Brasserie 2Eat

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
lotteelise .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was gisteren weer uit de kunst!

Laatst bij een ander 60 gerechtjes restaurant geweest, maar hun konden niet tippen aan jullie eten en gastvrijheid!
lotteelise .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was gisteren weer uit de kunst!

• Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
toch nog ff er tussen uit voor de feestdagen :) heerlijk genoten, wat is het er toch altijd gezellig en lekker. allen nogmaals fijne feestdagen
George V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening, voldoende tijd tussen de gerechten. Kortom een aanrader. Komen zeker nog een keer terug hier.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
vanavond weer eens een avondje vrij en weer eens lekker met zn 2 naar 2 eat.
hopende op een nieuwe kaart met winterse gerechten waren we aangenaam verrast. Lets go wild vanavond!!!!
Geweldige stoof van wild, vol van smaak. hert, gestoofd konijn, hert het kan niet op......
De pompoensoep met een licht zoetje eveneens heerlijk,
mn tafelgenote hield het bij de lichtere gerechten maar ook die waren erg lekker
aangezien we geen toetjes mensen zijn toch weer eens de eerder dit jaar geproefde cheese cake proberen
de avond was voor ons kortom weer echt genieten. wij wensen jullie alvast fijne feestdagen en een verrassend 2017.
we hebben genoten
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekkere gerechten onder het genot van een goed wijntje in een gezellige.en sfeervolle omgeving met vriendelijke bediening. Ga vooral zo door
paul T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
afgelopen x gegeten na dat we eigenlijk al gewaarschuwd waren.
nam er een soepje ragout , en zoveel mogelijke gerechten wat mij opvalt is dat hier veel op ^voorraad^ gemaakt word was duidelijke te zien aan de randen van verschillende producten.
ook was de ragout en de soep vEEEEEEEEEEL te zout terwijl wij daar heel goed op moeten letten en na verschillende keren aangegeven te hebben dat wij weinig zout mogen. daarna maar een dessert genomen .... ook hier hetzelfde kwaliteit is laag zeer matig ook hier is duidelijk te zien dat er veel al op voorraad gemaakt wordt
flauwe smaak romanoff smaakt echt niet na romanoff ... het is gewoon slagroom met vruchten smaak en een hoop suiker.... \
IK GA HIER IN IEDERGEVAL NOOIT MEER ETEN

je kan beter je geld besteden aan een normaal menu elders !!
of zelfmaken is in iedergeval veel beter dan hier eten
ik hoop dat ik hiermee mensen kan helpen waarschuwen

hariet, paul en shanna
Fincke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016

Gisteren voor de 2e keer gegeten bij 2 EAT, de 1e keer was 23 maanden geleden, net na de opening van 2 EAT.
Destijds prima gegeten, alleen de gerechten kwamen toen, vonden wij, te langzaam.
Gisteren ontzettend genoten, bediening, gerechten en snelheid van serveren van gerechten was uitstekend.
Eigenlijk niets aan te merken. Ga zo door.
We hebben het opmerkingenkaartje nog ingevuld. Met ons drieën hadden we wel 30 verschillende gerechten gegeten.
Alleen de couscous en de surf en turf vonden wij wat flauw van smaak, verder alles meer dan perfect.
Hondshaai…….vreemd, nooit gezien…..lekker.

Ps. de formule 2 EAT bestond nu 2 jaar We mochten daarom aan een mini-rad van fortuin draaien en wonnen ook nog een heerlijke fles wijn , onze dank.
Wil, Adriënne en Riekie
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Op vrijdagavond gegeten was er heerlijk leuke bediening vooral het liefmansijs viel in de smaak alles keurig tegelijk ondanks de drukte ook vlug kortom we komen vlug een keertje terug.
dellenoy .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij gaan altijd naar 2eat wanneer wij lekker een hele avond willen genieten. De hele avond genieten van heerlijke gerechtjes. Nee, je krijgt geen groot bord voor je neus, en nee je staat niet binnen een half uur buiten. Het concept is een onbeperkt aantal kleine gerechten voor een vaste prijs. Dus de hele avond door genieten van heerlijkheden, de ambiance en de gezelligheid van het personeel.
Zo komen wij altijd weer tot een rustmomentje met elkaar. Kletsen, borrelen & happen.

Ik moet zeggen dat wij weer hebben genoten. Voor het eerst hondshaai op :) Lekker hoor. Qua vlees en vis is er genoeg keuze. Begonnen met enkele voorgerechtjes; aspergesoepje met ei, carpaccio. Maar daarna snel naar de hoofdgerechten. Ik kan ze allemaal wel opnoemen maar het is allemaal met liefde klaargemaakt, en opgegeten :)
En de nagerechtjes, mmmhh. Ze vertelden dat die allemaal ambachtelijk handgemaakt zijn de keuken door een topchef. Nou dat merk je wel. De 'After 8' ijs en de 'Liefmans' ijs. Oh, ook apart en lekker, gefrituurd ijs! (echt waar!) Zo lekker.
Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Net weer ontzettend lekker gegeten :)
Vriendelijke personeel, kwaliteit gerechtjes en gezellige sfeer.
Hier kunnen heel veel restaurants wat van leren... Team 2Eat, ga zo door!
n-clemens .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Op een zaterdagavond daar gegeten en het was prima. Vlotte, vriendelijke bediening en goede sfeer. Gerechtjes waren prima, maar vooral bij de desserts was het duidelijk dat deze eerder "op voorraad" worden gemaakt en geserveerd. Alles bij elkaar een leuke avond en goed gegeten. We komen zeker nog een keer terug!
annita25 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Vandaag gegeten bij two eat.
De bon werd snel opgehaald, maar we zagen geen gerechten verschijnen .
Na een hele tijd gewacht te hebben, toch maar en gevraagd waar onze bestelling bleef,
navraag leverde op dat de bon nog In de zak van de serveerster zat ! Verder geen sorry ! er werd verteld door de eigenares dat er spoed van gemaakt zou worden.
dan verwacht je in korte tijd iets op tafel te zien, echter andere tafels kregen gewoon hun bestelling en we zaten weer een tijd te wachten.
Ik vind het jammer dat er verder niets gedaan werd om het wachten wat te compenseren Door bv een gratis drankje, dat is toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen.
We hebben diverse keren op punt gestaan om te vertrekken. Het duurde zeker een uur voordat er uiteindelijk iets op tafel kwam. Het woordje spoed was blijkbaar toch nog heel rekbaar.
De bediening was verder vriendelijk.
wat ook niet fijn was, is dat de gerechtjes regelmatig in het verschil geserveerd werden . Terwijl we maar met 6 personen waren, het is niet fijn als er een aantal personen wel kan eten en een aantal personen niet.
De soep was erg zout. En na een paar keer snitsel met groenten besteld te hebben waren de groenten nergens te bekennen.
Van de cheeseburger werden de broodjes groter, en burger kleiner.
1 hapje en weg was de burger.
op zich zijn de gerechtjes wel appart maar al snel komt het geleverde niet helemaal overeen
met wat er volgens de kaart bij zou zitten.
Bij het afrekenen werd ik voor mijn gevoel wat afgesnauwd, wat niet fijn is.

Voor ons geen tweede keer meer !
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
We hebben een topavond gehad bij 2eat. Vlotte bediening en een zeer gastvrije bedrijfsleider. de gerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk. Leuke inrichting ook. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gisteren weer genoten van overheerlijke gerechtjes, zeer gevarieerd en voor ieder wat wils, vegetarisch, vis of vlees, keus genoeg. Ze blijven ons nog steeds verassen. Gezellige sfeer en top bediening. Weer een geweldige avond gehad. Om 8 uur ging de muziek uit en werd er 2min. Stilte gehouden . Respect!
Esmeralda H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op woensdag 4 mei ben ik samen met een goede vriendin gaan eten dit restaurant. Bij binnenkomst was ik al erg enthousiast over de inrichting van het restaurant. Het meubilair en de aankleding stemmen mooi op elkaar af. De sfeer is ook erg fijn. De bediening is erg vriendelijk en snel! Het eten smaakt allemaal heerlijk en door de kleine hoeveelheden die je per keer geserveerd krijgt, kan je ontzettend veel gerechten proeven. De sfeer, de gastvrijheid en het heerlijke eten maakte deze avond tot een succes.

Ik heb vanuit Spijkenisse al een paar mensen overgehaald om met mij mee te gaan naar Roosendaal en bij Brasserie 2Eat te gaan eten.
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima restaurant, ik vond alle gerechten die ik besteld heb heerlijk, je blijft eten. De service was prima, maar een klein minnetje was dat we op een soort hoge krukken moesten zitten, dat was na 2 uur wel wat minder voor de rug. Alle tafels waren vol, maar ik had toch al een week van te voren gereserveerd. Voor de rest zeker een aanrader, wij gaan zeker nog eens.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten met zn 2en, we verheugen ons alweer op de nieuwe kaart!!! Het was weer ouderwets SUPER!!! ga zo door!
hickstead .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag met vier personen voor de tweede keer bij U gegeten. Aangezien we de eerste keer heel tevreden waren,waren we deze keer onaangenaam verrast. De gerechten waren veel te zout en niet warm.Nagerechten waren beter maar de verhouding prijs kwaliteit was ver te zoeken. Heel jammer maar voor ons was dit de laatste keer.
Lotte_en_Harry .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben 19 maart mijn 50ste verjaardag bij Zeelandia/2eat gevierd. Het was een geweldige avond, en ook tijdens de voorbereidingen was niks te gek en over alles werd meegedacht! We zijn ook vooraf een aantal keer komen eten in de brasserie en dat was altijd lekker en bediening was altijd heel vriendelijk. Tijdens het feest: Springkussen voor de kids(uit het zicht maar toch dichtbij), heerlijk 7 gangen walking dinner voor de volwassen, ruim voldoende vriendelijk en spontaan personeel zodat de glazen de hele avond gevuld bleven, gepersonaliseerde menukaartjes op tafel, muziek en bijpassende verlichting waren ook geweldig! Kortom een topavond, als we weer iets te vieren hebben, komen we zeker weer! Jacqueline en Corne bedankt voor alles!