Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Stationsplein 5 a en b 4702 VX Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Het culinaire hart van Roosendaal

Heerlijk lunchen of genieten van een diner in hartje Roosendaal? Dat kan. En hoe! Franse klassiekers worden door de koks omgetoverd tot moderne creaties waarvan het water je in de mond loopt. En dat allemaal met de meest verse ingrediënten en zoveel mogelijk producten van lokale leveranciers. Mocht je een nachtje bij willen komen na een uitgebreid diner, reserveer dan een heerlijk bed in het Best Western City Hotel Goderie.

Meer informatie over restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Treinstation en busstation aan de overkant van de straat.
  • : Parkeerplaats aan de overzijde van de straat. U kunt de auto parkeren op de parkeerplaats van het centraal station in Roosendaal

- High Tea 12:30 - 16:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Aankomst (Best Western City Hotel Goderie)

Pierre H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vriendelijk personeel en vlotte bediening zeker de moeite waard om nog eens te gaan Rustige sfeer alles netjes schoon inclusief sanitair
Roelie B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
vanuit station Roosendaal loop je zo naar de overkant van Brasserie 'de Aankomst' we hadden keus uit de tafels en zijn bij het raam gaan zitten. wat een leuk uitzicht geeft op het stationsplein omdat het verder erg rustig was op dat tijdstip in het restaurant.het eten was goed...
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het etentje was weimg verfjnd: taai vlees, carpacio was vreemd van smaak, toetje twee bollen ijs met blik fruit. De bediening was prettig. Cijfer 4,0
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
al lang bestaand bedrijf in Roosendaal. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Gewone porties. Prima bereid maar .. mijn steak had iets minder gepeperd mogen zijn. Was verder precies medium zoals ik wilden. Lekker dessert. Kortom tevreden.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer, (ondanks commentaar van andere bezoekers),
Maar deze keer viel het menu via de AH-actie heel erg tegen;
Bediening was prima.
Een 3e keer zou ik dus niet meer doen.
tonny M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben t heerlijk gehad ondanks de hitte, t was echt n avondje uit. We waren de enige gasten dus kregen alle aandacht. Prima bediening en t eten was heerlijk, alleen t zout gebruik zou iets minder mogen, maar dat is puur wat jezelf gewent bent.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed gegeten met de AH actie. Was erg rustig, dus hadden zowat privé bediening :)
Hulde voor het zelfgebakken noten- en vijgenbrood, was zelfs nog warm!
Sommige delen van de kip was wat aan de droge kant..maar het dessert was genieten.
c.deijkers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten en de ontvangst was erg vriendelijk. we zullen zeker nog een keer teruggaan. Een tip aan de eigenaren probeer jullie restaurant beter op de kaart te zetten, jullie verdienen het zeker!!
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was zoals altijd prima.Vlotte en aangename bediening. Gezellig en schoon. Het eten werd kleurrijk opgediend.Alleen jammer dat er maar uit drie menu s kan worden gekozen voor de AH actie. Binnenkort willen we daar voor de derde keer gaan eten. Dan hebben we ze alle drie gehad.
caeciliamc L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
we aten van de AH-actie. Het AH menu kostte € 35,00 euro maar was echt niet meer waard dan € 17,50.
Het viel erg tegen, we gaan hier nooit meer eten.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het was weer zoals altijd prima. Gezellige ontvangst. Keuze uit drie verschillende menu's . Gratis brood met smeersels. Soep was lekker salade ook. Rundvlees lekker mals, voldoende frietjes en rauwkost. IJs met variatie van vruchtjes. Wij komen vast en zeker nog vaker hier eten.
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer goed en vriendelijk personeel ! Hier word je als koning bediend! Ook zijn wij zeer te vreden over de kok alles vers en zeer mooi opgediend ! Dit restaurant gaan we zeker terug komen !
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gerechten waren niet smaakvol, voorgerecht kwam uit een verpakking en was niets meegedaan. Hoofdgerecht was erg droog vlees en denk opgepiept in magnetron
Semf .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lag het aan het feit dat het maandag was? Ik vond het vlees droog en niet het menu in zijn algemeenheid niet kwaliteit hebben die je verwacht bij een (normale) prijs van € 32,50!
keess_56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb diverse malen al gegeten in de Brasserie, doch dit is de laatste keer. Het menu kwam niet overeen met hetgeen op de kaart stond. Er werden geen groenten gepresenteerd. Ook de hoeveelheid eten was onder de maat.
Wat betreft de prijs; veel te hoog! Schande dat voor een fles eenvoudig bronwater € 6,50 (1) betaald moet worden.

Gratis tip; meld je af voor deelname aan de maaltijden actie van Iens/Albert Heijn
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Teleurstellend! Voor een menu wat normaal €32,50 kost beneden peil!
De carpaccio was redelijk, niet bijzonder. Bij hoofdgerecht vis twee kleine stukjes vis. Bij hoofdgerecht vlees twee stukjes droog vlees en een gehakt/tartaar balletje. Minimaal groente. Frietjes erbij kopen. Het dessert een groot bord met vier kleine hapjes. Ook niet bijzonder.
Voor mij geen Brasserie de Aankomst meer. Jammer, want heb daar eerder, met en zonder bon, lekker en goed gegeten.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
In het leuk ingerichte restaurant hebben we weer lekker gegeten. Prettige bediening, het zijn mensen met ervaring die weten hoe het hoort. Voor ons is het ook nog erg prettig dat je in 5 minuten van het station naar het restaurant loopt.
Toos J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De prijs van de consumpties zijn aan de hoge kant, dat is jammer want daardoor werd de rekening toch nog behoorlijk hoog.
Egidius69 D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ons voorgerecht bestond uit slechts 3 scampi's.
Het hoofdgerecht Dorade filet was zoals het hoort te zijn,
De entrecote was heerlijk mals en goed gebakken , echter onbegrijpelijk dat ervoor extra betaald dient te worden.
De borden waren heel mooi opgemaakt.
Het desert was erg origineel met het couscous taartje.
Van overvloed was er zeker geen sprake.
De bediening was vriendelijk en hartelijk.
Extra hadden we Irish en Italian koffie , deze was niet zoals deze hoort te zijn , met vloeibare echte slagroom.
Dit hadden wij niet verwacht.
Toch een heerlijke maaltijd genuttigd .
cora44 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel er lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. Alleen vonden wij de sfeer niet zo goed; was niet zo gezellig qua ruimte (maar dat is onze mening). Voor het eten en de snelle en vriendelijke bediening zeker een aanrader. Alles was heel netjes en schoon.