Brasserie Abshoven

Abshoven 35 6151 GD Munstergeleen Nederland Kaart
31-462045028

Meer informatie over restaurant Brasserie Abshoven

Vanaf station Geleen-Oost makkelijk te lopen.
  • Kom je met de auto?
    Aan beide kanten van de grote doorgaande straat Abshoven, mag ook (gratis) geparkeerd worden.

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 19:00

Frank C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Geweldig feest gevierd met een goeie mix van ambiance, muziek, bediening en service. Een aanrader voor iedereen die een jubileum of ander feest wil houden. Goed verzorgd, met alleen tevreden gasten, een compliment voor jullie team. Tot ons volgend feest, frank en ilse cox
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben ons 50 jarig trouwfeest in Brasserie Abshoven gehouden.We zijn teleurgesteld in de gang van zaken . De entree was teleurstellend Het was in het begin een rommeltje, niet goed georganiseerd. Het eten was qualitatief goed maar te weinig voor het bedrag van 25 euro per persoon Een beamer waar 2x navraag voor gedaan was en er zou zijn, was er niet De nootjes die s,avonds op de tafel kwamen was echt een lachertje. Ze hadden ons beter moeten voorlichten. Dat hoort niet op een feest thuis .Dan hadden we liever nog iets meer betaald en dan was dat beter geweest De gastvrouw kwam bij onze gasten niet sympathiek over. Het feest was nog aan de gang, toen er al gepoetst , geveegd, en met de tafels geschoven werd . Bij veel van onze gasten is dit in het verkeerde keelgat geschoten .De qualiteit van de drankjes was goed Maar de prosecco, zoals afgesproken was, stond niet klaar. De aankleding was niet feestelijk Er moet in de prijs meegenomen worden dat dit beter aangekleed wordt. Al met al was het niet het feest waar wij op gehoopt hadden, heel jammer .
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag warm geluncht bij Abshoven. Tafelgenoot ging voor zuurvlees en ik voor de kogelbiefstuk. Eenvoudige gerechten waar weinig mis aan kan gaan. Toch was de gevraagde medium gebakken biefstuk tegen het doorbakken aan . De biefstuk werd geserveerd op een ' bedje' te gare bloemkool en brocoli. Bij het zuurvlees was het vlees ver te zoeken. Het was voornamelijk saus met uien.
Mooi decor deze oude kerk, en leuk voor een kop koffie met gebak of broodje, maar we slaan een warme maaltijd voortaan over.
John L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Voor de eerste keer gaan lunchen in het oude klooster
Mooi ingericht voor de functie als lunchrestaurant, tot mijn verbazing zat het bijna vol op een gewone woensdagmiddag!!, de bediening liep vlot en vriendelijk.
De gerechten die wij ( 5 personen ) hadden waren stuk voor stuk van goede kwaliteit en meer dan voldoende qua hoeveelheid De verhouding prijs/ kwaliteit is hier dik in orde om niet te zeggen aan de (te) goedkope kant in vergelijking met andere lunchgelegenheden.
Een zaak waar we zeker terug zullen gaan.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Eten is niet erg bijzonder en ondanks dat we netjes gereserveerd hadden was het weer net zoals de vorige keer gedoe met tafels, dan neemt de bediening terwijl jij als gast nog niet zit!!! Uitgebreid de tijd om met elkaar de discussie aan te gaan en eindeloos de planning door te nemen. Als je dan eindelijk zit niets van een sorry of een drankje van het huis om het gedoe goed te maken.... Ambiance in het oude klooster is erg mooi, maar persoonlijk vind ik het geen aanrader.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Zeer goede en leuke brasserie.
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. De ambiance van het restaurant als ook het terras is uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Kortom, zeker de moeite waard om hier te lunchen.
Hartelijk dank voor uw reactie en tot ziens weer!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Vanmiddag weer van een heerlijke lunch genoten. De kaart is ruim voldoende en het eten verdient een compliment. Ik kan het broodje rundercarpaccio erg aanbevelen. Zelfs de koffie wordt extra aangekleed met een bonbon en een toefje slagroom met advocaat. Kortom een goede portie en een prima opgemaakt bord. De bediening is uitstekend en samen met een geweldige ambiance maakt van deze middag weer een klein feestje. Ga zo door!
Het doet ons deugd dat u vanmiddag genoten hebt in Brasserie Abshaove. Wij hopen u terug te mogen verwelkomen en we blijven bezig het bedrijf, dat nog in de kinderschoenen, te verbeteren.Bedank. Met vriendelijke groeten, Jacques Joosten.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Een ontdekking voor ons in Limburg. Gastvrije ontvangst en bediening van jonge enthousiaste mensen. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Er wordt veel zorg besteed aan het eten en de manier van opdienen. Dit is een kloosterkerk die met liefde is gerestaureerd en met veel smaak is ingericht. Achter de brasserie een prachtig buitenterras. Een absolute aanrader.
Bedankt voor uw bezoek en voor de positieve ervaringen die u opgedaan heeft in Brasserie Abshaove. Het stimuleert ons het bedrijf verder door te ontwikkelen. Hopelijk tot ziens.
Met vriendelijke groeten, Jacques Joosten.