Brasserie Alt Arce

Raadhuisplein 16 5944 AH Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Alt Arce

De ontdekking aan de Maas

Brasserie Alt Arce is gelegen in het pittoreske dorpje Arcen. De schitterende brasserie heeft een prachtig terras waarbij je kunt genieten van het uitzicht op de Maas onder het genot van een hapje en drankje! Laat je verrassen door de huisgemaakte gerechten op de menukaart, van heerlijke salades tot pannenkoeken, vis en vleesgerechten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Alt Arce

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Alt Arce

rubsjerubs .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zelf houdt ik er niet van om te klagen. Maar dit restaurant is wel zo beroerd, dat ik me verbaas over de positieve recensies. Door de slechte kook kunsten ben ik zelf aan het kokkerellen gegaan. Maar mijn moeder kookt goddelijk in vergelijking met het eten hier. Het is doorgekookt, te zout kortom het smaakt of het uit een pakje komt. De bediening is ook niet om over naar huis te schrijven, maar heb ik slechter mee gemaakt. Kortom ga hier niet eten ! maar geniet van een kopje koffie (wie kan dat verknallen) en geniet van het schitterende uitzicht, want dat is wel het bezoek waard.
benno12345 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie lokatie, midden in het centrum van Arcen in een mooi oud pand. Bij binnenkomst vanaf het Raadhuis staan wat tafeltjes, maar is het niet helemaal duidelijk dat je door moet lopen naar achteren waar het restaurantdeel is.
Vriendelijke ontvangst. We hadden geboekt via de AH restaurantaktie en dan kan je helaas alleen maar kiezen voor het zeer beperkte 3 gangen menu: vooraf soep, als hoofdgerecht zalm, varkensmedaillons of maaltijdsalade naar keuze. Als toetje ijs of koffie/thee.
Uiensoep was prima. Zalm en varkensmedaillons waren redelijk goed van smaak maar echt veel te droog. Mijn kritiek hierop werd door de bediening slechts ter kennisgeving aangenomen. Salade en patat werden als bijgerechten geserveerd in 2 borden op een etagiere en smaakten prima.
De bediening was vriendelijk, maar liep als we wat besteld hadden direct weg, zonder nog iets te zeggen als 'bedankt' of 'komt er aan' ofzo.
Koffie was goed en de verse munt thee ook.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een rustieke omgeving met zicht op rivier de Maas. Vriendelijk bediening met oog voor ruimte tussen de diverse gerechten. De presentatie was ook leuk met de etageborden waarop de bijgerechten geserveerd worden.
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gegeten met ah actie. Bediening is zeer vlot en alles loopt super! Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met keus uit vlees, vis of maaltijdsalades. Het was meer dan voldoende. Vriendelijke bediening en mooie locatie aan de Maas.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening.

Wat niet zo fijn was dat er tot 2 maal erg duidelijk een opmerking werd gemaakt dat het hier om een albert heijn actie ging, de andere tafels waren dan ook hiervan op de hoogte.

met vriendelijke groet,
Loes Peters
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik kom hier zeker nog terug. Enige minpunt: de toiletten kunnen een opknapbeurt gebruiken.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede service en lekker eten. Jammer dat we zo ver uit de buurt wonen maar komen zeker nog een keer terug als we hier weer in de buurt zijn.
Ben heel benieuwd naar het terras als het wat beter weer is
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prachtige inrichting met op dit mooie kerstversiering. De medewerkers waren bijzonder vriendelijk. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Perfect. Lekker gegeten, leuke, vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Wel jammer dat we met de AH kaart beperkt waren in de menu keuze.
crystelvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben hier goed gegeten. Het smaakte allemaal goed. We hadden keus uit een samengesteld menu. Voor iedereen wat wils.
Vriendelijk personeel. En een leuke locatie.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. Bij binnenkomst liepen we tegen een muur van lawaai op, er was een bijeenkomst in een aparte zaal. De herrie was ook in het restaurantgedeelte veel te overheersend. Wij konden gelukkig in de serre zitten. Daar was het normaal levendig.Er was met het ah arrangement voldoende keuze. Het voorgerecht was goed, hoofdgerecht varkensfilet lapjes was een tikje aan de droge kant, nagerecht grote ijscoupe met boerenjongens was lekker. De rekening was plezierig laag ivm actie.
Kristl .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Sfeervol restaurant, snelle bediening, heerlijk gegeten al zijn er nog wat puntjes van feedback.
Prijs kwaliteit verhouding redelijk.
Vind het altijd wel prettig als je verwelkomd wordt.
Bediening was vriendelijk al voelde ik dat ze het druk hadden, ze kwamen gehaast over.
Groente in de vorm van sla, frites en fritessaus werd op etagère geserveerd, handig. Frites had wat gaarder gekund.
De tomatensoep als voorgerecht smaakte goed maar was niet erg spannend. Gelukkig kreeg ik er nog twee stukjes goed stokbrood bij.
Hoofdgerecht was verrukkelijk, zalm met bieslooksaus, er lagen ook wat kleine stukjes broccoli en ui bij.
Als nagerecht ijs, kaasplankje of koffie/thee.
Een lekker bonbonnetje maakt een kopje koffie of thee wel af.
Misschien als aanvulling op nagerechten bavarois en/of fruit.
Al met al toch een lekker etentje
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hadden gereserveerd met de AH Restaurantbon. We werden naar de tafel geleid door een medewerker. Dat was erg prettig. De bediening én het eten waren prima! Niets op aan te merken. Wat ons betreft een aanrader!
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant met goede bediening. Prijs kwaliteit verhouding is echt in het voordeel van de kwaliteit. Alles was bij ons 4 helemaal top |Voorgerecht, hoofdgerecht en kopje koffie toe was heel goed.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke locatie om te eten in het centrum van arcen. In de sere was het vanavond te fris. In het restaurant zelf warmer gelukkig. Prima ontvangst, je voelt je welkom. Gebruik gemaakt van 3 gangen menu voor 28,50 per persoon. Ruime keus aan Hertog Jan bier van de tap.
Eten goed, wat je voor de prijs mag verwachten. Tip is bij voorgerecht een andere salade te serveren, was nu hetzelfde als hoofdgerecht.
Aaf L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten,lekker heet opgediend.
Klantvriendelijk personeel
Een aanrader,we komen zeker nog een keer terug
Mooi uitzicht over de Maas,jammer het was s,avond dus donker.

Mv Aaf
Biggman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening en zagen er goed uit.
Lekker eten en, ondanks de drukte, snel geserveerd.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Keuze uit AH actie menu was wat beperkter maar wel heerlijke gerechten. Super tijd gehad.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs met de AH restaurant actie.
Lekkere spruitjessoep echt een aanrader, ook als je geen spruitjes lust zoals ik