Brasserie 6

Meer informatie over restaurant Brasserie 6

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 6

Olav W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitstekende ontvangst, sfeervolle locatie (w.o. goede verlichting!) en snelle, efficiënte bediening. Het eten is er verrukkelijk en er is voldoende privacy. Aanrader!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De sfeer en de kaart deed ons veel verwachten. We kozen voor een voor- tussen- en hoofdgerecht. Na een traditioneel broodmandje kwam het voorgerecht al vroeg. Er is ins niet gevraagd of we wijn en of water bij het eten wilden. Nadat we die dan toch uitgezocht hadden kwamen is ons geen enkele keer bijgeschonken. De carpaccio was heerlijk en goed ip temperatuur. Bij de zalm lag kroepoek die taai was. Jammer. De bisque was heerlijk en goed op smaak. De lepel was echter te klein dat hij zo het bord in viel. De dame van de bediening was echt veel te jong. We hebben niet een moment gehad dat we ons in de watten gelegd voelde. Hoofdgerecht was prima en werd aan tafel aangesneden. De knolselderijpuree was gefrituurd en weer aan de taaie kant. Al met al een beetje teleurgesteld in de prijs kwaliteit verhouding,en de bediening
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een mooie plek in Zutphen voor een drankje, lunch of diner. Het lijkt of de brasserie alleen toegankelijk is voor hotelgasten, maar niets in minder waar. Prima plek, prima eten en wijn.
Fem D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
zaterdag 25 maart hebben we heerlijk genoten in brasserie 6..we wisten niet dat je bij het hampshire hotel s'gravenhof ook zo lekker kan eten en genieten ... de zaak zat vol en de gastheer was druk,maar we hebben een zeer geslaagde avond gehad ....wij komen zeker een keer terug ...bedankt ...????
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine maar sfeervol ingericht restaurant.
Vriendelijk ontvangst . Bediening was prima!
De gerechten werden in een mooi tempo geserveerd.