Over het restaurant Brasserie Ambassade

Dineren tussen kunst

Aan de Amsterdamse grachten ligt deze gezellige brasserie. Je wordt hier warm en vriendelijk ontvangen. Geniet van klassieke, Franse gerechten en laat je inspireren door kleurrijke schilderijen gemaakt door beroemde Cobra-kunstenaars. Voor of na je diner bewonder je, onder het genot van een drankje, een collectie van maar liefst 4000 gesigneerde boeken in de Library Bar. Allen geschreven door auteurs die in het Ambassade Hotel verbleven. Waar jij trouwens ook van harte welkom bent voor een overnachting.

Meer informatie over restaurant Brasserie Ambassade

- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch woensdag t/m zondag van 12.00 tot 15.00
- Diner 18:00 - 22:00 (Donderdag t/m Zondag is de keuken geopend tot 22:30)
- Bar 10:00 - 01:00

9,3
9,1
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische bediening, zeer vriendelijk heel attent . Aandacht voor details. Echt avondje uit. Hebben onze digestief in de bibliotheek gedronken . Erg sfeervol. Prijs kwaliteit heel goed , kunnen veel Amsterdamse restaurants nog van leren. Ik zou alleen adviseren om bij de aperitief wel een amuse te geven dat zou het helemaal af maken . Nu is er wel voldoende heerlijk brood maar een klein hapje maakt het extra feestelijk. We komen zeker terug !
svanlobensels .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie Ambassade. Een Franse kaart met een aantal traditionele gerechten (steak tartare, slakken, oesters). De service is ook erg goed, wijn vooraf laten proeven, een aantal keer vragen of alles in order, etc. etc. Na het eten nog een drankje gedaan beneden in de library cafe. Al met al een leuke avond.
Pernelle T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Echt top! Service is uitstekend! Je voelt je welkom en de gastvrijheid is ongekend. Eten is gewoon erg goed! We hebben genoten van onze avond!!
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Tsja, wat maakt een avond uit eten tot een gedenkeaardig blij event? Als je het gevoel hebt dat er goed voor je gezorgd wordt ondanks het feit dat je de zoveelste bezoeker bent. Brasserie Ambassade heeft dedicated integer personeel, een strenge doch rechtvaardige sommelier en overheerlijk eten. Die combi maakt dat je een prachtige avond tegemoet gaat aan de grachten van Amsterdam. Absolute aanrader zonder een maar.
Carli V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Perfecte beleving mooie kaart - excelente service - perfecte bereiding. Tot de volgende keer.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
fantastisch gegeten begonnen met oesters daarna halve kreeft en als hoofdgerecht cote de boeuf
heerlijk
attente bediening in een mooi tempo
zaak zat gezellig vol,
aanrader
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk eten en een top service. Veel restaurants in Amsterdam kunnen leren van de service in dit restaurant. Prijzen van eten en wijn zijn zeer goed geprijsd voor dit niveau.
Ramses R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en heerlijke wijn!
Ulf H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Uitstkekend eten en service. We zijn er de tweede keer geweest en zijn helemaal tevreden med de gooie service.

Tot kijk
Marnix S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
De Brasserie help me in één avond van m'n vooroordelen tegen bij hotels horende restaurants af. Zocht een adres voor de klassieke Franse kaar (en op maandagavond...), op Iens had deze de hoogste score, dus het gokje maar gewaagd. Geen moment tegengevallen, integendeel: uitstekend eten, mooi opgediend, fijne wijnen, zeldzaam goede bediening (wat fijn om dat weer te ervaren: dit is goed gastheerschap). Prima ambiance, met overal om je heen Cobra's aan de muur, waar de gastheer ook nog mooi over kan vertellen. Kortom: aanrader. Op een paar kleine puntjes maar zou men nog verder kunnen verbeteren: de frietjes en een bolletje ijs bij het dessert waren net iets te gewoon, er was achtergrondmuziek, maar op de raamplek die wij hadden hoorde je daarvan vooral de bas. Maar zie dat louter als constructieve kritiek om het nu al voortreffelijke aanbod nog beter te maken! Komen zeker terug!
Sebastien B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Super resto
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Inmiddels meerdere malen geweest en altijd top. Fijne kaart, goede keuken en ouderwets uitstekende bediening zoals je die in Nederland helaas maar zelden tegenkomt. Gastheerschap is hier nog een vak- wat een verademing
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ongelooflijk leuk restaurant. Super bediening en heerlijk gegeten.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat een enig restaurant. Het is heel stijlvol, maar ook gezellig. De bediening was heel goed en ze gaven goed advies. Heerlijk eten. Niet goedkoop maar redelijk in prijs gezien de qualiteit van het eten - uitstekend!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Klassiek Frans, maar dan met een zeer gastvrije en vriendelijke bediening.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Menukaart viel beetje tegen qua keuze. De risotto en de sandwich brie waren erg lekker. Eend salade viel tegen.
Stéphanie B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Très belle table. À recommander vivement.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
In een prachtig grachtenpand omringd door mooie schilderijen van Cobra hebben wij zaterdag heerlijk gegeten. De coquilles waren heerlijk, de zeewolf goed, de asperges fantastisch en de crèpes lekker. Koffie was mij wat slap, en is van de rekening gehaald. De bediening was top en aardig. Espresso martini de perfecte afsluiter.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het is gezellig restaurant, veel kunst aan de muur met vriendelijk, attent en goed geinformeerd personeel en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Genoten van de entrees (gebakken eendenlever en slakken), vishoofdgerechten waren goed op smaak, wijn zeer betaalbaar (4 euro huiswijn) en desserts niet te zoet. Heel jammer dat er alleen a la carte gegeten kon worden, daardoor viel de rekening voor ons te hoog uit. Volgende keer ga ik voor een betaalbare klassieker als de bavette met frites.