Brasserie Barclay Rotterdam

Karel Doormanstraat 316 3012 GP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Mooi gastheerschap bij Barclay

Deze brasserie van broers André en Perry Nielsen in hartje stad is al jaren populair bij een zeer breed publiek. Dit zal zeker te maken hebben met het gastheerschap van het hele team, een motto waar André en Perry hoog in hun vaandel hebben. Het is een spot waar je kunt genieten van een 'simpele' saté, je koffie voor onderweg kunt afhalen of een plek waar je uit eten kunt voordat je naar de film gaat.

Meer informatie over restaurant Brasserie Barclay Rotterdam

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00
- Lunch 11:00 - 1

Michel O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant aktiekaart. Speciaal menu samengesteld. Niet uitgebreid maar wel heerlijk. Zeer goede kwaliteit stuk vlees. Vriendelijk personeel, attent en niet opdringerig. Zo hoort het, top
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Na het winkelen een gezellige locatie voor een hapje en drankje.
Buitentafels(sta) verdienen wat aandacht!
Teveel tijd tussen het voor en hoofdgerecht.
molenaar10 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Samen met mijn vrouw voor het derde jaar gegeten met de Ah-kaart bij Barclay. Dit was het slecht wat we tot nu toe daar gegeten hebben. Net voorgerecht de gerookte zalm en het nagerecht waren goed, maar het hoodgerecht was zeer teleurstellend. Er waren 2 keuzes 1x sukade vlees en de 2e waren 2 hamburgers een van vlees en een van vis. De vis was een smaakloos gerecht en het vlees hiel ook niet over. Beide hebben wij het hoofdgerecht laten staan. Voor het bovenstaande moest 39 euro betaald worden en dat was het zeker niet waar. Was zeer slecht. Hier een klacht ingediend en kregen van van het huis de drankjes gratis. Dit was een gebaar, dat door ons zeer op prijs werd gesteld. Het advies is om de hamburgers te vervangen voor een ander hoofdgerecht.
SuzannaTriel .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Onze voorheen goede ervaringen werden door 2 zeer karig gekunstelde fishburgertjes geheel teniet gedaan.Helaas laat Barclay zich hier van een slechte kant zien !
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Lunch was wat aan de flauwe kant. Niet echt smaakvol. Bediening had volgens mij geen zin om te werken en dit straalde ze uit. Jammer locatie is prima maar inhoud is maar bagger
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vandaag op een erg onbeschofte manier "geholpen". We wilden graag de rekening delen maar volgens het personeel was dit niet mogelijk en moesten we maar zelf uitrekenen wat ieder moest betalen. Ze waren absoluut niet bereid om even te helpen. Ben nog nooit op deze manier behandeld! Een van de bedienden was erg bijdehand en onvriendelijk ze begon zelfs te schreeuwen dat ik maar een keer zelf moest gaan bediedenen om te voelen hoe het is!!?? Op de website staat vermeld dat het restaurant staat voor een breed publiek. Het personeel heeft heel goed laten merken dat dit niet voor mijn publiek van toepassing is! Ga het hier niet bij houden!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het is altijd heerlijk eten en drinken bij Barclay. Gezellige sfeer met vriendelijk personeel. Jammer alleen dat de waterglazen stonken. We gaan uit van een incident, maar is wel een aandachtspunt.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Duurde allemaal erg lang. En het eten van de ah actie was echt niet heel bijzonder. Jammer dat met de ah actie je zo weinig keuze hebt. En dat de keuze die je hebt niet op de normale menukaart staat.

De langzaam gegaarde sukade was hard. En het "verrassingsdessert" was de echte grote teleurstelling van de avond. Het bestond uit drie bolletjes ijs en wat slagroom. En in het ijs zaten allemaal stukje ijsschaafsel. Dit stond dus al even in de vriezer.

Kortom op basis van dit menu en deze service besloten dat wij hier nooit meer heen gaan.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Koffieverkeerd was prima. Eitje met champions ronduit smerig. Champions waren niet vers en was. Er zat verder geen smaak aan. Personeel erg onvriendelijk.
Pia P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We maakten gebruik van de AH actie. Speciaal menu, en we gingen voor de asperges. Hoofdgerecht: 6 asperges met waterige kaassaus. Maar wat we wel erg vonden tegenvallen was toch wel het verrassingsdessert van de kok. Bij navraag aan de serveerster of dit een groit of klein dessert was liet ze weten dat de kok hier echt niets over los liet. Nou, kom maar op, verras ons maar te pletter. Bolletje vanille, aardbei en witte chocolade ijs met slagroom. Had de kok echt wel alle registers opengetrokken en zijn favouriete kookboeken erop nageslagen om zijn klanten te verrassen. Was een soort van tegenvaller dus en we snappen nu ook wel waarom de kok echt niets los wilde laten over zijn verrassingsdessert.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Problemen met de reservering (niet als gevolg van iens.nl) waarover ik vooraf niet ben gebeld, maar waar ik pas in het restaurant zelf bericht over kreeg. Eigenaar heel ongeïnteresseerd, geen enkele oplossing geboden.
Eindelijk aan tafel; anderhalf uur moeten wachten op het voorgerecht, vervolgens nog een uur voor het hoofdgerecht en daarna nog op het toetje (terwijl er alleen gasten op het terras zaten, het restaurant zelf was leeg) én dat met een baby! Tijdens het eten bleek ook het personeel zich voornamelijk met andere zaken bezig te houden (een feestje aan de overkant van de straat, hangen aan de bar etc), om elke gang en drankje moesten we vragen.
Verder bestond volgens het AH actiemenu het dessert uit een keuze tussen twee desserts, maar toen ik zelf maar ging vragen of het personeel zo vriendelijk zou willen zijn om de bestelling voor het dessert op te nemen kreeg ik plotseling te horen dat het geadverteerde dessert vandaag niet werd aangeboden en dat er alleen een verrassing van de chef (gekristalliseerd roomijs) geserveerd werd. Jammer dat ook dat niet aan het begin van de avond even werd vermeld...
Kortom een restaurant waar ik een jaar geleden nog graag kwam lunchen, maar wat hard achteruit is gegaan in termen van service!
Han P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Dit is ons favoriete restaurant, prima kwaliteit eten, juiste temperatuur van de wijn, vriendelijke prijs, gezellig personeel en een heerlijk kopje espresso toe.
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Boven verwachting! Goede ambiance, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Kortom, aanrader voor een gezellige avond met goede kwaliteit eten.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vanaf 1989 kwam ik af en aan bij Barclay. Gisteren was de laatste keer...
Gisteren zaten er om half tien vier of vijf plukjes mensen binnen. We gingen zitten aan een tafeltje, in de loop en in het zicht van de bar. De jongedames van de bediening hadden daar goede schik, zij liepen wel een paar keer langs om een tafeltje af te ruimen (waarna het nog leger was). Ons werd geen blik waardig gegund. Niemand kwam een bestelling opnemen. Na een goed kwartier maar weggegaan. Dit nog wel even gemeld aan de bar...
Barclay, na 28 jaar neem ik afscheid...
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren hebben wij heerlijke asperges flamande (zoals het heurt) en een saté van de haas gegeten. Geen poespas maar gewoon eerlijk eten met een zéér goede prijs/kwaliteit. LekkerT
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, tafel stond al netjes gereserveerd. Een minpunt: Aerosmith is leuk in de sportschool, niet als achtergrond muziek in een eetgelegenheid. Iets passender muziek zou wel prettig zijn.
B-sima .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was lekker. Niks speciaals maar wel degelijk. Leuke sfeer en gezellige inrichting!!
Alleen de bediening was erg traag en moest je echt roepen om beweging in te krijgen.
Rober B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Eten lekker, wel lang wachten op het eten , maar was erg lekker dus dan vergeet je de wachttijd. Drinken waren ze vergeten te brengen, maar stond wel op de rekening, en vraag je de rekening. Dan moet je er nog zelf achteraan gaan..

Beetje meer services naar de klanten toe, dan is het een prima tent
Han P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was van prima kwaliteit, de wijn goed op temperatuur, de espresso perfect
en de bediening buitengewoon gezellig!
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Aardig personeel, gezellige sfeer, er werd vaak genoeg een drankje opgenomen, lekker eten en de verrassing voor de jarige bij het toetje werd onthouden, bedankt!