Brasserie 2Eat

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 2Eat

Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
4 augustus hebben wij onze mooiste dag bij jullie mogen vieren en het was GE-WEL-DIG!! Het eten was heerlijk en de gastvrijheid was top. Wijzelf en onze gasten hebben enorm genoten. Jullie hebben er aan bijgedragen dat wij een ongelooflijk mooie dag hebben gehad die we nooit zullen vergeten. Nogmaals heel erg bedankt!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gisteravond hier gegeten met een gezelschap van 7 personen. Mooie zaak, bediening erg vriendelijk en professioneel. Eten was fantastisch, alle gerechtjes kwamen steeds keurig tegelijk op tafel. Ook fijn dat je de hele avond kunt blijven zitten zonder tijdslimiet. Aanrader!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heel sfeervol en leuk restaurant. Uitgebreide tapas-kaart en de prijs is goed te doen. Eten is ook heerlijk en personeel erg aardig. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
2Eat is absoluut mijn favoriete restaurant geworden! Heerlijk eten, gezellig tafelen, sfeervolle aankleding, vriendelijke bediening.... zeker een aanrader!
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zelden heb ik in een restaurant gegeten waarbij het personeel evenveel karakter heeft als het eten én dat iets goeds is!
Ik heb samen met vriendin heerlijk gegeten, genoten van het vriendelijke personeel en we hebben een nieuw favoriet restaurant!

Bedankt voor de goede tijd en zéker tot ziens!
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Kwaliteit is minder dan voorheen. Mijn inziens meer kant en klare producten, waarbij het voorheen veel betere kwaliteit en verser was. Wel lekker maar niet meer zo goed.
Herrings .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Na een aantal maal bij hotel restaurant Thuis in Dinteloord te hebben gegeten, toch eens iets anders proberen. Zelfde concept en prijsniveau, maar in onze ogen niet helemaal te vergelijken. De sfeer bij 2eat is prima, bediening is vriendelijk en de binnenkomst hartelijk en vlot. De gerechtjes zijn echter niet super en de wachttijd is gewoon lang, zodat je bij lange na niet alles uit kunt proberen, als je dat zou willen. De opmaak is te overdreven en wanneer je dat simpeler zou houden, zou je sneller kunnen serveren. Dat dit wel mogelijk is bewijst hotel Thuis, waar zowel de kwaliteit als de snelheid simpelweg beter is. Wij vergeven de kleine foutjes van bv een paar keer een verkeerd gerechtje, dat kan gebeuren met dit concept en die aten we dan ook wel op. Al met al een gezellige avond, maar wij kiezen de volgende keer toch voor iets anders.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hier voor de eerste keer geweest met een gezelschap van 8 personen. Het was geweldig. Op het eten en de bediening niets aan te merken.
lotteelise .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was gisteren weer uit de kunst!

Laatst bij een ander 60 gerechtjes restaurant geweest, maar hun konden niet tippen aan jullie eten en gastvrijheid!
lotteelise .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was gisteren weer uit de kunst!

Piet L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
toch nog ff er tussen uit voor de feestdagen :) heerlijk genoten, wat is het er toch altijd gezellig en lekker. allen nogmaals fijne feestdagen
George V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening, voldoende tijd tussen de gerechten. Kortom een aanrader. Komen zeker nog een keer terug hier.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
vanavond weer eens een avondje vrij en weer eens lekker met zn 2 naar 2 eat.
hopende op een nieuwe kaart met winterse gerechten waren we aangenaam verrast. Lets go wild vanavond!!!!
Geweldige stoof van wild, vol van smaak. hert, gestoofd konijn, hert het kan niet op......
De pompoensoep met een licht zoetje eveneens heerlijk,
mn tafelgenote hield het bij de lichtere gerechten maar ook die waren erg lekker
aangezien we geen toetjes mensen zijn toch weer eens de eerder dit jaar geproefde cheese cake proberen
de avond was voor ons kortom weer echt genieten. wij wensen jullie alvast fijne feestdagen en een verrassend 2017.
we hebben genoten
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekkere gerechten onder het genot van een goed wijntje in een gezellige.en sfeervolle omgeving met vriendelijke bediening. Ga vooral zo door
paul T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
afgelopen x gegeten na dat we eigenlijk al gewaarschuwd waren.
nam er een soepje ragout , en zoveel mogelijke gerechten wat mij opvalt is dat hier veel op ^voorraad^ gemaakt word was duidelijke te zien aan de randen van verschillende producten.
ook was de ragout en de soep vEEEEEEEEEEL te zout terwijl wij daar heel goed op moeten letten en na verschillende keren aangegeven te hebben dat wij weinig zout mogen. daarna maar een dessert genomen .... ook hier hetzelfde kwaliteit is laag zeer matig ook hier is duidelijk te zien dat er veel al op voorraad gemaakt wordt
flauwe smaak romanoff smaakt echt niet na romanoff ... het is gewoon slagroom met vruchten smaak en een hoop suiker.... \
IK GA HIER IN IEDERGEVAL NOOIT MEER ETEN

je kan beter je geld besteden aan een normaal menu elders !!
of zelfmaken is in iedergeval veel beter dan hier eten
ik hoop dat ik hiermee mensen kan helpen waarschuwen

hariet, paul en shanna
Fincke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016

Gisteren voor de 2e keer gegeten bij 2 EAT, de 1e keer was 23 maanden geleden, net na de opening van 2 EAT.
Destijds prima gegeten, alleen de gerechten kwamen toen, vonden wij, te langzaam.
Gisteren ontzettend genoten, bediening, gerechten en snelheid van serveren van gerechten was uitstekend.
Eigenlijk niets aan te merken. Ga zo door.
We hebben het opmerkingenkaartje nog ingevuld. Met ons drieën hadden we wel 30 verschillende gerechten gegeten.
Alleen de couscous en de surf en turf vonden wij wat flauw van smaak, verder alles meer dan perfect.
Hondshaai…….vreemd, nooit gezien…..lekker.

Ps. de formule 2 EAT bestond nu 2 jaar We mochten daarom aan een mini-rad van fortuin draaien en wonnen ook nog een heerlijke fles wijn , onze dank.
Wil, Adriënne en Riekie
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Op vrijdagavond gegeten was er heerlijk leuke bediening vooral het liefmansijs viel in de smaak alles keurig tegelijk ondanks de drukte ook vlug kortom we komen vlug een keertje terug.
dellenoy .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij gaan altijd naar 2eat wanneer wij lekker een hele avond willen genieten. De hele avond genieten van heerlijke gerechtjes. Nee, je krijgt geen groot bord voor je neus, en nee je staat niet binnen een half uur buiten. Het concept is een onbeperkt aantal kleine gerechten voor een vaste prijs. Dus de hele avond door genieten van heerlijkheden, de ambiance en de gezelligheid van het personeel.
Zo komen wij altijd weer tot een rustmomentje met elkaar. Kletsen, borrelen & happen.

Ik moet zeggen dat wij weer hebben genoten. Voor het eerst hondshaai op :) Lekker hoor. Qua vlees en vis is er genoeg keuze. Begonnen met enkele voorgerechtjes; aspergesoepje met ei, carpaccio. Maar daarna snel naar de hoofdgerechten. Ik kan ze allemaal wel opnoemen maar het is allemaal met liefde klaargemaakt, en opgegeten :)
En de nagerechtjes, mmmhh. Ze vertelden dat die allemaal ambachtelijk handgemaakt zijn de keuken door een topchef. Nou dat merk je wel. De 'After 8' ijs en de 'Liefmans' ijs. Oh, ook apart en lekker, gefrituurd ijs! (echt waar!) Zo lekker.
Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Net weer ontzettend lekker gegeten :)
Vriendelijke personeel, kwaliteit gerechtjes en gezellige sfeer.
Hier kunnen heel veel restaurants wat van leren... Team 2Eat, ga zo door!
n-clemens .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Op een zaterdagavond daar gegeten en het was prima. Vlotte, vriendelijke bediening en goede sfeer. Gerechtjes waren prima, maar vooral bij de desserts was het duidelijk dat deze eerder "op voorraad" worden gemaakt en geserveerd. Alles bij elkaar een leuke avond en goed gegeten. We komen zeker nog een keer terug!