Brasserie AnderS

Buorren 20 8525 EC Langweer Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie AnderS

Anders aan de slag met eten

Bij Brasserie AnderS beleef je meer dan alleen lekker eten. Een gezellige sfeer, vriendelijke bediening en volop ruimte voor je eigen feest of bijeenkomst. In de keuken wordt gewerkt met verse en ambachtelijke producten, maar je kunt er ook zelf mee aan de slag. Boek een kookworkshop en leer de kneepjes van het vak. Ook voor kinderen is het hier genieten met een speciaal kindermenu. Als zij wat te vieren hebben, zijn ook al hun vrienden en vriendinnen welkom op het kinderkookfeestje.

Meer informatie over restaurant Brasserie AnderS

maandag t/m zondag geopend vanaf 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie AnderS

Cc K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Fantastisch hoe ze daar rekening kunnen houden met complexe (kaas, specerijen, kaneel) allergieën. Geen leeg bord door alles wat niet mag, weg te laten, maar heerlijke vervangen en dat vraagt best wel wat meedenken en creativiteit van de kok. Heerlijk gegeten zonder ziek te worden. Top!
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten met prima bediening
JW D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Met de familie (tien personen, onder wie drie kleine kinderen) arriveerden we om zes uur. Lekker vroeg, dachten we nog , want de volgende dag was een schooldag, en we wilden het niet te laat maken. We hadden al onraad moeten ruiken toen we ruim een kwartier op de eerste drankjes moesten wachten. Merkwaardig, want we waren een van de eerste eters, en ze waren ook bepaald niet onderbezet, al zag ik het personeel vooral veel bij de bar rondhangen. Wij bestellen. Voorgerecht arriveerde nog redelijk vlot. Heel lekker was het niet (de tonijn ging ten onder in een mierzoete kletskop), maar oké, we aten tenminste. Dat wil zeggen, wij, de grote mensen, want het eten van de kinderen zou samen met het hoofdgerecht komen). En toen begon het wachten. En wachten. Toen we na ongeveer anderhalf uur zitten navraag deden, werd ons kortaf medegedeeld dat onze bestelling toch echt was 'doorgegeven'. Om iets over 8, dus na ruim twee uur wachten, zou het, opnieuw na uitdrukkelijk vragen, 'over 5 minuten' arriveren. Enfin, het liep tegen half negen toen de hoofdgerechten eindelijk, tergend langzaam, werden uitgeserveerd. Kinderen inmiddels doodop. Maar geen woord van sorry, laat staan een verklaring, van het niet erg aardige meisje dat de hele avond onze bediening deed. Wel doodleuk vragen of we nog een drankje wilden. Was er iets misgegaan in de keuken? We hadden geen idee, en het werd ons niet verteld. De kwaliteit van het eten (papperige scholfilet voor mij) doet er op zo'n moment eigenlijk al niet meer toe. We hadden onze zinnen gezet op het driegangenmenu, maar dat dessert hebben we maar laten zitten, want het liep inmiddels tegen 9 uur. Dus voor de volle prijs hadden we een memorabele avond.
Cornelis D.

• Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima prijs- prestatieverhouding
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heeeeeerlijk eten, goede service en een mooi restaurant! Wij komen hier heel graag!
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Met de familie komen we altijd graag bij brasserie AnderS.
Bediening is altijd super enthousiast en erg vriendelijk en het eten is echt altijd super.
Top restaurant!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prettige bediening en goede service.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Natuurlijk hadden we kunnen weten dat het Skûtsjessilen Langweer die avond aan deed, maar daardoor maar keuze uit een paar dingen. Had best van te voren gemeld kunnen worden.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Van avond gegeten, eten was goed alleen het wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht van ruim 2 uur is veel te lang. Ik denk dat de keuken niet goed geleid wordt dat er totaal geen planning is, ook de volgorde van bestelling opname per tafel en daarna tafels uitserveren welke later opgenomen waten. De kaart is van dien aard dat het eten sneller opgediend kan en moet worden, restaurant staat bekend van goed eten , maar verschrikkelijk lang wachten erop.
Jammer maar ik loop hier in het vervolg aan voorbij.
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Afgelopen zondag met z'n tweeën daar "gedineer. Personeel prima in orde. We schrokken van de rekening met name de twee glazen rode wijn, bijna twaalf euro. Dit is ons nog nooit overkomen zal ons ook niet weer gebeuren. Ieder een kalfsentrecote gehad, prima van smaak, een bakje patat en als rauwkost wat gesneden komkommer, erg karig. Voor de warme groente moest je natuurlijk weer extra betalen, €1,50 dus.
Voor een brasserie is dit erg aan de prijs maar goed de bootjesmensen kijken in de vakantie niet naar geld. Mij valt op dat de horeca in ons land niet af te remmen is. Erg jammer, wij fietsen de volgende keer door. Oh ja bij de wijn kregen we wel in blokken gesneden bruinbrood om toch nog een vol gevoel te krijgen. Jammer, gemiste kans.
Daphne F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goede bediening, uiterst vriendelijk. En heerlijke gerechten kregen we geserveerd. Onze zoon mocht in de keuken zijn eigen ijsje maken. Zeer leuk. Een echte aanrader
Tessel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor ons zes jarig jubileum. We kozen voor het vijf gangen verrassingsmenu en waren ontzettend blij verrast! Alle vijf gerechten waren echt goed en bijzonder en we hebben echt zitten genieten. De bediening was ook heel vriendelijk en competent. Al met al een hele leuke en lekkere avond gehad. Bedankt!
A D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wij hebben echt genoten van het lekkere eten ,de goede bediening en de goede sfeer.Echt een aanrader.
Karl V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
heerlijke na-zomer avond bij Anders gegeten. prima portie's uitstekende bediening en een schappelijke prijs. Makkelijk parkeren bij lokatie. Gewoon een aanrader!!
irene S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eerste keer eten bij Anders was fantastisch. Super enthousiast.
Na week teruggegaan om nog een keer zo lekker te eten!
Dit bleek enorm teleurstellend.
Het voorafje bleek niet hetzelfde als de week ervoor en totaal andere ingedrienten gebruikt dan op de kaart omschreven!!
Hoofdgerecht was uitgesproken slecht!
De kalfsrib was niet van de botjes te krijgen en konden er bij het vlees dat eraan zat niet met mes doorheen.
Terug naar keuken, daarna wel goed maar zat alleen te eten!
Er werd niet eens een koffie aangeboden ter compensatie.
Heel jammer!!
Jandebruin88 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
In 1 woord fantastisch! Als je de zaak zo vol hebt en je ziet het personeel zo hard aan het werk zijn in zowel de keuken, bediening en afwas en de kwaliteit is net zo goed als wanneer het iets rustiger is dan ben je een topzaak! En als je dan ietsje langer moet wachten op je drankje of je eten geeft dan helemaal niks want er word met liefde en zorg aan gewerkt en dat proef je terug in alles! Wij komen zeker terug en we hopen dat de gastvrouw die voor 3 maanden naar Bali toe gaat voor school er dan ook weer is want die verstaat haar vak uitstekend! Bedankt voor de heerlijke avond
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond weer super gegeten bij chef Auke Sonsma!
Mosterdsoep en Paling !
Zeewolf op Pasta schaaltje warme groenten zoals niemand het maakt en Cheesecake na , het was een topmaaltijd.
Toch fijn dat we dit in ons mooie dorp kunnen ervaren!