Brasserie Arsenaal Restaurants

Kooltjesbuurt 1 1411 RZ Naarden Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Arsenaal Restaurants

Loungen in de tuin

Bijpraten met vriendinnen tijdens de koffie, een verlaat ontbijtje met een geliefde, lunchen met collega’s, een champagnetoost op een zakelijke deal, high tea met oma; welke gezelligheid u ook zoekt, De Brasserie heeft het in huis. De vriendelijke en vlotte brigade bedient u op uw wenken. Ook hier waakt Arsenaal Restaurants persoonlijk over de kwaliteit. Op het menu een aantal ‘Good old evergreens’ zoals de Caesar Salad, maar altijd met een vernieuwende en persoonlijke twist.

Meer informatie over restaurant Brasserie Arsenaal Restaurants

Maandag t/m Zaterdag 09:30 - 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,1
Erg voordelig
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij hebben afgelopen zaterdag bij het arsenaal gegeten en het was weer geweldig. Heerlijk hertenbiefstuk gegeten . Ook de bediening was super. Plaatsen zonder problemen een extra stoel bij voor een niet gereserveerde plaats voor een kind en deden voor haar een prima menusuggestie. Ook zeer toegankelijk voor oudere mensen.
Laurens T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
heerlijke tosti gegeten en lekker gezeten op de geweldige binnenplaats/terras! zeker een aanrader ook voor gezinnen met jonge kinderen, genoeg ruimte en veel te zien!
Ruiterdijk .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wauw! Zo ging ik weg bij de Brasserie Arsenaal Restaurants in Naarden-Vesting. Wat een top service en wat was het eten geweldig. Ik ging gezellig samen met mij vriendin een dagje naar Naarden-Vesting want het was prachtig weer uit eindelijk zijn we terecht gekomen in de binnen tuin van de Brasserie. Wat zit je daar lekker naast een perfecte serice en mooi decor hebben we ook heerlijk gegeten. Ik had een Volkoren vecht brood met gegrilde kip en mijn vriendin had een gooische salade (we waren tenslotte in het gooi!) De gegrilde kip was super lekker en mijn vriendin vondt de gooische salade ook voortreffelijk! Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Aemvanvianen .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Voor 7 volwassenen en 2 kinderen een high tea gereserveerd voor de 2e paasdag. Dat werd een behoorlijke tegenvaller. Onze komst was duidelijk niet voorbereid. Er was maar 1 kok en 1 persoon die bediende en het restaurant was aardig bezet. Vanaf 3 uur konden we terecht. Het duurde enorm lang voordat er thee en eten werden geserveerd. Pas rond kwart voor 5 arriveerde eindelijk de zoetigheid. Op ons verzoek of we bestek konden krijgen werd diep gezucht want in de keuken had zich een grote stapel afwas opgestapeld en schoon bestek was er niet meer. Toen we om 5 uur nog 3 kopjes koffie vroegen werd er doodleuk geantwoord dat zoiets niet meer kon - het was immers al 5 uur. Ik raad niemand aan hier een high tea te bestellen en al zeker niet met een groter gezelschap, ook al was het eten nog wel redelijk.
Balg85 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
vorige week genoten van een heerlijke high tea. waren al bekend met het restaurant, maar nog niet echt met de brasserie. het was een aangename verassing. mooie ruimte, veel licht en een geweldige binnentuin waar we zeker in de zomer voor terug gaan komen. de high tea was perfect geregeld. ruim assortiment en wat fijn is, is dat niet alles in een keer geserveerd wordt maar in gangen. attente bediening en goede kwaliteit van het eten. komen zeker een keer terug voor de lunch!!
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vorige week woensdag hier wezen lunchen.
De salade nicoise was voortreffelijk. M'n zus had spelt brood met gegrilde kip, smaakte ook zeer goed!
Heerlijke smootie's en een heerlijke chardonnay uit Venezie.
Zeer gastvrije dames in de bediening, waarbij je je erg welkom voelt.
Echt een aanrader!