Brasserie Ambassade

Herengracht 339 1016 AZ Amsterdam Nederland Kaart
31-205550255

Over het restaurant Brasserie Ambassade

Dineren tussen kunst

Aan de Amsterdamse grachten ligt deze gezellige brasserie. Je wordt hier warm en vriendelijk ontvangen. Geniet van klassieke, Franse gerechten en laat je inspireren door kleurrijke schilderijen gemaakt door beroemde Cobra-kunstenaars. Voor of na je diner bewonder je, onder het genot van een drankje, een collectie van maar liefst 4000 gesigneerde boeken in de Library Bar. Allen geschreven door auteurs die in het Ambassade Hotel verbleven. Waar jij trouwens ook van harte welkom bent voor een overnachting.

Meer informatie over restaurant Brasserie Ambassade

- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch woensdag t/m zondag van 12.00 tot 15.00
- Diner 18:00 - 22:00 (Donderdag t/m Zondag is de keuken geopend tot 22:30)
- Bar 10:00 - 01:00

Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Mooi plaatsje bij het raam.
Geweldig eten (feestje op mijn bord) en vriendelijke bediening.
gijs S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
hele fijne plek. Perfecte bediening zonder formaliteiten. echt een grote aanrader
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooie locatie midden in het centrum, heerlijke gerechten en een lekker glas wijn.
Gewoon super en niets op aan te merken.
ps. personeel was ook TOP.
J Q.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Uitstekende eraring hier opgedaan tijdens de zondagslunch. Heerlijke gerechten, prima wijnkaart en de uiterst prettige bediening. Het totaal concept klopt en dat alles op een prachtlocatie! Wij komen hier graag terug.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Toplocatie aan de Herengracht te Amsterdam, sfeervol. Goede, (niet te) vlugge bediening en een kaart met klassiekers uit de Franse keuken! Al met al zeer zeker een aanrader.
Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een heerlijke avond in alle opzichten.
yukkie W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten, dit keer met mijn man. Wederom zeer attente bediening, flexibel en meedenkend met mijn dieet-wensen. Eten wederom van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Bedankt voor de geslaagde avond!
Mattijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gelunched - goede service, fijne aankleding en locatie. Prijs-kwaliteit goed in balans.
monica K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Een bijzonder mooi plekje in Amsterdam, perfect in alle opzichten zonder dat het irriteert. Echt fijn om zo verwend te worden.
Hoop dat het niet te populair wordt :)
Monica
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Alles is met zorg bereid. Het bedienend personeel is bijzonder vriendelijk. Kortom een aanrader! LK
yukkie W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met vriendinnen een heerlyk avondje gehad. Erg vriendelyk, attent personeel. Zeer smakelyk gegeten, prachtig opgediende gerechten. Zal zeker hier vaker terugkomen. Bedankt voor de perfect avond!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten voor een (via het Menu du Chef verrassingsmenu) uiterst schappelijke prijs. Ook veel mooie open wijnen voor een scherpe prijs. Bediening zeer professioneel, maar ook toegankelijk en in voor een grapje. Buitengewoon goede prijs-kwaliteit, voor mij nu al dé ontdekking van 2017!
Ardjan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten afgelopen vrijdag. Eten is van zeer goede kwaliteit. Enige minpuntje: Het verrassingsmenu dat ik nam -4 gangen op aanvraag - bestond uit 3 keer gevogelte en de eerste 2 gerechten waren beiden bereidingen van eend. Toen ik dit naderhand aangaf, werd hier niets mee gedaan. Hoofdgerecht heerlijke parelhoen. Niet teleurgesteld, maar ook niet bijzonder verrast.
peggy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
heerlijk gegeten, top bediening, prachtige lokatie
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier dineer. Het eten was heerlijk en de bediening goed. Neem dan de crème brulee als dessert! :)
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldige ontvangst! Zeer prettig vriendelijk personeel. Heerlijk Franse keuken, precies zoals ik gehoopt had.
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het kerstdiner bij Brasserie Ambassade was in alle opzichten feestelijk! Vanaf het aperitief in de bibliotheek tot het einde van het gevarieerde en uitstekende diner was een warm bad van gastvrijheid, persoonlijke aandacht, goed eten en perfect uitgezochte wijnen. Vooral de wijn bij het dessert vonden wij een topper. Een groot pluspunt was dat wij in een rustige kamer voor het raam aan de Herengracht zaten: perfect uitzicht dus.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ik was zeer te spreken of de kennis en gastvrijheid van het personeel. Het eten was heerlijk en toen we vroegen of we een van de hoofdgerechten mochten delen als voorgerecht was dat ook geen probleem. Het was voor onze een heerlijke avond! Enige is dat onze gastheer midden op de avond plotseling wegwas!
Guapa1 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk traditioneel Frans eten. Prachtige omgeving. Uitstekende attente bediening.
Het was zeer zeer aangenaam. Een nog lang niet genoeg bekende brasserie in het hartje van Amsterdam.