Brasserie 22

Kampstraat 22 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 22

Brasserie 22 is een echte Parijse Brasserie in een nieuwe jas.
Klassiek Franse gerechten met een eigentijdse touch in een informele setting.
Heerlijk dineren met een goed glas wijn of lekker aan de ruime bar een kleine hap met een verfrissend drankje, het kan allemaal.
Door de ruime keuze zowel in onze gerechten als in onze wijnen is er voor ieder wat te kiezen voor zowel de grote- en de kleine trek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 22

trein, bus
  • Kom je met de auto?
    Vanuit het Hilvertshof, uitgang Groest direct daar tegenover de biersteeg in einde rechts ( 2 minuten lopen) Vanuit CS Hilversum richting centrum alsmaar rechtdoor, 2 minuten lopen
  • : in de Kampstraat of Hilvertshof

Maandag 16:00 / 00:00
Dinsdag 16:00 / 00:00
Woensdag 16:00 / 00:00
Donderdag 16:00 / 00:00
Vrijdag 16:00 / 00:00
Zaterdag 16:00 / 00:00
Zondag Gesloten

Onze keuken is geopend tot 22:00 uur.

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 22

Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige tent, lekker eten, wel kleine glazen wijn. Verder top!
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top
rbennl R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten met het Valentijnsmenu. Vlotte en vriendelijke bediening.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een heerlijke avond bij Brasserie 22. Vriendelijke, gastvrije ontvangsten bediening, sfeervolle ambiance en heerlijke gerechten en wijnen. Een geslaagd begin van het weekend. Wij komen hier graag nog een keer!
hans N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Eerste kennismaking met Brasserie 22. Goed ontvangst en kundige bediening. Leuke gerechten en voldoende keuze. Zeker een aanrader!
hans N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Voor ons de eerste keer bij brasserie 22. Gezellig druk restaurant, leuke gerechten en voldoende keuze. Hartelijk ontvangst en goede bediening. Wij komen gauw weer terug!
Colinde D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke fruit de mer. Wel aan de prijs en bovendien wordt die prijs niet vooraf gecommuniceerd (niet aan tafel en niet op menu). Verder wel een aanwinst voor H’sum!
cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Met familie heerlijk gegeten in Brasserie 22. Ruime tafel, leuke sfeer, prettige bediening en geweldige gerechten. Brioche met eendenleverkrullen, daarna heerlijke confit de canard met zuurkool en Franse kaas als dessert. Je waant je echt in Frankrijk. Merci!
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening en uitstekend gegeten.
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Fijn restaurant met echte Franse keuken, prettige bedieining, mooie open wijnen per glas. Een must als je van Frans eten houdt!
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima gegeten, gezellig en lekker en verrassend verrassingsmenu. Ook praatje met de kok gemaakt, top gewoon. Goed restaurant en durf mijn zus deze keer ook mee te nemen.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was echt goed. We komen snel weer terug, de ossenhaas is een aanrader btw!! Ook de chocolade mouse was heerlijk
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Brasserie 22 in Hilversum, op een mooie plek in het centrum. Mijn partner vond het tegenvallen, niet alleen zozeer kua smaak maar ook de prijs viel niet mee. Je betaalt wel een flinke bedrag aan het eind van de avond, en of dat het waard is..? Denk ik niet.
Remko H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goed advies en flexibiliteit. Mooie tradionele Franse gerechten, uitstekende ingredienten en heel smakelijk.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
In alle opzichten kwalitatief goed restaurant een aanwinst voor Hilversum, slechts een praktische opmerking voor de eigenaar om de toilet pot hoger te hangen, onhandig voor oudere gasten en aangezien geen urinoir aanwezig is, niet bepaald hygiënisch.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
ik denk dat dit de 4e keer is dat we bij brasserie 22 zijn geweest. zoals altijd was het eten verrukkelijk en de service top! blijft een van mijn favoriete plekjes in hilversum.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Als je in een ongedwongen sfeer goed wil eten moet je bij Brasserie 22 zijn. goed ontvangst door gastheer veel open wijnen en champagnes.
Frans eten heerlijk puur product geen opsmuk en franje gewoon zoals het hoort en top prijs kwaliteit verhouding, je laat de chef maken wat hij in huis heeft een je hebt een wereld avond. Bijna alles kan in 22.
Wij komen hier graag, mooie zaak lekker stoelen, gastvrij, top keuken, schonen toiletten. Hij staan mensen met passie en liefde voor hun vak en dan proef je.... dus waar gaan we heen... 22
Tot snel
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prettige gelegenheid, vriendelijke ontvangst en bediening, voorkomend, heerlijke gerechten, ook mooi opgediend, heerlijke wijnen, ook per glas te bestellen, kortom een aanrader, terwijl de goede restaurants dun gezaaid zijn in het Gooi en omgeving.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd weer fantastisch om hier te eten. Vandaag voor de 3e keer bij Brasserie 22 gegeten en zoals altijd een top-avond gehad. Alles klopt. Niets op aan te merken, alleen maar positief. Heerlijk eten, fijne bediening, goede sfeer. Geweldig. Ons favoriete restaurant in Hilversum.