Foto's van gerechten

Over het restaurant Brasserie Ambassade

Dineren tussen kunst

Aan de Amsterdamse grachten ligt deze gezellige brasserie. Je wordt hier warm en vriendelijk ontvangen. Geniet van klassieke, Franse gerechten en laat je inspireren door kleurrijke schilderijen gemaakt door beroemde Cobra-kunstenaars. Voor of na je diner bewonder je, onder het genot van een drankje, een collectie van maar liefst 4000 gesigneerde boeken in de Library Bar. Allen geschreven door auteurs die in het Ambassade Hotel verbleven. Waar jij trouwens ook van harte welkom bent voor een overnachting.

Meer informatie over restaurant Brasserie Ambassade

- Ontbijt 07:00 - 11:00
- Lunch woensdag t/m zondag van 12.00 tot 15.00
- Diner 18:00 - 22:00 (Donderdag t/m Zondag is de keuken geopend tot 22:30)
- Bar 10:00 - 01:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Doorlopende service , Duits gesproken , Frans gesproken , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Ambassade

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Uitstekende brasserie in een schitterend grachtenpand. Zeer attente bediening. Echte gastvrijheid. Het eten (á la carte) was heerlijk. Mooie diversiteit aan gerechten., zoals gebakken eendenlever en confit de canard! Maar ook huisgemaakte tartaar. De wijnkaart is overzichtelijk met mooie prijzen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super avond gehad met prachtige gerechten en top bediening
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een toplocatie. Echt Franse keuken en wat je daarvan mag verwachten. Heerlijk en eerlijk. De bediening was attent en gezellig. Ze hebben ons goed geholpen met de wijnkeuze. Mijn man kreeg een leuke attentie vanwege zijn verjaardag. Je merkt een klein beetje dat er ook hotelgasten zitten, wat het iets minder intiem maakt.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Fijn restaurant met een uitstekende keuken! Heerlijk en ontspannen gegeten.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een heerlijke authentieke brasserie! Heerlijk gegeten, onwaarschijnlijk vriendelijke ontvangst en bediening. Een menukaart waar je als brasserie liefhebber heel vrolijk van wordt. Heerlijke Sauvignon Blanc en Pinot Noir, gewoon per glas! Ik vertel het aan niemand...
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Erg leuk restaurant, minder een brasserie uitstraling, zeer attent personeel, met een verrassend leuke kaart en een goede wijnlijst. Verhouding prijs-kwaliteit is perfect! Echt leuke gerechten, ik had een rilette en hake (dag-vis) welke prima in balans waren. Echt een aanrader!
Amber B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijke Bavette en Creme brûlée gehad!
aaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Online gereserveerd en was perfect in orde.
Lekkere verfijnde pure keuken. Klaargemaakt met respect voor product.
De fijne verwijzing naar verjaardag van mijn vriend bij dessert was heel attent.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten en gedronken (ook in de Library Bar). Fraaie gerechten en een mooie wijnbegeleiding. Professionele en vriendelijke bediening in een aangename omgeving.
lindsay V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Geen super uitgebreide kaart maar wel wat Franse klassiekers. Leuke sfeer en top bediening. Hele geslaagde avond. Qua prijs kwaliteit dik in orde.
De tafel van Carli V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een klein issue met de Ravioli werd professioneel opgelost, top service.
Fabienne V.
Zeer goed Frans restaurant in hartje Amsterdam. Zowel voor zakelijk als prive.
Gianluca R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Excellent. We recommend it.
Aukje D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verrassinsmenu was op geen enkele manier een verrassing. Te simpel voorgerecht en hoofdgerecht niets bijzonders.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Perfecte service met name ook toen er blijkbaar iets misgegaan was. Dat is kwaliteit.
Eten was ook echt goed zeker ook gelet op de prijs
Wijnkaart kan uitgebreider.
Alison M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Excellent food and service!
John F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor het eerst hier wezen dineren, luxe mooie locatie. Ontvangst was vriendelijk en zeer gastvrij . Het 5 gangenmenu was voortreffelijk, mooie gerechtjes heerlijk van smaak. Het was een gezellige ontspannen sfeer. Bedankt ik heb heerlijk gegeten en kom zeker nog een keer terug.
Aline B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Absoluut een aanrader!
de K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Bediening was zeer vriendelijk. Ik hoorde op een gegeven moment wel dezelfde grapjes bij een andere tafel dus dat is wel oppassen geblazen dat het wel oprecht blijft. Het eten was kwalitatief meer dan in orde. Waar voor je geld krijg je bij dit heerlijke restaurant.
Jurriaan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk een verrassingsmenu gegeten met wijnarrangement, zeker aan te bevelen. Bediening vriendelijk goed niet te stijf niet te vlot. Inrichting WoW: als je van Appel kunst houdt is dit je plek: brasserie met hotel heeft 700 werken!!!
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische bediening, zeer vriendelijk heel attent . Aandacht voor details. Echt avondje uit. Hebben onze digestief in de bibliotheek gedronken . Erg sfeervol. Prijs kwaliteit heel goed , kunnen veel Amsterdamse restaurants nog van leren. Ik zou alleen adviseren om bij de aperitief wel een amuse te geven dat zou het helemaal af maken . Nu is er wel voldoende heerlijk brood maar een klein hapje maakt het extra feestelijk. We komen zeker terug !