Over het restaurant Brasserie 21

Creatieve gerechten in hartje Assen

Brasserie 21 is een stoer en fris restaurant in het centrum van Assen. Een restaurant dat nergens mee te vergelijken is en waar een ongedwongen sfeer met oog voor detail de boven toon voert. ‘Bouw je eigen tosti’ tijdens de lunch of ‘bouw je eigen hamburger’ tijdens het diner. Het is allemaal mogelijk bij Brasserie 21

Meer informatie over restaurant Brasserie 21

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 21

Hilbrand W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Reservering was bij aankomst niet bekend, toch een tafeltje gekregen. Onjuiste info van een medewerkster over de Ah restaurant Aktie. Het leek erop als ze hieraan niet wilden meewerken. De frisdrank werd geserveerd met een dik Ikea glas. De aardappels, salade en het stoofpotje waren vlak van smaak. Het lekkerst waren de spareribs echter waren deze bij aankomst al erg afgekoeld.
Adam E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
super leuke vlotte bediening. Eten is prima qua prijs/kwaliteit verhouding.
Marius M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekkere speciaal biertjes & prima burger. Portobello beetje te kazig
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gezellig, fijne bediening en heerljjk eten!
albert V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Goeie ontvangst. We voelden ons zeer welkom. Uitleg duidelijk en bediening prettig en open. Klasse dus!!
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg vriendelijk en gastvrij ontvangst!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vandaag gedineerd in dit restaurant. De sfeer is goed, de bediening vriendelijk maar de kwaliteit van het gebodene beneden de maat en dus de prijs veel te hoog. De wijn (zowel rood als wit) was erg vlak en had weinig smaak. Het "stoofpotje"
bestond uit alleen maar draderig en wat te droog suddervlees, geen saus of andere ingrediënten, kraak noch smaak aan, geserveerd in een onverwarmd glazen potje waarbij een conservenblikje (!) met friet werd geserveerd en voor de sier twee cherry-tomaatjes. De apart bestelde "salade" was een mini-bakje met wat gemengde sla, een schijfje komkommer en een plakje tomaat en enkele olijfjes, zonder enige dressing, net zo fantasieloos als de rest. Als goedmakertje kregen we koffie/thee aangeboden, maar wij zullen hier nooit weer binnenstappen.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellige sfeer en het personeel is erg vriendelijk! Het duurt niet lang voor je je eten hebt en het is erg lekker.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, waarbij bediening met ons als vegetariers goed meedacht en met extra voorstellen, kwam, buiten de kaart om. Originele gerechten, met mooie smaken en dito kleuren. Goede huiswijn. Goed prijs/kwaliteit. Top...!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goede wijn behoeft geen krans
aelzerman .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vanmiddag zochten wij een plekje om te lunchen in Assen en kwamen wij per toeval terecht bij Brasserie 21! Echt een hippe tent!

Op de kaart stonden allerlei heerlijke lunchgerechten. Er was veel keus voor vegetariërs! Moeilijk kiezen! Ik ging voor een salade gorgonzola en mijn vriend voor een broodje makreel. Het was super verzorgd en lekker. De sfeer was goed! De bediening ontzettend vriendelijk en gastvrij. De jassen werden aangenomen en bij de thee zaten overduidelijk zelfgebakken koekjes! Verrukkelijk! Als 'toetje' namen we nog een blondie met cranberries! Super lekker! Brasserie 21.. Een voorbeeld voor Horeca Drenthe!
Evelyn D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige entourage met leuke bediening en lekker eten. Goede combinatie voor een leuke avond uit!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Goede sfeer, leuke bediening
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super gezellig erg goed eten, bediening top!
rianne M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Erg gezellig en lekker gegeten met oud collega’s. Eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk!!!
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Mijn vriend en ik hebben hier heeerlijk gegeten vanavond. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam én de aankleding vonden wij sfeervol en mooi.
We waren hier nooit eerder geweest, maar vroegen ons meteen af: waarom niet?!? Dit was in ieder geval zeker niet de laatste keer! Top avond!
Per L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker met de collega’s gegeten, ontspannend en goed eten. De forel was uitstekend.
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Geweldig malse spareribs. Heerlijk verse salades en mooie wijnen en bieren. Vriendelijk personeel. Wederom een super avondje.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten. Vlotte bediening.
Carl R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
heerlijk gegeten, bediening leuk aardig en netjes