Over het restaurant Brasserie 21

Creatieve gerechten in hartje Assen

Brasserie 21 is een stoer en fris restaurant in het centrum van Assen. Een restaurant dat nergens mee te vergelijken is en waar een ongedwongen sfeer met oog voor detail de boven toon voert. ‘Bouw je eigen tosti’ tijdens de lunch of ‘bouw je eigen hamburger’ tijdens het diner. Het is allemaal mogelijk bij Brasserie 21

Meer informatie over restaurant Brasserie 21

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

9,1
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Echt een aangename verrassing. We waren met een groep van 8 pers (vlees eters en vegetariërs) en iedereen was het er unaniem over eens. Fantastisch eten. Qualitatief goed, mooie opmaak en verse producten. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Enige advies dat ik zou kunnen geven is een iets betere afzuiging voor de BBQ, maar dat had voor ons geen invloed op de beoordeling. Aan het team in Brassrie 21: ga zo door!
Steve W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Was een Leuke avond en de speciaal biertjes waren lekker

Top tent.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Leuk gezellig tentje met goede bediening en heerlijk eten.
Enige minpuntje is de open keuken. Aan ei de van de avond ruik je helemaal naar de keuken.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel!
Reinder V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Steak was erg mals en stoofpotje heerlijk gekruid. Aanrader!!
jellie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening neemt de tijd....
Veel aandacht en hulp met de menukaart voor mijn 10-jarig zoontje die geen makkelijke eter is.......
Glutenvrij voor mijn moeder met ernstige coeliakie was geen probleem. Ze kon bijna alles kiezen! Super! En ze heeft nadien geen last gehad!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Samen met mijn vriendin hebben wij hier heerlijk gegeten en bijgekletst. Het is een heel gezellig en fris aangeklede knusse ruimte. Bediening was super vriendelijk. Het eten was top. Wij hadden helaas geen plekje meer voor een toetje. Braserie 21 bedankt voor deze fijne avond.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Was echt lekker. Komen volgend jaar tijdens de HorecaevenTT weer terug
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We werden vlot ontvangen en met veel flair bediend. Dit was plezierig, we voelden ons snel op ons gemak. Het eten was zeer smaakvol: de bruchetta's waren heerlijk, het stoofpotje goed gekruid en het visje had een lekkere saus. De hoge rating van het restaurant is terecht.
Alda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk en gezellg eten, met een gezellige en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, goede flexibele service bij keuze en samenstelling van gekozen menu en erg lekker gegeten, voor een heel redelijke prijs.
maud C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
het is hier lekker eten, en alles is altijd vers...
Soenieta K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Als veganist werd er goed rekening gehouden met mijn wensen. Wij hebben heerlijk gegeten. Onze kinderen hebben zich hier goed vermaakt en ook genoten van het eten. Fijne en vriendelijke service! Voor herhaling vatbaar!
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben lekker gegeten maar vonden het jammer dat we met de AH bon niet konden kiezen. Het hoofdgerecht bestond uit een hambuger, je kon deze ook vegetarisch krijgen maar dat was dan ook het enige wat je kon kiezen. De hamburger was niet goed doorbakken maar dat was misschien ook de bedoeling. Hij was in ieder geval lekker.
Gezellig restaurant!
Welmoed B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten en drinken was top! De sfeer is gemoedelijk en rustig en het personeel verdient een grote pluim voor hun inzet.
ftmuijlaert .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was geweldig, de bediening idem (attent, vriendelijk) zo ook de service. Zeker een aanrader voor Assen. Kom zo en zo weer terug in de brasserie.
trix.uw .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Attente ontvangst door enthousiaste serveerster. Veggie burger een aanrader, smeuïg en lekker gekruid.
Het restaurant was behaaglijk verwarmd met gezellige achtergrondmuziek.
Kortom,voor herhaling vatbaar!
BramBruijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Menukaart heeft niet heel veel keuze maar kwaliteit van het eten is erg goed. Vooral de veggie burger smaakte prima! Gezellig interieur, vlotte bediening en bij de kassa staat een enorme drop pot...
Marten T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke bediening en prima gegeten bij Brasserie 21. Jonge bezetting die het prima doet. Klein minpuntje was een wat krappe manier van zitten (strak tegen de achterbuurman).
fam.vaandrager .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het was allemaal heerlijk. de opmaak was verrassend Alleen het hoofdgerecht was overdadig,dat konden wij niet op.En eten weggooien vinden wij zonde. Verder hebben wij genoten.