Brasserie 22

Kampstraat 22 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 22

Brasserie 22 is een echte Parijse Brasserie in een nieuwe jas.
Klassiek Franse gerechten met een eigentijdse touch in een informele setting.
Heerlijk dineren met een goed glas wijn of lekker aan de ruime bar een kleine hap met een verfrissend drankje, het kan allemaal.
Door de ruime keuze zowel in onze gerechten als in onze wijnen is er voor ieder wat te kiezen voor zowel de grote- en de kleine trek.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie 22

trein, bus
  • Kom je met de auto?
    Vanuit het Hilvertshof, uitgang Groest direct daar tegenover de biersteeg in einde rechts ( 2 minuten lopen) Vanuit CS Hilversum richting centrum alsmaar rechtdoor, 2 minuten lopen
  • : in de Kampstraat of Hilvertshof

Maandag 16:00 / 00:00
Dinsdag 16:00 / 00:00
Woensdag 16:00 / 00:00
Donderdag 16:00 / 00:00
Vrijdag 16:00 / 00:00
Zaterdag 16:00 / 00:00
Zondag Gesloten

Onze keuken is geopend tot 22:00 uur.

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 22

Silvie B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fijne bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima en gezellig gedineerd. Fijne service en een smakelijk 4-gangen verrassingsmenu met flinke porties. Goede wijnen per gerecht. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heel correct, maar niet stijf, ontvangen en te woord gestaan. Iemand die duidelijk plezier heeft in zijn werk. De kok is fantastisch. Laat je lekker verrassen met een drie-, vier of vijf-gangen menu. We hebben gesmuld.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het was prachtig weer dus gelukkig konden wij buiten zitten :-) Er zijn twee tafeltjes buiten, perfect!
Het ontvangst is super netjes en vriendelijk, direct wordt er vers warm brood geserveerd en wat te drinken bestellen.
Na een keuze te hebben gemaakt volgde het voorgerecht op een goed tempo, wat van super hoge kwaliteit was! Zelf had ik de steak tartare - SUBLIEM! - en vriendinnetje van mij de zalm met asperges - zij was ook enorm enthousiast en aan het smullen!
Voor het hoofdgerecht werd netjes gevraagd hoeveel tijd wij er tussen wilden hebben voor het hoofdgerecht, vind ik persoonlijk erg prettig.
Als hoofdgerecht hadden wij beide een hele kreeft - deze was super goed bereid, gereserveerd met een salade en frietjes. Wederom fantastisch!

Als afsluiter een koffietje gedronken, waar chocolaatjes en merengues bij zaten!
Bediening heel kundig en super vriendelijk! Kortom een tent waar je ABSOLUUT een keer naar toe moet gaan!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prettige sfeer, goede bediening en vele allergieën van gast waren geen enkel probleem!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goede ontvangst, prima gastheer, ongedwongen sfeer en bovenal heerlijk eten. Verrassende combinaties en daarbij lekkere wijnen. Wij komen terug!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Brasserie 22 is een super mooie, goede zaak waar je heerlijk en vers kunt eten. Er hangt een goede ambiance, lekkere achtergrondmuziek en alles keurig schoon.
De service was top! Een aanrader!
cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Met opdrachtgevers bij Brasserie 22 gegeten. Prima sfeer, prettige bediening op het juiste moment en heerlijk eten. Steak tartare, mooie mosterdsoep met zalm en heerlijke tournedos met krokante zwezerik en risotto. Weer even helemaal in Frankrijk.
hans N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Het was wederom tot in de puntjes verzorgd. Heerlijk eten, zeer attente en vriendelijke bediening. Schone toiletten (het toilet hangt wel wat laag). Ons favoriete restaurant in Hilversum.
Tot snel
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
We wilden al een tijdje naar Brasserie 22,, maar het was er nooit van gekomen. We kiezen voor het 3 gangen verrassingsmenu, en laten het aan Brasserie 22 over welke wijn bij welk gerecht te drinken.
Het menu is heerlijk en wat betreft het dessert kunnen we kiezen uit zoet of kaas. De wijnen combineren goed bij de gerechten.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening met aandacht voor onze wensen qua timing. Prettige franse sfeer.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prettig, rustige sfeer ook al zat het vol
hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima eten. Leuke kaart. Verse vis. Voelt als een stukje Parijs in Nederland. Keuze van de wijn kaart is leuk en veel wijn per glas te krijgen. Prijs - portie grootte verhouding klopt alleen niet.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten, de bediening is super vriendelijk en adviseert als je er naar vraagt. Wij hadden vooraf de zwezerik met truffelrisoto - deze was echt FENOMENAAL! Als hoofd hebben wij de gegrilde dorade besteld, deze was ook echt SUPER! Het is een wat duurder restaurant maar helemaal waard! Het is eigenlijk een verborgen pareltje in Hilversum. Kan het iedereen aanraden hier naar toe te gaan.
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Hier met mijn vrouw gegeten, zeer vriendelijke bediening en echt geweldig eten. Een aanrader en een verrassing. Ik had kreeft en moet zeggen een van de beste ooit gegeten. We komen hier zeker weer terug.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Uitstekend eten. Fijne service. De prijs is aan de pittige kant (maar waar niet in de Nederlandse horeca...). Wachttijd in overleg (en dat komt niet zo vaak voor), wat wij heel prettig vinden. Geluid was nu prima, maar het was dan ook niet druk.
Kortom een aanrader!
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wederom een heerlijke avond met goed eten en drinken!!
Ewout J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We hebben genoten, heerlijke gerechten, met zorg bereidt, en plezierige service. Veel dank. We komen graag nog eens terug.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een gezellige rustige en sfeervolle omgeving met prima gerechten. Goede bediening. Een restaurant om vaker langs te gaan.
rutger S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
De collega’s waren niet geopend en zijn we zodoende hier beland. Prima wijnen, allemaal uit Frankrijk, beetje saai. Eten was lekker en mooi, maar beetje te weining, althans, naar onze mening.. vriendelijke bediende met veel passie en kennis.. Prijs kwaliteit erg duur.