Over restaurant Brasserie A-muse

Kom helemaal tot rust

Wanneer je even helemaal tot rust wil komen, dan moet je zeker een bezoekje brengen aan brasserie A-Muse.
Brasserie A-Muse is gelegen in een heel mooie locatie, meer bepaald op het vernieuwde Spuiplein in Breskens. Je kan er volop genieten van de prachtige omgeving, want je kunt er plaatsnemen op het mooie terras.
Als je graag heel wat keuze hebt in een restaurant, dan zit je zeker goed bij A-Muse. Het restaurant heeft traditionele gerechten uit de Nederlandse keuken, maar je vindt ook heel wat internationale gerechten terug. Kortom, je krijgt gegarandeerd een onvergetelijke ervaring in dit restaurantje.

Meer informatie over restaurant Brasserie A-muse

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 21:00
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mossels, spareribs en geitenkaassalade waren lekker. Helaas was de bediening erg druk waardoor de salades niet waren doorgegeven aan de keuken en 2 van de 7 apart moesten eten. Geen compensatie daarvoor aangeboden maar bediening was daarna wel vriendelijker.
Jan-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We kwamen op basis van recensies. Maar het viel toch wel iets tegen. Het eten was redelijk, maar zeker niet super. De gastheer was net iets te praatziek en vertelde uitvoerig waarom de crisis niet voorbij was enzovoort en waarom hij geweldige gerechten met plaatselijke leveranciers had en geweldige wijnen. Dat viel allemaal nogal tegen. De mosterdsoep was matig en de overvloedige worst van de plaatselijke slager moesten we met een loep zoeken. Vegetarisch hoofdgerecht was redelijk maar niet perfect. Ik had medium-Well tournedos besteld. Die bleek medium-rare. Maar hij smaakte goed. Aardappels zeer droog en taai. Groente (boontjes met spekjes) waren prima. Koffie toe met chocolade was lekker.
J R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Helaas was het wat stil, maar dat had geen invloed op het geheel.
Het voorgerecht filetto tonello was heerlijk prachtig opgemaakt , nadat we eerst een amuse van mosseltjes in roomsaus naar binnen hadden gewerkt.
Het hoofdgerecht kalfs en rund perfect medium bereid super mals met triootje groenten en ( helaas) patat was ook perfect.
Een dessert sloegen we over zo vol zaten we, dus afgesloten met een cappuccino.
Een aanrader om te proberen.
Peetje_jacobs .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heel gastvrij, vriendelijke bediening. Hebben alles apart afgerekend voor 12 personen, wat toch meer werk is! Eten was lekker. Gelegen aan een gezellig pleintje.
Barbara.dhuyvetters .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten en de bediening waren super. Het was ook geen probleem bij de bediening toen we vroegen om aan een andere tafel te mogen zitten (terras). De bouillabaisse was overheerlijk en meer dan voldoende. Ook de sangria met rozé is een aanrader! Kleine suggestie: we hadden met 2 de sangria gevraagd en dan is een karaf leuker. We komen zeker terug en brengen onze vrienden mee!
Fransdejonghe .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor deze prijs eten we veel beter in Belgie. Als dit volgens TripAdvisor het 2de beste restaurant van Breskens is , dan heeft Breskens culinair niet veel te bieden.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
We werden persoonlijk en vriendelijk ontvangen. Voor een dinsdagavond was het gezellig druk n de zaak. Bescheiden kaart, maar de kabeljauw met verse asperges was een verrukkelijke combinatie! Ook het dessert met chocoladetaartje mocht er wezen. We hebben genoten!
Nathalie.craninx .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Zeer lekker en vers. Zeker voor herhaling vatbaar. Personeel was vriendelijk en kwam regelmatig langs voor drank of aanvulling brood.
Van.hoorde.frank .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Heel correct restaurant. Lekker gerecht en vriendelijke en vlotte bediening.
Heel goed gelegen aan een vernieuwd makrtplein.
Jvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
eten was heerlijik en bediening super heel sfeervol ingericht en leuke extra vd zaak klein soepje als opwarmertje ga er zeker weer heen goede prijs kwaliteitverhouding
Gnaessens .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
de bediening was uitstekend
het eten was zeer lekker
wij zaten achteraan in restaurant op een verhoog en dat was iets te warm.
Wjdreves .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Prijs is iets aan de hoge kant maar het is het zeker waard, ossehaas was precies goed gebakken, en het vispalet was ook zeer goed, bediening erg vriendelijk maar zou iets meer terughoudender moeten werken.
Jeroen_d .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Recentelijk hebben we met vijf personen een bezoek gebracht aan dit restaurant, vanwege de goede recensies op Tripadvisor.com.
We gingen voor een aantal verschillende voorgerechten, de Coquilles & scampi's, kaaskroketten, Geitenkaasje, aspergesoep en een mandje stokbrood met kruidenboter.
De aspergesoep werd met bijbehorend mandje brood opgediend, de rest niet. Na enkele minuten werd de soep mee teruggenomen zonder mededeling. Even later werd gemeld dat de bestelling niet goed doorgekomen was.
Toen de voorgerechten kwamen, ontbrak de soep. Deze kwam ook wat later, en was hetzelfde kommetje soep als was teruggenomen. Het mandje stokbrood met kruidenboter ontbrak. Bij het mandje brood wat bij de soep hoorde werd een schaaltje kruidenboter neergezet.
De spies met coquilles en scampi's, bestond uit 3 scampi's en 2 coquilles welke met €15,95 dan behoorlijk aan de prijs is. Het geitenkaasje met honing was koud.
Als hoofdgerecht zijn de spareribs, mixed grill, vispannetje en twee keer de scholfilet besteld. De spareribs en het vispannetje waren prima. Bij de mixed grill werd gevraagd of de biefstuk doorbakken mocht zijn i.v.m. zwangerschap. De biefstuk was rood en het stukje kipfilet rosé! Nadat het biefstukje opnieuw gebakken was, was deze medium...
De twee scholfilets waren heel klein van stuk. Toen we dit vertelden aan de bediening is ze het bij de keuken door gaan geven. De kok kwam met het volgende verhaal: "Ik vond ze ook klein, maar omdat jullie ze allebei bestelden heb ik er maar één op elk bord gelegd. Normaal leg ik er twee op als het kleine scholletjes zijn". Uiteindelijk is er een scholfilet van de rekening gehaald.
Het dessert hebben we overgeslagen. Voor ons was het een teleurstellende avond. De bediening sprong niet adequaat in op onze klachten. Het restaurant zat niet helemaal vol, en toch werden mensen weggestuurd omdat ze de 'drukte' niet aan konden.