Over het restaurant Brasserie Bakboord

Lekker eten bij Bakboord!

In de Havenkom van Almere ligt Brasserie Bakboord, te midden van drie terrassen aan het water op u te wachten. Geniet van het unieke uitzicht op het Gooimeer en bestel klassieke brasserie gerechten van hoge kwaliteit. Bakboord werkt samen met “Onze Volkstuinen” waardoor enkel regionale en biologische producten worden gebruikt. Bovendien wisselt de menu met regelmaat en staat het spontane personeel je altijd bij met vakkundig advies. In een intieme en ongedwongen sfeer kun je ook kiezen voor een wijn- of zelfs 'chauffeur arrangement'.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Bakboord

Als je met het OV gaat, kan je bus Allgo M1 nemen. Stap uit bij Bushalte Centrum Almere Haven. Vandaar is het 5 minuten lopen
  • : Parkeerplaats, gratis

7 Dagen per week geopend vanaf 11:00 uur - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bakboord

Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
D B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten ter gelegenheid van ons huwelijksjubileum, wat we niet van te voren vermeld hadden.
Maar na oplettendheid van het personeel toch een persoonlijke verrassing gekregen in de vorm van een beeldtenis op een bord gekregen, een erg leuk gebaar. Nogmaals, heerlijk gegeten, lekkere wijn erbij geserveerd en attent personeel. We komen zeker weer terug bij ons vertrouwde adres voor lekker eten in Almere Haven
Irena M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ontzettend gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Kiezen uit de originele gerechten was lastig! Fijne ambiance, een avond ontspannen en genieten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Boven verwachting. We hebben gekozen voor het gangen diner en bijpassend wijnarrangement. Perfect!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Hoe vertel je één van leden van de zwarte brigade dat zijn aftershave mijn plezier in het eten bederft? Dat is zonde voor iedereen!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Locatie is geweldig. Het personeel is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Advies over bijpassende wijnen is goed, waar door alles in balans is. Een echte aanrader. Komen hier al 18 jaar en met de nieuwe eigenaar is alles bij het oude gebleven, wat wij zeer waarderen
Gijsbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Voor een kwalitatief zeer goede lunch. Er wordt goed rekening gehouden met de wens van de klant. Op mijn verzoek werd de tweegangen lunch in 1 uur en een kwartier geserveerd zodat mijn zakenrelatie op tijd op Schiphol was. Ik zou restaurant bakboord zeker aanraden.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij kennen Bakboord van de echte eerste eigenaren (heer en mevrouw Koemeester). Zij hadden super goed bedienend personeel. Bij de nieuwe eigenaar hebben wij slechts twee oudgedienden gezien. En die steken met kop en schouders uit boven het verder rondlopende personeel. Een man met krulletjes en een beetje vreemd uit de ogen kijkend was het summum. Denkt leuk te zijn maar kan zich niet goed aanpassen aan wat de gasten tegen hem zeggen. Personeel zou in zo'n zaak veel beter moeten zijn. Op deze manier gaat het niet goedkomen.
Mellanie O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Veel te duur voor de kwaliteit. Echt onder de maat. Pezen in het vlees, pasta leek zo uit een pakje te komen. Op een paar kaaskruimels en wat blaadjes rucola na totaal geen toevoeging. Kom hier niet meer terug.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Fantastische bediening van Roland. De bedrijfsleider heette ons welkom liet ons "thuis" voelen. Een echte aanrader met uitzicht op het Gooimeer.
Radko T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Prima gegeten, gezellige ambiance, goede bediening (wel er voor zorgen dat alle gasten hun aperitief tegelijk op tafel hebben staan...). Porties zijn een tikje fors, maar de combinatie van smaken is zeer goed gekozen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel fijn restaurant (mooie ligging) met gerechten die een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding hebben. Bediening is vriendelijk. Ik kom hier zeker vaker terug!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We kunnen dit restaurant aanbevelen om daar te eten er loopt een leuk team en weten hoe ze de gasten op hun gemak kunnen stellen en ze weten wat er opgediend wordt elk gerecht krijgt van uit de keuken tot aan tafel de aandacht zo als het hoort er zijn ook. wijnologen in de zaak die je kunnen aanraden wat voor wijn erbij kan drinken
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Tot 2014 had ik hier mijn reguliere diner/lunch ontmoetingen en was altijd goed. Helaas heb ik nu ervaren dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan en de bediening onkundig. Hoop dat het in de toekomst weer goed komt.
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Dit is één van mijn favoriete restaurants in Almere. Ik kom er een aantal keer per jaar. Genieten van lekker eten, goede wijn en prima bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voor het eerst sinds jaren, vond ik de prijs/kwaliteit verhouding niet in orde. We moesten 20 minuten wachten alvorens er iemand naar onze tafel kwam. We hebben goed gegeten, maar voorheen vond ik de gerechten altijd een feestje, nu een stuk minder bijzonder. Wijn bijschenken hebben we op 1x na zelf maar gedaan. De wijn prijzen vind ik ook een beetje belachelijk worden. Voorheen liep er iemand mee naar de garderobe, nu niet meer. Het zijn de kleine dingen, maar als ik 100 euro per persoon (we waren met 5) moet afrekenen, zijn dit wel de punten die opvallen.
Team Bakboord pas op, zou zonde zijn als jullie je vermelding kwijt raken.
Gerieke M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Fijn dat er rekening kon worden gehouden met het feit dat wij op tijd bij het concert van ELO in Ziggodome konden zijn. Het is gelukt! Dank jullie wel. Tot een volgende keer. Gerieke, Herman, Roelie en Albert uit Schoonebeek.
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Fantastisch restaurant op een mooie plek! Ik kom hier regelmatig en ben vegetarier, ook daarbij is een prima keuze. etc. etc. etc.
Milco C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
heerlijk gegeten en in combinatie met een wijnarrangement met goede bediening was het een topavond die dan zeker de rekening waardig is
nina-damen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Fantastische avond gehad met de familie voor mijn verjaardag. LEkkere gerechten, veel keuze, mooie opgemaakte borden en goede porties.