Over het restaurant Brasserie 21

Creatieve gerechten in hartje Assen

Brasserie 21 is een stoer en fris restaurant in het centrum van Assen. Een restaurant dat nergens mee te vergelijken is en waar een ongedwongen sfeer met oog voor detail de boven toon voert. ‘Bouw je eigen tosti’ tijdens de lunch of ‘bouw je eigen hamburger’ tijdens het diner. Het is allemaal mogelijk bij Brasserie 21

Meer informatie over restaurant Brasserie 21

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 21

Corrien T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vitello tornado van rauw en flauw rundvlees i.p.v. kalfsfricandeau, echt niet te vre...! Maar dat hoort zo volgens de bediening. Prijs/kwaliteitsverhouding volkomen uit balans. Dit was eens maar nooit meer!
Harmtje V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Niet heel uitgebreide kaart masr voldoende.
Mylène D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Kleine porties, het eten was niet bijzonder, duurde heel lang voordat we het eten kregen en we konden de keuken inkijken waar we zagen dat de medewerkers niet zo hard aan het werk waren.
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Fijn restaurant met niet al te grote kaart. Personeel is vriendelijk en relaxed. Het eten wordt allemaal op de Green Egg BBQ klaar gemaakt, wat een extra dimensie geeft. Niet goedkoop, maar zeker een aanrader!
Djohn S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima gastvrije ontvangst. Vooral de kennis en suggesties over de speciale bieren in het assortiment.
Informeel maar niet brutaal, echt goede service!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten. Kleine menukaart maar wat je krijgt is prima. Hebben de Chef Special gekozen deze keer. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Enige minpuntje is de prijs voor het nagerecht. We hebben de Elton Mess gekozen. Op de kaart stond dat er yoghurt, merengue en vruchten in zaten; manderijn, sinaasappel en mango. Wat we kregen een was schaaltje yoghurt, met wat merengue erop, iets wat leek op jam/compote en wel geteld 1 stukje mango uit blik. Het smaakte lekker maar om daar €8,25 voor te rekenen is wel wat veel.
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig opgediend en hele vriendelijke bediening!
INEKE R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
leuke bediening lekker gegeten
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vriendelijke bediening , prijs kwaliteit uitmuntend.
Mendiena B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Graag deel ik mijn ervaring. Ik had een plekje gereserveerd, 2 kinderen en 4 volwassenen. De ontvangst was goed, de bediening was goed, het eten was lekker en goed van smaak. Op het moment dat het hoofdgerecht werd geserveerd, kwamen er heel veel "echt" heel veel muggen, dikke blauw /zwarte ( in volksmond strontmuggen) muggen op ons eten af. Wij vragen aan het personeel of ze kaarsen of id hebben om de vliegen een andere plekje te geven. Tot twee keer toe kregen wij als antwoord: ik zal even kijken maar er kwam niemand terug. Het was zo rampzalig dat we ons eten hebben beëindigd en weg zijn gegaan. Een min punt. De bediening wist dit! Zij hadden ook kunnen aangeven dat er veel muggen zijn. Ik vind hierin de service minimaal en een dikke onvoldoende. De Brasserie doet zichzelf te kort omdat het eten goed smaakt. Ik wens dat ze hier wat aan doen zodat andere mensen daar niet mee worden geconfronteerd. Succes! Mendiena Boer
Hilbrand W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Reservering was bij aankomst niet bekend, toch een tafeltje gekregen. Onjuiste info van een medewerkster over de Ah restaurant Aktie. Het leek erop als ze hieraan niet wilden meewerken. De frisdrank werd geserveerd met een dik Ikea glas. De aardappels, salade en het stoofpotje waren vlak van smaak. Het lekkerst waren de spareribs echter waren deze bij aankomst al erg afgekoeld.
Adam E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
super leuke vlotte bediening. Eten is prima qua prijs/kwaliteit verhouding.
Marius M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekkere speciaal biertjes & prima burger. Portobello beetje te kazig
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gezellig, fijne bediening en heerljjk eten!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Goeie ontvangst. We voelden ons zeer welkom. Uitleg duidelijk en bediening prettig en open. Klasse dus!!
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg vriendelijk en gastvrij ontvangst!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vandaag gedineerd in dit restaurant. De sfeer is goed, de bediening vriendelijk maar de kwaliteit van het gebodene beneden de maat en dus de prijs veel te hoog. De wijn (zowel rood als wit) was erg vlak en had weinig smaak. Het "stoofpotje"
bestond uit alleen maar draderig en wat te droog suddervlees, geen saus of andere ingrediënten, kraak noch smaak aan, geserveerd in een onverwarmd glazen potje waarbij een conservenblikje (!) met friet werd geserveerd en voor de sier twee cherry-tomaatjes. De apart bestelde "salade" was een mini-bakje met wat gemengde sla, een schijfje komkommer en een plakje tomaat en enkele olijfjes, zonder enige dressing, net zo fantasieloos als de rest. Als goedmakertje kregen we koffie/thee aangeboden, maar wij zullen hier nooit weer binnenstappen.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellige sfeer en het personeel is erg vriendelijk! Het duurt niet lang voor je je eten hebt en het is erg lekker.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, waarbij bediening met ons als vegetariers goed meedacht en met extra voorstellen, kwam, buiten de kaart om. Originele gerechten, met mooie smaken en dito kleuren. Goede huiswijn. Goed prijs/kwaliteit. Top...!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goede wijn behoeft geen krans