten van de muziek die vanuit het cafégedeelte goed te horen was. Wil je dineren in stilte, moet je een andere locatie zoeken. Maar als je er van houdt is Barclay zeker een aanrader!
liekehenny .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was weer pico bello, dus het diner heeft ons zeker niet teleurgesteld, maar we kenden het bedrijf ook al wel van eerdere bezoeken na een concert in de Doelen voor een glas wijn en 'n bitterbal.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Grote porties die er aantrekkelijk uitzien, alleen is alles vlak van smaak. Vitello Tonato zou met tonijnmayonaise zijn, maar blijkt tonijnsalade te zijn. Waarom? De carpaccio heeft weinig smaak. De zalm is goed maar de saus erbij smaakt nergens naar. Tiramisu ziet er mooi uit en is een mooi groot stuk, alleen ook hier is de smaak erg vlak: je proeft geen koffie en geen amaretto, alleen maar slagroom. Vlot tempo. Bediening oké.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Sfeer goed , bediening kan beter. Erg gezellige sfeer binnen.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantiedagen actie. Barclay heeft een mooi menu samengesteld met de keuze tussen vis en vlees, een lekker voorgerecht en origineel dessert.
Een aanrader!
Gezellige kerstsfeer en voor een woensdagavond gewoon een hele volle zaak!
Super vriendelijk personeel, kom er zeker weer terug, ook zonder AH ;-)
Woke .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig no nonsens restaurant. Wij waren er met de AH actie en hadden de keus op het speciale menu uit vis of vlees. Wij kozen de zalm en die was heerlijk.