Brasserie 22

Kampstraat 22 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 22

Brasserie 22 is een echte Parijse Brasserie in een nieuwe jas.
Klassiek Franse gerechten met een eigentijdse touch in een informele setting.
Heerlijk dineren met een goed glas wijn of lekker aan de ruime bar een kleine hap met een verfrissend drankje, het kan allemaal.
Door de ruime keuze zowel in onze gerechten als in onze wijnen is er voor ieder wat te kiezen voor zowel de grote- en de kleine trek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 22

trein, bus
  • Kom je met de auto?
    Vanuit het Hilvertshof, uitgang Groest direct daar tegenover de biersteeg in einde rechts ( 2 minuten lopen) Vanuit CS Hilversum richting centrum alsmaar rechtdoor, 2 minuten lopen
  • : in de Kampstraat of Hilvertshof

Zondag en maardag 16.00uur tot 21.00uur
Woensdag tm zaterdag 16.00uur tot 22.00uur
Dinsdag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 22

Carry V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd weer fantastisch om hier te eten. Vandaag voor de 3e keer bij Brasserie 22 gegeten en zoals altijd een top-avond gehad. Alles klopt. Niets op aan te merken, alleen maar positief. Heerlijk eten, fijne bediening, goede sfeer. Geweldig. Ons favoriete restaurant in Hilversum.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Zeer vriendelijke en correcte bediening met verstand van goede bijpassende zalige wijnen die de eveneens heerlijke puur bereide gangen compleet maakte.
Caspar K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Fijne sfeer, goede wijnen, alle wijnen per glas te bestellen. Dit is topkwaliteit Parijse Brasserie en een geweldige toevoeging voor Hilversum en omstreken!
Jeanine I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Na hartelijke ontvangst, heerlijke zeetong gegeten, en prima aanbevolen wijnen genuttigd! Zie er naar uit , naar de volgende mogelijkheid met Kerst!!
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Van harte gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan!
Leuk verrassingsmenu, prima bediening,goede atmosfeer.
Jordy D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
heerlijk gegeten en gedronken in een mooie ambiance,zeer sfeervol restaurant met vakkundige bediening en ,niks op aan te merken.
een aanrader voor iedereen.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Brasserie 22 1 jaar operationeel. Heerlijk verrassingsmenu voor €22,- (alleen die dag) heerlijke carpaccio, daarna fazant met zuurkool, puree en morellensaus. Dessert keuze uit 3 bijna niet te maken. Toch gegaan voor de kaas. Heerlijk. Leuke sfeer en perfect uitgevoerde bediening. Chapeau.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben ons laten verrassen door de chef kok en het was weer geweldig! Ook de geadviseerde wijnen waren top. We hebben weer genoten.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Deze keer een verassingsmenu gekozen; prima!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
vriendelijke ontvangst, jas wordt aangenomen en tafeltje wordt aangewezen. Voorgerecht kwam al vrij snel, er wordt netjes gevraagd of ze even zullen wachten met het hoofdgerecht brengen. Voldoende aandacht voor bestellen extra glaasje wijn of extra brood bij voorgerecht. Voldoende keuze gerechten. Dit geldt ook voor de diverse wijnen. Alles per glas of per fles te bestellen. Een pluspunt! Ben hier nu 3x geweest, en kom zeker weer terug. Een aanrader in hartje Hilversum!
Denis S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Blijft een heerlijk restaurant. Voortreffelijk eten, erg vriendelijke bediening en heel flexibel als je net iets anders wil. Gezellige sfeer (zelfs als het wat minder deuk is). Zeker een aanrader!!
hanny B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
prima ontvangst en vri4endelijke bediening . prima eten.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima ontvangst, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zou iets meer verlichting mogen.
Ernestine P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
heerlijk gegeten in een uitstekende sfeer. voor een ieder een aanrader die van lekker en goed bereid eten houdt
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer gegeten bij Brasserie 22. We waren redelijk vroeg en daardoor de eersten maar door de gezellige en warme inrichting is dat geen enkel probleem. de ontvangst van de gastheer direct bij binnenkomst maakt dat je je direct welkom voelt
We kozen voor een verrassings menu en lieten ons adviseren voor een glas wijn. De gangen werden in prima tempo geserveerd en de gerechten waren echt heerlijk en mooi geserveerd. Ondertussen werd het steeds drukker ( de gastheer was alleen) maar leek het volledig onder controle te hebben en was op de juiste momenten bij ons aan tafel. Kortom een echte aanrader op alle fronten. Wij komen zeker terug.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant met heel attente en gastvrije bediening
Gezellige avond uit
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Genoten van het 4 gangen restaurantweek menu. Leuke sfeer met vriendelijke bediening. Een aanrader met een uitgebreide menu- en wijnkaart.
hans N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
eerste kennismaking, heerlijk gegeten. het restaurant zat erg vol, ondanks dat zeer vriendelijke en attente bediening. gerechten worden mooi opgediend en smaakten allemaal heerlijk. wij komen hier zeker terug.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Prima frans restaurant met uitstekend eten. Ook het wijn arrangement was zeer goed, kortom een aanrader.
superjip .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Constante, hoge kwaliteit. Bediening altijd onberispelijk, persoonlijk maar niet overdreven. Fijne sfeer, ruimte voor een goed gesprek zonder dat je denkt dat de tafel naast je (gedwongen) meeluistert.