Brasserie Alt Arce

Raadhuisplein 16 5944 AH Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Alt Arce

Brasserie Alt Arce is gelegen aan het Raadhuisplein in het pittoreske dorpje Arcen. De schitterende Brasserie biedt een prachtig maasterras waarbij u kunt genieten van een heerlijk uitzicht op de maas onder het genot van een lekker hapje en een drankje.

Alt Arce is hét adres voor uw lunch, diner of borrel. Doordeweeks kunt u bij ons terecht vanaf 12:00 uur en in de weekenden vanaf 11.00 uur.
Onze keuken is geopend vanaf 12:00 uur tot 21:00 uur.

Naast een uitgebreide menukaart biedt Alt Arce ook een zaal aan waarbij uw feest, vergadering of bruiloft een bijzondere belevenis wordt. Kortom Alt Arce is een toplocatie aan de Maas!

Meer informatie over restaurant Brasserie Alt Arce

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Alt Arce

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We kwamen voor het uitzicht en die kregen we! We wilden lunchen maar waren een half uur te vroeg, de keuken zou pas om 12u open gaan. Beetje vreemd omdat we dat wel bij de reservering hadden gemeld dat we 11:30u de lunchkaart wensten (zag ook niet op de kaart dat het vanaf 12:00u is).
Enfin, navraag bij de baas en de dame van de bediening heeft het keurig opgelost!
Prima lunch en snelheid. Het meisje van de bediening is vriendelijk en servicegericht! Klasse zo op een vol terras!
Anouska W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Snelle en vriendelijke service en erg lekker eten. Heerlijk gegeten bij de open haard en mooi uitzicht op de maas. Erg fijne locatie.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zo heerlijk gegeten. 3 gangen menu . Zalm tartaar , ossenhaas en verassings dessert. Alles was even heerlijk en erg leuke en fijne bedienin
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk kunnen lunchen. Er wordt rekening gehouden met dieetwensen. (zeker als dit van te voren al gemeld is) Gezellige sfeer en sympathieke bediening.
Wilbert L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk vertoefd in gezellig sfeer , prima gerechten en nette bediening .

Groetjes Fam Linders .
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heel erg lekker eten, leuk gezellige inrichting, vooral de kerstboom, goede sociale service en een mooie prijs. Was top!
mevr. m H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
n.v.t.
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
marreihs .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgediend, in een fijne omgeving met uitzicht op de Maas in een winterwarme serre, met vriendelijk personeel.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goed eten maar bar slechte service. Slechte bediening, veels te veel jong personeel zonder goede aansturing. Zelfs als je halverwege de avond klaagt over de slechte bediening (geen kaart, geen bestek, geen dranktoevoer en borden die niet weggehaald worden om maar wat te noemen) verandert er eigenlijk niets. Wij gingen met een katterig gevoel de deur uit; wij komen hier nooit meer terug.
rubsjerubs .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zelf houdt ik er niet van om te klagen. Maar dit restaurant is wel zo beroerd, dat ik me verbaas over de positieve recensies. Door de slechte kook kunsten ben ik zelf aan het kokkerellen gegaan. Maar mijn moeder kookt goddelijk in vergelijking met het eten hier. Het is doorgekookt, te zout kortom het smaakt of het uit een pakje komt. De bediening is ook niet om over naar huis te schrijven, maar heb ik slechter mee gemaakt. Kortom ga hier niet eten ! maar geniet van een kopje koffie (wie kan dat verknallen) en geniet van het schitterende uitzicht, want dat is wel het bezoek waard.
benno12345 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie lokatie, midden in het centrum van Arcen in een mooi oud pand. Bij binnenkomst vanaf het Raadhuis staan wat tafeltjes, maar is het niet helemaal duidelijk dat je door moet lopen naar achteren waar het restaurantdeel is.
Vriendelijke ontvangst. We hadden geboekt via de AH restaurantaktie en dan kan je helaas alleen maar kiezen voor het zeer beperkte 3 gangen menu: vooraf soep, als hoofdgerecht zalm, varkensmedaillons of maaltijdsalade naar keuze. Als toetje ijs of koffie/thee.
Uiensoep was prima. Zalm en varkensmedaillons waren redelijk goed van smaak maar echt veel te droog. Mijn kritiek hierop werd door de bediening slechts ter kennisgeving aangenomen. Salade en patat werden als bijgerechten geserveerd in 2 borden op een etagiere en smaakten prima.
De bediening was vriendelijk, maar liep als we wat besteld hadden direct weg, zonder nog iets te zeggen als 'bedankt' of 'komt er aan' ofzo.
Koffie was goed en de verse munt thee ook.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een rustieke omgeving met zicht op rivier de Maas. Vriendelijk bediening met oog voor ruimte tussen de diverse gerechten. De presentatie was ook leuk met de etageborden waarop de bijgerechten geserveerd worden.
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met keus uit vlees, vis of maaltijdsalades. Het was meer dan voldoende. Vriendelijke bediening en mooie locatie aan de Maas.
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gegeten met ah actie. Bediening is zeer vlot en alles loopt super! Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening.

Wat niet zo fijn was dat er tot 2 maal erg duidelijk een opmerking werd gemaakt dat het hier om een albert heijn actie ging, de andere tafels waren dan ook hiervan op de hoogte.

met vriendelijke groet,
Loes Peters
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik kom hier zeker nog terug. Enige minpunt: de toiletten kunnen een opknapbeurt gebruiken.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede service en lekker eten. Jammer dat we zo ver uit de buurt wonen maar komen zeker nog een keer terug als we hier weer in de buurt zijn.
Ben heel benieuwd naar het terras als het wat beter weer is
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prachtige inrichting met op dit mooie kerstversiering. De medewerkers waren bijzonder vriendelijk. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Perfect. Lekker gegeten, leuke, vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Wel jammer dat we met de AH kaart beperkt waren in de menu keuze.
crystelvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben hier goed gegeten. Het smaakte allemaal goed. We hadden keus uit een samengesteld menu. Voor iedereen wat wils.
Vriendelijk personeel. En een leuke locatie.