Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Stationsplein 5 a en b 4702 VX Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Het culinaire hart van Roosendaal

Heerlijk lunchen of genieten van een diner in hartje Roosendaal? Dat kan. En hoe! Franse klassiekers worden door de koks omgetoverd tot moderne creaties waarvan het water je in de mond loopt. En dat allemaal met de meest verse ingrediënten en zoveel mogelijk producten van lokale leveranciers. Mocht je een nachtje bij willen komen na een uitgebreid diner, reserveer dan een heerlijk bed in het Best Western City Hotel Goderie.

Meer informatie over restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Treinstation en busstation aan de overkant van de straat.
  • : Parkeerplaats aan de overzijde van de straat. U kunt de auto parkeren op de parkeerplaats van het centraal station in Roosendaal

- High Tea 12:30 - 16:30

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gerechten waren niet smaakvol, voorgerecht kwam uit een verpakking en was niets meegedaan. Hoofdgerecht was erg droog vlees en denk opgepiept in magnetron
Semf .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lag het aan het feit dat het maandag was? Ik vond het vlees droog en niet het menu in zijn algemeenheid niet kwaliteit hebben die je verwacht bij een (normale) prijs van € 32,50!
keess_56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb diverse malen al gegeten in de Brasserie, doch dit is de laatste keer. Het menu kwam niet overeen met hetgeen op de kaart stond. Er werden geen groenten gepresenteerd. Ook de hoeveelheid eten was onder de maat.
Wat betreft de prijs; veel te hoog! Schande dat voor een fles eenvoudig bronwater € 6,50 (1) betaald moet worden.

Gratis tip; meld je af voor deelname aan de maaltijden actie van Iens/Albert Heijn
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Teleurstellend! Voor een menu wat normaal €32,50 kost beneden peil!
De carpaccio was redelijk, niet bijzonder. Bij hoofdgerecht vis twee kleine stukjes vis. Bij hoofdgerecht vlees twee stukjes droog vlees en een gehakt/tartaar balletje. Minimaal groente. Frietjes erbij kopen. Het dessert een groot bord met vier kleine hapjes. Ook niet bijzonder.
Voor mij geen Brasserie de Aankomst meer. Jammer, want heb daar eerder, met en zonder bon, lekker en goed gegeten.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
In het leuk ingerichte restaurant hebben we weer lekker gegeten. Prettige bediening, het zijn mensen met ervaring die weten hoe het hoort. Voor ons is het ook nog erg prettig dat je in 5 minuten van het station naar het restaurant loopt.
Toos J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De prijs van de consumpties zijn aan de hoge kant, dat is jammer want daardoor werd de rekening toch nog behoorlijk hoog.
Egidius69 D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ons voorgerecht bestond uit slechts 3 scampi's.
Het hoofdgerecht Dorade filet was zoals het hoort te zijn,
De entrecote was heerlijk mals en goed gebakken , echter onbegrijpelijk dat ervoor extra betaald dient te worden.
De borden waren heel mooi opgemaakt.
Het desert was erg origineel met het couscous taartje.
Van overvloed was er zeker geen sprake.
De bediening was vriendelijk en hartelijk.
Extra hadden we Irish en Italian koffie , deze was niet zoals deze hoort te zijn , met vloeibare echte slagroom.
Dit hadden wij niet verwacht.
Toch een heerlijke maaltijd genuttigd .
cora44 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel er lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. Alleen vonden wij de sfeer niet zo goed; was niet zo gezellig qua ruimte (maar dat is onze mening). Voor het eten en de snelle en vriendelijke bediening zeker een aanrader. Alles was heel netjes en schoon.
lonaveraa .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ik vond het jammer dat de keuze zo beperkt was met een A.H.-menuutje.
Voorgerecht (3 scampi's) vond ik een beetje tegenvallen. Er zat ook veel te veel roomsaus op! Die saus vond ik ook niet erg bijpassend en kwam weer terug op de gekookte aardappeltjes. De doradefilet was overheerlijk en het toetje was ook erg lekker. De porties waren wel een beetje aan de kleine kant. Het ging. Verander nog wat aan het interieur. De ruimte kwam helaas een beetje koud en zakelijk over. Voeg wat warme elementen toe waardoor het voor mensen makkelijker wordt om bij jullie binnen te stappen.
vvvtje .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een half uur van te voren pas gereserveerd via de ah restaurant site. Toen we kwamen werden we allervriendelijkst ontvangen. Het eten was heel lekker en de bediening attent en vriendelijk. We hadden gevraagd of er tussen de gangen wat meer tijd kon zitten en ook dat was geen probleem. Kortom... heel tevreden en voor herhaling vatbaar.
y_brans .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten, werd goed rekening gehouden me pinda allergie en koolhydraat arm dieet.. ipv nagerecht op de ah actie kaart konden we een kaasplankje nemen met wat bijbetaling. Zeer aardige en zorgzame bediening.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij zijn bij Brasserie Aankomst gaan eten met gebruik van de AH restaurantactie. Het verbaasde me dat het vrij rustig was. Het restaurant ziet er erg stijlvol uit en het personeel is meer dan vriendelijk! Het menu van deze actie bevatte niet veel keuzes maar wel prima gerechten en de prijs/kwaliteit verhouding was perfect! Erg genoten van het heerlijke eten! De volgende keer mag er alleen iets meer tijd tussen de gangen zitten, maar al met al erg genoten en wij zullen hier zeker nog eens terug keren!
Kontiki .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten, wel kleinere porties dan de vorige keer.
Een pluim voor de kok omdat er rekening werd gehouden met mijn lookallergie.
Rustige, leuke plek om zeker te herhalen!
lbj1959 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuk en nette uitrusting, maar een tafelkleedje had toch wel gekund. Nu leek het op campingtafels.
Bediening netjes. Er mag wel vertelt worden wat men neer zet.
Al met al goed.
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Echt pure en verse ingrediënten ! Bij recervering had ik opgegeven voor 1 persoon glutevrij. En bij het gratis broodplankje was zelfs rekening gehouden met mijn glute vrij dieet zonder dat ik het daar nogmaals moest aangeven! Fijne bediening!! Wij komen daar zeker nog eens terug! Een aanrader!!!
uitRsd .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met AH restaurantactie hier gegeten, maar we zijn al eerder zonder die actie geweest. Altijd prima. Porties zijn normaal (vlees 100-140 gram) en dat is prettiger dan van die grote stukken vlees. Ontvangst en service prima.
jfp.rijnvos .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was een goed menu lekker en genoeg met een glaasje wijn erbij hebben we genoten , bediening was voortreffelijk snel en klant vriendelijk.Voor herhaling vatbaar.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was heerlijk, creatieve kok hebben ze daar aan boord. De gamba's vooraf in een krokant jasje waren zalig. De dorade filet goed gebakken, en het dessert heerlijk en creatief opgemaakte bordjes. Vriendelijk personeel, kortom geslaagde avond voor mij en mijn partner.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voorgerecht niet bestemd voor alle eters : tartaar of vis. Als alternatief werd op verzoek soep voorgesteld.
Het menu voorgerecht werd goed beoordeeld door diegenen die het besteld hadden.
Hoofdgerecht : prima kwaliteit vlees echter wel groenten voor een kids menu. Frietjes hadden iets langer gebakken mogen worden.
Nagerecht: teleurstellend!
Qua kleur en smaak. Twee soorten puddinkjes, ijs en 2 kleine stukjes brownie. Met wat fantasie veel leuker aan te kleden. Hoeft niet veel meer te kosten om een feest voor het oog/ tong te zijn.
Bediening netjes en attent.
kbam .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Alles was prima verzorgd,en het eten was lekker en voldoende.
We werden netjes ontvangen,het was er lekker rustig.
Ook de bediening was keurig verzorgd.
We gaan hier zeker nog eens terug naar toe.