Brasserie 6

Meer informatie over restaurant Brasserie 6

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 6

Roweco .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk diner genoten op het schaduwrijke terras in het mooie centrum van Zutphen. Goede/vriendelijke bediening! Broodjes met smeerseltjes en huis gemarineerde olijven bij het aperitief. Vooraf een prima carpaccio voor ons beiden, een smakelijke vegetarische lasagne voor mijn partner en een kabeljauwfilet op spaghetti van courgette voor mij. Helemaal prima. Beiden een zoet dessert waarvan het huisgemaakte passievruchten- en sinaasappelijs bijzonder smakelijk was!
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Erg goed gegeten. Al moest ik er wel een beetje om lachen dat ik er achteraf achter kwam dat het verrassingsmenu hetzelfde is als het 3-gangen dagmenu met een toevoeging van een soepje. Smaakte er overigens niet minder om. Al met al toch een aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij hadden in diner met 16 personen in het sfeervolle Prentenkabinet. De aankomst was fantastisch: Hotel Hampshire 's Gravenhof was prachtig in kerstsfeer gebracht evenals het Prentenkabinet. Het diner was overheerlijk, de bediening vriendelijk, vakkundig en attent en de organisatie verliep vlekkeloos. Kortom: alles klopte. We hadden een geweldige avond en dat jullie daarbij ook nog gezorgd hebben voor het bijpassende sneeuwlandschap is wonderbaarlijk!
Veronica C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was een heel rustige zondagavond. Twee mensen vertrokken juist toen wij kwamen. Verder nog een andere tafel van vier personen.
Eén (jong) meisje bediende allen in haar eentje. Snel maar wat 'kort en abrupt'. Niet echt servicegericht.
Het eten was lekker. De beschrijvingen van de gerechten wekken heel wat verwachtingen maar op je bord blijken sommige van de genoemde ingrediënten
Olav W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitstekende ontvangst, sfeervolle locatie (w.o. goede verlichting!) en snelle, efficiënte bediening. Het eten is er verrukkelijk en er is voldoende privacy. Aanrader!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De sfeer en de kaart deed ons veel verwachten. We kozen voor een voor- tussen- en hoofdgerecht. Na een traditioneel broodmandje kwam het voorgerecht al vroeg. Er is ins niet gevraagd of we wijn en of water bij het eten wilden. Nadat we die dan toch uitgezocht hadden kwamen is ons geen enkele keer bijgeschonken. De carpaccio was heerlijk en goed ip temperatuur. Bij de zalm lag kroepoek die taai was. Jammer. De bisque was heerlijk en goed op smaak. De lepel was echter te klein dat hij zo het bord in viel. De dame van de bediening was echt veel te jong. We hebben niet een moment gehad dat we ons in de watten gelegd voelde. Hoofdgerecht was prima en werd aan tafel aangesneden. De knolselderijpuree was gefrituurd en weer aan de taaie kant. Al met al een beetje teleurgesteld in de prijs kwaliteit verhouding,en de bediening
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een mooie plek in Zutphen voor een drankje, lunch of diner. Het lijkt of de brasserie alleen toegankelijk is voor hotelgasten, maar niets in minder waar. Prima plek, prima eten en wijn.
Fem D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
zaterdag 25 maart hebben we heerlijk genoten in brasserie 6..we wisten niet dat je bij het hampshire hotel s'gravenhof ook zo lekker kan eten en genieten ... de zaak zat vol en de gastheer was druk,maar we hebben een zeer geslaagde avond gehad ....wij komen zeker een keer terug ...bedankt ...????
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine maar sfeervol ingericht restaurant.
Vriendelijk ontvangst . Bediening was prima!
De gerechten werden in een mooi tempo geserveerd.