Brasserie Arc en Bleu

Meer informatie over restaurant Brasserie Arc en Bleu

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Inne M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
het eten in Arc en bleu is iedere keer heel verzorgd en lekker. We hebben er al een paar keer gegeten. Vandaag was echter de service niet ok. Wel vriendelijk maar weinig commercieel ingesteld. Na het eten lieten ze ons lang voor een leeg bord zitten, na een 20tal minuten toch komen afruimen, er werd niet gevraagd wens je dessert of koffie ... we vroegen zelf naar de dessertkaart, na nog eens 20 min nog steeds geen kaart gekregen.....dus zijn we opgestaan en gaan betalen ....spijtig zonder dessert of thee en koffie.
Linda .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Wij hadden een menu via hotelkamerveiling geboekt en konden daarom niet zelf kiezen. Het eten was echter perfect bereid, ruime porties en de service was zeer vriendelijk en correct
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
De scampi's in Arc en Blue waren wat waterig en met een knullig kaassausje eroverheen, gelukkig met een flinke lading friet en prima voorgerecht div. broodjes met tapenades en pesto en als toetje ijsplateau met hazelnotenijs en kaneelijs (niet eerder gehad erg lekker!).
Antoinette .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Op zich is het een restaurant in een hotel, maar dat smaakt er niet minder om. Wij kwamen van buitenaf. Je zit hier heerlijk rustig, er is een gezellige bar en je voelt je welkom. De gerechten waren erg smaakvol en de bediening al even vriendelijk.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Hier kookt een goede kok, onmiskenbaar. Kleine kaart, maar staan altijd lekkere dingen op. Goede producten. Een meer dan prima prijs-kwaliteit-verhouding (zeker naar Hollandse maatstaven).
De bediening is zonder poespas, vriendelijk en informeel. Alles kan. En lekker gewoon een karaf water. Als je iets speciaals wilt eten bel je een paar dagen eerder...
Het decor is wat minder, beetje wijds. En zorg dat je niet in de buurt zit van de keuken, want als die gaat schoonmaken zit je in een chloorlucht.
Maak gebruik van de braskaart en je krijgt elke keer 10% korting en je spaart voor een gratis maaltijd :-)