Over het restaurant Brasserie 21

Creatieve gerechten in hartje Assen

Brasserie 21 is een stoer en fris restaurant in het centrum van Assen. Een restaurant dat nergens mee te vergelijken is en waar een ongedwongen sfeer met oog voor detail de boven toon voert. ‘Bouw je eigen tosti’ tijdens de lunch of ‘bouw je eigen hamburger’ tijdens het diner. Het is allemaal mogelijk bij Brasserie 21

Meer informatie over restaurant Brasserie 21

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 21

Anne Levah R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Pulled Pork gegeten, best aardig. Verder veel teleurstelling. Website presenteert het typische moderne concept van veel homemade en waar het kan biologisch en streekproducten.
In de praktijk zie je daar weinig van terug. Ik had eigenlijk zin in kroketten, even gevraagd wat het voor kroketten waren. Niet huisgemaakt, geen biologisch, zelfs niet kwekkeboom of van Dobbe. Twee dood ordinaire kroketten op een broodje voor ca 8,50.
Je kunt alle 'bammetjes' ook als salade bestellen. Dan krijg je voor 3 euro extra iets meer sla dan wat je er standaard bij krijgt. De stagaire was duidelijk nieuw in het vak, duidelijk te merken. De bedrijfsleidster kon duidelijk ook niet met de kritiek omgaan, ik kreeg als reactie: Ja wij zijn gewoon heel trots op wat we aanbieden. Oftewel, ik hoor wat je zegt, maar ik viel mne niet geroepen om er iets van aan te trekken.
Irja B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Brasserie 21 een goed restaurant tegen een betaalbare prijs. Het maakt niet uit wanneer je komt het personeel is altijd spontaan en vriendelijk. Dit vinden wij ook de kracht van de brasserie. Daarbij is het eten altijd goed en heeft het een leuke sfeer en entourage.
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gisterenavond daar gegeten.
Vriendelijke ontvangst.
Gezellige inrichting. Leuk personeel.
Menu kaart is niet heel uitgebreid, Maar heerlijke spareribs en een voortreffelijk saté.
Ga vooral zo door!!
Merle G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vriendelijke bediening en de kaasfondue was prima, maar niet fantastisch.
Johnvs .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Voor het eerst in Assen en op goed geluk terecht gekomen bij Brasserie 21. Een voltreffer!
Een tafeltje in de ruimte boven. Rustig en gezellig. Overheerlijk draadjesvlees. En bovenal: enorm leuk en goed personeel!
Informeel, met iedere keer precies de goede toon en benadering.
Meedenken met de gasten (toen er een tafeltje aan het raam vrij kwam, werd er gevraagd of wij daar naartoe wilden verhuizen, maar er waren meer voorbeelden.
Gecombineerd met een schappelijke prijs is dit absoluut een aanrader!
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Enthousiast personeel, mooie ambiance, te pittige pompoensoep, lekkere salade, gerookte groenten waren nirt smakelijk, heerlijke nagerechten!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Is niet de eerste keer dat ik hier was. Iedere keer ben ik zeer verrast over de geweldige bediening en service. Kom je niet vaak tegen en is zo belangrijk. Absoluut ‘n aanrader!!!!
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke en aardige bediening
Lily N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten wordt mooi opgediend en smaakt goed. Vriendelijk personeel.
wilmavalk .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gewoontjes allemaal met een hoge huiskamersfeer. Burgers zijn prima, bediening ook erg gezellig. Een mooi adres voor een broodje en een drankje
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gezellige plek om te lunchen. Diverse gerechten worden bereid op de Big Green Egg. Het broodje dat we hebben gegeten was smakelijk maar niet bijzonder. De bediening was vriendelijk.
egbertvdvelde .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
beide toiletten stuk, naar boven voor gender neutraal toilet, vies en geen handdoek. tafel was niet goed schoongemaakt, plakkerig. gevraagd om bierkaart . Deze was er wel, maar niet alle bieren. we hebben ook bier uit Utrecht. Ja daar staat de Dom ook, maar zegt niets. Stoofpot is geen rund-, maar kippenvlees. Couscous salade genomen. Viel erg tegen. Grote berg rucola sla, wat tomaat schijven en couscous bolletjes en feta. geen dressing . erg smaakloos, voelde mij net een konijn. iemand vraagt on schoon bestek, smerige ingeleverd maar geen schoon terug. gevraagd om schijfje citroen bij de munt thee. dat kan , maar komt er niet. commentaar wordt niet erg op prijs gesteld.moeten nog veel verbeteren. is geen aanrader. als je aan de grote tafel zit kijk je zo de toiletten in.
Coquille .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben hier geen prettige ervaring gehad. Op de vrij simpele lunchkaart staat pulled pork op brood, met saus en broodcroutons er overheen gestrooid. Aan het verzoek om het zonder broodcroutons te serveren werd niet voldaan. Die heb ik er zelf maar afgevist. Erger was dat het vlees geen pulled pork was, maar half rauw, donkerroze en taai varkensvlees, dat in dikke repen was gesneden. Het rook zurig. Volgens de serveerster hoort dit zo, was dit de enige echte pulled pork en vindt iedereen dit wel lekker, wij hebben gewoon ongelijk. Ook al zou ik het niet opeten, het moet toch betaald worden, want er zou niets mis mee zijn. Dat was trouwens het eerste was ze zei, toen ik klaagde. Een volstrekte afrader dit restaurant! Met een dergelijke arrogante houding zal men het niet lang volhouden.
Manel L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gisteren met een vriendin heerlijk buiten gegeten bij Brasserie 21! Het was heerlijk eten. Eerst twee voorafjes gehad (bruschetta en het knoflooktaartje) en ze hielpen ons goed met kiezen. Daarna ribroast en een bouw je eigen hamburger gehad, allebei super! Ook de bediening was erg vriendelijk en de aankleding ook relaxed, maar hip :) Aanrader!
Carl R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
heerlijk gegeten in n ongewongen stijl leuk restaurant, leuke omgeving helemaal top dus
Willi J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten als voorafje aan ons bezoek aan DNK - Pieter Derks. Leuk detail dat hij daar zelf ook met zijn mensen aan het dineren was.
WB071 B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Geen grote kaart, maar wel wel voldoende keuze en dag gerechten. We hadden de chef burgers, we moesten wel wennen aan de "rare" gebakken burger, normaal nemen we medium. Het staat overigens op de kaart aangegeven dat ze deze alleen zo serveren. Verder vriendelijk en vlotte bediening, prijs-kwaliteit was prima.
Max Y.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijke gerechten met een verassende twist. Uitstekende service. Personeel lette goed op de behoeftes aan tafel. We komen hier nog eens terug.
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vandaag voor de 2e keer gegeten bij Brasserie 21. Wederom een fijne ervaring. De bediening weet waar ze over praat. Het eten is gewoon top en het past allemaal goed bij elkaar. De keuze is reuze en de kaart is volledig.
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Echt een aangename verrassing. We waren met een groep van 8 pers (vlees eters en vegetariërs) en iedereen was het er unaniem over eens. Fantastisch eten. Qualitatief goed, mooie opmaak en verse producten. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Enige advies dat ik zou kunnen geven is een iets betere afzuiging voor de BBQ, maar dat had voor ons geen invloed op de beoordeling. Aan het team in Brassrie 21: ga zo door!