Brasserie Alt Arce

Raadhuisplein 16 5944 AH Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Alt Arce

De ontdekking aan de Maas

Brasserie Alt Arce is gelegen in het pittoreske dorpje Arcen. De schitterende brasserie heeft een prachtig terras waarbij je kunt genieten van het uitzicht op de Maas onder het genot van een hapje en drankje! Laat je verrassen door de huisgemaakte gerechten op de menukaart, van heerlijke salades tot pannenkoeken, vis en vleesgerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Alt Arce

• Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening.

Wat niet zo fijn was dat er tot 2 maal erg duidelijk een opmerking werd gemaakt dat het hier om een albert heijn actie ging, de andere tafels waren dan ook hiervan op de hoogte.

met vriendelijke groet,
Loes Peters
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik kom hier zeker nog terug. Enige minpunt: de toiletten kunnen een opknapbeurt gebruiken.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede service en lekker eten. Jammer dat we zo ver uit de buurt wonen maar komen zeker nog een keer terug als we hier weer in de buurt zijn.
Ben heel benieuwd naar het terras als het wat beter weer is
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prachtige inrichting met op dit mooie kerstversiering. De medewerkers waren bijzonder vriendelijk. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Perfect. Lekker gegeten, leuke, vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Wel jammer dat we met de AH kaart beperkt waren in de menu keuze.
crystelvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben hier goed gegeten. Het smaakte allemaal goed. We hadden keus uit een samengesteld menu. Voor iedereen wat wils.
Vriendelijk personeel. En een leuke locatie.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. Bij binnenkomst liepen we tegen een muur van lawaai op, er was een bijeenkomst in een aparte zaal. De herrie was ook in het restaurantgedeelte veel te overheersend. Wij konden gelukkig in de serre zitten. Daar was het normaal levendig.Er was met het ah arrangement voldoende keuze. Het voorgerecht was goed, hoofdgerecht varkensfilet lapjes was een tikje aan de droge kant, nagerecht grote ijscoupe met boerenjongens was lekker. De rekening was plezierig laag ivm actie.
Kristl .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Sfeervol restaurant, snelle bediening, heerlijk gegeten al zijn er nog wat puntjes van feedback.
Prijs kwaliteit verhouding redelijk.
Vind het altijd wel prettig als je verwelkomd wordt.
Bediening was vriendelijk al voelde ik dat ze het druk hadden, ze kwamen gehaast over.
Groente in de vorm van sla, frites en fritessaus werd op etagère geserveerd, handig. Frites had wat gaarder gekund.
De tomatensoep als voorgerecht smaakte goed maar was niet erg spannend. Gelukkig kreeg ik er nog twee stukjes goed stokbrood bij.
Hoofdgerecht was verrukkelijk, zalm met bieslooksaus, er lagen ook wat kleine stukjes broccoli en ui bij.
Als nagerecht ijs, kaasplankje of koffie/thee.
Een lekker bonbonnetje maakt een kopje koffie of thee wel af.
Misschien als aanvulling op nagerechten bavarois en/of fruit.
Al met al toch een lekker etentje
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hadden gereserveerd met de AH Restaurantbon. We werden naar de tafel geleid door een medewerker. Dat was erg prettig. De bediening én het eten waren prima! Niets op aan te merken. Wat ons betreft een aanrader!
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant met goede bediening. Prijs kwaliteit verhouding is echt in het voordeel van de kwaliteit. Alles was bij ons 4 helemaal top |Voorgerecht, hoofdgerecht en kopje koffie toe was heel goed.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke locatie om te eten in het centrum van arcen. In de sere was het vanavond te fris. In het restaurant zelf warmer gelukkig. Prima ontvangst, je voelt je welkom. Gebruik gemaakt van 3 gangen menu voor 28,50 per persoon. Ruime keus aan Hertog Jan bier van de tap.
Eten goed, wat je voor de prijs mag verwachten. Tip is bij voorgerecht een andere salade te serveren, was nu hetzelfde als hoofdgerecht.
Aaf L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten,lekker heet opgediend.
Klantvriendelijk personeel
Een aanrader,we komen zeker nog een keer terug
Mooi uitzicht over de Maas,jammer het was s,avond dus donker.

Mv Aaf
Biggman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening en zagen er goed uit.
Lekker eten en, ondanks de drukte, snel geserveerd.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Keuze uit AH actie menu was wat beperkter maar wel heerlijke gerechten. Super tijd gehad.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs met de AH restaurant actie.
Lekkere spruitjessoep echt een aanrader, ook als je geen spruitjes lust zoals ik
Winy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten zag er verzorgd uit en was erg lekker. Bediening was erg vriendelijk en attent. ....
P S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed restaurant, goede uitleg over het AH-menu. Eten was goed en perfecte locatie met mooi uitzicht op de Maas.
Een aanrader, zowel met z'n tweeën als met een groter gezelschap.
m.leersum6 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Van de AH kaart was de keuze nogal beperkt, maar wat we kregen voldeed geheel aan onze verwachting , voorafje was heerlijk en ook het hoofdgerecht van zalm mocht er wezen, ijs toe was lekker maar niet uitzonderlijk.
bediening is prima in orde, zeer vriendelijk! dit alles maakt dat we zeker nog een keertje een bezoek zullen brengen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Vanwege het prachtige weer waren we hier al een paar keer geweest om op het terras aan de Maas iets te drinken. Ook een keer bitterballen besteld en die waren goed krokant. Besloten om dan ook maar een keer te gaan eten. Dat viel tegen. Omdat het buiten al vrij fris was, nu binnen gegeten. De tafel was niet goed schoongemaakt en ook de kruimels lagen nog op de tafel en stoelkussens. Mijn vrouw bestelde saté met frites in ik de pasta met zalm. Dit kwam redelijk snel. De saté was een grote stick met vrij grote tot zeer grote stukken vlees. De grote stukken bleken nog rauw van binnen. De klacht werd erkend en er zou een nieuwe komen. Mijn pasta met zalm was in orde alhoewel ik verwacht had dat de zalm in kleine stukjes door de pasta zou zijn gedaan. Een grote moot zalm lag nu verstop onder een berg sla in te kleine kom. Maar het smaakte goed. Toen de saté werd weggehaald werd ook mijn eten meegenomen om het zolang warm te houden, dat was wel goed. De nieuwe saté was nu wel gaar maar zulke grote stukken vlees is naar onze mening geen saté. De frites hierbij was groot maar niet krokant gebakken, het lek wel een hap deeg. Wij hadden geen zin meer in een nagerecht en koffie. Toen ik wilde afrekenen moest ik twee keer om de rekening vragen. Voor een drankje is het goed, alhoewel de bierprijzen zeer hoog zijn, maar om te eten niet te adviseren. De kaart is ook zeer beperkt.