Brasserie Alt Arce

Raadhuisplein 16 5944 AH Arcen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Alt Arce

De ontdekking aan de Maas

Brasserie Alt Arce is gelegen in het pittoreske dorpje Arcen. De schitterende brasserie heeft een prachtig terras waarbij je kunt genieten van het uitzicht op de Maas onder het genot van een hapje en drankje! Laat je verrassen door de huisgemaakte gerechten op de menukaart, van heerlijke salades tot pannenkoeken, vis en vleesgerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Alt Arce

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant met goede bediening. Prijs kwaliteit verhouding is echt in het voordeel van de kwaliteit. Alles was bij ons 4 helemaal top |Voorgerecht, hoofdgerecht en kopje koffie toe was heel goed.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke locatie om te eten in het centrum van arcen. In de sere was het vanavond te fris. In het restaurant zelf warmer gelukkig. Prima ontvangst, je voelt je welkom. Gebruik gemaakt van 3 gangen menu voor 28,50 per persoon. Ruime keus aan Hertog Jan bier van de tap.
Eten goed, wat je voor de prijs mag verwachten. Tip is bij voorgerecht een andere salade te serveren, was nu hetzelfde als hoofdgerecht.
aafke R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten,lekker heet opgediend.
Klantvriendelijk personeel
Een aanrader,we komen zeker nog een keer terug
Mooi uitzicht over de Maas,jammer het was s,avond dus donker.

Mv Aaf
Biggman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening en zagen er goed uit.
Lekker eten en, ondanks de drukte, snel geserveerd.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Keuze uit AH actie menu was wat beperkter maar wel heerlijke gerechten. Super tijd gehad.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs met de AH restaurant actie.
Lekkere spruitjessoep echt een aanrader, ook als je geen spruitjes lust zoals ik
Winy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten zag er verzorgd uit en was erg lekker. Bediening was erg vriendelijk en attent. ....
P S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed restaurant, goede uitleg over het AH-menu. Eten was goed en perfecte locatie met mooi uitzicht op de Maas.
Een aanrader, zowel met z'n tweeën als met een groter gezelschap.
m.leersum6 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Van de AH kaart was de keuze nogal beperkt, maar wat we kregen voldeed geheel aan onze verwachting , voorafje was heerlijk en ook het hoofdgerecht van zalm mocht er wezen, ijs toe was lekker maar niet uitzonderlijk.
bediening is prima in orde, zeer vriendelijk! dit alles maakt dat we zeker nog een keertje een bezoek zullen brengen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Vanwege het prachtige weer waren we hier al een paar keer geweest om op het terras aan de Maas iets te drinken. Ook een keer bitterballen besteld en die waren goed krokant. Besloten om dan ook maar een keer te gaan eten. Dat viel tegen. Omdat het buiten al vrij fris was, nu binnen gegeten. De tafel was niet goed schoongemaakt en ook de kruimels lagen nog op de tafel en stoelkussens. Mijn vrouw bestelde saté met frites in ik de pasta met zalm. Dit kwam redelijk snel. De saté was een grote stick met vrij grote tot zeer grote stukken vlees. De grote stukken bleken nog rauw van binnen. De klacht werd erkend en er zou een nieuwe komen. Mijn pasta met zalm was in orde alhoewel ik verwacht had dat de zalm in kleine stukjes door de pasta zou zijn gedaan. Een grote moot zalm lag nu verstop onder een berg sla in te kleine kom. Maar het smaakte goed. Toen de saté werd weggehaald werd ook mijn eten meegenomen om het zolang warm te houden, dat was wel goed. De nieuwe saté was nu wel gaar maar zulke grote stukken vlees is naar onze mening geen saté. De frites hierbij was groot maar niet krokant gebakken, het lek wel een hap deeg. Wij hadden geen zin meer in een nagerecht en koffie. Toen ik wilde afrekenen moest ik twee keer om de rekening vragen. Voor een drankje is het goed, alhoewel de bierprijzen zeer hoog zijn, maar om te eten niet te adviseren. De kaart is ook zeer beperkt.
M.roest8 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Brasserie Alt Arce is een echte aanrader. Een heerlijk 3-gangen menu voor een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening en een gezellige locatie.
Fvandepanne .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
wij hadden een plekje op het terras met een schitterend uitzicht op de Maas. Top lokatie.
De bediening was zeer vriendelijk en gaf een prima uitleg over het menu. Zowel voor als hoofdgerecht waren goed verzorgd en de smaak was prima. Ruim voldoende, goed op temperatuur. Het toetje, ijsje wat wij hebben gekozen, was zo groot dat wij helaas niet alles hebben kunnen opeten. Ook dat was prima. Wij komen zeker terug.
Little D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prachtige locatie en (kind)vriendelijk personeel, compliment aan de "hoofdserveerster" voor enthousiaste service!
Lekkere voorgerechten (soep, zalmtartaar en duo) en heerlijke hoofdgerechten (zalm en flinke maaltijddsalade vis). (Soft)Ijs groot en prima smaak maar viel wat tegen in vergelijking met presentatie en inhoud overige gerechten
J.H.J. N.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Twee uur vonden we wel wat veel voor een driegangen menu. Het nagerecht waren ze waarschijnlijk vergeten, want twee moppen softijs met wat aardbeiensaus en stukjes aardbeien uit de koeling hoeft niet zo lang te duren. Uitleg over wat mogelijk was met een ahrestaurant actie was minimaal.
Fbs10 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening was erg goed. Goede uitleg hoe de AH actie werkte. Het voorgerecht was van beide goed. Het hoofdgerecht van beide was te lang gebakken en dus aan de droge kant. Het nagerecht was weer goed. Het uitzicht op de maas is prachtig.
Theazwanenberg .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vandaag goed gegeten bij Alt Arce. Heerlijk menu gegeten via de ahrestaurant-actie. De zalm was heerlijk! Goede bediening ondanks de drukte en het uitzicht over de Maas is subliem.
Doortjeegberink.de .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
vorig jaar ook geweest. wereld van verschil. nu alles minder behalve decor. een geweldig terras met uitzicht op de Maas. het moet worden gezegd dat t druk was maar dan nog. geen ontvangst of begeleiding naar tafel. vragen om bestelling op te nemen en de hoeveelheid en kwaliteit voor menu van 28.50 onder peil. alles te groot geworden met oog op winst. laatste keer bij alte Arce. familie. Egberink.
Ronald.rietdijk60 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten. de bediening ging allemaal even soepel en dat op een prachtige locatie. Ons 3 gangen menu ging via de Albert Heijn actie (tweede 3 gangen menu gratis). Je hoort wel eens dat restaurants je dan als 2e rangs behandelen. Hier was daar niets van te merken. Kortom heerlijk gegeten met goede service op een top locatie.
Ciliabongertman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten , ruim voldoende , ook keuze bij Albert heyn actie menu was ruim voldoende. En ijs is hier grandioos goed en veel.

Accuraat en vriendelijk personeel. Uitzicht op Maas geweldige plek.
Echt een aanrader.