Foto's van gerechten

Over het restaurant Brasserie Ambassade

Dineren tussen kunst

Aan de Amsterdamse grachten ligt deze gezellige brasserie. Je wordt hier warm en vriendelijk ontvangen. Geniet van klassieke, Franse gerechten en laat je inspireren door kleurrijke schilderijen gemaakt door beroemde Cobra-kunstenaars. Voor of na je diner bewonder je, onder het genot van een drankje, een collectie van maar liefst 4000 gesigneerde boeken in de Library Bar. Allen geschreven door auteurs die in het Ambassade Hotel verbleven. Waar jij trouwens ook van harte welkom bent voor een overnachting.

Meer informatie over restaurant Brasserie Ambassade

- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch woensdag t/m zondag van 12.00 tot 15.00
- Diner 18:00 - 22:00 (Donderdag t/m Zondag is de keuken geopend tot 22:30)
- Bar 10:00 - 01:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Doorlopende service , Duits gesproken , Frans gesproken , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend

• Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Really good
Hvanbeek V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heel goede Cabernet na tijdje karaf.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer correcte, vriendelijke en vlotte bediening. On-Nederlands goed is de juiste omschrijving. Bijzonder prettige omgeving, sfeervol ingericht. Het eten was goed, niet uitmuntend echter. De vis van de week (griet) was weliswaar perfect, maar de begeleidende groente, linzen was een wat merkwaardige keuze, want helaas nogal droog. Toch een aanrader!
maie E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Een aanrader voor jong en oud. Tempo kan wat lager. Uiterst vriendelijke en bekwame service.
Ariane D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker eten in een gezellig kader. We hadden echter het gevoel dat het personeel niet op elkaar afgestemd was. We hadden 3 obers aan onze tafel. Zo werd met een tijdsverschil van 1 minuut 2 keer wijn in onze glazen bijgegoten. Ze lieten ons niet echt met rust.....
Aline E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Amazing service
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bijzonder mooie locatie, alleen daarvoor zou je al moeten komen! Eten was van goede kwaliteit en de bediening vriendelijk en professioneel
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Goed eten (wel een beetje vlak) ambiance erg mooi, goed en vriendelijk personeel
Heidrun W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Een hele mooie en heerlijke plek om
te zijn.... Het eten is zeer goed, de bediening is vriendelijk en dat voor een redelijke prijs!
Fantastisch restaurant!
Driou T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bonne adresse
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad de Brasserie: werden erg gastvrij ontvangen en de hele avond was het personeel met aandacht aan het werk zonder storend of opdringerig te zijn.
Omdat we met z’n achten waren hadden we de beperkte kaart maar hadden toch voldoende keus, De bavet was heerlijk mals.Wijnkaart prima met redelijke prijzen.
Al met al een fijn restaurant met goede bediening en een goede prijs/kwaliteits verhouding .
We komen zeker een keer terug voor de uitgebreide kaart!
M V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten, goede bediening in een mooi setting! Top
jasper S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Mooi restaurant en een aanrader. Ik was er nu voor lunch en dat is wat rustig. Een must om keer op een avond terug te komen. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
goede kwaliteit. Iets te gretig met bijschenken van water en wijn. Duidelijk uit op nog een fles te verkopen. [Hoort niet bij zo´n restaurant. Extra fles water werd ongevraagd bijgezet en opengemaakt. Minpuntje. Verder uitstekend.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Uitstekende brasserie in een schitterend grachtenpand. Zeer attente bediening. Echte gastvrijheid. Het eten (á la carte) was heerlijk. Mooie diversiteit aan gerechten., zoals gebakken eendenlever en confit de canard! Maar ook huisgemaakte tartaar. De wijnkaart is overzichtelijk met mooie prijzen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super avond gehad met prachtige gerechten en top bediening
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een toplocatie. Echt Franse keuken en wat je daarvan mag verwachten. Heerlijk en eerlijk. De bediening was attent en gezellig. Ze hebben ons goed geholpen met de wijnkeuze. Mijn man kreeg een leuke attentie vanwege zijn verjaardag. Je merkt een klein beetje dat er ook hotelgasten zitten, wat het iets minder intiem maakt.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Fijn restaurant met een uitstekende keuken! Heerlijk en ontspannen gegeten.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een heerlijke authentieke brasserie! Heerlijk gegeten, onwaarschijnlijk vriendelijke ontvangst en bediening. Een menukaart waar je als brasserie liefhebber heel vrolijk van wordt. Heerlijke Sauvignon Blanc en Pinot Noir, gewoon per glas! Ik vertel het aan niemand...
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Erg leuk restaurant, minder een brasserie uitstraling, zeer attent personeel, met een verrassend leuke kaart en een goede wijnlijst. Verhouding prijs-kwaliteit is perfect! Echt leuke gerechten, ik had een rilette en hake (dag-vis) welke prima in balans waren. Echt een aanrader!