Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Stationsplein 5 a en b 4702 VX Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Het culinaire hart van Roosendaal

Heerlijk lunchen of genieten van een diner in hartje Roosendaal? Dat kan. En hoe! Franse klassiekers worden door de koks omgetoverd tot moderne creaties waarvan het water je in de mond loopt. En dat allemaal met de meest verse ingrediënten en zoveel mogelijk producten van lokale leveranciers. Mocht je een nachtje bij willen komen na een uitgebreid diner, reserveer dan een heerlijk bed in het Best Western City Hotel Goderie.

Meer informatie over restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Treinstation en busstation aan de overkant van de straat.
  • : Parkeerplaats aan de overzijde van de straat. U kunt de auto parkeren op de parkeerplaats van het centraal station in Roosendaal

- High Tea 12:30 - 16:30

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Echt pure en verse ingrediënten ! Bij recervering had ik opgegeven voor 1 persoon glutevrij. En bij het gratis broodplankje was zelfs rekening gehouden met mijn glute vrij dieet zonder dat ik het daar nogmaals moest aangeven! Fijne bediening!! Wij komen daar zeker nog eens terug! Een aanrader!!!
UitRsd .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met AH restaurantactie hier gegeten, maar we zijn al eerder zonder die actie geweest. Altijd prima. Porties zijn normaal (vlees 100-140 gram) en dat is prettiger dan van die grote stukken vlees. Ontvangst en service prima.
Jfp.rijnvos .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was een goed menu lekker en genoeg met een glaasje wijn erbij hebben we genoten , bediening was voortreffelijk snel en klant vriendelijk.Voor herhaling vatbaar.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was heerlijk, creatieve kok hebben ze daar aan boord. De gamba's vooraf in een krokant jasje waren zalig. De dorade filet goed gebakken, en het dessert heerlijk en creatief opgemaakte bordjes. Vriendelijk personeel, kortom geslaagde avond voor mij en mijn partner.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voorgerecht niet bestemd voor alle eters : tartaar of vis. Als alternatief werd op verzoek soep voorgesteld.
Het menu voorgerecht werd goed beoordeeld door diegenen die het besteld hadden.
Hoofdgerecht : prima kwaliteit vlees echter wel groenten voor een kids menu. Frietjes hadden iets langer gebakken mogen worden.
Nagerecht: teleurstellend!
Qua kleur en smaak. Twee soorten puddinkjes, ijs en 2 kleine stukjes brownie. Met wat fantasie veel leuker aan te kleden. Hoeft niet veel meer te kosten om een feest voor het oog/ tong te zijn.
Bediening netjes en attent.
Kbam .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Alles was prima verzorgd,en het eten was lekker en voldoende.
We werden netjes ontvangen,het was er lekker rustig.
Ook de bediening was keurig verzorgd.
We gaan hier zeker nog eens terug naar toe.
Rex63 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Lekker gegeten. Keuzemogelijkheden beperkt.
Prijs eten is redelijk, maar vergeet bij het drinken bestellen niet op de prijs kaart te kijken.
Bijna 8 euro voor 0,5liter Heineken slaat nergens op.
Gertjannes .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met een gaste uit Afrika gegeten in uw restaurant. Het eten (voor-, hoofd- en nagerechten) was voortreffelijk en de bediening zeer voorkomend. Kortom: voor herhaling vatbaar!
Alphons P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer vriendelijk personeel en we hebben er erg lekker gegeten. We kregen kostenloos een lekker voorafje als extratje. In het nagerecht zat kaneelijs, waar we persoonlijk niet zo van houden. Toen we dat melden werd het gewoon zonder problemen aangepast in lekker citroenijs. Het was allemaal heerlijk en het vlees was super mals en perfect gegaard. Hier zullen we zeker nog eens terugkomen!
L.bakkers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een vriendelijke ontvangst; overleg over waar we het prettigst zouden zitten; later het tafeltje alsnog uit de zon geschoven. Waar vind je dat nog?
Het eten oogde geweldig, en smaakte ook geweldig. We raden iedereen aan, bij jullie te gaan eten.
Ester W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit is super.
Met veel zorg bereide gerechten gegeten in de juiste verhoudingen.
Verse producten groente op juiste manier bereid.

Jolanda51166 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, zeer verse producten en de bediening was super. Na het eten hebben wij een irisch koffie besteld die overigens goed smaakte, maar jammer dat er geen koekje of chocolaatje bij zat.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Garnalen met komkommerrolletjes waren werkelijk subliem. Ook de tournedos was heerlijk. Heel goed rekening gehouden met lactose-intolerantie. Mooie klassiek-moderne inrichting. Jammer dat t zo rustig was. Zeker aan te raden.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het interieur doet wat oubollig aan, maar de ontvangst en bediening zijn prima. De rundertartaar vooraf was lekker en de schotel met krab en garnalen ook, maar de garnalen waren wel in een erg vettig deegje gehuld. De tournedos en varkenshaas waren goed maar niet zo bijzonder. De desserts zagen er wat ouderwets uit maar smaakten goed.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wel parkeer plaats maar niet duidelijk waar en wat te betalen, kregen binnen een kaart die dit alles verhielp, prima service dus. vooraf aparte broodjes met gelukkig een keer niet te harde boter en kruidenboter, 1e gang voor hem cannelloni met krab en scampi's tempura voor haar een heerlijk aangemaakte rauwe tartaar, 2e gang tournedos ook heel goed van smaak en ook echt medium zoals gevraagd, ook de nagerechten waren prima voor hem diverse bereidingen van chocolade en vanille en voor haar div. bereidingen met appel en kaneel, beide lekker en alles zag er heel verzorgd uit, het oog wil ook wat volgens mij. Al met al voor herhaling vatbaar mochten we weer een keer in de buurt zijn.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
wat is dat toch met de AH actiemenu's? Dit 3 gangen keuze was zeer zeker weer geen 32,50 waard. Tartaar of komkommercanneloni(?) met krabsalade en gebakken gamba's vooraf. Hoofd: varkenshaas,of doradefilet met groentjes en friet,of een tournedos met toeslag (dan wordt zo'n menu al 35, en eet ik normaliter voor in een Bib gourmand), na: vanille en chocola,of appel&kaneel.Dit laatste superleuk opgemaakt. maar stond overduidelijk al geruime tijd op ons te wachten. Smaak van de gerechten was prima, hobbykoknivo, voor 16,75 ok, voor 32,50 kom ik nooit meer terug!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier gegeten met de restaurantbonnen van de AH. Cannelloni van komkommer gevuld met krabsalade en tempura scampi's is een aanrader! Wijn is wel aan de dure kant (€4,50 per glas)
Proever19761 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We waren met AH-actie. Lekker gegeten. Met de keuken is niets mis. Wellicht iets teveel overheersende zoetzuur smaak bij rundertartaar. Verder prima. Drank is fors aan de prijs, 3 euro voor een tapbiertje en 4,10 euro voor een rode wijn. We zaten in de serre, het was erg warm met de zon er pal op. Was niet prettig. Andere gasten trokken de gordijnen dicht! Er liep ook een fotograaf foto's te maken voor de website of iets dergelijks. Tijdens het eten werd gevraagd of we hier bezwaar tegen hadden. Eigenlijk wel dus, maar wat moet je zeggen als je al aan het eten bent? De baas (?) vond zijn eigen (niet leuke) grapjes erg leuk. Ook legde hij regelmatig bij gasten zijn hand op de schouder. Dat vind ik ongepast. Bij ons werden twee schaaltjes friet gebracht. Had er maar 1 horen te zijn, de tweede was voor andere tafel. Die werd weer weggehaald bij ons en op andere tafel gezet. Ze vroegen niet eens of we er al aangezeten hadden. Hadden ze gewoon moeten laten staan en een ander schaaltje voor andere tafel moeten maken. Al met al prima eten, maar de rest was onder de maat. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten, buitengewoon vriendelijk bedient. Voorafje, hoofdgerecht en dessert, alles even lekker. Ook de aanbevolen wijn was een verassing, kortom een fijne avond gehad.
Info822 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hadden voor 10 man gereserveerd, maar dit was niet helemaal goed doorgekomen, omdat we met een andere groep, die geannuleerd had, waren verwisseld. Een man in de bediening wat veels te weinig was voor het aantal gasten, maar wij waren van harte welkom. De meneer in de bediening deed enorm z'n best en maakte ook nog tijd voor een praatje of grapje.
Al het eten was uitstekend en kwam voor iedereen te gelijk op tafel.
We hebben het allemaal reuze naar ons zin gehad.