Brasserie 22

Kampstraat 22 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tartaar van zalm met kruiden sla en citroenmayonaise
      Steak tartare met brioche toast en truffelmayonaise
      Frisse salade met haricots verts en knoflook croutons
  • Hoofdgerechten
    • Vis van de dag met pasta, groenten en romige kreeftensaus
      Confit de canard met zuurkool, aardappelmousseline en jus met calvados
      Romige truffelpasta met gesmolten Reblochon en groenten spagettini
  • Nagerecht
    • Crème Brûllée met boeren roomijs
      Plateau fromage met Franse boeren kazen, stroop en brood
      chocolademousse met gezouten karamel

Over het restaurant Brasserie 22

Brasserie 22 is een echte Parijse Brasserie in een nieuwe jas.
Klassiek Franse gerechten met een eigentijdse touch in een informele setting.
Heerlijk dineren met een goed glas wijn of lekker aan de ruime bar een kleine hap met een verfrissend drankje, het kan allemaal.
Door de ruime keuze zowel in onze gerechten als in onze wijnen is er voor ieder wat te kiezen voor zowel de grote- en de kleine trek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 22

trein, bus
  • Kom je met de auto?
    Vanuit het Hilvertshof, uitgang Groest direct daar tegenover de biersteeg in einde rechts ( 2 minuten lopen) Vanuit CS Hilversum richting centrum alsmaar rechtdoor, 2 minuten lopen
  • : in de Kampstraat of Hilvertshof

Dinsdag 16:00 / 00:00
Woensdag 16:00 / 00:00
Donderdag 16:00 / 00:00
Vrijdag 16:00 / 00:00
Zaterdag 16:00 / 00:00
Zondag Gesloten

Onze keuken is geopend tot 22:00 uur.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 22

M V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Age F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
no nonsens , prettige ontvangst en bediening en prima keuze en kwaliteit van gerechten en goede wijnen
Annemijn D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij zijn zeer positief verrast over Brasserie 22!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gegeten met de AH-actie. Per gang was er de keuze uit 2 gerechten. De prijs voor de menu (€36,50) ligt wel vrij hoog als je het per persoon zou moeten betalen, maar met de actie goed te doen. Ik zou deze prijs er niet voor betalen als het geen actie was, dan is het geen reële prijs.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Met ah actie gegeten, steak tartaar erg lekker, de pasta met verschillende soorten vis, was een tegenvaller, een klein bordje met wat spaghetti, daar boven op een op de huid gebakken witvis en een gamba, geen groenten, wel lekker sausje maar erg weinig..... De wijn was goed van smaak, maar had erg veel prut in het laatste uitschenken, met onze opmerking hierover werd niets gedaan.
Kwart over zes gingen we aan tafel en acht uur waren we weer weg. De smaken waren op zich goed, maar de hoeveelheden zelfs voor met zo'n ah actie karig.
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Goede keus aan wijn per glas
Vakkundige bediening.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eerste keer wezen dineren hier, warme sfeer, gastvrije bediening, goed eten. Kom zeker terug!
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Voor ons was het de eerste keer hier. De ontvangst was hartelijk en correct. Ook de rest van de avond hebben we genoten van het attente gastheer/gastvrouwschap. Onze gerechten waren smakelijk en mooi opgemaakt. De wijn was stevig geprijsd en zuinigjes uitgeschonken. Omdat we een AH-menu hadden kregen we helaas geen blik op de grote kaart. Jammer, in de regio zijn ook restaurants die wel a la carte aanbieden bij de AH actie.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Waanzinnig lekker gegeten! Hele goede service en echt genoten van de avond. Gezellig restaurant. Zou zeker snel terug gaan!
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gezellige tent, prima eten, aardige bediening. De tartaar van zalm is werkelijk verrukkelijk, niet in de laatste plaats door de mayonaise die er bij ligt. De hoofdgerechten zijn gewoon goed: prima. Crème brulee is erg lekker. Heerlijk zachte dessertwijn.
Sylvie W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten! En prima bediening
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker eenvoudig genoeg reden om terug te komen
Johanneke H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH menu! Keuze tussen heerlijke gerechten! Mooie huiswijn en aardige bediening! Zeker keer terug!
EJ Eats S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Echt fantastisch, elke keer weer.
Een super chef-kok en gastheer die weten hoe ze de gasten verwennen.
Een absolute aanrader!
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Sfeer erg gezellig. Bediening vriendelijk en eten was heerlijk. De wachttijd was wat lang. Behoorlijk druk en weinig personeel. Maar wij vonden dat niet storend.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Mijn score op IENS geeft niet weer van wat ik werkelijk vind. Voor het eten geef ik een negen, maar dat is met IENS niet mogelijk. Welnu een 10 is teveel, maar een 8 is weer te weinig. Misschien moeten ze bij IENS maar weer terug naar een cijfersysteem, dan krijgt dit restaurant voor het eten een 9 en voor de service en de sfeer een 8,5.
Opmaak kan beter, maar je krijgt een lekker bord vol! Neem gerust een wijnarrangement.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Een mooi restaurant met heerlijk eten. Niet veel keus....kiezen uit 2 gerechten steeds..maar dat vonden wij geen probleem. Het eten was lekker en goed. Leuk dat er warm stukjes stokbrood met kruidenboter werd geserveerd bij serveren van het eerste drankje. Het was erg rustig op het moment dat wij er waren op ´n doordeweekse dag. Slechts 3 tafeltjes bezet en waarom???
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten en hele goede en vriendelijke service! Aanrader!!
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijk eten, met zorg bereid en fantastische bediening. Ik heb hier al een paar keer gegeten en word nooit teleurgesteld. Een echte aanrader!
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima gegeten, alle wijnen per glas te bestellen. Aardige bediening.