Over het restaurant Brasserie Bakboord

Lekker eten bij Bakboord!

In de Havenkom van Almere ligt Brasserie Bakboord, te midden van drie terrassen aan het water op u te wachten. Geniet van het unieke uitzicht op het Gooimeer en bestel klassieke brasserie gerechten van hoge kwaliteit. Bakboord werkt samen met “Onze Volkstuinen” waardoor enkel regionale en biologische producten worden gebruikt. Bovendien wisselt de menu met regelmaat en staat het spontane personeel je altijd bij met vakkundig advies. In een intieme en ongedwongen sfeer kun je ook kiezen voor een wijn- of zelfs 'chauffeur arrangement'.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Bakboord

• : Parkeerplaats

7 Dagen per week geopend vanaf 11:00 uur - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Bakboord

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel fijn restaurant (mooie ligging) met gerechten die een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding hebben. Bediening is vriendelijk. Ik kom hier zeker vaker terug!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Tot 2014 had ik hier mijn reguliere diner/lunch ontmoetingen en was altijd goed. Helaas heb ik nu ervaren dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan en de bediening onkundig. Hoop dat het in de toekomst weer goed komt.
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Dit is één van mijn favoriete restaurants in Almere. Ik kom er een aantal keer per jaar. Genieten van lekker eten, goede wijn en prima bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voor het eerst sinds jaren, vond ik de prijs/kwaliteit verhouding niet in orde. We moesten 20 minuten wachten alvorens er iemand naar onze tafel kwam. We hebben goed gegeten, maar voorheen vond ik de gerechten altijd een feestje, nu een stuk minder bijzonder. Wijn bijschenken hebben we op 1x na zelf maar gedaan. De wijn prijzen vind ik ook een beetje belachelijk worden. Voorheen liep er iemand mee naar de garderobe, nu niet meer. Het zijn de kleine dingen, maar als ik 100 euro per persoon (we waren met 5) moet afrekenen, zijn dit wel de punten die opvallen.
Team Bakboord pas op, zou zonde zijn als jullie je vermelding kwijt raken.
Gerieke M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Fijn dat er rekening kon worden gehouden met het feit dat wij op tijd bij het concert van ELO in Ziggodome konden zijn. Het is gelukt! Dank jullie wel. Tot een volgende keer. Gerieke, Herman, Roelie en Albert uit Schoonebeek.
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Fantastisch restaurant op een mooie plek! Ik kom hier regelmatig en ben vegetarier, ook daarbij is een prima keuze. etc. etc. etc.
Milco C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
heerlijk gegeten en in combinatie met een wijnarrangement met goede bediening was het een topavond die dan zeker de rekening waardig is
nina-damen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Fantastische avond gehad met de familie voor mijn verjaardag. LEkkere gerechten, veel keuze, mooie opgemaakte borden en goede porties.
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De aller-aller-allerbeste tournedos gegeten. Was het geluk? Was het de kok? Was het de inkoper? Het maakt me niet uit. Als het de volgende keer weer zo goed is, laat ik van me horen!
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het eten was, zoals gewoonlijk, weer prima. Bediening was helaas een beetje rommelig, maar wel vriendelijk. Zijn er nu twee keer geweest na de overname en de kwaliteit is niet veranderd, we missen alleen de vorige gerant.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Bediening redelijk, veel fruitvliegjes wat erg storend is. Eten uitstekend
PETRUS V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zoals bij elk bezoek was het uitstekend. Vanaf het moment dat de bedrijfsleider de bediening overnam was het perfekt. Service in het begin was een beetje liefdeloos en zenuwachtig, gebrek aan ervaring en kennis. Mijn lievelingsrestaurant in Almere!
H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hadden op zaterdag 1 september een tafeltje gereserveerd. In de avond hadden ze een hele grote groep en daarom alleen tijd om half 5, wat betreft ons geen probleem omdat we smachten naar het altijd zalige eten van Bakboord. Het weer was goed en we kregen buiten een tafeltje in de zon. Er zaten nog wat terrasmensen die bootjes aan het kijken waren, logisch want wij aten ook de vroege kant. We hadden beide een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, ik had daar bij ieder gerecht een passende wijn bij en mijn vriendin hield het bij 1 Gin-tonic. We waren € 110,- euro kwijt. Dit is niet onze eerste keer bij Bakboord en het eten was zoals tijd weer voortreffelijk, wat mij alleen flink tegenviel was de bediening. Voor Almere is Bakboord best een luxe restaurant en dan mag je ook wat verwachten.....duurde erg lang voor dat we iets te drinken konden bestellen en dit vervolgens konden nuttigen. Bediening was zoals altijd vriendelijk, maar je merkte echt dat ze de drukte niet aankonden. Bij andere tafels hoorde ik dat het verkeerd ging met afrekenen en ik kreeg wel mijn soep als voorgerecht, maar een lepel ontbrak om ook echt aan de slag te gaan! Water besteld bij de wijn, maar na lang wachten, maar opnieuw gevraagd. Deze kwam toen wel direct! Al met al kan ik zeggen: eten zalig, service niet zoals ik gewend ben en rommeling.
Dagmar L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Altijd heerlijk gegeten. Bijzondere combinaties. De borden zijn een feestje en het is meer proeven dat eten. Heerlijk maar daar betaal je ook voor. Wat mij betreft zeker het geld waard!
G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het was mooi opgediend eten met prima bediening. Het was prachtig weer voor op het terras aan het water. Een prima avond dus.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gedateerd
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We komen hier al een paar jaar en we zijn nog nooit teleurgesteld. Het eten is altijd goed en er worden altijd verassende combinaties gemaakt. Ook de wijn die erbij wordt geschonken past er perfect bij. Topper!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voor het eerst sinds bijna een jaar hier weer eens gegeten. Het blijft een restaurant waar het goed toeven is. Als voorgerecht een rillete van konijn met seranoham. De rilette was wat vlak van smaak. Jammer. Bij de rilette werd hele mooie Seranoham gereserveerd. Als hoofdgerecht een mooi stukje gebraden hert met peper wildjus. Daarbij spelt en een stoofpeertje. Het hert was heel erg mooi gebakken. Daarbij dus een heerlijke peper wildjus die gelukkig het hertenvlees niet overheerste. Complimenten! Maar wat een service van het bedienend personeel: toen de medewerkster zag dat ik de spelt niet op at vroeg zij meteen of ik er iets anders voor in de plaats wilde. Zeer attent! Terecht heeft dit restaurant ook voor 2018 als enige restaurant in Flevoland het predikaat Bib Gourmand van Michelin gekregen. Een aanrader en we komen zeker terug.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heel lekker eten maar soms een paar kleine tekortkomingen. De wildbouillon was veel te zout, bijvoorbeeld. Bij de procureur werd een wijn geserveerd die ervoor zorgde dat de (heerlijke) misosaus niet meer tot zijn recht kwam. Verder altijd goede service en er zit veel zorg achter alle bordjes.