Over het restaurant Brasserie 21

Creatieve gerechten in hartje Assen

Brasserie 21 is een stoer en fris restaurant in het centrum van Assen. Een restaurant dat nergens mee te vergelijken is en waar een ongedwongen sfeer met oog voor detail de boven toon voert. ‘Bouw je eigen tosti’ tijdens de lunch of ‘bouw je eigen hamburger’ tijdens het diner. Het is allemaal mogelijk bij Brasserie 21

Meer informatie over restaurant Brasserie 21

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Anna R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Samen met mijn vriendin hebben wij hier heerlijk gegeten en bijgekletst. Het is een heel gezellig en fris aangeklede knusse ruimte. Bediening was super vriendelijk. Het eten was top. Wij hadden helaas geen plekje meer voor een toetje. Braserie 21 bedankt voor deze fijne avond.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Was echt lekker. Komen volgend jaar tijdens de HorecaevenTT weer terug
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We werden vlot ontvangen en met veel flair bediend. Dit was plezierig, we voelden ons snel op ons gemak. Het eten was zeer smaakvol: de bruchetta's waren heerlijk, het stoofpotje goed gekruid en het visje had een lekkere saus. De hoge rating van het restaurant is terecht.
Alda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk en gezellg eten, met een gezellige en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, goede flexibele service bij keuze en samenstelling van gekozen menu en erg lekker gegeten, voor een heel redelijke prijs.
maud C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
het is hier lekker eten, en alles is altijd vers...
Soenieta K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Als veganist werd er goed rekening gehouden met mijn wensen. Wij hebben heerlijk gegeten. Onze kinderen hebben zich hier goed vermaakt en ook genoten van het eten. Fijne en vriendelijke service! Voor herhaling vatbaar!
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben lekker gegeten maar vonden het jammer dat we met de AH bon niet konden kiezen. Het hoofdgerecht bestond uit een hambuger, je kon deze ook vegetarisch krijgen maar dat was dan ook het enige wat je kon kiezen. De hamburger was niet goed doorbakken maar dat was misschien ook de bedoeling. Hij was in ieder geval lekker.
Gezellig restaurant!
Welmoed B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten en drinken was top! De sfeer is gemoedelijk en rustig en het personeel verdient een grote pluim voor hun inzet.
ftmuijlaert .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was geweldig, de bediening idem (attent, vriendelijk) zo ook de service. Zeker een aanrader voor Assen. Kom zo en zo weer terug in de brasserie.
trix.uw .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Attente ontvangst door enthousiaste serveerster. Veggie burger een aanrader, smeuïg en lekker gekruid.
Het restaurant was behaaglijk verwarmd met gezellige achtergrondmuziek.
Kortom,voor herhaling vatbaar!
BramBruijn .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Menukaart heeft niet heel veel keuze maar kwaliteit van het eten is erg goed. Vooral de veggie burger smaakte prima! Gezellig interieur, vlotte bediening en bij de kassa staat een enorme drop pot...
Marten T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke bediening en prima gegeten bij Brasserie 21. Jonge bezetting die het prima doet. Klein minpuntje was een wat krappe manier van zitten (strak tegen de achterbuurman).
fam.vaandrager .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het was allemaal heerlijk. de opmaak was verrassend Alleen het hoofdgerecht was overdadig,dat konden wij niet op.En eten weggooien vinden wij zonde. Verder hebben wij genoten.
ceelie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voorgerecht werd op verzoek aangepast en was heerlijk.
We hadden 3 verschillende hoofdgerechten, goed van smaak
en goed warm.
We kregen alle tijd en konden ook lekker lang natafelen.

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben gezellig gedineerd bij brasserie 21. Veel keuze aan speciale biertjes die binnen op een rij staan. Het is vaak druk hier dus het kan verstandig zijn even te reserveren in het weekend (we zijn hier later meerdere keren terug geweest maar telkens was het vol). Heerlijke couscous salade gehad als maaltijdsalade. De gegrilde groenten van de big green egg maakten het bord tot een waar feestje om op te eten. Mijn partner had de chefs burger en hij genoot er net zo van als ik van mijn smakelijke salade. Het personeel is erg vriendelijk en het interieur oogt heel fris en modern. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
melanie_geerlings .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Enthousiast personeel, een gezellige sfeer en lekker eten! De hamburger was lekker, maar ook de spareribs waren goed. Jammer dat we al te vol zaten voor het toetje.
Wij zouden brasserie 21 zeker aanraden.
nfvanipenburg .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Mooie locatie, centrum van Assen, leuk om te combineren met een film in de bioscoop om de hoek. Inrichting rustiek en leuke bordjes voor reserveringen.
Het eten smaakte goed. Het hoofdgerecht miste een zuurtje. Tijdens het bezoek werd een Italiaanse stijl hoofdgerecht geserveerd, waarbij een scheutje balsamicoazijn voor mij het verschil gemaakt zou hebben tussen goed en perfect.
De portie was ruim voldoende en ik zou bezoekers die graag een ruime portie eten, zeker dit restaurant aanraden.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wat een welkom , wij hadden gereserveerd en ik had niet gezegd buiten (want bij de reservering was het nog geen lekker weer) maar als we dit wilde konden we op het zonnigste plekje zitten , tuurlijk wilde we ! Onze zoon was die dag 16 jaar geworden en tussen neus en lippen door kwam dit ter sprake ! En tot zijn (en onze) verbazing kreeg hij een feestelijk opgemaakt dessert van het huis , zo liefffff ! Wat een toptent zeg , het meisje wat ons hielp heeft echt heel veel plezier in haar werk zo enthousiast , leuk, vriendelijk, meedenkend echt een topper! Het eten was ook heel goed spareribs heerlijk gekruid (volgens zoon) groenteloempia lekker en mosselpan verrukkelijk . Echt een aanrader in alle opzichten . Ik zeg : reserveer vandaag nog en wij komen hier zeker weer !
rr.struik .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten en we werden prima geholpen door een paar leuke dames. De uitgebreide bierkaart is een aanrader!

Het restaurant ziet er prima uit, klein maar gezellig met een open keuken en een grappige bar naast de deur. De sfeer is ongedwongen en relaxed.