Brasserie AnderS

Buorren 20 8525 EC Langweer Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie AnderS

Anders aan de slag met eten

Bij Brasserie AnderS beleef je meer dan alleen lekker eten. Een gezellige sfeer, vriendelijke bediening en volop ruimte voor je eigen feest of bijeenkomst. In de keuken wordt gewerkt met verse en ambachtelijke producten, maar je kunt er ook zelf mee aan de slag. Boek een kookworkshop en leer de kneepjes van het vak. Ook voor kinderen is het hier genieten met een speciaal kindermenu. Als zij wat te vieren hebben, zijn ook al hun vrienden en vriendinnen welkom op het kinderkookfeestje.

Meer informatie over restaurant Brasserie AnderS

woensdag t/m zondag geopend vanaf 12:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie AnderS

Bas A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We aten er voor de tweede keer. Mijn vrouw had een heerlijke diamanthaas. Precies goed van kleur en erg mals. Ik zou jaloers geweest kunnen zijn, maar mijn voorgerecht (een mabré van gerookte kip en eend) overtrof haar gerecht in smaak. Ik had - bij uitzondering - de beste keus gemaakt. Mijn hoofdgerecht: hert (biefstuk & sukade) was gewoon goed. Persoonlijk vind ik de toevoeging van een salade van bleekselderie en wortel wat te contrasterend met de smaak van het vlees. Het meeste van de salade bleef daarom onaangeroerd. De frites ging gemakkelijk op. We komen zeker nog eens terug.
Charlene O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk wederom gegeten , altijd constante kwaliteit !
Leuke en goede bediening , heerlijke gerechten , goede prijs kwaliteit !
Charlene O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lieve en goede bediening, eten heerlijk !
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, het eten was vers en verrassend van smaak. Mooie paling en heerlijke zalm, snoekbaars met zuurkool was heerlijk. De wijn was lekker. Ondanks een vol restaurant en terras prima en snelle service. Vriendelijke bediening en een prima prijs. Zeker een aanrader.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker gegeten. Niet heel uitgebreide kaart maar voor elk wat wils. Enige minpuntje: de pannenkoek van onze dochter was wel erg vet.
Cc K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Fantastisch hoe ze daar rekening kunnen houden met complexe (kaas, specerijen, kaneel) allergieën. Geen leeg bord door alles wat niet mag, weg te laten, maar heerlijke vervangen en dat vraagt best wel wat meedenken en creativiteit van de kok. Heerlijk gegeten zonder ziek te worden. Top!
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten met prima bediening
JW D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Met de familie (tien personen, onder wie drie kleine kinderen) arriveerden we om zes uur. Lekker vroeg, dachten we nog , want de volgende dag was een schooldag, en we wilden het niet te laat maken. We hadden al onraad moeten ruiken toen we ruim een kwartier op de eerste drankjes moesten wachten. Merkwaardig, want we waren een van de eerste eters, en ze waren ook bepaald niet onderbezet, al zag ik het personeel vooral veel bij de bar rondhangen. Wij bestellen. Voorgerecht arriveerde nog redelijk vlot. Heel lekker was het niet (de tonijn ging ten onder in een mierzoete kletskop), maar oké, we aten tenminste. Dat wil zeggen, wij, de grote mensen, want het eten van de kinderen zou samen met het hoofdgerecht komen). En toen begon het wachten. En wachten. Toen we na ongeveer anderhalf uur zitten navraag deden, werd ons kortaf medegedeeld dat onze bestelling toch echt was 'doorgegeven'. Om iets over 8, dus na ruim twee uur wachten, zou het, opnieuw na uitdrukkelijk vragen, 'over 5 minuten' arriveren. Enfin, het liep tegen half negen toen de hoofdgerechten eindelijk, tergend langzaam, werden uitgeserveerd. Kinderen inmiddels doodop. Maar geen woord van sorry, laat staan een verklaring, van het niet erg aardige meisje dat de hele avond onze bediening deed. Wel doodleuk vragen of we nog een drankje wilden. Was er iets misgegaan in de keuken? We hadden geen idee, en het werd ons niet verteld. De kwaliteit van het eten (papperige scholfilet voor mij) doet er op zo'n moment eigenlijk al niet meer toe. We hadden onze zinnen gezet op het driegangenmenu, maar dat dessert hebben we maar laten zitten, want het liep inmiddels tegen 9 uur. Dus voor de volle prijs hadden we een memorabele avond.
Cornelis D.

• Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima prijs- prestatieverhouding
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heeeeeerlijk eten, goede service en een mooi restaurant! Wij komen hier heel graag!
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Met de familie komen we altijd graag bij brasserie AnderS.
Bediening is altijd super enthousiast en erg vriendelijk en het eten is echt altijd super.
Top restaurant!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prettige bediening en goede service.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Natuurlijk hadden we kunnen weten dat het Skûtsjessilen Langweer die avond aan deed, maar daardoor maar keuze uit een paar dingen. Had best van te voren gemeld kunnen worden.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Van avond gegeten, eten was goed alleen het wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht van ruim 2 uur is veel te lang. Ik denk dat de keuken niet goed geleid wordt dat er totaal geen planning is, ook de volgorde van bestelling opname per tafel en daarna tafels uitserveren welke later opgenomen waten. De kaart is van dien aard dat het eten sneller opgediend kan en moet worden, restaurant staat bekend van goed eten , maar verschrikkelijk lang wachten erop.
Jammer maar ik loop hier in het vervolg aan voorbij.
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Afgelopen zondag met z'n tweeën daar "gedineer. Personeel prima in orde. We schrokken van de rekening met name de twee glazen rode wijn, bijna twaalf euro. Dit is ons nog nooit overkomen zal ons ook niet weer gebeuren. Ieder een kalfsentrecote gehad, prima van smaak, een bakje patat en als rauwkost wat gesneden komkommer, erg karig. Voor de warme groente moest je natuurlijk weer extra betalen, €1,50 dus.
Voor een brasserie is dit erg aan de prijs maar goed de bootjesmensen kijken in de vakantie niet naar geld. Mij valt op dat de horeca in ons land niet af te remmen is. Erg jammer, wij fietsen de volgende keer door. Oh ja bij de wijn kregen we wel in blokken gesneden bruinbrood om toch nog een vol gevoel te krijgen. Jammer, gemiste kans.
Daphne F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goede bediening, uiterst vriendelijk. En heerlijke gerechten kregen we geserveerd. Onze zoon mocht in de keuken zijn eigen ijsje maken. Zeer leuk. Een echte aanrader
Tessel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor ons zes jarig jubileum. We kozen voor het vijf gangen verrassingsmenu en waren ontzettend blij verrast! Alle vijf gerechten waren echt goed en bijzonder en we hebben echt zitten genieten. De bediening was ook heel vriendelijk en competent. Al met al een hele leuke en lekkere avond gehad. Bedankt!