Brasserie Ambassade

Herengracht 339 1016 AZ Amsterdam Nederland Kaart
31-205550255

Over het restaurant Brasserie Ambassade

Dineren tussen kunst

Aan de Amsterdamse grachten ligt deze gezellige brasserie. Je wordt hier warm en vriendelijk ontvangen. Geniet van klassieke, Franse gerechten en laat je inspireren door kleurrijke schilderijen gemaakt door beroemde Cobra-kunstenaars. Voor of na je diner bewonder je, onder het genot van een drankje, een collectie van maar liefst 4000 gesigneerde boeken in de Library Bar. Allen geschreven door auteurs die in het Ambassade Hotel verbleven. Waar jij trouwens ook van harte welkom bent voor een overnachting.

Meer informatie over restaurant Brasserie Ambassade

- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch woensdag t/m zondag van 12.00 tot 15.00
- Diner 18:00 - 22:00 (Donderdag t/m Zondag is de keuken geopend tot 22:30)
- Bar 10:00 - 01:00

Eric L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Prima restaurant bied waar voor je geld je moet wel van de franse keuken houden maar dat wisten wij via de site maar dan krijg je ook de traditionele gerechten en goed bereid. Internationaal publiek dus ook de bediening komt uit diverse landen en dat maakt het wel zo leuk, men doet er alles aan om de gasten te behagen en dat is prettig. Aanrader voor Amsterdam zou ik zeggen, wij hebben genoten in ieder geval.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een heerlijke avond in Brasserie Ambassade. We hebben heerlijk gegeten, ik had de confit de canard en deze was uitmuntend. Ook de staff was noemenswaardig goed. Eigenlijk zou ik niks kunnen opnoemen wat verbeterd zou kunnen worden.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Meer dan prima restaurant. Uitstekende Franse keuken. Beperkte maar goede wijnkaart. Prachtig grachtenpand. Goede bediening. Aanbevelenswaardig!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Mooie ambiance sfeervol ingericht. goed ontvangst je voelt je welkom.
Eten super lekker goede bereiding van de gerechten. top wijnkaart super wijnen en zeker niet te hoog geprijsd.
zeker niet voor Amsterdam. zeker een aanrader voor als je goed wil eten vlot en geen poes pas.
Wij komen zeker terug. dank voor mooie avond.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Geweldige avond gehad, mooie lokatie en inrichting, erg vriendelijke bediening. En heerlijk gegeten. Al met al een zeer geslaagde avond.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het eten zag er mooi uit, maar was t net niet. Vis, oesters en coquilles waren niet heel vers. Bediening kon niet goed helpen met de cocktails. Prijs / kwaliteit was daarom niet in balans.
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Mooi plaatsje bij het raam.
Geweldig eten (feestje op mijn bord) en vriendelijke bediening.
gijs S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
hele fijne plek. Perfecte bediening zonder formaliteiten. echt een grote aanrader
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooie locatie midden in het centrum, heerlijke gerechten en een lekker glas wijn.
Gewoon super en niets op aan te merken.
ps. personeel was ook TOP.
J Q.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Uitstekende eraring hier opgedaan tijdens de zondagslunch. Heerlijke gerechten, prima wijnkaart en de uiterst prettige bediening. Het totaal concept klopt en dat alles op een prachtlocatie! Wij komen hier graag terug.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Toplocatie aan de Herengracht te Amsterdam, sfeervol. Goede, (niet te) vlugge bediening en een kaart met klassiekers uit de Franse keuken! Al met al zeer zeker een aanrader.
Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een heerlijke avond in alle opzichten.
yukkie W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten, dit keer met mijn man. Wederom zeer attente bediening, flexibel en meedenkend met mijn dieet-wensen. Eten wederom van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Bedankt voor de geslaagde avond!
Mattijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gelunched - goede service, fijne aankleding en locatie. Prijs-kwaliteit goed in balans.
Raldi S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitstekend eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en een top locatie. Is een bezoek meer dan waard.
monica K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Een bijzonder mooi plekje in Amsterdam, perfect in alle opzichten zonder dat het irriteert. Echt fijn om zo verwend te worden.
Hoop dat het niet te populair wordt :)
Monica
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Alles is met zorg bereid. Het bedienend personeel is bijzonder vriendelijk. Kortom een aanrader! LK
yukkie W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met vriendinnen een heerlyk avondje gehad. Erg vriendelyk, attent personeel. Zeer smakelyk gegeten, prachtig opgediende gerechten. Zal zeker hier vaker terugkomen. Bedankt voor de perfect avond!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten voor een (via het Menu du Chef verrassingsmenu) uiterst schappelijke prijs. Ook veel mooie open wijnen voor een scherpe prijs. Bediening zeer professioneel, maar ook toegankelijk en in voor een grapje. Buitengewoon goede prijs-kwaliteit, voor mij nu al dé ontdekking van 2017!